Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
Hmm... można wykręcić armie wampirów generującą 17 power dice.
Lord IV lvl + Master of Black Arts (6 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
+ 2 kości za armie.
Oczywiście agresywnie czaruje tylko Lord, ale małe wampiry mają 9x Invocation of Nehek na 4+.
Wystarczy zbudować armie na dużych klocach piechoty, wspomaganej czasem Helm of Commandment, i wróg może mieć problem, żeby się przez to przebić.
EDIT: no tak, a jak damy Lordowi Crimson Gem of Lahmia i poświęci dwie rany, to wyciagamy w tej turze 19 Power Dice. Przekręcone.
I zakładając, że co turę najpierw Lord poświęca dwie rany, a potem małe wampiry go leczą na jednej kostce (nic tego nie zatrzyma) to co ture możemy mieć 19 kości mocy, w tym 10 na Lordzie
Masakra
EDIT II zapomniałem....Black Periapt... 20 kości mocy! lol
Lord IV lvl + Master of Black Arts (6 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
+ 2 kości za armie.
Oczywiście agresywnie czaruje tylko Lord, ale małe wampiry mają 9x Invocation of Nehek na 4+.
Wystarczy zbudować armie na dużych klocach piechoty, wspomaganej czasem Helm of Commandment, i wróg może mieć problem, żeby się przez to przebić.
EDIT: no tak, a jak damy Lordowi Crimson Gem of Lahmia i poświęci dwie rany, to wyciagamy w tej turze 19 Power Dice. Przekręcone.
I zakładając, że co turę najpierw Lord poświęca dwie rany, a potem małe wampiry go leczą na jednej kostce (nic tego nie zatrzyma) to co ture możemy mieć 19 kości mocy, w tym 10 na Lordzie
Masakra
EDIT II zapomniałem....Black Periapt... 20 kości mocy! lol
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, o 12:05 przez Maciek P., łącznie zmieniany 3 razy.
I to mi nasuwa pytanie:
Wystawiamy 10 szkieletów i jednego bohatera z mocą pozwalającą powiększać ich liczbę poza ilość początkową. I ten Wampir zrobi z nich 20-stkę.
Zastanawiające jest to, czy tylko on będzie mógł leczyć je gdy będzie ich 10-20, a inne wampiry dopiero jak spadna poniżej 10, czy uznamy jako starting size, tą powiększoną liczbę, wyprodukowaną przez Wampira obdarzonego odpowiednią mocą
Wystawiamy 10 szkieletów i jednego bohatera z mocą pozwalającą powiększać ich liczbę poza ilość początkową. I ten Wampir zrobi z nich 20-stkę.
Zastanawiające jest to, czy tylko on będzie mógł leczyć je gdy będzie ich 10-20, a inne wampiry dopiero jak spadna poniżej 10, czy uznamy jako starting size, tą powiększoną liczbę, wyprodukowaną przez Wampira obdarzonego odpowiednią mocą
Pomysl ciekawy, a wampirom dac slomki, biegania i bsb i inne cuda, wiec zawsze jak bedzie trzeba w CC najkies CR nabija.
W takiej armii ciekawie moglaby karetka wypasc. Fakt ze wessie pare kostek, ale jezeli z wsyzstkimi bonusami przestanie wysysac kosci, imo bedzie warta uzycia, bo i tak przez pierwsze tury beda same inwokacje szly, wiec strate paru kosci na poczatku mozna przebolec.
Fajny moze byc tez wampirek ze znanymi wszystkimi czarami + regenka i poswiecajacy rany na kosci, regenerujacy je a jak niewyjdzie to mamy 9 inwokacji W ten sposob. Beirzemy jakis niemily lore generujemy kupe PD na lordzie i wio
W takiej armii ciekawie moglaby karetka wypasc. Fakt ze wessie pare kostek, ale jezeli z wsyzstkimi bonusami przestanie wysysac kosci, imo bedzie warta uzycia, bo i tak przez pierwsze tury beda same inwokacje szly, wiec strate paru kosci na poczatku mozna przebolec.
