Cos Innego DE
Cos Innego DE
Najpierw na 1500pts.
1 Beastmaster @ 103 Pts
General; Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
Seal of Ghrond [25]
1 Cold One @ [0] Pts
1 Beastmaster @ 107 Pts
Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
1 Dark Pegasus @ [55] Pts
1 Beastmaster @ 107 Pts
Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
1 Dark Pegasus @ [55] Pts
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
4 Cold One Knights @ 240 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Soul Shadows Standard [50]
1 Dread Knight @ [18] Pts
2 Cold One Chariot @ 194 Pts
Spear
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
5 Harpies @ 65 Pts
2ndWeapon
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1496
BeastMasterzy Sprawdzają się bardzo dobrze jak na tak tak tanich. Generał do cold one które prą do przodu potem uciekają wystawiajac przeciwnika na szarże chariotów i samych cold one. Dalej BM na pegazach latają za magami działami i oddziałami strzelających. DR biegają NEGUJĄ MARSZ! i strzelają po czym nam jest najwygodniej. harpie chyba mówic nie musze. RBT strzelająile mogą to wabik i jednostka na stracenie najczesciej. Nie powinno byc problemu z zadnycm defensem i bez problemu mozna walicz tu z chaosem czy beretonią które są napewno o wiele wolniejsze i mobilne od nas.
rozpa na 2k.
1 * Highborn @ 558 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Draich of Dark Power [50]
Heart-stone of Darkness [45]
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 * Assassin @ 179 Pts
2ndWeapon
Touch of Death [30]
Dark Venom [10]
Biting Blade [10]
1 Sorceress @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
10 Warriors @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Shades @ 70 Pts
Repeating Crossbow
4 Cold One Knights @ 235 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Murder [45]
1 Dread Knight @ [18] Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2000
Chaos? wystrzelamy i wymanewrujemy. Bretonie? to samo ( przy cyrku trzeba bedzie zagac tak abysmy to my praktycznie zawsze szarzowali, A Highborne-em zabic lorda przeciwnika a potem to juz wszystko ładnie się sypie) Defence przktycznie kazdy zjedziemy. Jak widac nie ma tu zawiele głupoty wiec nie jest to kluczowy punkt.
Tylko na Boga nie wystawiajcie się na działa smokiem! latajcie tak by siał terror i sensownie szarzował.
Assasin się bardzo przyda z 4 atakami poisonem + killing blow napewno zaden mag mu nie stanie na drodze łącznie z chaosu powinien wyeliminowac. Tylko on nie ma save PAMIETAJCIE O TYM!! chowac go po lasach za górami itd. nie wystawiac na magie ani na strzelanie!
1 Beastmaster @ 103 Pts
General; Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
Seal of Ghrond [25]
1 Cold One @ [0] Pts
1 Beastmaster @ 107 Pts
Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
1 Dark Pegasus @ [55] Pts
1 Beastmaster @ 107 Pts
Lance; Light Armour; Sea Dragon Cloak
1 Dark Pegasus @ [55] Pts
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
5 Dark Riders @ 120 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour
4 Cold One Knights @ 240 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Soul Shadows Standard [50]
1 Dread Knight @ [18] Pts
2 Cold One Chariot @ 194 Pts
Spear
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
5 Harpies @ 65 Pts
2ndWeapon
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 3
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1496
BeastMasterzy Sprawdzają się bardzo dobrze jak na tak tak tanich. Generał do cold one które prą do przodu potem uciekają wystawiajac przeciwnika na szarże chariotów i samych cold one. Dalej BM na pegazach latają za magami działami i oddziałami strzelających. DR biegają NEGUJĄ MARSZ! i strzelają po czym nam jest najwygodniej. harpie chyba mówic nie musze. RBT strzelająile mogą to wabik i jednostka na stracenie najczesciej. Nie powinno byc problemu z zadnycm defensem i bez problemu mozna walicz tu z chaosem czy beretonią które są napewno o wiele wolniejsze i mobilne od nas.
rozpa na 2k.
