GR czy WR
Moderator: Gremlin
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
na wiekszosc armi GR nie mają nawet co robic
Zależy do jakich zadań chcesz ich wykorzystywać. GR to taki standardowy fast. Natomiast WR to już co prawda fast, ale określiłbym to jako "średnia kawaleria". Siłę uderzenia mają taką jak ciężka kawa, natomiast opancerzenie lekkie.
Wadą tych drugich jest brak możliwości dania flee.
Moją rozpiskę zaczynam budować od łuczników, 1-2 oddziałków driad, potem WR, 1 drzewo i WD. GRy to jeśli starczy punktów. Tak jest na razie, ale generalnie to nie są zbyt często spotykani (pewnie gdyby mogli nie brać tych łuków to byłaby to dobra alternatywa cenowa dla driad.
Wadą tych drugich jest brak możliwości dania flee.
Moją rozpiskę zaczynam budować od łuczników, 1-2 oddziałków driad, potem WR, 1 drzewo i WD. GRy to jeśli starczy punktów. Tak jest na razie, ale generalnie to nie są zbyt często spotykani (pewnie gdyby mogli nie brać tych łuków to byłaby to dobra alternatywa cenowa dla driad.
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
hmmm ogolnie z ta siłą 4 też duzo nie robia scimi a wystarczy jenda salwa głupich archerów i juz ich uzytecznosc spada o jakies 60%
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Po pierwsze w szarży mają siłe 5, a to juz coś.
Po drugie co to za pytania? "GR czy WR"? Wcześniej było "TreeKiny czy WR"? A czemu jedno ALBO drugie? Czmu nie jedno I drugie?
Jak wspomniałe Scimi, GR maja zupełnie inne zadania.
- oskrzydlić przeciwnika
-w pierwszej turze strzelać na bliskim (przy farcie sciąga sie załoge bolca - ok, przy duzym farcie)
-być mięsem armatnim (z dwa unity GR + jeden/dwa WR i przeciwnik juz ma problem w co strzelić - wszystkiego nie ustrzeli i cos mu w drugiej turze na działa wsiądzie)
Sam poważnie mysle nad inwestycją w przynajmniej dwie piątki GR.
Po drugie co to za pytania? "GR czy WR"? Wcześniej było "TreeKiny czy WR"? A czemu jedno ALBO drugie? Czmu nie jedno I drugie?
Jak wspomniałe Scimi, GR maja zupełnie inne zadania.
- oskrzydlić przeciwnika
-w pierwszej turze strzelać na bliskim (przy farcie sciąga sie załoge bolca - ok, przy duzym farcie)
-być mięsem armatnim (z dwa unity GR + jeden/dwa WR i przeciwnik juz ma problem w co strzelić - wszystkiego nie ustrzeli i cos mu w drugiej turze na działa wsiądzie)
Sam poważnie mysle nad inwestycją w przynajmniej dwie piątki GR.
kosztem czego? lucznikow? to raczej niebardzo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Christos pisze: Po drugie co to za pytania? "GR czy WR"? Wcześniej było "TreeKiny czy WR"? A czemu jedno ALBO drugie? Czmu nie jedno drugie
Zadalem takie pytanie poniewaz zaczynam swoja przygode z WE
Zakupilem juz 24 GG 16 Dryads i teraz przymiezam sie do jakies jazdy.
Tak na marginesie to szkoda ze GR nie maja długich łuków jak GG.
pozdro
Długie łuki to oni chyba maja ale bez zasady z sila 4 na krotkim a to byloby bardzo fajne bo podjezdzalbys w pierwszej turze i klepal nie dosc ze na bliskim to i z sila 4 - a jak wiemy we - za ruch nie maja.,... a takto sa zwykla plewna jak na swoje punkty lekka kawaleria.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Mają, mają długie łuki.
@bigpasiak ostatnio nie uzywam łuczników. Częściowo właśnie GR pełnią role obstrzału. Oczywiście nie z taka samą skutecznością ale na załogi dział mozna próbować się pokusić.
Poza tym jesli chcemy szybko wpaść WR w przeciwnika to musimy "zawalić" go masą (tu do akcji wchodzą GR) bo inaczej z Wildów dużo nie zostanie zanim dojadą.
No i nie możemy zapominać o nieocenionej zdolności flee w odpowiedzi na szarże.
@bigpasiak ostatnio nie uzywam łuczników. Częściowo właśnie GR pełnią role obstrzału. Oczywiście nie z taka samą skutecznością ale na załogi dział mozna próbować się pokusić.
Poza tym jesli chcemy szybko wpaść WR w przeciwnika to musimy "zawalić" go masą (tu do akcji wchodzą GR) bo inaczej z Wildów dużo nie zostanie zanim dojadą.
No i nie możemy zapominać o nieocenionej zdolności flee w odpowiedzi na szarże.
Wlasnie chodzi mi o ta specjalna zasade co maja GG(szkoda ze jej nie dostali)Narożny pisze:Długie łuki to oni chyba maja ale bez zasady z sila 4 na krotkim a to byloby bardzo fajne bo podjezdzalbys w pierwszej turze i klepal nie dosc ze na bliskim to i z sila 4 - a jak wiemy we - za ruch nie maja.,... a takto sa zwykla plewna jak na swoje punkty lekka kawaleria.
Ale i tak warto chyba miec 2x po 5 GR i z 7 WR tak na poczatek
no ja bym nie zaryzykowal zamiany lucznikow na GR... ale kazdy gra jak lubi. pokusic sie mozna ale lucznicy robia to lepiej zdecydowanie bo nie masz 5 strzal a 10 fakt ze na 4+ a nie na3+ ale zawsze to wieksza szansa, nie? szkoda strasznie ze wszystkie strzelajace unity nie maja tej zdolnosci co GG... wtedy to by byla masakra waye na bliskim z s4 i kilingiem... ech pomarzyc to sobie mozna tylko... ale co tam, niech chociaz to zostanie
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned