Witam
W podreczniku do Bretki znalazlem cos takiego.
"Bretonnian character equipped with a normal lance and a magic weapon will always use their lance when charging and then use the magic weapon [...]"
Czy to oznacza ze nawet jesli bym nie chcial uzyc lancy tylko przywalic ze Sword of Heroes to nie moge jak zaszarzowalem? Niby tekst jest dosc jasny ale moze byla jakas errata lub cos?
Pozdrawiam
Pelzak
Paladyn - lanca, a magiczna bron
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
niestety.
Jest napsane ALWAYS, wiec bezwzgeldnie musisz uzywac lancy jesli szarzujesz.
Jest napsane ALWAYS, wiec bezwzgeldnie musisz uzywac lancy jesli szarzujesz.