


Moderator: misha
A wyrażenie "king latacz" kojarzy Ci się z czymś?bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
Latajacy King kojarzy mi sie z kolesiem, ktory ma 5 ran i warda na 4+. I po stracie ktorego armie nie sypie sie w trybie ekspresowym. Subtelna roznica...Tomash pisze:A wyrażenie "king latacz" kojarzy Ci się z czymś?bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
Nazwijcie mnie chickenem, ale kazdy pomysl wypuszczenia lorda samopas jest dla mnie "graniem na krawedzi". Prawie kazda armia dysponuje magicznymi atakami, lub mocnymi czarami ofensywnymi. Preferuje bezpieczniejsze rozwiazania. Za duzo jest tu do stracenia. Ale jak tam chcecie.Maciek Paraszczak pisze:A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
Mało co może mu zrobić kuku, a on od maszyny do maszyny a po drodze Steam Tanka "chrup..."
Imho całkiem fajna opcja.
I oszczędzamy wtedy 100 pkt ma magiczne przedmioty, ale bez wielkiej staty w możliwościach
IMO jeszcze gorzej. Nie masz żadnej ochrony przed magią, i ściąga go byle czar.Maciek Paraszczak pisze:A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?bless pisze:A ja smiem twierdzic, ze nie puscic samopas wampira wartego jakies 200pkt, ktory bedzie mogl zejsc z jednej salwy z balisty, albo sredniej wagi ofensywnego czaru. Tzn. mozesz to zrobic, ale to nie jest imho dobry pomysl.
Mało co może mu zrobić kuku, a on od maszyny do maszyny a po drodze Steam Tanka "chrup..."
Imho całkiem fajna opcja.
I oszczędzamy wtedy 100 pkt ma magiczne przedmioty, ale bez wielkiej staty w możliwościach
karlee pisze:Bloodline'y i itemki ratuja ta armie. Wyglada na to ze bedzie duzo ciekawych kombosow. Ale na pewno nie granie na klocku z regeneracja i wardem od strzelania
Powiem, że jest nieprawidłowy bo punktów na bloodline dający dwuraka brakuje.Maciek Paraszczak pisze: A co powiesz na eterycznego, latającego Lorda z dwurakiem?
A z tyłu wampir daje im WS7Kołata pisze:karlee pisze:Bloodline'y i itemki ratuja ta armie. Wyglada na to ze bedzie duzo ciekawych kombosow. Ale na pewno nie granie na klocku z regeneracja i wardem od strzelania
LOL!
Wyobraźcie sobie wagon 14 Blood Knightów + BSB Wight lord z regenką dla całego unitu, wardem na 4+ od strzelania, 4T i save 2+. To by było ciężkie do ugryzieniaNa 10k+ idealny oddział
Hmm.. a tam nie było:Barbarossa pisze:W końcu mogło się zdarzyć, że miły człowiek wpisujący koszt itemów pomylił się co do ceny latania, a Maciek, którego wypowiedzi od dłuższego czasu mają proroczy charakter, właśnie zasugerował jak ta cena mogłaby się kształtować.
Absurdalna sytuacja... 'lord' to tytuł, a nie gatunek.MUKER pisze: Jeszcze pytanie takie:
Thrall się teraz nazywa Vampire, czy to oznacza, że:
Talisman of the Lycni
Vampire only. Vampire gains move 9
można dać tylko Thrallowi a Lordowi nie?