Piechotne Empire 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Piechotne Empire 1500

Post autor: Crane »

Wczesniej przedstawilem swoja wersje szybkiego Empire...teraz przyszła pora na piechote. Idea była taka żeby strzelac do przeciwnika a kiedy dojdzie, to ma ugrzęznac w każdym oddziale piechoty na ktory trafi:

1500 Pts - Empire Army

1 * Warrior Priest of Sigmar @ 145 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]

1 Battle Wizard of the Bright Order 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
The Orb of Thunder [30]
Wizard's Staff [10]

1 Battle Wizard of the Bright Order 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [25]
Ring of Volans [20]

7 Flagellant Warbands (Core) 90 Pts
1 Prophet of Doom

10 Handgunners 80 Pts


20 * Halberdiers 182 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

10 Detachment - Free Company

20 Greatswords 218 Pts
Standard; Musician

1 Great Cannon 100 Pts

1 Great Cannon 100 Pts

Steam Tank 300 Pts


Casting Pool: 6

Dispel Pool: 5

Models in Army: 80


Total Army Cost: 1500

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

łądnie, ale priestowi zbędny jest ward jak każdemu innemu nie-lordowi, ikona magnusa i alleluja i do przodu. Czołg bym zmienił na helkę i 10 kuszników, czempion z hochlandem do hundgunów, za resztę więcej flagusiów.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Po tytule i wstępie spodziewałem się trochę innej rozpiski. Na halabardnikach to raczej nikt nie ugrzęźnie, a lekko się po nich przejedzie. Tym bardziej, że detach też miękki. Grateswordzi widzę wogóle bez wsparcia. Hungunnerzy ze swoim zasięgiem nie zmuszą raczej przeciwnika do marszu. Proponuję wymianę na kuszników. No i ten czołg... ;) Jeśli go dobrze schowasz, to masz mocną kontrę, ale to i tak sporo punktów, za które możesz wzmocnić kloce, dodać więcej strzelania i wstawić rycerzy dla kapłana z war szmatką.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Myslalem o Hellblasterze, ale ja go widze w zastosowaniu tylko wraz z inzynierem- a nie mam dla tego drugiego miejsca.

Co do steam tanka to rzeczywiscie moglbym sie pokusic o wstawienie tu 2 x 5 kawy.....

Co do halabardnikow-jak tam wstawic priesta to juz nie sa tak zli, zreszta maja detachment wiec moze cos ustoją. Druga sprawa halabardnicy wydają mi sie raz-klimatyczni, dwa - mocni. Zawsze moga przeciez odlozyc halabardy i walic hand weaponem i miec tak jak swordsmeni save na 4+ tylko mniejszego WS i I.

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

No to jak chcesz robić komba z priestem to już lepsi włócznicy. Wtedy naprawdę dają radę. A halabardy jak tak lubisz to na detach. Do spearmenów i do greatswordów. W tej roli spisują sie już bardzo dobrze. Zresztą osobny temat jest gdzieś na forum imperialnym z tego co pamiętam. Warto poczytać i wyciągnąć wnioski samemu. A jeszcze lepiej to przekonać się samemu :)

ODPOWIEDZ