Clan Eshin
Moderator: Hoax
Nasi mistrzowie noszę zapas shurikenów by zabijac swoich wrogów. Masz więc "unlimited ammo".Torin pisze:A w kwestii zasad, atak gwiazdkami jest 1 razowy czy ma ich do momentu śmierci?
Ilość ataków nie ma wpływu na ilość strzałów w danej rundzie. Można rzucić tylko jedną gwiazdkę (no chyba że się używa magicznych warpstone stars, to wtedy ilość strzałów jest podana przy opisie przedmiotu)Torin pisze:I czy ilość ataków gwiazdkami liczy sie jako podstawowe ataki czy te po dodaniu 2 broni bo w sumie ass ma 3/4 więc?
Hope that helps.
Pozdrawiam,
Krzysiek
-
- Wałkarz
- Posty: 51
mam male pytanko jak gram klanem Eshin to czy sa jakies zmiany w jednostkach czy nie
a sa jakies nowe zasady
a sa jakies nowe zasady
Najlepiej sprawdź sam (pod linkiem znajdziesz listę armii Eshinu z kampanii Storm of Chaos.) M.in zmieniają się sorcererzy, jest nowy charakter i nowa jednostka - triada. I dochodzi zasada o bonusie +100 pkt za zabitego wrogiego herosa. To tak w skrócie.
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
krzysku a czy w klanie eshin sa warlock engineers
Ja mam pytanko odnośnie naszych wykopek , słyszałem o "taktyce" dość skutecznie udupiającej Gutków czyli stawianie przez wroga klocka przy znaczniku , podobno w tym przypadku kiedy oddział się już z tunelu wykaraska rozbija się o jednostke przeciwnika. Czy to jest tylko złudne bajanie wrogich generałów czy coś takiego może nam na prawdę zagrozić?
Swoją drogą poświęcić cały klocek piechoty na gości, którzy kosztują 85pkt. Tym bardziej, że kostki rozrzutu mogą zadecydować o tym, że ten klocek wcale nie jest lekarstwem na kopaczki. No ale widziałem już różne pomysły. Zastanawiam się także, jak ustawić cały oddział piechoty, jeśli postanowiłem się wykopać zaraz przy jakiejś maszynce lub np. pomiędzy dwoma machinami. O ile będzie to w ogóle możliwe, może przysporzyć sporo kłopotów np. brak LOS. A wtedy wykopki już działają, nawet zanim się pojawiły na powierzchni.
Chyba lepszym pomysłem byłby jakiś biegacz, który stanąłby przy maszynkach, które za swój cel obierają gutterzy.
Chyba lepszym pomysłem byłby jakiś biegacz, który stanąłby przy maszynkach, które za swój cel obierają gutterzy.
Na pewno lekarstwem na wykopki jest zastawianie ich 5 kawalerii z muzykiem, oczywiscie takiej z 2+ sejwa
Na takie cfaniackie zagrywki orków są i skavenskie sposoby
e... nie, kopaczka wykopuje się jeszcze przed terrorem, a jak się wykopie pod oddziałem to automatycznie jest w walce. Z tego co wiemy to fanole są wypuszczane podczas ruchu/szarzy przeciwnika. Podobnie jest ze skitterleapem eshinowym- bohater automatycznie znajduje się w walce i w tym momencie nie wywołuje fanoli ;p
(poprawcie jeśli się mylę, bo dotychczas tak grałem)
(poprawcie jeśli się mylę, bo dotychczas tak grałem)
Mylisz się.Morrok pisze:e... nie, kopaczka wykopuje się jeszcze przed terrorem, a jak się wykopie pod oddziałem to automatycznie jest w walce. Z tego co wiemy to fanole są wypuszczane podczas ruchu/szarzy przeciwnika. Podobnie jest ze skitterleapem eshinowym- bohater automatycznie znajduje się w walce i w tym momencie nie wywołuje fanoli ;p
(poprawcie jeśli się mylę, bo dotychczas tak grałem)
Fanatyk zawsze wyłazi w momencie gdy jakikolwiek model przeciwnika jest w odległości 8 cali od NG albo bliżej i nigdy nie zadaje obrażeń klockowi z którego wyłazi. Więc zarówno wykopywanie się pod NG jak i wteleportowywanie się do nich to bezsensowne akcje samobójcze.
A licky boom boom down!!!