a przypadkiem nie 4 lub więcej?Cord pisze:Wybierasz modlitwę w fazie magii i wchodzi ona automatyczne a żeby ja rozproszyć przeciwnik szasta skrollem bądź musi wyrzucić 5 lub więcej oczek kostkami rozproszenia.
Empire VII ed.
Moderator: #helion#
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
1. Saint super info o tej erracie mam nadzieje że to prawda i że nie powymyślali jakiś głupot.Sa!nt pisze:Raczej tak. Ale jeśli masz tylko jednego kapłana zawsze możesz podpuścić przeciwnika by dispelował na wszystkich czterech kościach i liczyć że wypadną dwie jedynki.
2. Podpuszczanie to nie zdrowe jest z duchem walki
3. co do kapłana ja skutecznie gram na 1 kapłanie + 2 magów ..przeciwnik wypśtykuje się z kości na dispelowanie czarów magów (bądź nie IF ) a jak wymarnuje wszystkie kości rozproszenia modlę się wtedy i trudno modlitwa w grze:p można pomagać sobie jeszcze innymi boundami by mieć pewność ze dany oddział będzie np niezłamywalny.
_________________
Wilqu:
1. Ja też bym się cieszył jakby tak było, zobaczymy jak będzie.
2. Podpuszczanie to może za mocne słowo, ale lekka sugestia typu: masz 4 kostki dispela...
3. Taki zestaw mi też się sprawdza, kapłan z kradziejką bądź ring of doomfire i dwóch magów jeden z rodem i ring of volans a drugi z dwoma scrollami i tura magii należy do nas. Prawie jak HE.
1. Ja też bym się cieszył jakby tak było, zobaczymy jak będzie.
2. Podpuszczanie to może za mocne słowo, ale lekka sugestia typu: masz 4 kostki dispela...
3. Taki zestaw mi też się sprawdza, kapłan z kradziejką bądź ring of doomfire i dwóch magów jeden z rodem i ring of volans a drugi z dwoma scrollami i tura magii należy do nas. Prawie jak HE.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Niedawno kupilem army booka (bo niedawno zaczalem grac Empire) i musze przyznac, ze chyba specjalnie nie popsuli Empire w 7 ed...a może się mylę? Co byscie panowie-imperialisci zmienili w army booku?
Oczywiscie znam pewne mankamenty:
GS nie moga wziac magicznego sztandaru
White Wolfy praktycznie zniknely
Inzynier nie moze uzywac enchanted itemow
flagusie stracili 4T (i moim zdaniem sporo zyskali mogac byc w Core Units)
no, ale tak poza tym????
Oczywiscie znam pewne mankamenty:
GS nie moga wziac magicznego sztandaru
White Wolfy praktycznie zniknely
Inzynier nie moze uzywac enchanted itemow
flagusie stracili 4T (i moim zdaniem sporo zyskali mogac byc w Core Units)
no, ale tak poza tym????
Helka stała się mało użyteczna.
Ogólnie Imperium trochę się zmieniło.
Poza nudnym standardem jakim 90% graczy turniejowych wystawia można całkiem fajne zestawienia wykręcić.
Ogólnie Imperium trochę się zmieniło.
Poza nudnym standardem jakim 90% graczy turniejowych wystawia można całkiem fajne zestawienia wykręcić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Co bym zmienił?
- Inżyniera na bardziej grywalnego, coś na podobieństwo Warrior Priesta jak go masz w armii możesz mieć dwa mortary na slot, i BS 5
- Great Swordzi magiczny sztandar must have jak Szkielety mogą mieć w nowych VC to oni nie? Nieporozumienie
- Halabardników ugrywalnić przez danie im ciężkich pancerzów na starcie
- Łuczników potanić do 6 pkt
- Free companies potanieć do 4 pkt
- Myśliwym dać długie łuki i możliwość zaczynania regimentu od 5 jednostek
- Inżynierowie do obsługi dział
- Taff 4 na flaglasach
- Gdy Grand Master jest w armii jeden IC idzie do corów
- Gdy General jest w armii jeden regiment GS do corów
Te dwa ostatnie nie konieczne, ale gdyby tak było cieszyłbym się jak małe dziecko przed gwiazdką.
