Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
Zapowiada się ciekawa i nienudna armia. Wreszcie posłucham Zbyszka artykułującego inne zdania niż "średnie wskrzeszenie, nowy oddział zombie o, tutaj" A i sam mam ochotę sobie "bliźniacze" trupki pozbierać.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Wszystko pięknie, tylko nie wiemy, czy będą się liczyć do minimum core.Zyraf pisze:Też myślałem o zapchaniu corów batami.
Podobno będą kosztowac po 35 pkt z tego co gdzieś wyczytałem.
Prawdę mówiąc to bardzo by mnie to zdziwiło, skoro wilki i corpse cart się nie wliczają...
Szamanie, czy widziałeś odpowiedź na to pytanie w swoich wizjach?
Na pewno z tego co słysze są bardziej opłacalni od Zombie... BO nimi nawet da sie cos zrobic (wywalczyc) nie sa skazani tak jak zombiaki na przytrzymywanie.... Mysle ze ta armia bedzie miała prosty schemat wampir lord 4poziom trzech małych dwu poziomowych i reszta pakerne oddziały do walki Bedzie bosko bo magia zajebista i tak samo walka po prostu
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
No fajnie ale ladowanie wszystkiego na maxa u Wampira tez nie jest za dobrym pomyslem. Jak wiemy czesto tacy panowie padaja w najbardziej nieoczekiwanych momentach, a jesli potwierdza sie ploty o malym Ld u wszystkich jednostek to nie wiem czy wszyscy gracze beda chcieli pchac swojego wampa na front armii zeby sobie wyrzynal wszystko spokojnie.
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
No moze niekoniecznie za lasem ale cos mi sie nie widzi na pierwszej lini frontu. Po prostu bedzie za wartosciowy. Ale pozyjemy zobaczymy, moze wlasnie czarujacy general bedzie teraz na topie. Choc ja wolalbym zeby byl to masakrator w stylu Strigoi
Dimmu nieźle myśli... bardzo ciekawe spostrzeżenie. Teraz ghul "to taki zombiak" z +1WS +1T i +1A + poison, + brak ASL, no i + jakiś w liderce też może będzie, a to wszystko za 2 pkt (patrząc na stare zombiaki oczywiście). Będzie można robić to co się właśnie robiło z zombiakami fakt trochę drożej ale potencjał bojowy nieporównywalny. A jak będzie trzeba coś zapchać, żeby zapchać to zawsze będą nowe zombiaki po 4pkt i taki wizerunek wygląda całkiem nieźle. Klimatycznie to mi się w ogóle nowe ghule nie podobają, ale cóż... myślę, że się znajdą zainteresowani
Może... może się tymi VC zainteresuję ale jakoś nowy klimat mnie nie przekonuje.
Może... może się tymi VC zainteresuję ale jakoś nowy klimat mnie nie przekonuje.
More stuff:
Originally Posted by NecroNurgle View Post
A lot. 8 magic weapons, 6 armors, 5 enchanted, 4 talismans, 6 arcane, 12 standards.
18 powers divided into 6 groups. The groups are theme-y but not exclusive, you can mix and match.
Originally Posted by NecroNurgle View Post
Bat swarms are undead, but otherwise i believe thay are the same.
Invocation of Nehek can heal units d6 or 1 wound if they have the vampire or ethereal special rule or are not infantry. This spell also raised d6+4 zombies but does not create a new unit. zombies can be raised past their starting number. Skeletons, Ghouls, dire wolves, batswarms and fell bats can be increased past their starting size if the vampire has a particular power.
The spell raise dead can raise a new unit of d3+4 zombies
The spell summon undead horde summons a new unit of 5d6 zombies, or heals 3d6 wounds distributed as you see fit to any units or characters.
