TK 1600 (na kaskecie)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

TK 1600 (na kaskecie)

Post autor: Szymek »

Tomb prince 190 pkt
chariot
-chariot of fire
-icon of rulership

Liche priest, hierophant 165 pkt
-dispel scroll
-dispel scroll

Liche priest 160 pkt
-hieratic jar
-cloak of the dunes

10 skeleton warriors 90 pkt
bow, champion

24 skeleton warriors 242 pkt
FCG, bow
-banner of the undying legion

20 skleleton warriors 160 pkt

3 swarm 135 pkt

3 chariots 120 pkt

1 scorpion 85 pkt

1 scorpion 85 pkt

1 Casket of soul 165 pkt

Całkowity koszt: 1597

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Bardzo podobna do mojej rozpiski.
Na te punkty strasznie mało modeli jest.
Ten kloc 24 szkieli nie moze miec magicznego sztandaru.
Ogólnie jakoś dziwacznie ich ułożyłeś.
Ja bym zmienił ich na 3x15 i jesli juz masz rydwany to koniecznie mirage.

3 swarmy to wypas.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Po namyśle też doszedłem do wniosku że tych 24 łuczników w jednym oddziale to lekkie nieporozumienie... Jak w ogóle wystawianie łuczników w większej ilości( rzadko wnoszą coś do gry), jak z resztą dawanie im sztandaru... I moja ropiska w tej chwili będzie wyglądać tak:

Tomb prince 190 pkt
chariot
-chariot of fire
-icon of rulership

Liche priest, hierophant 165 pkt
-dispel scroll
-dispel scroll

Liche priest 160 pkt
-hieratic jar
-cloak of the dunes

10 skeleton warriors 90 pkt
bow, champion

15 skeleton warriors 130 pkt
bow, champion

15 skeleton warriors1 130 pkt
bow, champion

3 swarm 135 pkt

4 chariots 210 pkt
FCG
- mirage standard

5 carrion 120 pkt

1 scorpion 85 pkt

1 Casket of soul 165 pkt

Całkowity koszt: 1600


Nie moge znaleść żadnej dobrej jednostki do core"ów, co polecacie, prócz łuczników- których w tej rozpie aż nadto? A co do mojej poprzedniej rozpiski to zmiany jakich dokonałem to było wyrzucenie 1 skorpiona na rzecz carrionów- czy to była dobra wymiana? Co moge jeszcze wrzucić, albo wymienić żeby rozpa miała mocnego kopa- bo te 4 rydwany jakoś mi się nie widzą jako jedyna jednostka do ataku.... Uszaty chyba na te pkt za drogie... Pozdr

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

3 rydwany plus księciunio 4 jest zbędny.

Skorp bardziej pasował bo carionów nie popchniesz jak za daleko odlecą(jedna liczka przywjązana do szkatuły).

Możesz coś pokombinowac z fastem albo i dwoma.Ja jakoś nie jestem przekonany do nich.

TK na małe punkty raczej sa biedne.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Oj tak są biedne... Ale jak się umie grac to zawsze się coś ugra. Ja też jestem przywiązany do 2 skorpów- przynajmniej wtedy załatwie krasnoludzkie i imerialne maszyny bez większego problemu... 4 rydwan jest zbędny, ale nie chce za te punkty brać kolejnych łuczników(lekka kawa jeszcze gorsza, szkieletom do walki mówimy NIE,a co do ciężkiej to sama nazwa już nie pasuje). Może troche pesymistycznie, ale na te punkty jest bida! Co by tu jeszcze zmienić?

@ Reyki
Grałeś Khemri na jakiś mały format? 600, 1200, 1600? Jakich wyników na turnieju się spodziewać? I czy ta rozpa jest w miare uniwersalna? Jakie armie najbardziej ją pojadą? Pozdr

PS. Troche dużo pytań ale jestem leszczem i mam małe doświadczenie, a pierwszy turniej jest b. ważny.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

W bydzi grałem na 1250.miałem rozpiske na szkatule.
Trafiłem na lizardy, 2x krasie i VC.Z lizardami i VC dawało radę kraśki mnie wystrzelały bo dobrze blokują magię i mają niezły fire power.

Jak masz fart i dobry stol to mozna pocisnąć.

Z imperium możesz sobie dać radę o ile nie będzie czołgu.
Z Kraśkami wsępnie na remis idziesz zjadając mu maszyny.Ale nie wchodź z nimi do walki do to jest bez sensu(no czyba ze z przodu duży klocek szkieli a z boku rydwany).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

@ Reyki
Mi się wydaje że na takie punkty to właśnie z krasiami gra się ok. Nie mają zbyt dużo maszyn- nasze wykopki spokojnie się nimi zajmą, a thunderersi aż tak bardzo nasz nie bolą 24 cale zasięgu... I zazwyczaj w krasnoludzkich rozpiskach na ten format występują co najwyżej w liczbie 10, chyba że grałeś z jakimś maniakiem który miał ich 50!!!! :lol2: Pozdr

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Jest mi potrzebny jeszcze jakiś mocny oddział z porządnym kopem... Myśle o uszatach ale troche za wolne i drogie. Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Kosztem rydwanów możesz wziąc TG i wsadzić do nich księcia z dwurakiem, terrorem i wardem.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

ODPOWIEDZ