Jak rozkręcać chodzące protezy w bandażach
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
Jak rozkręcać chodzące protezy w bandażach
mam pytanie - z TK gram bardzo rzadko, ale zuważyłem nową tendencję wśród tej armi, która nie za bardzo mi pasuje: Scorpiony
co robicie żeby ustrzec się przed ściąganiem maszyn przez te stawonogi
mam grać challange z TK więc się pytam starszych klanowych, a temat i tak się na przyszłość przyda
niestety ale u nas w B-B TK pojawiają sie na turach baaardzo rzadko i nie mam okazji często grać z nimi, a szkoda...
pzdr
co robicie żeby ustrzec się przed ściąganiem maszyn przez te stawonogi
mam grać challange z TK więc się pytam starszych klanowych, a temat i tak się na przyszłość przyda
niestety ale u nas w B-B TK pojawiają sie na turach baaardzo rzadko i nie mam okazji często grać z nimi, a szkoda...
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Rozkręcić przy dobrym przeciwniku się raczej nie da za bardzo ... chyba że przy farcie (zabicie hiero i genia jakies oblane look outy) . Tak normalnie to remis z oscylacją 8-12 - 12-8 .
Ustawienie mozaikowate czyli np:
maszyna --- strzelcy --- maszyna -- klocek -- maszyna -- strzelcy --- maszyna --- klocek --- maszyna
Dzięki temu kopaczki nie zjedzą kilku maszyn na raz ... ponadto maszyna stać powinna blisko klocka i w 1 turze ruszyć się tak aby oddział wlazł na markera o ile ten stoi na maszynie (wtedy szansa jest spora że wyląduje na samym oddziale i sie wysypie). Kolejna rzecz którą należy pamietać to to że strzelamy zawsze tak by oddział zniszczyć w 100% np katapulte zestrzeliwujemy z naszej klopy a z kowadła zabijamy załogę inaczej bedzie problem z dispelem wskrzeszań .... aaa i jeszcze 1 ustawiamy się z tyłu co bardzo wydłuża zapędy TK do dojścia do walki.
Ustawienie mozaikowate czyli np:
maszyna --- strzelcy --- maszyna -- klocek -- maszyna -- strzelcy --- maszyna --- klocek --- maszyna
Dzięki temu kopaczki nie zjedzą kilku maszyn na raz ... ponadto maszyna stać powinna blisko klocka i w 1 turze ruszyć się tak aby oddział wlazł na markera o ile ten stoi na maszynie (wtedy szansa jest spora że wyląduje na samym oddziale i sie wysypie). Kolejna rzecz którą należy pamietać to to że strzelamy zawsze tak by oddział zniszczyć w 100% np katapulte zestrzeliwujemy z naszej klopy a z kowadła zabijamy załogę inaczej bedzie problem z dispelem wskrzeszań .... aaa i jeszcze 1 ustawiamy się z tyłu co bardzo wydłuża zapędy TK do dojścia do walki.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
dzięki za rady, fakt jak wejdę klockiem na marker to już nie bedzie taki zadowolony
poprostu w Bielsku za rzadko są TK żeby coś na tę armię rozkminiać
jak grałem ostatnio to miałem remisik właśnie
bedziemy grać na 1,2K
pzdr
poprostu w Bielsku za rzadko są TK żeby coś na tę armię rozkminiać
jak grałem ostatnio to miałem remisik właśnie
bedziemy grać na 1,2K
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
z markerem to jest dobry pomysł, czasem może być warto pośwęcić turę strzelania, odsunąć machinę i zasłonić/postawić na markerze klocek piechoty
oprócz tego w zależności od składu armii pamiętaj o tym, że jednostki są słabo opancerzone i ze wszystkiego można je zastrzelić
standardowo gdzie się da rune of courage
i wracając do wątku z innego tematu - górnicy mogą być przydatni :)
oprócz tego w zależności od składu armii pamiętaj o tym, że jednostki są słabo opancerzone i ze wszystkiego można je zastrzelić
standardowo gdzie się da rune of courage
i wracając do wątku z innego tematu - górnicy mogą być przydatni :)
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Ustawiaj się też zawsze przy krawędzi... Trochę się narażasz na ewentulaną panikę od katapulty, ale jest to sposób na skorpy... Jak przeciwnik jest kiepski, to wystawi Ci się wprost na maszynach i przy trosze szczęścia wyleci za planszę... Jak jest mądrzejszy to ustawi się te 10 cali od krawędzi, żeby mieć pewnośc, a wtedy możesz wejść na niego klockami...