Helka jest grywalna tylko teraz inaczej się nią gra, nie bez powodu mam 3 mi się sprawdza bardziej niż hellstorm
- Inżyniera na bardziej grywalnego, coś na podobieństwo Warrior Priesta jak go masz w armii możesz mieć dwa mortary na slot, i BS 5
- Great Swordzi magiczny sztandar must have jak Szkielety mogą mieć w nowych VC to oni nie? Nieporozumienie
- Halabardników ugrywalnić przez danie im ciężkich pancerzów na starcie
- Łuczników potanić do 6 pkt
- Free companies potanieć do 4 pkt
- Myśliwym dać długie łuki i możliwość zaczynania regimentu od 5 jednostek
- Inżynierowie do obsługi dział
- Taff 4 na flaglasach
- Gdy Grand Master jest w armii jeden IC idzie do corów
- Gdy General jest w armii jeden regiment GS do corów
Te dwa ostatnie nie konieczne, ale gdyby tak było cieszyłbym się jak małe dziecko przed gwiazdką.
Helka jest grywalna tylko teraz inaczej się nią gra, nie bez powodu mam 3 mi się sprawdza bardziej niż hellstorm
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Saint rację ma!
Imperium jest bardzo interesujące jak się porzuci standardowe czołgi altar i inne nudy. Wiele jest opcji. Bardzo wiele. To najbardziej chyba uniwersalna armia pod niebem warhammera ustępująca jedynie orkom wydaje mi się albo nawet i nie. Helka nie jest zła. Potrafi swoje zrobić i chyba tylko dla niej warto kupić inżyniera sobie.
Imperium jest bardzo interesujące jak się porzuci standardowe czołgi altar i inne nudy. Wiele jest opcji. Bardzo wiele. To najbardziej chyba uniwersalna armia pod niebem warhammera ustępująca jedynie orkom wydaje mi się albo nawet i nie. Helka nie jest zła. Potrafi swoje zrobić i chyba tylko dla niej warto kupić inżyniera sobie.
Więcej możliwych ustawień niż orkowie, ostatnio kolega powiedział mi, że zagra ze mną jeśli nie będę miał magii, strzelania, priestów i kawalerii i dało się coś sensownego ułożyć.
Co do inżynierów w helce świetna sprawa, zawsze możesz strzelać ze swojej broni gdy helka nie potrzebuje jego BS. Ostatnio mi się sprawdził.
Co do inżynierów w helce świetna sprawa, zawsze możesz strzelać ze swojej broni gdy helka nie potrzebuje jego BS. Ostatnio mi się sprawdził.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Dołączam się do tandemu:
- halabardników mogli zrobić bardziej grywalnych
- wyższy BS i jakieś specjalne zasady dla inżynierów
- opcja przechodzenia do corów greatswordów i inner circli (miodny pomysł)
- zbroja na gryfa! przynajmniej ten heavy armour:) (w końcu faith, steel and gunpowder, no nie?
- stare zasady dla hellblastera mogłyby wrócić:/
- no i cieszyłbym się, gdyby nasz gienio miał co nieco lepsze statsy; przynajmniej jeden atak więcej i byłbym szczęśliwszy
Ale to wszystko trochę wymyślanie na siłę, bo nasz AB jest naprawdę zrównoważnony i ciekawie się składa z niego rozpiski. Nie nasza wina, że GW niechybnie zmierza do rzucenia balansu w grze na skraj przepaści (ASF u High Elves, AFI u Dark Elves, nowe magia i vampiry u VC... strach pomyśleć, co będzie w nowym booku do chaosu). Przynajmniej gra imperium bedzie dawała jeszcze więcej satysfakcji
- halabardników mogli zrobić bardziej grywalnych
- wyższy BS i jakieś specjalne zasady dla inżynierów
- opcja przechodzenia do corów greatswordów i inner circli (miodny pomysł)
- zbroja na gryfa! przynajmniej ten heavy armour:) (w końcu faith, steel and gunpowder, no nie?
