Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Christos pisze:Greku Temple Guard miał na myśli zapewne ograniczenie regeneracji jeśli chodzi o flaming attacks.
Dokładnie o to mi chodziło. Jest dość ryzykowne kupowanie tak drogiego sztandaru, który wobec niektórych ataków nie będzie dawał żadnych korzyści.

No i co do sztandaru z wardem 4+ od strzlania to jak pisałem wolałbym, żeby został ward 5+, ale żeby mogli go brać GG i BK, a tak to potrzebują oni BSB, by mieć warda lub regenkę.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

M.T. pisze:
Ok, powycinałem koszt przedmiotów. Gdyby ktos miał jakieś wąty w tej kwestii poprosze o adres mailowy przez priv - postaram się jakos to wynagrodzić ;)
Christos
Nie, no żadne wąty.
Jesze podeślę linki do wycinania kosztów itemów.

http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... 18&start=0
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Jacku spełniłem jedynie prośbę Szamana w tej sprawie. Skoro na warhammer.org.uk nie mają z tym problemów to fajnie.

Dziękujemy za linka. Będziemy z niego korzystać.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

A jaki jest max unit size dla KotBK?

Bo ja tak se mysle wziąć ich 10-15 i dać im tego warda 4+ i kolesia z regenka wsadzić i tego oddziału nic nie przepchnie.

A taki oddział warty 600-900p + koleś ze 150 wiec połowa armii

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Drwal pisze:A jaki jest max unit size dla KotBK?

Bo ja tak se mysle wziąć ich 10-15 i dać im tego warda 4+ i kolesia z regenka wsadzić i tego oddziału nic nie przepchnie.

A taki oddział warty 600-900p + koleś ze 150 wiec połowa armii
Dla mnie jak to mawiają Anglicy "too many eggs in one basket'. To nadal będzie tylko 10-15 ran do zadania (choć oczywiście łatwe to nie będzie). Będą w nich latać "flaming attacks" i już regeneracji nie będzie, zostaną z samym wardem. Nie wróżę im przyszłości, choć mogę się mylić. Tak wstępnie to pozostałbym przy Black Knights, którzy będą mieli taką samą przeżywalność (bez bannerów), czyli T4 save 2+, a kosztować będą dwa razy mniej. No i to frenzy to obosieczna broń.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Nie mam teraz podręcznika pod ręką, ale czy w tej edycji nie jest tak, że flaming neguje regenke, ale jej nie likwiduje?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Garść plot...
Ale tym razem jako Q&A, więc raczej 100% pewne. Może 99%.
I heard someone said zombie dargon have +1 WS and A but reduce 1 T, is that right? and what about the winged nightmate?
Double WS, but otherwise correct.
The abyssal terror is the new name for the winged nightmare statline.
The winged nightmare is called a hellsteed and is exactly a nightmare but with wings.

A question about the Vargulf:
Is the profile more like a Manticore or like Treeman ?
If you were to build an 6th ed strigoi vampire thrall, double its wounds, give it regen, hate, -1WS and +1A, it's basically the same. Fluffwise, the Vargulf ARE strigoi vampires!

What can you say about the corpse cart?
I was running two last night just to try them out. They're kind of strange (aside from the whole being-a-cart-of-animated-corpses thing) they aren't chariots, they act more like a big based monster. As cool as the models are, they aren't very combat effective, their main roll is acting as support. They have two options to choose from, one is the afore mentioned -1 to casting rolls with in 24", which is really great. Or the ability to add +1 to the number raised when casting invocation on a unit (not characters). Which is also pretty nice.

1.Is the "-1 to cast within 24" " upgrade for the corpse cart alot of points? And does it remove the ASF if you buy it?
2.Is the Black coach any good ?
3.Varghulf point cost (how many dire wolves ? )?
4.Any changes in dire wolves ?
1- no, the -1 on enemy casting do not remove it´s bound spell (ASF), upgrade cost around 6 zombies.
2- Better save and ward save, can gain abilitys like ethereal, killing blow and fly. Can´t regain wounds like when it kill things anymore.
3. About 200p - 4 zombies.
4. Dire wolves lose slavering charge (no +1 strenght on charge)

another question is about black coach, we know it can be "pumped" with power dice, but how exactly does it work? is there a range to do it?
At the start of every magic phase, both yours and the opponents, roll
all Power dices in the general pool. And also all personal power dices of
any wizard within 6 of the coach. The coach takes all dices that comes up "6".
This gives it powers from a list, starting with small things and
then rising. Any dice it takes is gone for that magic phase.
Even if you get all the powers it continues to steal dices.
There is no option about doing it, both players MUST roll their power dices.
If you got several coaches you still only roll the dices once and then you randomice who gets them.

