Jak rozkręcać chodzące protezy w bandażach

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Jak rozkręcać chodzące protezy w bandażach

Post autor: Nindox Arf »

mam pytanie - z TK gram bardzo rzadko, ale zuważyłem nową tendencję wśród tej armi, która nie za bardzo mi pasuje: Scorpiony 8)

co robicie żeby ustrzec się przed ściąganiem maszyn przez te stawonogi :D :?:

mam grać challange z TK więc się pytam starszych klanowych, a temat i tak się na przyszłość przyda :arrow:

niestety ale u nas w B-B TK pojawiają sie na turach baaardzo rzadko i nie mam okazji często grać z nimi, a szkoda...

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Rozkręcić przy dobrym przeciwniku się raczej nie da za bardzo ... chyba że przy farcie (zabicie hiero i genia jakies oblane look outy) . Tak normalnie to remis z oscylacją 8-12 - 12-8 .

Ustawienie mozaikowate czyli np:

maszyna --- strzelcy --- maszyna -- klocek -- maszyna -- strzelcy --- maszyna --- klocek --- maszyna

Dzięki temu kopaczki nie zjedzą kilku maszyn na raz ... ponadto maszyna stać powinna blisko klocka i w 1 turze ruszyć się tak aby oddział wlazł na markera o ile ten stoi na maszynie (wtedy szansa jest spora że wyląduje na samym oddziale i sie wysypie). Kolejna rzecz którą należy pamietać to to że strzelamy zawsze tak by oddział zniszczyć w 100% np katapulte zestrzeliwujemy z naszej klopy a z kowadła zabijamy załogę inaczej bedzie problem z dispelem wskrzeszań .... aaa i jeszcze 1 ustawiamy się z tyłu co bardzo wydłuża zapędy TK do dojścia do walki.

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

dzięki za rady, fakt jak wejdę klockiem na marker to już nie bedzie taki zadowolony :D

poprostu w Bielsku za rzadko są TK żeby coś na tę armię rozkminiać :arrow:
jak grałem ostatnio to miałem remisik właśnie :wink:

bedziemy grać na 1,2K

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

na 1,2k powinieneś wygrać TK na małe pkty są mega gówniane

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

z markerem to jest dobry pomysł, czasem może być warto pośwęcić turę strzelania, odsunąć machinę i zasłonić/postawić na markerze klocek piechoty

oprócz tego w zależności od składu armii pamiętaj o tym, że jednostki są słabo opancerzone i ze wszystkiego można je zastrzelić

standardowo gdzie się da rune of courage

i wracając do wątku z innego tematu - górnicy mogą być przydatni :)

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Ustawiaj się też zawsze przy krawędzi... Trochę się narażasz na ewentulaną panikę od katapulty, ale jest to sposób na skorpy... Jak przeciwnik jest kiepski, to wystawi Ci się wprost na maszynach i przy trosze szczęścia wyleci za planszę... Jak jest mądrzejszy to ustawi się te 10 cali od krawędzi, żeby mieć pewnośc, a wtedy możesz wejść na niego klockami...

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Grałem dzisiaj właśnie na TK na 3 wykopkach, i moja radosna rospiska :
szmit, spellbreak, chalange, stone, cleaving, [shield]
bsb, gromril, cleaving, swiftness
10cross , shield
10thunds shield
20warriors standar, mus
cannon burning
cannon
klopa accuracy
organki

rozstrzelałem TK :). Kusznikami ustawionymi 2x5, wdeptałem na 1 marker, klocem na drugi marker, herosów wrzuciłem do maszynek, i do tego troche farta i .... 20:0 z TK... pierwsza moja masakra na tych mumiakach (tak to zawsze coś przeżyło).

Ale na 2k+ TK stają się inna armią, i jest o wiele ciężej o przyzwoity wynik.

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

@Daro: a z kim grałeś :?: Congarulations :wink:

Fakt, Minerzy byliby nieźli... ale chyba wolę balistę z inżynierkiem :wink:

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Z Danielem Jochemkoł! Ale faktem jest, że farta troche trzeba mieć.

P.S. Tą rospą pojechałem tez buraczka kochanego i jego vampirki 20:0 ;)

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

sory za offtop: Daro to teraz jesteś Pszczyńskim wymiataczem :D

może uda mi sie zabrać do rostera i Balisty i Minersów :arrow:

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

tja, prestiż poczłonie ;)

w zasadzie z 2 cannonami gra mi się całkiem komfortowo, są użyteczne na większość armii i maja nieco większą "przewidywalnosć" niż katapka...nawet ta z accuracy. Na tk wszelakie też są całkiem miłe (także na większe punkty).