Fajny moze byc tez wampirek ze znanymi wszystkimi czarami + regenka i poswiecajacy rany na kosci, regenerujacy je a jak niewyjdzie to mamy 9 inwokacji W ten sposob. Beirzemy jakis niemily lore generujemy kupe PD na lordzie i wio
Ej, ale widzieliście zdjęcia nowych wyprasek? Jak śledzę temat, to nikt ich tu nie wklejał.
Szkielety1a, Szkielety1b, Szkielety2a, Szkielety2b
Ghoule1a, Ghoule1b, Ghoule2a, Ghoule2b
Corpse Cart1a, Corpse Cart1b, Corpse Cart2a, Corpse Cart2b
Gamezonowy Corpse Cart to z zupełnie innej bajki jest
Szkielety1a, Szkielety1b, Szkielety2a, Szkielety2b
Ghoule1a, Ghoule1b, Ghoule2a, Ghoule2b
Corpse Cart1a, Corpse Cart1b, Corpse Cart2a, Corpse Cart2b
Gamezonowy Corpse Cart to z zupełnie innej bajki jest
Nie znalazłem lepszego tematu więc zadam pytanie tutaj...
Dotychczas grałem w 40 k duzo , a battle'a troche liznąłem, zastanawiam się ostatnio ( głównie po wyjściu super klimaciarskich figurek...) nad armia do battle'a własnie VC. Stąd tez moje pytania, czy nowe zasady, wraz z nowym kodeksem duzo zmieniają, czy generalnie armia jest grywalna, czy da się coś nia ugrac na turnieju....I generalnie od czego zacząć ? Gdzies wyczytałem , że ma wyjść starter do nowych VC z rulebookiem i figsami, tylko nie wiem czy figsy w nim są grywalne i czy w gruncie rzeczy opłacać sie bedzie ten starter.... Z góry dzieki za odpowiedzi, jak byście mieli jakies pliki czy inne przecieki co do VC to nie pogardze....!
pozdro, alexander !!!
Dotychczas grałem w 40 k duzo , a battle'a troche liznąłem, zastanawiam się ostatnio ( głównie po wyjściu super klimaciarskich figurek...) nad armia do battle'a własnie VC. Stąd tez moje pytania, czy nowe zasady, wraz z nowym kodeksem duzo zmieniają, czy generalnie armia jest grywalna, czy da się coś nia ugrac na turnieju....I generalnie od czego zacząć ? Gdzies wyczytałem , że ma wyjść starter do nowych VC z rulebookiem i figsami, tylko nie wiem czy figsy w nim są grywalne i czy w gruncie rzeczy opłacać sie bedzie ten starter.... Z góry dzieki za odpowiedzi, jak byście mieli jakies pliki czy inne przecieki co do VC to nie pogardze....!
pozdro, alexander !!!
Ostatnio zmieniony 27 sty 2008, o 16:38 przez Alexander, łącznie zmieniany 1 raz.
Co cię nie zabije to cię wzmocni
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Zapowiada sie fajnie, podoba mi sie ze do szkieletow jest tyle bitzow tak samo Cart, bedzie duzo opcji i zabawy przy sklejaniu.
Jedyne nowe figsy ktore mi sie nie podobaja to Ghule, ktore sprzedam jak kupie Spearhead'a no i wilki, ale je na pewno zostawie bo sa lepsze od obecnych.
Jedyne nowe figsy ktore mi sie nie podobaja to Ghule, ktore sprzedam jak kupie Spearhead'a no i wilki, ale je na pewno zostawie bo sa lepsze od obecnych.
NO ja jeśli spearheda będę kupował to ghule sprzedam raczej bo i tak na szkielach grać będę A wypraski bardzo ok
Plastiki były są i będą beznadziejne. (A na dodatek mocno rakotwórcze). Bitzami bym się aż tak nie podniecał.
- Z carta zostaną szczury i jakieś bzdurki. Przy dokładnym obejrzeniu można łatwo zauważyć, że praktycznie wszystko co na wyprasce trzeba będzie zużyć. Jestem też przekonany, że trzeba będzie to czyścić i zaklejać szpary GSem. W efekcie będzie tyle samo roboty co z metalem, zarówno pod względem włożonego wysiłku, jak i czasu. Za to będzie ładna plastikowa i rakotwórcza zabaweczka.
