Koncert życzeń 7 edycji ..
Moderator: Yudokuno
Zastanawiałem się co mogą zrobić z naszymi oddziałami i wzorując się na wypowiedzi (nie pamiętam czyja), że HE mają:
mocne walnięcie mała przeżywalność - SM (6WS 5S 2A 5+AS)
średnie walnięcie średnia przeżywalność - WL (5WS 6S 1A 4+/3+AS)
słabe walnięcie duża przeżywalność - PG (5WS 4S 1A 5+AS 4+Ward)
Wymyśliłem coś takiego:
mocne walnięcie mała przeżywalność - E (5WS 5S 2A 5+AS 1Wound=D3 stubborn) - 15pkt
średnie walnięcie średnia przeżywalność - WE (5WS 3S 2A 5+Ward poison 2broń frenzy ap) - 15-16pkt
słabe walnięcie duża przeżywalność - BG (5WS 4S 1A immune to psych. unbreakable 5+AS 4+Ward) - 17-18pkt
nie wiem czy mam liczyć zasadę na całą armię która i tak pewnie będzie ale bez tej zasady te jednostki i tak są fajne. Co myślicie??
mocne walnięcie mała przeżywalność - SM (6WS 5S 2A 5+AS)
średnie walnięcie średnia przeżywalność - WL (5WS 6S 1A 4+/3+AS)
słabe walnięcie duża przeżywalność - PG (5WS 4S 1A 5+AS 4+Ward)
Wymyśliłem coś takiego:
mocne walnięcie mała przeżywalność - E (5WS 5S 2A 5+AS 1Wound=D3 stubborn) - 15pkt
średnie walnięcie średnia przeżywalność - WE (5WS 3S 2A 5+Ward poison 2broń frenzy ap) - 15-16pkt
słabe walnięcie duża przeżywalność - BG (5WS 4S 1A immune to psych. unbreakable 5+AS 4+Ward) - 17-18pkt
nie wiem czy mam liczyć zasadę na całą armię która i tak pewnie będzie ale bez tej zasady te jednostki i tak są fajne. Co myślicie??
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wypowiedź była mojaCamel-IL pisze:wzorując się na wypowiedzi (nie pamiętam czyja)
słabe walnięcie duża przeżywalność - BG (5WS 4S 1A immune to psych. unbreakable 5+AS 4+Ward) - 17-18pkt
A co do Twojego pomysłu na BG to ostro przegiąłeś. To znaczy WS5, S4, 1A jak najbardziej, ale unbreakable i ward 4+ przy podrożeniu o zaledwie 1-2 punkty? (teraz kosztują 16 pkt.). No i po co immune to psychology, skoro to się zawiera w unbreakable Ward 4+ to jednorazowy pomysł dla PG, nie wierzę w jego powtórzenie, to by była żenada. A już jego połączenie z unbreakable stworzyłoby niesamowity oddział - trudny do zniszczenia i niemożliwy do złamania. To nierealne.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
BG mogli by mieć WS5 S4 A1 Stubborn, Hatred, Heavy armour,Magic resistance 1.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ave!
Na tyle, na ile się orientuję, bo brat gra DE(i strasznie narzeka na tą armię) to BG powinni być w specach, a shades i na pewno coś jeszcze, może hmm... exeki, albo witchki w core. Jak tak porównuję z innymi armiami, to DE ma całkowicie zaburzoną kompozycyjnie tabelkę w AB. Tylko 3 core w stosunku do 6 specjali i 4 rarów.
Pozdrawiam
Na tyle, na ile się orientuję, bo brat gra DE(i strasznie narzeka na tą armię) to BG powinni być w specach, a shades i na pewno coś jeszcze, może hmm... exeki, albo witchki w core. Jak tak porównuję z innymi armiami, to DE ma całkowicie zaburzoną kompozycyjnie tabelkę w AB. Tylko 3 core w stosunku do 6 specjali i 4 rarów.