Do they have the normal hero options to buy GW, Heavy Armor, Shields, Mounts, Barding?
Or do they have to buy magic equipment or use bloodline powers?
You have to buy them with bloodline powers.
Heavy armor +hand weapon & shield or Great Weapon or 2x hand weapon is one bloodline power.

There is a general rule which prohibits magic armour if you cant have the normal version. Is this rule explicitly cancelled in the book?
It specifically says all vampires may be given magic armor at the beginning of the magic armor section.

What about Wraith? How many banshee can I upgrade? The upgrade is free cost?
Cairn Wraiths have minimum size of three, but you can only have one banshee. It's half as expensive as a wraith to upgrade. The minimum wraith with banshee unit is the same cost as the vargulf.

Awatar użytkownika
bigees
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bigees »

fajno, fajno ;)
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

No proszę :) Black Coach może wessać też kości mocy wroga :) Ale się z nigo robi fajny choice. I jaki klimatyczny.
Jestem zadowolony (jeszcze tylko coś zrobić z tym dwurakiem wrighta, żeby miał te S5)

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Oooo, wysysanie kości z poola w wypadku coacha - fajna rzecz. To zupełnie zmienia potencjalną użyteczność tej jednostki.

A wiele armii ma przedmioty, które dodają kości do poola :D

O banner of sorcery nawet nie wspomnę. Ale niewiele osób wie, że akumulator na szczurzym elektryku daje kostki nie jemu, tylko do poola. 4 elektryków 2 poziomu = 6 kosteczek w poolu. Upgrade co turę.

Awatar użytkownika
Zulus
Mudżahedin
Posty: 283
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Zulus »

Hej wlasciwie czemu Coach ma zasade Vampire? Moze bedzie na nim siedzial zamiast wraitha jakis wampierz:)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Bo są w nim przewożone prochy wampira.
Chociaż kto wie... Wiele rzeczy może się zmienić.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Noo, to maluje i sklejam wózek. Przy armiach wysoce magicznych nie ma szans żeby nie wessał jakiejś kostki przeciwnikowi. A przy dużym szczęściu może wessać wszystkie lub prawie wszystkie. :twisted:

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Barbarossa pisze:O banner of sorcery nawet nie wspomnę. Ale niewiele osób wie, że akumulator na szczurzym elektryku daje kostki nie jemu, tylko do poola. 4 elektryków 2 poziomu = 6 kosteczek w poolu. Upgrade co turę.
Warplighing cannony będą rozgrzane do czerwoności od naparzania w Czarną Karocę :)
A widzisz Barb, w końcu fajny ten rare :) Możne nie jakiś smokobójca, niszczyciel, masakroator, ale wart te swoje ok 200 pkt i uzyteczny.
Eteryczny, latający, wsysający kości mocy coach na takie imperium to miód na moje serce :)

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

"Cairn Wraiths have minimum size of three, but you can only have one banshee. It's half as expensive as a wraith to upgrade. The minimum wraith with banshee unit is the same cost as the vargulf."

175 pts za 3 kolesi z baśką... kurde masakra... drogie :/

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

ogolnie masakratycznie drogie te wraithy no ale moze beda mialy/mogly miec cos co zwiekszy ich przezywalnosc (Szmanku??) bo jak nie to jedna runa z kowadla i <bajbaj maszkaro>

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

A ten wargulf to nie będzie aż taki rewelacyjny. Wg tych plot będzie on miał 5ws, a to robi różnicę

Teraz myślę, że najwłaściwszym wyborem będzie coach + 5-tka tych kotbk lub coach + te wrighty.

W sumie jak ten coach wyssie kostki, to wraithy powinny przeżyć te magic missile

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Barbarossa pisze:Oooo, wysysanie kości z poola w wypadku coacha - fajna rzecz. To zupełnie zmienia potencjalną użyteczność tej jednostki.

A wiele armii ma przedmioty, które dodają kości do poola :D

O banner of sorcery nawet nie wspomnę. Ale niewiele osób wie, że akumulator na szczurzym elektryku daje kostki nie jemu, tylko do poola. 4 elektryków 2 poziomu = 6 kosteczek w poolu. Upgrade co turę.
z punktu widzenia mojej armii mi tez sie podoba nowy kołcz :>

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

miodzio :) z chęcią zagram przeciw nowym wampirom

Awatar użytkownika
Kris
Oszukista
Posty: 780
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Kris »

Powiedzcie - czy aby nie przesadzili z tym coachem? Myślałem upgradowanie go oznacza konieczność poświęcania własnych kostek a tu się okazuje, że zjada je przeciwnikowi - lista bonusów jest niedługa i tak naprawdę wystarczy chwila a po całym polu bitwy będzie latał latający, eteryczny chariot z T6, savem 3+ i wardem 4+ (którego jeszcze będzie mógł użyć do uniknięcia sypania)

Chyba mniej bałbym się smoka....
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie :?:

Zablokowany