- Ze szkieli zostanie trochę główek i kilka łapek i nic poza tym. Dodatkowo jak zwykle mało szczegółowe.
- Oglądając natomiast zdjęcie ghouli doszedłem do wniosku, że z nich nie zostanie raczej żadnych bitzów. Dodatkowo, trzeba będzie zaklejać gsem szpary przy głowach i najprawdopodobniej rączkach. (Przy szkielach nie trzeba.) No chyba, że ktoś lubi grać armią wyglądają niczym te żołnierzyki 'made in china' z kiosku.
Reasumując po raz kolejny GW pokazało, że wychowało sobie większość klientów, a teraz finansowo rznie ich w *. Ile takie plasticzaki mogą realnie kosztować? złotówkę? 2? Imho. z 30 zł nie więcej.
Pozdrawiam.
- Z carta zostaną szczury i jakieś bzdurki. Przy dokładnym obejrzeniu można łatwo zauważyć, że praktycznie wszystko co na wyprasce trzeba będzie zużyć. Jestem też przekonany, że trzeba będzie to czyścić i zaklejać szpary GSem. W efekcie będzie tyle samo roboty co z metalem, zarówno pod względem włożonego wysiłku, jak i czasu. Za to będzie ładna plastikowa i rakotwórcza zabaweczka.
- Ze szkieli zostanie trochę główek i kilka łapek i nic poza tym. Dodatkowo jak zwykle mało szczegółowe.
- Oglądając natomiast zdjęcie ghouli doszedłem do wniosku, że z nich nie zostanie raczej żadnych bitzów. Dodatkowo, trzeba będzie zaklejać gsem szpary przy głowach i najprawdopodobniej rączkach. (Przy szkielach nie trzeba.) No chyba, że ktoś lubi grać armią wyglądają niczym te żołnierzyki 'made in china' z kiosku.
Reasumując po raz kolejny GW pokazało, że wychowało sobie większość klientów, a teraz finansowo rznie ich w *. Ile takie plasticzaki mogą realnie kosztować? złotówkę? 2? Imho. z 30 zł nie więcej.
Pozdrawiam.
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Dorzuć im jeszcze po 2 power stone'y, wtedy się ładnie wymaksują ;]Maciek Paraszczak pisze:Hmm... można wykręcić armie wampirów generującą 17 power dice.
Lord IV lvl + Master of Black Arts (6 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
Vampire I lvl + Master of Black Arts (3 kości)
+ 2 kości za armie.
Dlatego zaczynasz od Invocation of Nehek na 1 kości x 9 (albo więcej) + wszystkie bound spelle. Na jednej kości nie da się zrobić miscasta.Fedek pisze:Jeden miscast - koniec tury magii i leżysz.
A potem Lord...i cóż, jak to z magią bywa, miscast może nam popsuć drugą część zabawy, ale taka to już gra.
Z tego co wiem, to na miscast są małe szanse, bo 1 poziomowe wampiry będą czarowały głównie na jednej kości (inwokacja na 4+), ewentualnie mogą próbować hellish vigour (zakładając że któryś wylosuje). Wtedy szanse na miscasta są takie jak przy jednym magu. Te power stone'y to trochę rozrzutność jak dla mnie, ale 3 magów po 150 punktów to jeszcze do przełknięcia w armii na 2k.
High Elf może mieć maks ok. 7 kości Rozpraszania. Nawet jak na każdej by miał +2 do dipella to nie powstrzyma 20 Powerów. W tym przypadku nie liczy się jakość, tylko ilośćAldean pisze:Dobra odpowiedzia na to jest High Elf mage ze staff of sorcery. +2 do dispela i Invocation prawie zadne Ci nie wejdzie:/ a w sumie to czar ktory najwiecej moze przeciwnikowi nabroic...tym bardziej rzucony wiele razy
Pozdrawiam