Pozdrawiam
Wszyscy kombinują tu tylko analogicznie do nowych HE... Dlaczego te armie mają być tak podobne? Przecież i HE i WE to elfy, army listy mają kompletnie odmienne, a przy tym oba są bardzo grywalne. Ja mam nadzieję, że powstanie trzecia frakcja elfów, pokazująca tę rasę z jeszcze innej strony. Co by to moglo być, nie mam pojęcia, ale wciąż wierzę w GW.
"Wake up, Mr. Freeman. Wake up, and smell the ashes..."
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Ja bym obstawiał, że DE będą nieco słabiej przeżywalne od HE (gorsze armour save'y i wardy), ale trochę mocniejsze w ataku (pomoże w tym prawdopodobna zasada armour piercing na wszystkich, lub prawie wszystkich broniach).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Hmm mówisz mocniejsze w ataku??? Ciekaw jestem jak by chcieli to zrobić. Skoro Te 3 jednostki HE są i tak zajebiste w walce to żeby nasze były jeszcze silniejsze od nich... Jakoś w to nie wierze. Takie były moje życzenia co do 7 ed. ale spodziewam się że obecne jednostki nieznacznie się poprawią a dojdzie parę potworów... Jadnak najfajniej by było jak by prowadzili WE - oparte na strzelaniu HE - na magii DE - na walce to by było klimatycznie Ale to takie moje marzenie ściętej głowy
Co do BG to ja się będę konsekwentnie upierał przy 2A. To jest elita armii Mrocznych Elfów, tam trafiają najlepsi z najlepszych dlatego jeśli jakaś jednostka miała by mieć 2A czy też S4 to BG analogicznie, nie mogą mieć gorszych statów od innych jednostek specjalnych. A warda to należy dać Wiedźmą, one go bardziej potrzebują.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Skirmishowi nie na wiedzmach! To zabije ten odział.
Ktoś już to mówił (chyba Ty) kiedyś. Niestety niektórych to nie przekona.Murmandamus pisze:Skirmishowi nie na wiedzmach! To zabije ten odział.
Moim życzeniem jest, by pojawiła się taka jednostka: Wojownicy 2A, S3, kusze, tarcze, lekkie zamiennie ciężkie zbroje, trucizna na kuszach, AP na mieczach. Możliwość wzięcia GW. Takie przyjemne w corach za powiedzmy 14/15/16 pts. (odpowiednio podstawowe wyposażenie/ciężka zbroja/GWeapon).
Niezłe czy też nie?
własnie przez to ze są kolckiem tak łatwo je zabic ... chyba ze mozna by je wystawiac w 5 ale wtedy i tak byly by lepsze rzeczy na specjala....
niezłe ale wole halabardy.. bo elfy mają sporo inicjatywy i nie czekasz jak w wypadku gw az ktos Cię zarznie a przy odrobinie szczescia bedziesz miec szanse oddac
Moim życzeniem jest, by pojawiła się taka jednostka: Wojownicy 2A, S3, kusze, tarcze, lekkie zamiennie ciężkie zbroje, trucizna na kuszach, AP na mieczach. Możliwość wzięcia GW. Takie przyjemne w corach za powiedzmy 14/15/16 pts. (odpowiednio podstawowe wyposażenie/ciężka zbroja/GWeapon).
Niezłe czy też nie?
niezłe ale wole halabardy.. bo elfy mają sporo inicjatywy i nie czekasz jak w wypadku gw az ktos Cię zarznie a przy odrobinie szczescia bedziesz miec szanse oddac
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Halabardy mają sens wtedy, kiedy ma się siłę bazową 4 (wtedy z halabardą jest S5) - tego warunku DE na razie nie spełniają (podwyższanie z S3 do S4 się nie opłaca), dobrą inicjatywę - warunek spełniony oraz najlepiej 2 ataki. W całym WFB tylko Wojownicy Chaosu mogą spełniać te wszystkie warunki, ale prawie nikt nimi nie gra, bo są drodzy punktowo i niezbyt pasują do szybkiej armii, jaką musi być Chaos.GarG pisze:niezłe ale wole halabardy.. bo elfy mają sporo inicjatywy i nie czekasz jak w wypadku gw az ktos Cię zarznie a przy odrobinie szczescia bedziesz miec szanse oddac
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Pewnie powie, że będą nowsze.