Grałem dzisiaj właśnie na TK na 3 wykopkach, i moja radosna rospiska :
szmit, spellbreak, chalange, stone, cleaving, [shield]
bsb, gromril, cleaving, swiftness
10cross , shield
10thunds shield
20warriors standar, mus
cannon burning
cannon
klopa accuracy
organki
rozstrzelałem TK . Kusznikami ustawionymi 2x5, wdeptałem na 1 marker, klocem na drugi marker, herosów wrzuciłem do maszynek, i do tego troche farta i .... 20:0 z TK... pierwsza moja masakra na tych mumiakach (tak to zawsze coś przeżyło).
Ale na 2k+ TK stają się inna armią, i jest o wiele ciężej o przyzwoity wynik.
szmit, spellbreak, chalange, stone, cleaving, [shield]
bsb, gromril, cleaving, swiftness
10cross , shield
10thunds shield
20warriors standar, mus
cannon burning
cannon
klopa accuracy
organki
rozstrzelałem TK . Kusznikami ustawionymi 2x5, wdeptałem na 1 marker, klocem na drugi marker, herosów wrzuciłem do maszynek, i do tego troche farta i .... 20:0 z TK... pierwsza moja masakra na tych mumiakach (tak to zawsze coś przeżyło).
Ale na 2k+ TK stają się inna armią, i jest o wiele ciężej o przyzwoity wynik.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
@Daro: a z kim grałeś Congarulations
Fakt, Minerzy byliby nieźli... ale chyba wolę balistę z inżynierkiem
pzdr
Fakt, Minerzy byliby nieźli... ale chyba wolę balistę z inżynierkiem
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
sory za offtop: Daro to teraz jesteś Pszczyńskim wymiataczem
może uda mi sie zabrać do rostera i Balisty i Minersów
pzdr
może uda mi sie zabrać do rostera i Balisty i Minersów
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
tja, prestiż poczłonie
w zasadzie z 2 cannonami gra mi się całkiem komfortowo, są użyteczne na większość armii i maja nieco większą "przewidywalnosć" niż katapka...nawet ta z accuracy. Na tk wszelakie też są całkiem miłe (także na większe punkty).
w zasadzie z 2 cannonami gra mi się całkiem komfortowo, są użyteczne na większość armii i maja nieco większą "przewidywalnosć" niż katapka...nawet ta z accuracy. Na tk wszelakie też są całkiem miłe (także na większe punkty).
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
mam jeszcze jedno pytanie:
czy jak od razu po wykopaniu scorpiona, gracz rzuci na scaterze i artyleryjskiej, że scorpion wypada za stół to:
- traci go i mam za niego punkty
- traci go ale nie mam pts.
- może nim wrócić zza krawędzi w nast. turze
pzdr
czy jak od razu po wykopaniu scorpiona, gracz rzuci na scaterze i artyleryjskiej, że scorpion wypada za stół to:
- traci go i mam za niego punkty
- traci go ale nie mam pts.