- stare zasady dla hellblastera mogłyby wrócić:/
- no i cieszyłbym się, gdyby nasz gienio miał co nieco lepsze statsy; przynajmniej jeden atak więcej i byłbym szczęśliwszy
Ale to wszystko trochę wymyślanie na siłę, bo nasz AB jest naprawdę zrównoważnony i ciekawie się składa z niego rozpiski. Nie nasza wina, że GW niechybnie zmierza do rzucenia balansu w grze na skraj przepaści (ASF u High Elves, AFI u Dark Elves, nowe magia i vampiry u VC... strach pomyśleć, co będzie w nowym booku do chaosu). Przynajmniej gra imperium bedzie dawała jeszcze więcej satysfakcji
po co od razu przechodzenie do corów, niech bedzie jak w 6ed czyli sa juz z bomby w corach, halabrdnikom dac nnp Al albo heavy armor, cos dla enginnera, leszy BS i jakis fajny gratis, no mus mag sztandar dla GS i przejscie jak jest general do cora i jak on jest moga wzisc sztandar do 100 punktow, huntsmeni maja longbow i 5+ no i duzo by jeszcze by było
Widze ze w koncert życzeń idziemy to ja chce IC w core'ach i ST za 250 p
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
IMO nie zrobia huntsmenow od 5+; pomyslcie o armii Empire na 3 dzialach, powiedzmy- hellblasterze, kusznikach/ handgunnersach i do tego odzdziale 5 hunstmenow do spowalniania przeciwnika.....toz to by byla masakra....
Co do moich pomysłów są jak najbardziej realne i grywalne.
@Dr Crane
W 6 edycji huntsmeni mieli regimenty od 5+ i jakoś nie widziałem nigdzie ich. Była tylko linia hundgunnersów.
@Szkodnik
z tą zbroją to lekkie przegięcie. Nie wyobrażam sobie gryfa latającego w zbroi.
@Karl1299
dlaczego Ty zawsze masz takie podejście do wszystkiego?
Ale nasunąłeś mi jeszcze jeden pomysł. Możliwość dokupienia czołgowi ulepszeń jak w 6 edycji.
@Cord
Generał jest dobry jaki jest nie może mieć więcej ataków bo wjeżdżał by na ambicje Grand Masterowi.
@Dr Crane
W 6 edycji huntsmeni mieli regimenty od 5+ i jakoś nie widziałem nigdzie ich. Była tylko linia hundgunnersów.
@Szkodnik
z tą zbroją to lekkie przegięcie. Nie wyobrażam sobie gryfa latającego w zbroi.
@Karl1299
dlaczego Ty zawsze masz takie podejście do wszystkiego?
Ale nasunąłeś mi jeszcze jeden pomysł. Możliwość dokupienia czołgowi ulepszeń jak w 6 edycji.
@Cord
Generał jest dobry jaki jest nie może mieć więcej ataków bo wjeżdżał by na ambicje Grand Masterowi.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
No co Ty opowiadasz Saint Co to za ciężar dla takiej bestii polatać z kolczugąSa!nt pisze: @Szkodnik
z tą zbroją to lekkie przegięcie. Nie wyobrażam sobie gryfa latającego w zbroi.
Generał jest słaby, jaki jest. Ale rzecz jasna za swoje punkty lepszy być nie możeSa!nt pisze: @Cord
Generał jest dobry jaki jest nie może mieć więcej ataków bo wjeżdżał by na ambicje Grand Masterowi.