Turniej Border Patrol

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Turniej Border Patrol

Post autor: Karli »

Klub Gier Bitewnych FRONT WSCHODNI zaprasza na turniej Warhammer Fantasy Battles.

Data: 26.01.2008 r.
Miejsce: Zespół Szkół Gastronomicznych, ul. Knyszyńska, Sala nr 10 (1 piętro)
Wstęp: członkowie klubu Front Wschodni za free, reszta 3zł
Nagrody: Bon o wartości 40 zł, ufundowany przez Departament Gier, a także archiwalny numer White Dwarfa

Format:
- Armie na 600pkt, zasady Border Patrol, które można znaleźć na tej stronach:

www.games-workshop.co.uk/warhammer/border-patrol/ - zasady BP
http://uk.games-workshop.com/warhammer/ ... Dpatrol/4/ - FAQ

a także zgodne formatem Limited, który można znaleźć w uściśleniach sędziowskich,

- Gramy na jawne rozspiski,
- Za przejęty sztandar, zabitego generała i zajętą ćwiartkę przyznaje się po 50pkt zamiast 100,
- Można używać figurek zastępczych, jedynie ze swojej własnej armii, i należy zawsze przed bitwą wyjaśnić dla przeciwnika co zastępuje co. W razie wątpliwości, wszelkie spory będą rozstrzygane na niekorzyść gracza proksującego,
- Można używać figurek nie pomalowanych,
- Należy posiadać zasady do swojej armii.

Czas:
09:30-10:00 Zapisy
10:00-11:00 I Bitwa
11:15-12:15 II Bitwa
12:30-13:30 III Bitwa
13:45-14:45 IV Bitwa
15:00-16:00 V Bitwa
16:15-17:15 VI Bitwa
17:15 Odczytanie wyników i rozdanie nagród

Scenariusze:

I Bitwa: LOŻA HASHUTA
Na środku stołu znajduje się święty ołtarz wyznawców Hashuta (dowolny teren, który będzie stał na środku stołu). Kontroluje go gracz, który na początku fazy (sprawdzamy na początku każdej fazy) posiada jednostkę o US5, najbliżej skupiska mocy. Gdy dwie jednostki znajdą się w tej samej odległości, kontroluje je ta która ma większy US. Kontrolujący gracz otrzymuje +1 Power Dice swojej fazie magii, i +1 Dispel Dice w fazie magii przeciwnika.

III Bitwa: A CO GDYBY NAGLE NA KLACIE WYRÓSŁ CI SPAWN CHAOSU??
No właśnie, co ? Twój generał zaczynając od drugiej tury gry rzuca na początku każdej swojej tury test Ld, aby powstrzymać spawna, który wydziera się z jego trzewi. Jeśli test się nie powiedzie, to z jego wnętrzości wybiega mały pomiocik chaosu i biegnie w stronę wroga! Generał automatycznie traci -1T. Spawnik ma charakterystyki generała z którego powstał, pozatym że porusza się 2D6 cali (jak spawn), oraz posiada D6+1 ataków. Nie posiada żadnych umiejętności swego „ojca”, czyli nie jest magiem, nie ma asf, nie ma frenzy itp. Wzbudza strach i jest unbreakable (tak jak każdy spawn). Nie ma za niego punktów. Gracz powinien posiadać figurkę spawna, na podstawce 40x40 (może być nawet kartonik, a na nim kupa spawnowa. Jeśli nie ma, to można nawet położyć obok siebie 4 podstawki 40x40). Spawn pojawia się promieniu 2” od postaci, i w fazie ruchów przymusowych może się już normalnie ruszać.

V Bitwa: BIERZ GO TYŁU!!!
Ten gracz, który przegrał rzut na stronę/zaczynanie może zadecydować czy on będzie brał od tyłu czy będą brali jego. Gracz atakujący od tyłu wybiera jedną swoją jednostkę jako atakującą od tylca. Jednostka ta nie może być droższa niż 150pkt. Jeśli gracz nie posiada takiej jednostki, to nie może podstępnie wziąć wroga od tylca. Do jednostki zachodzącej zza pleców nie można dołączyć bohatera. Poczynając od tury drugiej gracz rzuca kostką na 4+ czy jednostka może wejść na stół (jak przy zasadach górników). W turze trzeciej na 3+, w turze czwartej, piątej i szóstej na 2+. Jeśli jednostka nie wyjdzie do końca gry, wówczas jest liczona jako zabita.
Dodatkowo w tym scenariuszu gracz, który wykonał udaną szarżę od tyłu otrzymuje +50 małych punktów za każdą taką szarżę.


Turniej wygrywa osoba o największej ilości zdobytych punktów z bitew

Punktacja:
0-59: 10-10
60-119: 11-9
120-179: 12-8
180-239: 13-7
240-299: 14-6
300-359: 15-5
360-419: 16-4
420-479: 17-3
480-539: 18-2
540:599: 19-1
600+ 20-0

Podczas turnieju zostanie także przeprowadzona ocena malowania armii. Otrzymać można:

Czytelna rozpiska na turnieju +1pkt
Posiadanie własnej miarki, podstawek pod regimenty, podręczników idt. +1 pkt
Przesłanie rozpiski do 24.01 na adres karlee@o2.pl +1pkt
Posiadanie conajmniej 25% modeli skonwertowanych +1pkt
Posiadanie conajmniej 50% modeli skonwertowanych +1pkt
Zrobione podstawki na ponad 50% figurek +1pkt
Podstawki na 100% figurek +1pkt
Pomalowane conajmniej 50% armii +1pkt
Pomalowane 100% armii +1pkt
Pomalowane 100% z użyciem zaawansowanych technik, (cieniowanie, wyraźne kontrastowe kolory itd.) +1ptk
WYSIWYG na ponad 50% modeli +1pkt
WYSIWYG na 100% modeli +1pkt

W sumie do zdobycia na turnieju jest 132 pkt.


Lista zgłoszeń:
1. Karlee

Osobom zainteresowanym przyjazdem gwarantujemy oczywiscie nocleg, i nocne chlanie (tak jak tylko w Białymstoku i Poznaniu potrafia, czyli komandosy) :)

Awatar użytkownika
CzarnY
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok!

Post autor: CzarnY »

to moze jeszcze dam link: http://kgbpodlasie.googlepages.com -> informacje o klubie, dojazd, adres, mapka, forum i inne dobra.

ODPOWIEDZ