Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

GreatTaurus pisze:August, 3pkt to kosztuje goblin, który m.in. nie jest immune to psychology i nie sieje fear'a...
T3 S3 ma sztandar, może gonić, może mieć fanatyków, armour save.

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Barbarossa pisze:
GreatTaurus pisze:August, 3pkt to kosztuje goblin, który m.in. nie jest immune to psychology i nie sieje fear'a...
T3 S3 ma sztandar, może gonić, może mieć fanatyków, armour save.
sztandar kosztuje, fanatycy kosztują. czemu niby zombie nie może gonic? :shock:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

T2 T2 ma sztandar, muzyka, fear, odpornosc na psychologie, moze byc leczone, moze byc wskrzeszane w postaci nowych regimentow, zadaje dodatkowe obrazenia uciekajacym oddzialom.
Tez nie jest zle. Te 4pkt sa adekwatne do mozliwosci zombie. A zombie maja zasady adekwatne do swojej roli - roli blokera.
Obrazek

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Za 120pkt dostajecie trzydziestkę zombiaków - ruchome bagno, które potrafi niezawodnie przetrzymać większość jednostek w WFB do końca bitwy (wskrzeszanie) lub do dogodnej szarży w bok/plecy - i jeszcze marudzicie?
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

No wlasnie ja tez tego ciaglego marudzenia nie rozumiem.
Jestem pewny, ze takie marudy, jak chocby Barb, poza tym, ze marudza, na pewno tez juz cos tam sobie kminia.
Ogolnie wolalbym posluchac kminienia, niz marudzenia. Marudzenie nic nie zmieni. Taka bedzemy mieli armie, jaka nam zrobia. Na to nie mamy wplywu. Dlatego lepiej pomyslec co z tym wszystkim zrobic, niz "jak moglo byc lepiej". Szkoda tracic energie na smecenie...

Jak ktos ma problem z nowymi VC, albo czymkolwiek innym, niech dolaczy do choru:
http://pl.youtube.com/watch?v=ATXV3DzKv68

Wiecej optymizmu, ludzie ! Grobowe, ponure nastroje moze i sa przy tej armii klimatyczne, ale to nie o to chodzi.... :lol2:
Obrazek

Cinkos
Pseudoklimaciarz
Posty: 31

Post autor: Cinkos »

Tomash pisze:Za 120pkt dostajecie trzydziestkę zombiaków - ruchome bagno, które potrafi niezawodnie przetrzymać większość jednostek w WFB do końca bitwy (wskrzeszanie) lub do dogodnej szarży w bok/plecy - i jeszcze marudzicie?
To te twoje zombiaki chyba maja silniki odrzutowe w dupach ze zwiaza walka przeciwnika i jeszcze sobie na bok zaszarzujesz pewnie kawaleria:)no i zatrzymanie....ludzie ktos kto ci wjedzie w zombi bedzie dokladnie wiedzial w co sie pakuje poza tym ja wole masakrowac i przejezdzac niz zatrzymywac jakies niemobilne jednostki i leszczy bo ktora dobra jednostka ci ich nie zbije jak maja T2 a ktora ci mobilna w nie wjedzie...i jeszcze niech mi ktos powie ze bezdie marnowal vanchela majac super kawalerie gravow i bedzie rzucal ten czar na zombi:)Mi zombiaki sluzyly tylko do ochrony nekrosi i do wskszeszen a i tak bylo ciezko ich utrzymac na planszy a teraz to juz bedzie chyba strata czasu bo wpadna skinki i pozamiataja:)

Tak wiec klimat klimatem ale grywalnosc i mocarnosc swoja droga kazdy by chcial aby to szlo w parze lecz niestety z reguly jest inaczej i armii VC opartej na piechocie nie wroze licznych sukcesow na polu walki.

Do black Cocha raczej zdania nie zmienie, zreszta malo ludzi go po turniejach wystawia ciekawe czemu....

No ale poczekamy zobaczymy co nowe wampirki beda potrafic ale moim zdaniem armia jakos duzo mocniejsza nie bedzie bo jedna rzecz ulepszyli a skopali inna suma sumaru wyjdzie na zero.Moze tylko zmieni sie to ze teraz na jedna armie bedzie latwiej niz bylo a na inna ciezej.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Dwa. Tyle znaków przestankowych naliczyłem w poprzednim poście. Plus jeden wulgaryzm.

Przepraszam, bardzo chciałbym traktować Cię poważnie, ale mi po prostu nie pozwalasz.

PS. Bless, chór mistrzostwo :lol:
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

bless pisze:Ogolnie wolalbym posluchac kminienia, niz marudzenia. Marudzenie nic nie zmieni. Taka bedzemy mieli armie, jaka nam zrobia. Na to nie mamy wplywu. Dlatego lepiej pomyslec co z tym wszystkim zrobic, niz "jak moglo byc lepiej". Szkoda tracic energie na smecenie...