- może nim wrócić zza krawędzi w nast. turze
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
bardzo dobrze
dzięki za informację
pzdr
dzięki za informację
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Co do TK, to najlepiej wystawiać się w rogu. Wykopki mają większe szanse znaleźć się poza stołem. Strzelców nie za bardzo lubię na nich wystawiać, według mnie strata punktów. Bardziej opłaca się postawić dwa składy po dziesięciu wojów z tarczami i dwa klocki longbeardów z CG. Do dział dajemy ,aster inżynierów z dwoma pistoletami i to samo z inżynierami. Z master Inż. mamy darmowe okopy, więc przy szarży skorpiony tracą wszystkie plusy, a z pistoletów możemy zawsze stać i strzelać , więc przy czterech strzałach niemal jeden na pewno zrani skubańca. Warto postawić katapultę i dzialo -to drugie zdejmie wrogą katapultę lub giganta. przynajmniej jedne organki, na 2k można pobawić sie żyrkiem. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w walce TK (a gram z nimi często), może poganiać hirofante, ale zazwyczaj dochodzi nim do starć z carionami. Zazwyczaj całą bitwę mu to zajmuje, ale oddział pięciu zdejmuje, tracac jednego zazwyczaj wonda. Można też pokusic sie o dziesięciu górników którzy wejdą w kstapultę. często spotykam ustawionego w pobliżu niej hirofante z możliwością latania, ale jeżeli pogonimy ich przy pomocy kowadła to jest szansa go zdjąć (armia ta może tylko przyjmować szarże, dzięki czemu można na nich bez obaw szarżować). Warto dać jakiemuś oddziałowi runę Grugniego, katapulty którym uda się wystrzelić dwa razy na turę bolą.
a jak sobie radzicie z latającym princem/kingiem? ależ mi on dzisiaj napsuł krwi...
jest łatwopalny więc na wszystko burning, ale ciężko ubić pojedynczy model z maszynki...
w końcu dorwał go mój wymaxowany lord na tarczy i padła przebrzydła mumia od jednego zamachnięcia
EDIT:
zrobiłem rozpiskę anty-TK
strategia jest taka: kowadło, than i runesmith mają odporność na truciznę i killing blow od przeklętych skorpionów. zadaniem tych dwóch panów jest dobranie sie do skorpionów i przetrzymanie ich zanim nie przyjdą posiłki w klockach. nadciągającą armię skutecznie nadkruszają maszynki i thundzi. 8 kostek dispela + 3 skrolle powinny skutecznie hamować inwokacje.
1 * Runelord @ 419 Pts
Anvil of Doom; General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield
1 Thane @ 155 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [10]
Rune of Striking
20 Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
20 Longbeards @ 300 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [45]
Rune of Battle
Rune of Determination
10 Warriors @ 105 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
1 Grudge Thrower @ 135 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 92
PS. a tu odnośnik do tej samej rozpiski w forum głównym:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=175636#175636
jest łatwopalny więc na wszystko burning, ale ciężko ubić pojedynczy model z maszynki...
w końcu dorwał go mój wymaxowany lord na tarczy i padła przebrzydła mumia od jednego zamachnięcia
EDIT:
zrobiłem rozpiskę anty-TK
strategia jest taka: kowadło, than i runesmith mają odporność na truciznę i killing blow od przeklętych skorpionów. zadaniem tych dwóch panów jest dobranie sie do skorpionów i przetrzymanie ich zanim nie przyjdą posiłki w klockach. nadciągającą armię skutecznie nadkruszają maszynki i thundzi. 8 kostek dispela + 3 skrolle powinny skutecznie hamować inwokacje.
1 * Runelord @ 419 Pts
Anvil of Doom; General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield
1 Thane @ 155 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [10]
Rune of Striking
20 Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
20 Longbeards @ 300 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [45]
Rune of Battle
Rune of Determination
10 Warriors @ 105 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
1 Grudge Thrower @ 135 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 92
PS. a tu odnośnik do tej samej rozpiski w forum głównym:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=175636#175636
runa odporności od ognia chroni całkowicie przed atakami składajacymi sie tylko z ognia- warp fire thrower, oddech smoka itp..
katapulta TK to przede wszystkim lecący pocisk/czaszka/kamień a dopiero później płomień..
innymi słowy, dostajesz z takiej katapulty i jak masz odporność na ogień to Twoje zwłoki nie będą spalone ..ale będziesz martwy bo zabije Ciebie wielki kamol....
katapulta TK to przede wszystkim lecący pocisk/czaszka/kamień a dopiero później płomień..
innymi słowy, dostajesz z takiej katapulty i jak masz odporność na ogień to Twoje zwłoki nie będą spalone ..ale będziesz martwy bo zabije Ciebie wielki kamol....