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

mam jeszcze jedno pytanie:

czy jak od razu po wykopaniu scorpiona, gracz rzuci na scaterze i artyleryjskiej, że scorpion wypada za stół to:

- traci go i mam za niego punkty
- traci go ale nie mam pts.
- może nim wrócić zza krawędzi w nast. turze

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

skorp ginie i masz za niego punkty.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Nindox Arf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta

Post autor: Nindox Arf »

bardzo dobrze :D

dzięki za informację :idea:

pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."

Amor patriae nostra lex

Salamun Aleykum

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Co do TK, to najlepiej wystawiać się w rogu. Wykopki mają większe szanse znaleźć się poza stołem. Strzelców nie za bardzo lubię na nich wystawiać, według mnie strata punktów. Bardziej opłaca się postawić dwa składy po dziesięciu wojów z tarczami i dwa klocki longbeardów z CG. Do dział dajemy ,aster inżynierów z dwoma pistoletami i to samo z inżynierami. Z master Inż. mamy darmowe okopy, więc przy szarży skorpiony tracą wszystkie plusy, a z pistoletów możemy zawsze stać i strzelać , więc przy czterech strzałach niemal jeden na pewno zrani skubańca. Warto postawić katapultę i dzialo -to drugie zdejmie wrogą katapultę lub giganta. przynajmniej jedne organki, na 2k można pobawić sie żyrkiem. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł w walce TK (a gram z nimi często), może poganiać hirofante, ale zazwyczaj dochodzi nim do starć z carionami. Zazwyczaj całą bitwę mu to zajmuje, ale oddział pięciu zdejmuje, tracac jednego zazwyczaj wonda. Można też pokusic sie o dziesięciu górników którzy wejdą w kstapultę. często spotykam ustawionego w pobliżu niej hirofante z możliwością latania, ale jeżeli pogonimy ich przy pomocy kowadła to jest szansa go zdjąć (armia ta może tylko przyjmować szarże, dzięki czemu można na nich bez obaw szarżować). Warto dać jakiemuś oddziałowi runę Grugniego, katapulty którym uda się wystrzelić dwa razy na turę bolą.

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

ja jak gram z TK na 2350, to mam około 8-9 DD, 5 scrolli...
i Tk zaczynają inakantacje to mało która wejdzie... :twisted:

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

a jak sobie radzicie z latającym princem/kingiem? ależ mi on dzisiaj napsuł krwi...
jest łatwopalny więc na wszystko burning, ale ciężko ubić pojedynczy model z maszynki...
w końcu dorwał go mój wymaxowany lord na tarczy i padła przebrzydła mumia od jednego zamachnięcia :)

EDIT:
zrobiłem rozpiskę anty-TK
strategia jest taka: kowadło, than i runesmith mają odporność na truciznę i killing blow od przeklętych skorpionów. zadaniem tych dwóch panów jest dobranie sie do skorpionów i przetrzymanie ich zanim nie przyjdą posiłki w klockach. nadciągającą armię skutecznie nadkruszają maszynki i thundzi. 8 kostek dispela + 3 skrolle powinny skutecznie hamować inwokacje.

1 * Runelord @ 419 Pts
Anvil of Doom; General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
#Anvil of Doom [0]
Runic Armour [20]
Rune of Preservation
Rune of Stone
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
2 Dwarf Guards @ [0] Pts
Shield

1 Thane @ 155 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [65]
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance

1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [45]
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [10]
Rune of Striking

20 Hammerers @ 308 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism

20 Longbeards @ 300 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [45]
Rune of Battle
Rune of Determination

10 Warriors @ 105 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

1 Grudge Thrower @ 135 Pts
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Engineer @ [15] Pts
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

Dispel Pool: 8

Casting Pool: 2

Models in Army: 92

PS. a tu odnośnik do tej samej rozpiski w forum głównym:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=175636#175636
Obrazek

Awatar użytkownika
Shinue
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6756
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Shinue »

czy runa chroniąca przed ogniowymi atakami, chroni tez przed atakiem katapulty TK?
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Z tego wynika ze tak.
Zdejmij sztandar tym warriorom, jak juz ich wystawiac w takiej liczbie to z dwurakami..
Brakuje chociaz jednego bolca z burningiem i 7s

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

runa odporności od ognia chroni całkowicie przed atakami składajacymi sie tylko z ognia- warp fire thrower, oddech smoka itp..

katapulta TK to przede wszystkim lecący pocisk/czaszka/kamień a dopiero później płomień..

innymi słowy, dostajesz z takiej katapulty i jak masz odporność na ogień to Twoje zwłoki nie będą spalone :D ..ale będziesz martwy bo zabije Ciebie wielki kamol....

ODPOWIEDZ