1 * Highborn @ 558 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Draich of Dark Power [50]
Heart-stone of Darkness [45]
1 Black Dragon @ [320] Pts
1 * Assassin @ 179 Pts
2ndWeapon
Touch of Death [30]
Dark Venom [10]
Biting Blade [10]
1 Sorceress @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 127 Pts
Spear; Repeating Crossbow; Light Armour; Musician
10 Warriors @ 110 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour
5 Shades @ 70 Pts
Repeating Crossbow
4 Cold One Knights @ 235 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Murder [45]
1 Dread Knight @ [18] Pts
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2000
Chaos? wystrzelamy i wymanewrujemy. Bretonie? to samo ( przy cyrku trzeba bedzie zagac tak abysmy to my praktycznie zawsze szarzowali, A Highborne-em zabic lorda przeciwnika a potem to juz wszystko ładnie się sypie) Defence przktycznie kazdy zjedziemy. Jak widac nie ma tu zawiele głupoty wiec nie jest to kluczowy punkt.
Tylko na Boga nie wystawiajcie się na działa smokiem! latajcie tak by siał terror i sensownie szarzował.
Assasin się bardzo przyda z 4 atakami poisonem + killing blow napewno zaden mag mu nie stanie na drodze łącznie z chaosu powinien wyeliminowac. Tylko on nie ma save PAMIETAJCIE O TYM!! chowac go po lasach za górami itd. nie wystawiac na magie ani na strzelanie!
1 rozpa ok, w drugiej asasin ma zwalona kombinacje przedmiotow: dark venonom powoduje ze touch of death jest mniej skuteczny . Pomysl troszke to zrozumiesz dlaczego. Do tego masz bron magiczna wiec po co bierzesz dodatkowa reczna ktorej nie ebdziesz mogl uzyc. Druga rozpa taka zwykla nic specjalnego.
Mike po co im dawac shildy? jak cos do nich dojdzie to i tak zdechną a tu przya sie +1 atak. Dotego zawsze moge wyzwac na chalange nie bojąc się o bohatera.
Ajpinus moze i jest mniej skuteczny ale co z tego?( niech Cię nie myli moj przypis przy nicku) on ma polowac na magów i działa a oni nie mają zaduzo pancerza wiec wystarczy zrobic wonad. A ta bron ręczne to faktycznie moj błąd![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jankiel a po co mam dawac wiecej RBT? zeby stracic 400 pts. w 2/3 turze? bezensu. wole zamiast tego dac DR i gdy ktos pojdzie na RBT to wjechac mu szarzą od tyłu albo od boku. Dotego mam jeszcze smoka który w 2 turach przy dobrym ustawieniu rozwali 2 klocki w 2 tury. To ma byc szybkie i mobilne by nie dac się załapac.
Pitagoras nie licze nie musze liczyc poprostu sie sprawdzają wiem o tym bo za taką ilość punktów to i tak dobra siłą udezeniowa. Ja preferuje 5 ... kto co lubi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ajpinus moze i jest mniej skuteczny ale co z tego?( niech Cię nie myli moj przypis przy nicku) on ma polowac na magów i działa a oni nie mają zaduzo pancerza wiec wystarczy zrobic wonad. A ta bron ręczne to faktycznie moj błąd
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jankiel a po co mam dawac wiecej RBT? zeby stracic 400 pts. w 2/3 turze? bezensu. wole zamiast tego dac DR i gdy ktos pojdzie na RBT to wjechac mu szarzą od tyłu albo od boku. Dotego mam jeszcze smoka który w 2 turach przy dobrym ustawieniu rozwali 2 klocki w 2 tury. To ma byc szybkie i mobilne by nie dac się załapac.
