Skavens 1650
Skavens 1650
Warlock Engineer [135]
Genreal
Eye of the Horned Rat
Dispel Scroll
Warlock Engineer [135]
Storm Daemon
Dispel Scroll
Warlock Engineer [135]
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Warp-lightning Warp Cannon [100]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Gutter Runners Tunnelling Team 3 [51]
2ndWeapon
Poisoned Hand Weapons;
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Night Runners 5 [25]
Night Runners 5 [25]
Poison Wind Globadiers 2 [20]
Poison Wind Globadiers 2 [20]
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician
Total Army Cost: 1645 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 139
Taka jest moja wizja na lubelskiego mastera, w sumie mógłbym wpakować trzy klocki Slavów, ale nie mam tyle pomalowanych figsów, a poza tym nie chciałoby mi się tego nosić od stołu do stołu, pakować i wypakować
Genreal
Eye of the Horned Rat
Dispel Scroll
Warlock Engineer [135]
Storm Daemon
Dispel Scroll
Warlock Engineer [135]
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Warp-lightning Warp Cannon [100]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Warplock Jezzail teams 9 [180]
Gutter Runners Tunnelling Team 3 [51]
2ndWeapon
Poisoned Hand Weapons;
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Clanrats 24 [195]
Standard;
Musician;
Ratling Gun
Night Runners 5 [25]
Night Runners 5 [25]
Poison Wind Globadiers 2 [20]
Poison Wind Globadiers 2 [20]
Clanrat Slaves 25 [54]
Musician
Total Army Cost: 1645 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 139
Taka jest moja wizja na lubelskiego mastera, w sumie mógłbym wpakować trzy klocki Slavów, ale nie mam tyle pomalowanych figsów, a poza tym nie chciałoby mi się tego nosić od stołu do stołu, pakować i wypakować
No rzeczywiscie, ale mimo wszystko jakos malo cie, to pewnie przez te 18 jezzaili
gutterow postaralbym sie dac 5.
nie wiem czy az 4 scrolle sa konieczne, IMO 3 nawet wystarcza.
nie wiem czy az 4 scrolle sa konieczne, IMO 3 nawet wystarcza.
@Morrok wolę postrzelać, chociaż zdaję sobie sprawę jak łatwo uciekają od paniki Jezzaile i ile jest warta taka dziewiątka
@True Punk wolę chuchać na zimne ze Scrollami, ewentualnie mógłbym wziąć Charma dla generała. Tunneling mogę zwiększyć kosztem jednej piątki Nocników i 2 Slavów, 25+4 i 5 pkt mi zostało akurat, chyba tak zrobię
@True Punk wolę chuchać na zimne ze Scrollami, ewentualnie mógłbym wziąć Charma dla generała. Tunneling mogę zwiększyć kosztem jednej piątki Nocników i 2 Slavów, 25+4 i 5 pkt mi zostało akurat, chyba tak zrobię
Cyel pisze:Od dawna grasz?
Może już pora zrezygnować z poziomu trudności "Novice" i przejść na "Medium" ?
Jeśli "Hard" wciąż Cię przeraża...
Mocne
ps. Rozpa też mocna, ale okroiłbym jezzile, a dowalił slejvów i globów. Pozatym raczej wziąłbym 2 elektryków i BSB. Jeden mały pocisk aż tak wiele nie daje, a BSB owszem.
Kołata, ale problem w tym, że ten "mały pocisk" to dzięki Eye of Horned Rat to tak naprawdę duży pocisk, a to już może być lepsze niż BSB
Rozpiska mi się podoba, bardzo mocna, ale bym zrezygnował z 2 Jezzaili i dorzucił jeszcze jeden klocek Slavów.
Rozpiska mi się podoba, bardzo mocna, ale bym zrezygnował z 2 Jezzaili i dorzucił jeszcze jeden klocek Slavów.
Ale w Lublinie jest ograniczenie do 9PD na turę w tym boundy. Więc wszystkiego na raz nie rzucisz.
A BSB z warbannerem jest tani i bardzo przydatny. Siedzi sobie w głównym klocku, daje +2 do CR i podnosi Ld do 9. Taki oddział clanratów ma +7CR na wejściu i stanowi solidny trzon armii. No i przerzuty brejka mogą się okazać kluczowe. A wiadomo, że jak u szczurów ten trzon armii padnie, to zazwyczaj jest game over.
No ale może ja mam inne teorie co do gry skavenami niż inni W sumie tym lepiej dla mnie, jeśli ktoś wystawia moim zdaniem słabsze rozpy
Tylko dodam że na Euro miałem 2 elektryków i bounda na 2250 i przebijałem się z magią. Także nie biorę pomysłów z kosmosu, a z praktyki
A BSB z warbannerem jest tani i bardzo przydatny. Siedzi sobie w głównym klocku, daje +2 do CR i podnosi Ld do 9. Taki oddział clanratów ma +7CR na wejściu i stanowi solidny trzon armii. No i przerzuty brejka mogą się okazać kluczowe. A wiadomo, że jak u szczurów ten trzon armii padnie, to zazwyczaj jest game over.
No ale może ja mam inne teorie co do gry skavenami niż inni W sumie tym lepiej dla mnie, jeśli ktoś wystawia moim zdaniem słabsze rozpy
Tylko dodam że na Euro miałem 2 elektryków i bounda na 2250 i przebijałem się z magią. Także nie biorę pomysłów z kosmosu, a z praktyki
Cyel pisze:Od dawna grasz?
Może już pora zrezygnować z poziomu trudności "Novice" i przejść na "Medium" ?
Jeśli "Hard" wciąż Cię przeraża...
Do PiM to
Bądź ambitniejszy i wstaw Plague Monków i Cenzery. Zmień też jednego elektryka na Priesta.