Necromancers are lvl1 wizards. That's it. NO upgrades. They only know one spell (your pick) from the following list, but can but access the others for 15pts each: Invocation of Nehek, Raise Dead or Danse Macabre. These are collectively known as the Necromancy Spells. These spells can be cast by the same caster more than once per phase and may affect the same unit more than once per phase. The other spells in what is now known as the Lore of the Vampires are not Necromancy spells are are subject to the same rules as regular magic.
And their spells aren't random. Oh and you can mount them in a corpse cart, which is kinda funny.
There are no vampire thralls. There are Vampire Lords, Vampires, Necromancers and Wight Kings. Everything else is a named character.
Vampire lords are lvl2 wizards (upgradable to 3), Vampires are lvl 1 (no upgrade). You can use a vampiric power to gain a magic level. The other two arcane bloodline powers are: Gain access to all spells from the lore of vampires or all spells from ANY OTHER lore in the book (but not Life). And the other one: gain two additional power dice.
I haven't had time to mess around with the stuff yet, when i do, I'll let you know.
Originally Posted by niox View Post
A few things about standards and units
The most expensive standard gives the unit a 4+ regeneration save.
There also is a 4+ ward save against shooting.
Blood knights can indeed have up to 75 pts magic standards.
If you combine the two standards on a Blood Knight unit,
BSB take generation, unit take 4+ ward, you get a unit that can take
alot of shooting without any serious damage.
4+ , 4+ save agains a cannon/boltthrower. 4+,4+,4+ against handgunners.
2+,4+,4+ against strenght 3 arrows.
And if you want to take it one step futher there is a sword that for every
wound it causes the character may heal one one for himself or the unit he is with.
Put that on a vampire count together with the bloodline power that allows him to reroll all missed attacks.
But the unit will cost more then an arm and a leg. More then half your
points at 2250. And it´s a freenzied unit that most armys easily can bait away.
Chyba tego nie było, a jak tak to przepraszam nie doczytałem ;p.
Originally Posted by NecroNurgle View Post
A lot. 8 magic weapons, 6 armors, 5 enchanted, 4 talismans, 6 arcane, 12 standards.
18 powers divided into 6 groups. The groups are theme-y but not exclusive, you can mix and match.
Originally Posted by NecroNurgle View Post
Bat swarms are undead, but otherwise i believe thay are the same.
Invocation of Nehek can heal units d6 or 1 wound if they have the vampire or ethereal special rule or are not infantry. This spell also raised d6+4 zombies but does not create a new unit. zombies can be raised past their starting number. Skeletons, Ghouls, dire wolves, batswarms and fell bats can be increased past their starting size if the vampire has a particular power.
The spell raise dead can raise a new unit of d3+4 zombies
The spell summon undead horde summons a new unit of 5d6 zombies, or heals 3d6 wounds distributed as you see fit to any units or characters.
Necromancers are lvl1 wizards. That's it. NO upgrades. They only know one spell (your pick) from the following list, but can but access the others for 15pts each: Invocation of Nehek, Raise Dead or Danse Macabre. These are collectively known as the Necromancy Spells. These spells can be cast by the same caster more than once per phase and may affect the same unit more than once per phase. The other spells in what is now known as the Lore of the Vampires are not Necromancy spells are are subject to the same rules as regular magic.
And their spells aren't random. Oh and you can mount them in a corpse cart, which is kinda funny.
There are no vampire thralls. There are Vampire Lords, Vampires, Necromancers and Wight Kings. Everything else is a named character.
Vampire lords are lvl2 wizards (upgradable to 3), Vampires are lvl 1 (no upgrade). You can use a vampiric power to gain a magic level. The other two arcane bloodline powers are: Gain access to all spells from the lore of vampires or all spells from ANY OTHER lore in the book (but not Life). And the other one: gain two additional power dice.
I haven't had time to mess around with the stuff yet, when i do, I'll let you know.
Originally Posted by niox View Post
A few things about standards and units
The most expensive standard gives the unit a 4+ regeneration save.
There also is a 4+ ward save against shooting.