Pitagoras nie licze nie musze liczyc poprostu sie sprawdzają wiem o tym bo za taką ilość punktów to i tak dobra siłą udezeniowa. Ja preferuje 5 ... kto co lubi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Obie rozpiski uważam za oryginalne. Jednak (a może coś na to masz), rozjadą cię Jaszczurki, w pierwszej układzie biegaczem, w drugim Salnnem. W ogóle magia cię boli. Do tego brak jakiejkolwiek piechoty z szeregami. Może i grasz długo i dużo, ale taki kloc zwykłych włóczników daje radę. A i ten ostrzał, przy takiej ilości strzelania to tylko z poisonem lub KB. A niestety DE nie mają takiej opcji. Jedyne czego bym się bał to smok, ale wystawiłbym mu jakiś klocek na pożarcie najlepiej ze stubbornem i smok z generałem utknie do ... na zawsze. No i fakt defensy będą miały ciężko, ale doświadczony generał poradzi sobie i z tym. Harpie też wydawały mi się fajne, aż do jednej walki gdy zaszarżowałem na rock lobbera goblińskiego i przegrałem walkę. Potem ucieczka i co? Przez cztery tury (wyrzucałem jakieś śmiesznie małe liczby na ucieczkę) uciekały gdzie pieprz rośnie z tym swoim 6 ld. To tyle, jednak może mię przekonąsz i zmienię swę zdanię.
he he. Slan bedzie miec max 2 tury na czarowanie bo zaraz do niego smok doleci i bedzie miec smaczną przekąske ale napierw stanie przy lesie gdzie są skinki zionie kwasem(o czym wielu graczy zapomina) i skinki uciekną bo u nich bardzo łatwo panike wywołac. Upór? nie zapominaj ze mam terror i odrazu uciekają po przegranej walce czyli kiedy? hmmm.. w 1 turze?:)
Reszta strzela do wszystkeigo DR nawet szarzuja skinki w lasach. Negują marsz i polują na wolnostojące jednostki magów itd. Do tego assasin który napewno nie bedzie miec zadnego problemu z wyzynaniem przeciwnika.
A w 1 rozpie tez się lizaków nie boję. Jestem duzo szybszy od nich. charioty szarzują na wszystko co jest na wolnym polu w ostatwecznosci słuzą jako wabik by wyciągnąc biegacza z lasu. Bolty napewno tez bedą miec co robic. Tak wiec wszystko da sie zrobic.
Nie zapominaj ze magia jest zawodna i nie zawsze się wszystkie czary jakie sie chce.
No i oczywiscie łatwiej to napisac a trudniej zrobic.....
Reszta strzela do wszystkeigo DR nawet szarzuja skinki w lasach. Negują marsz i polują na wolnostojące jednostki magów itd. Do tego assasin który napewno nie bedzie miec zadnego problemu z wyzynaniem przeciwnika.
A w 1 rozpie tez się lizaków nie boję. Jestem duzo szybszy od nich. charioty szarzują na wszystko co jest na wolnym polu w ostatwecznosci słuzą jako wabik by wyciągnąc biegacza z lasu. Bolty napewno tez bedą miec co robic. Tak wiec wszystko da sie zrobic.
Nie zapominaj ze magia jest zawodna i nie zawsze się wszystkie czary jakie sie chce.
No i oczywiscie łatwiej to napisac a trudniej zrobic.....
uwaga bo ktos podsunie Ci slanna pod smoka...GarG pisze:he he. Slan bedzie miec max 2 tury na czarowanie bo zaraz do niego smok doleci i bedzie miec smaczną przekąske
5 ld z CB nie tak łatwo, a jak general w 12 calach to juz wogoleGarG pisze: ale napierw stanie przy lesie gdzie są skinki zionie kwasem(o czym wielu graczy zapomina) i skinki uciekną bo u nich bardzo łatwo panike wywołac.
stubborn w lizakach ma tylko TG na nich OF nie zrobisz ;pGarG pisze: Upór? nie zapominaj ze mam terror i odrazu uciekają po przegranej walce czyli kiedy? hmmm.. w 1 turze?:
skinki zapluja Ci DR spokojnie a flee zawsze moga dac i takGarG pisze: Reszta strzela do wszystkeigo DR nawet szarzuja skinki w lasach. Negują marsz i polują na wolnostojące jednostki magów itd. Do tego assasin który napewno nie bedzie miec zadnego problemu z wyzynaniem przeciwnika.
fakt.GarG pisze: No i oczywiscie łatwiej to napisac a trudniej zrobic.....
