Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Maciek Paraszczak pisze:No proszę :) Black Coach może wessać też kości mocy wroga :)
z zasad wcale to nie wynika... ale sprobuje upewnic sie u zrodla
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

No ale sprawdzi sie tylko na wampirach średnio albo mało czarujących. Po tak patrząc to w większości przypadków wampiry bedą miały więcej power die od przeciwnika. Co oznacza ze się bedzie ich więcej traciło... No ale zobczymy :wink: Możliwosci jest mnogo :twisted:

BTW czy mi się wydaje czy vargulf bedzie maił staty:
ws 5 S5 T4 W4 I6 A5? Jeśli tak to dosyć średni jest....

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Czy ja wiem, sam klocków piechoty nie będzie łamał, bardziej się chyba przyda do czyszczenia flanki, albo nękania kawalerii (no, oprócz chaosowej). Pytanie tylko ile będzie miał ruchu, ale obawiam się że 6 cali.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Piotrax pisze:BTW czy mi się wydaje czy vargulf bedzie maił staty:
ws 5 S5 T4 W4 I6 A5? Jeśli tak to dosyć średni jest....
wyzszy T i nizsza I
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

najwazniejszy tutaj jest move i ewentualne jego zdolnosci specjalne w tej faie co o tym wiadomo?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

8
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

To dobrze ze T wyzszy z 4 był by miękki strasznie... No ale tak jak koledzy piszą chyba mov najbardziej important w tej chwili jest...

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Nie jest zły. Średnie i słabsze klocki może Vargul szarżować jak chce.. Z S5 i przerzutem na hita powinnien 3-4 rany wbijać a sypanie brać na regenreację. Wytrzyma zanim nadejdzie wsparcie a jak coś to się go wyleczy..

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Macie odpowiedz mv 8 na 16 będzie popylał to dużo i mało lepiej mieć 16 niż 12 ale jeszcze lepiej mieć 18 a najlepiej 20 wiec ujdzie to 8
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Szaman pisze:
Maciek Paraszczak pisze:No proszę :) Black Coach może wessać też kości mocy wroga :)
z zasad wcale to nie wynika... ale sprobuje upewnic sie u zrodla
Szaman, to moze w takim razie dowiedz sie przy okazji, co sie dzieje kiedy coach ma juz fulla na tabelce. Dalej absordbuje kosci magii, czy tez jest juz wypchany na maksa i wiecej nie daje rady?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2008, o 17:20 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Ktoś mógłby mi wyjasnić jak działać będzie to pożeranie kości przez coacha? W tej plotce piszą, że bierze wszystkie kości wspólne i kości magów w promieniu 6" ale jak to się przekłada na efekty? Dobrze rozumiem?

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

W plotce jest napisane, ze pozera wszystkie kostki z puli, na ktorych wypadla 6, plus jesli jakis mag w 6" ma swoje dodatkowe PD to je tez moze ukrasc. Na efekty sie przklada tak, ze sa dodawane po kolei od 1szego.

Co do Vargulfa to chlopak nadaje sie do polykania wszelkiego supportu, a z wampirkiem biegaczem sa wstanie za wieksze rzeczy sie brac :D

Zorba_the_Greek
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Zorba_the_Greek »

The winged nightmare is called a hellsteed and is exactly a nightmare but with wings.
Znaczy się 1W i nie jako monster tylko jako steed? I podstawka konna?
Or the ability to add +1 to the number raised when casting invocation on a unit (not characters). Which is also pretty nice.
Czyli na jeździe, coachu i vargulfie podwoi to skuteczność leczenia- fajnie.
Master of the dark arts: two extra power dice every phase. --pts
To niby dla siebie czy do poola? Bo jak dla siebie to trochę bieda- skoro nie zwiększy się level maga to Vampire dalej może rzucać czary max na 2 kościach.
Szaman pisze:8
Szamanie, Twoja wylewność mnie rozbraja ;-)

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Panowie ale zabiera kości z poola vc czy przeciwnika...może jest tak że "ładuje sie" z poola vc i posiłkuje power stonami z vc?
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Ciekawe.. tego wylosowania 6 nie zrozumiałem, nie wiem czemu :oops: :wink:

Rozpiska walcząca ma teraz ciekawe opcje natymagiczne. Pierwsza to coach a druga to -1 do casta z wagoniku zombie.. Ponadto wampiry walczące moga brac DS - bardzo ciekawie to wygląda dla graczy lubiących siłowe agumenty zamiast haniebnej magii :wink:.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wyglada na to ze ten coach bedzie jednak ciekawa opcja na rare. I w takiej postaci to zasada pozerania kosci wydaje sie byc bardzo ciekawa zasada specjalna, ktorej jeszcze w WFB nie bylo: brawo!

PS. Czy Varghulf wzbudza terror ?

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

A ja mam niezwykle ważne i nurtujące pytanie:
Czy hellsteed będzie DOKŁADNIE najtmarą ze skrzydłami? Mianowicie chodzi mi o to, czy będzie trzeba losować hity od strzelania? Jeśli nie, to przegięcie, bo przy wardzie na 3+ będzie ciekawie... no i jak z bardingiem?

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Jeśli warghulf ma mieć S5 to bieda będzie. Licze, że będzie mógł mieć 6, a skoro jest wampirkiem to i może jakies moce będzie mógł brać.

I jeszcze jedna sprawa. Nie podoba mi się uzbrojenie w bloodline powers. Kurde żeby uzbroic kogoś w GW i HA musze marnować punkty z bloodline?
I widzę, że full plate armour też zniknął, a to jakoś kiepsko, bo wampir wyciągnie save 1+ z enchanted shieldem, a wyciągał wcześniej 0+

Nie wiem, czy zwróciliscie uwagę, ale ciekawie się teraz prezentuje black axe of krell, bo zadaje dodatkowo d3W :D

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Ja jestem ciekawy ile będzie kosztował "enchanted shield" bo o ile mnie pamięć nie myli to w kodeksie do Imperium jest po 15 pkt, a u nas 10 pkt.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Drwal pisze: Nie wiem, czy zwróciliscie uwagę, ale ciekawie się teraz prezentuje black axe of krell, bo zadaje dodatkowo d3W :D
Taki średni, bo jak na koniu, to bije z S5, a jak na piechotę, to gościu nie ma save'a. Osobiście jestem raczej fanem wight lorda z sword of kings i pancerzem dającym przeciwnikowi "always strike last" w regimencie BK z +1 do trafienia lub hate. Jeśli damy mu WS generała, to trafia dobrze - i to zanim wróg go trafi, więc na smoki powinien działać odstraszająco, bo wychodzi nieznacznie ponad 50% szans na KB.

W ogóle kolejna refleksja, jak mi się nasuwa w wampirach, to ilość opcji armii wampirów, które negują swoje bonusy. Przykład - banner z regeneracją i regiment z flaming attacks. Supertwarde wskrzeszalne regimenty piechoty i knights of the blood keep, którzy chyba najszybciej przez to przejeżdżają. Knights of the blood keep i eterycy. Duża szansa na KB i odporność na KB. Dużo kostek w poolu (jeśli ten bloodline za 50 pkt dorabia do poola) i coach kradnący kostki z poola.

Zablokowany