Blood knights can indeed have up to 75 pts magic standards.
If you combine the two standards on a Blood Knight unit,
BSB take generation, unit take 4+ ward, you get a unit that can take
alot of shooting without any serious damage.
4+ , 4+ save agains a cannon/boltthrower. 4+,4+,4+ against handgunners.
2+,4+,4+ against strenght 3 arrows.
And if you want to take it one step futher there is a sword that for every
wound it causes the character may heal one one for himself or the unit he is with.
Put that on a vampire count together with the bloodline power that allows him to reroll all missed attacks.
But the unit will cost more then an arm and a leg. More then half your
points at 2250. And it´s a freenzied unit that most armys easily can bait away.
Chyba tego nie było, a jak tak to przepraszam nie doczytałem ;p.
To trochę zmienia użyteczność tej jednostkiIf you combine the two standards on a Blood Knight unit,
BSB take generation, unit take 4+ ward, you get a unit that can take
alot of shooting without any serious damage.
No i trzeba wspomnieć, że sypanie nie będzie takim horrorem, bo i ward i regenka zadziała...
Cholera, wygląda, że cała siła będzie w wampirach, mocach i przedmiotach.
Wsadzić tylko lorda na latacza, wziąć tych panów i zwykłych BK z wampirem i dać przeciwnikowi dylemat w stylu "do you feel lucky, punk?"
Fedek, a zwróciłeś może uwagę na to?
Jednym słowem na bloodkeepach taka kombinacja jest raczej "useless". Czego się spodziewam, bo nie sądzę, żeby to były tanie rzeczy.But the unit will cost more then an arm and a leg. More then half your
points at 2250. And it´s a freenzied unit that most armys easily can bait away.
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Wszystko to za drogie, ladowanie takiej ilosci punktow w jedna jednostke i generala nie ma sensu. Przyklad Chaosu gdzie male ale pakerne jednostki sie nie sprawdzaja.
Bez przesady.
Pięciu panów + bohater i 2 sztandary to będzie jakieś 500 pkt. I i nic innego nie wymyślisz jak trzeba przepchnąć kloc karłów od frontu.
Pół armii to będzie kosztować jak tam wejdzie lord, ale to IMO przesada... bsb w sam raz.
Zresztą skąd takie podejście? Dostajemy jedne z najlepszych przedmiotów w grze, a ty narzekasz...
Pięciu panów + bohater i 2 sztandary to będzie jakieś 500 pkt. I i nic innego nie wymyślisz jak trzeba przepchnąć kloc karłów od frontu.
Pół armii to będzie kosztować jak tam wejdzie lord, ale to IMO przesada... bsb w sam raz.
Zresztą skąd takie podejście? Dostajemy jedne z najlepszych przedmiotów w grze, a ty narzekasz...
Dokładnie 500 pk, a taki klocek jest własciwie nie do ruszenia Pewnei jak kto ma peha w kosciach to może sobie jeden taki pan spaść, no ale i tak sobie wskrzeszany będzie.
BTW Jak nie będzie żadnych fajnych magicznych broni to mozna lorea ognia wybrać i wtedy wampierz dostaje ten fajny ognisty mieczyk. siła 8 z 5-6 atakow i trafia zawsze na 2+. do tego jescze jakieś fajne itemy i mamy rzeźnika jakich mało (no wsadzamy go np do takiego klocka knightów, to ma warda i regenke...) zaczyna i sie coraz bardziej podobać
BTW Jak nie będzie żadnych fajnych magicznych broni to mozna lorea ognia wybrać i wtedy wampierz dostaje ten fajny ognisty mieczyk. siła 8 z 5-6 atakow i trafia zawsze na 2+. do tego jescze jakieś fajne itemy i mamy rzeźnika jakich mało (no wsadzamy go np do takiego klocka knightów, to ma warda i regenke...) zaczyna i sie coraz bardziej podobać