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uwazaj bo Big Fat slan ucieknie przed smokiem....Zauwarz ze smok jest DUZO szybszy i mobilny od slana. A kto powiedział ze Generał bedzie blisko skinków? A jeśli nawet to i tak muszą terror zdac jak smoka blisko lasu postwie
czyli 2 testy są szanse
Nadodatek,napewno nie bedzie 4 lasów by mógł się w nich ciągle chowac
TG maja stabborn ale co z tego jak outnumber(czy jak sie to pisze) działa?:P pozatym mają go tylko gdy slan jest w ich oddziale co daje jeszcze łatwiejszy cel dla smoka : )
A niech uciekaja
najczesciej bedą uciekac pod inny oddział DR albo dzięki temu ucieknie od generała ponad 12 cali i bedzie wałek bo na LD 5 to cięzko sie zabrac
Zapluc tez łatwo im nie bedzie bo mają 12 cali zasięgu a ja mam 18 szarzy odliczając 2-4 cale na dojscie do nich w lesie : )
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A niech uciekaja
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No dobra tu mnie macie
Ale tak czy siak smok w ciągu 2/3 tur powinien wyciąc ten oddział inkasując ponad 800 pts.(przy obsadzie 20 TG i slana z pełnym wyposarzeniam. Dotego sztandar i mozliwe ze generał(jeśli Slan bedzie generałem). Bo licząc ze bedzie ginąc po 7/6 TG w 20-to jednostkowym oddziale to przewaga liczebna znacznie zmaleje walcząc z TG. Atakując Slanna powinno to zając jakies 1 ture (Walka w mojej turze i przeciwnika) to tak czy inaczej zostanie mi przynajmniej 1 szarza na cos innego
podsumowując sam smok powinien zadobyc ok. 1000. pts.
edit: Z lizakami grałem 2 razy raz miałem remis a raz wygrałem chyba małym zwycięstwem.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ale tak czy siak smok w ciągu 2/3 tur powinien wyciąc ten oddział inkasując ponad 800 pts.(przy obsadzie 20 TG i slana z pełnym wyposarzeniam. Dotego sztandar i mozliwe ze generał(jeśli Slan bedzie generałem). Bo licząc ze bedzie ginąc po 7/6 TG w 20-to jednostkowym oddziale to przewaga liczebna znacznie zmaleje walcząc z TG. Atakując Slanna powinno to zając jakies 1 ture (Walka w mojej turze i przeciwnika) to tak czy inaczej zostanie mi przynajmniej 1 szarza na cos innego
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
podsumowując sam smok powinien zadobyc ok. 1000. pts.
edit: Z lizakami grałem 2 razy raz miałem remis a raz wygrałem chyba małym zwycięstwem.
Ostatnio zmieniony 15 sty 2008, o 20:42 przez GarG, łącznie zmieniany 1 raz.
a z 2 scrollami to smok sobie nie polata za bardzo... celny pocisk kuznia czy pitka i juz sie ciekawiej robi... a tego smoka to Ci skinki zapluja zanim sie obejrzysz... ale w sumie chcialbym zobaczyc jak grasz z lizakami i sie wbijasz w klocek TG ze slannem gdzie siedzi 2 koksow a reszte armii zapluwaja Ci skinki i salki... ciekawe widowisko...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Ale żeby je zatłuc trzeba się na nich skupić.
Do tego jestem ciekaw jak byś sobie poradził z x razy dowskrzeszanymi zombiakami. I ogólnie przeciwko VC. Interesuje mnie to, bo takie zombiaki wchodzą w Ciebie (smoka) i trzymają Cię ile chcą. Masz jakiś pomysł na wcześniej wymienioną armię mając te rozpiski co przedstwiłeś?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)