Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Robak pisze:No niestety zapomnialem o fear outnumber, niestety sie nie nadaje do tego taki alterek :) .
daj mu immune to psychology na jedna ture i juz sie nadaje na terrorystow :) w nastepnej doklejasz cos zeby i tak nie przegrywac :)

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Mozna mu dac ten rog(jesli dobrze pamietam) co daje immuna, ale problem jest taki ze to wtedy terrorysta musi na mnie zaszarzowac, czego pewnie nie zrobi. Immune jest tylko na jedna ture wiec w turze wroga trzeba zadac ta rane nie obrywajac ani jednej, cop juz moze byc prblemem:) Na razie z moich przemyslen najlepiej nadaje sie do tego hero/lord wardancerowy, myslalem zeby na tylach rozciagnac oddzial z lordem i jak by smoczek podlecial to zaszarzowac, character zawsze bedzie w btb wiec chalenge zawsze krzyknac mozna:)

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

Robak pisze:... rog(jesli dobrze pamietam) co daje immuna, ale problem jest taki ze to wtedy terrorysta musi na mnie zaszarzowac, czego pewnie nie zrobi. Immune jest tylko na jedna ture wiec w turze wroga trzeba zadac ta rane nie obrywajac ani jednej,
dlaczego musi zaszarżować na ciebie? dmiesz w niego jak wiesz, że będziesz szarżował. co prawda teraz jestem w pracy i nie mam dostępu do booka, ale on dziala chyba calą turę - twoją i przeciwnika.

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Tak masz racje, dziala do nastepnej tury WE :) No to w takim razie ma to juz sens:) 9MV powinno zapewnic nam spokoj na znacznej czesci stolu:) Musze wyprobowac :):)

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Witam.

Pomału zaczynam kompletować małą armię Leśnych Elfów i wstępnie zrobiłem taką rozpiskę na 500 pkt.:

1. Noble:

Briarheart, Hail of Doom Arrow

2. Glade guard x 10

muzyk

3. Dryads x8

4. Waywatchers x 6

Shadow Sentinel

Armia ta jak widać spełnia nawet zasady patrolu. Ogólnie moje założenie to armia strzelająca i czarująca. Będzie w niej miejsce dla góra dwóch regimentów dryad i jednego dziadka treemana.

p.s. tą rozpiskę i tak będę testował ale podzielcie sie proszę doświadczeniami czy armia czysto strzelająca ma rację bytu u WE bo może ktoś próbował i wysyłając 50 strzał co turę i tak nie był w stanie ustrzelić smoka i chosenów którzy w końcu dojechali :)

p.p.s. próbowałem podpatrywać na turniejach jak WE strzelają ale niestety najczęśćiej jedyne co widziałem to identyczne klony armii bez pomysłu (2 drzewa, smok, milion dryad)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Smoka i chosenow to mozesz odpuscic sobie:) Ostatnio wystrzelilem do katapulty dwarfickiej jakies 90 strzal(3 tury po 30) i zabilem jednego typka:).

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

ludzie tym grają bo to jest dobre...
A co daje ten przedmiot na noblu bo nie pamiętam

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Vanirh pisze:ludzie tym grają bo to jest dobre...
A co daje ten przedmiot na noblu bo nie pamiętam
No może i dobre, ale nudne. Próbuję połączyć klimat armii z nienajgorszą rozpiską. Z tego co słyszałem to WE dobrze z łuku umieją strzelać ;) więc taką armię strzelającą chętnie bym złożył. Wiadomo że sami łucznicy nie mają szans ale jakby ich pokitrać dobrze po lasach, wesprzeć magią i kilkoma dryadami (ewentualnie dziadkiem treemanem) to może dałoby coś ugryać tymi łukami.

Ten przedmiot daje dodatkowe -1 do hita vs. shooting a -2 jak jeszcze jest w lesie. Noble na piechotę w lesie z tym przedmiotem ma -4 do hita :) , -5 na daleki zasięg. Oczywiście z armaty dwarfy go trafiają w nocy z zamkniętymi oczami, no ale to takie małe niedociągnięcie w zasadach... :?

