pytanko

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Remus
Wałkarz
Posty: 92

pytanko

Post autor: Remus »

Mam pytanie a mianowicie czy można mieć strażników i długobrodych nie posiadając wojowników. Wydawało by się że można bo strażnicy to awansowani woje ale z drugie strony nie można bo to jest już inna jednostka. Sprawa wydaje się dość sporna

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

tak

Awatar użytkownika
Remus
Wałkarz
Posty: 92

Post autor: Remus »

Dobre! Dzięki :)

mecenasik
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: mecenasik »

z erraty GW:

rangers are not warriors so an army with rangers in it must still include a unit of warriors before it can field a unit of longbeards

wiec wydaje mi sie ze raczej nie

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

A o lordzie krasnoludzkim i jego zasadzie Royal Blood słyszał? A? :P

mecenasik
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: mecenasik »

alez okurdemol to jest wyjatek wyjatkowy :) no i generalnie pytanie zawezalo sie do tych mykow z upgrejdowaniem oddzialow

ale faktycznie - tak mozna miec wiecej (o 1 jednostke) longbeardsow niz warriorow jezeli w armii walczy postac z royal bloode'em

co rodzi pytanie czy posiadanie dwoch takich postaci w armii pozwala brac dwie dodatkowe jednostki? moim zdaniem nie bo "jezeli walczy postac(...)ma prawo wystawic wiecej o jedna jednostek niz..." (cytat z polskiego AB) a nie na "za kazda postac z RB o jedna jednostke wiecej"

pozdr

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Masz lorda w armii możesz wystawić 0 warriorów 1 oddział Longbeardo-Rangerów i 1 oddział Longbeardów

Nie masz lorda możesz mieć 0 warriorów i 1 oddział Longbeardo-Rangerów oraz 0 zwykłych longbeardów.

ODPOWIEDZ