Jak ktos ma problem z nowymi VC, albo czymkolwiek innym, niech dolaczy do choru:
http://pl.youtube.com/watch?v=ATXV3DzKv68
Do chóru nie dołącze bo zmiany mi się podobają.. :wink: Natomiast kminić nie ma jeszcze co bo niewiele wiadomo o najistotniejszym - przedmiotach, magii i bohaterach. A to jest ważniejsze od samej armii w zasadzie. Bez tego nie wiem czy wystawiać więcej szkieletów czy więcej GG. I na jakie zdecydować się rare bo wszystkie z nich poza wightami mają moim zdaniem potencjał.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

August pisze:na jakie zdecydować się rare bo wszystkie z nich poza wightami mają moim zdaniem potencjał.
w Rare'ach nie ma takiej jednostki jak Wighty :wink:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Pewnie chodziło o wraithy, które są raczej wylotową jednostką. Za drogie w armii, w której wszystko jest i tak bardzo drogie.

Powodujące terror eteryczne wyjące badziewie za 200 punktów może i byłoby użyteczne (choć tylko przeciw niektórym armiom i tylko przy caddych wyładowanych po brzegi scrollami) gdyby nie kowadło/orzeszek treemana. A tak to już się w ogóle nie opłaca brać free fraga.

@Bless - kminić to można, jak się ma zasady w ręku. Jak się ma ploty, nawet nieźle potwierdzone, to wszelkie kminy są do potłuczenia o kant d, bo potem się okazuje że jakiś czar/przedmiot daje niesamowitą synergię z czymś innym, a to, co Ci się wydawało, że weźmiesz, jest do bani.

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Naturalnie, że o wraithy czy też crain wraithy..jakolwiek się to będzie nazywało. Wightów wystawiał będę zaś sporo, zwłaszcza GG.

Wraightami na pewno się da grać ale przy krasnoludach albo skavrnach od razu pospadają. Przy WE może uda się je jakoś bunkrować przed forest spirit'ami ale po co mi jednostka, na której ochronę mam poświęcić pół armii :wink:. Eteryczność na tak miękich oddziałach nie powinna być tak droga.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Problem polega na tym, że eteryczność nie jest wiele warta. Prawie wszystko ma już magiczne ataki w dużej ilości.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Barbarossa pisze:...orzeszek treemana.


???
Właśnie mnie uświadomiłeś że Strangle-root attack jest magiczny. Jak to się człowiek uczy całe życie ;)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Garść plot...
I saw the book today. Some interesting thing I haven't heard yet...

There's another monster unit called the abyssal terror. It's a large target flying monster. Will try and have the stats up later this week.

Necromancers can choose their spells.
They may choose from either invocation of nehek (heals wounds), danse macabre, and one other, and they always have raise zombies which casts on a 4+ and raises d6+4 zombies.

Spirit Host are no longer swarms. They are undead and ethereal.

Black Coach does not gain wounds back from killing, but it does have the "vampire" special rule which allows units to march and so on. 3+armor 4+ward. Still 200 pts.

Vargulf is a vampire, hates everything, regenerates and has a special rule which means it has no flanks or rear.

Zombies are WS1 S2 T2 I1, but no longer always strike last! Fleeing from a zombie unit has a special rule. Zombies do not pursue, but when a unit fless from zombies, the fleeing unit takes d6 str2 hits for each full zombie rank. So fleeing from a unit of 25 would inflict 5d6 str2 hits.

Dire wolves are no longer str 4 on the charge.

The Wight King is T5 with W3.

Ghouls have the exact same stat line, except they don't skirmish and they aren't alive.

No units got cut as far as I can tell. Everything from the old list is still there.

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Vargulf się coraz ciekawszy robi :D Zombi... hym dziwne to. Będą uderzać wierwsze w szarży (co raczej żadko bedzie mialo miejsce...) i w panów z GW... Wolał bym juz więcej ws T i S no ale cóż. Trza sie nad zastosowaniem zastanowić :wink:

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

To i tak nic nie zmieni przy WS1 i S2 :wink:. Nowa jest tylko plotka 1. I mam wrażenie, że nieprawdziwa chyba, że to nowa nazwa winged nightmara będzie.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

To skandaliczne, że book do VC jeszcze nie wypłynął u nas!
Szamanie, do dzieła! Polska jest centrum Europy, chcemy być w awangardzie, mamy niezłą sprzedaż, więc czemu mamy słabe plotki!
Możesz mi przesłać jakieś skany, obiecuje, że podam dalej :)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Właśnie, Szaman, dawaj jakieś ploty o tym Abyssal Terrorze. :)
Silniejsze toto od Zombie Dragona (czyli coś w stylu Undead Star Dragon)?

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

Zombiaki wydaja mi sie teraz niesamowicie klimatycznym, dosc tanim, super blokerem. Wiadomo, ze gowno moga zrobic, ale przez tlum trupow przejsc nie jest latwo, a i z ucieczka jak widac porownywalnie trudno. I like 8)

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

abbyssal terror to dawny winged nightmare. jedyna nowoscia jesli chodzi o wierzchowce - uwaga: uchylam rabka tajemnicy :mrgreen: - jest Hellsteed, czyli latajaca najtmara.
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Zablokowany