Pycu
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Pycu »

Mam pytanko jako nowicjusz WE i ogólnie w WFB. Będę grał głównie z O&G, Kraśkami i Lizakami. Czy taka rozpiska będzie dawała sobie radę:

Spellweaver
General; lvl 4;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
Calaingor's Stave

Spellsinger
1lvl
Dispel Scroll
Dispel Scroll

Noble
BSB,
Sword of Might
HoDA
LA

3x8 Driady

10GG + kuzyk

10GG + muzyk

5x WR + standard
5x WR + standard

5x WD + muzyk + bladesinger
8x WD + muzyk + bladesinger

Treeman

Razem 2004 punkty

Pomysły oczywiście brałem z innych rozpisek :)
Więc co o tym sadzicie??

Awatar użytkownika
s!k0r
Wałkarz
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: s!k0r »

Nie bardzo czuję zamysłu rozpiski szczerze mówiąc. Jak chcesz poczarować to ja na Twoim miejscu znalazłbym punkty na 2lvl dla maga. BSB nie ma z czego wystrzelić HoDA'y, bo traci łuk przy tej funkcji ;). Zrezygnuj z SoM i weź jakiś tani łuk magiczny, jeśli Ci zależy na HoDA. Rozpa jest spoko, chociaż mocno odbiega od tego czym ja gram :). Może znajdziesz gdzieś punkty na warbanner dla WR? Ja sie bez niego nie ruszam :).

Pozdrawiam,
Sikor

Rybol
Wałkarz
Posty: 74

Post autor: Rybol »

Daj BSB Asyendi's Bane, zamiast słomki i zrób 2 lv magiczkę. Punkty na to znajdziej robiąc dwie 6 wardancerow z muzykiem i bladesingerem. A jeśli chcesz się trochę pobawić to zamiast 2 scrolli na dużym magu daj 2 power stony. Proponowalbym jeszcze jakiegos bounda lub power stona dla spellsingera, miast DS...

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

ta HODA na kraśki zbędna bo za twarde są , na skinki szkoda a goblinów też dużo zaduzo zeby marnować,lepiej mieć twardego BSB bo te przerzuty potrzebne są dla drzewca... poco Ci 5 WD? kraski i gobo mają maszynki. zamień to na warhawki , goblińskie padają z kraśkowymi trzeba szczeście mieć żeby zabić wszystkich obsługantów
jak ktos wspomniał warbanner na wildach ,nawet to 1 potrafi uratować oddział

to tyle odemnie , pograj trochę na swojej trochę na zmianach i sam zobacz jak gra Ci się lepiej i przyjemniej. warhawki są dość łatwe do zdjecia i czasami trzeba się nameczyć żeby coś zrobiły dobrego ale bardzo lubię tę jednostkę i na formaty 2k w górę to bez nich ani rusz...

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

A ja znowu nietypowo.

Dążąc do rozpiski na samych elfach, wyskrobałem coś co widzicie poniżej.

Generał z bow of loren, strzałami bez save'a oraz netlingami i GW
BSB z wardem 3+ i SoM
Noble na orle z Hailem
Mag z 2DS

---

20 łuczników + FCG + banner of springtide, czyli S&S z każdej odległości
10 łuczników
6 Glade riderów
20 Eternali z FCG i warbannerem

---

9 tancerzy + fcg
6 wildów z championem
6 wildów z championem

---

2 orły

około 2250 pkt, powinno zostać około 70 pkt na coś jeszcze, aczkolwiek nie wiem co :-)

Co do taktyki, to plan mam taki, że :-)

duży oddział łuczników albo stoi na wzgórzu obok eternali, najlepiej z generałem, jeżeli wzgórza brak, to kilku panów nie postrzela, aczkolwiek nie miałem nigdy takiej sytuacji, żeby u mnie ani u przeciwnika nic na wzgórzu nie stało.

w przypadku jakichś dużych celów, o małym pancerzu lub jeźdźców o małym T :-), chłopaki stoją w klocku i strzelają czekając na jakieś szarże.

Oddział eternali w pobliżu, by ewentualne szarże frontalne smoka lub czegoś szybszego skontrować i złamać.

gdzieś w pobliżu tancerze coby smoka próbującego z boku nas poziać zwiazać walką i przytrzymać.

Reszta armii na tyle mobilna, że powinna zająć się maszynami wroga, kawalerią pomniejszą itp.

4 strzały bez save'a powinny skutecznie wyeliminować ranki u Bretonnskiej jazdy jak i pomniejsze kawaleryjskie ropziski jak HE czy Imperium sprowadzić do liczby którą da się zniszczyć w walce wręcz.

to takoż muszę przetestować, ale może coś powiecie jak wygląda to na sucho...

garfield
Plewa
Posty: 9

Post autor: garfield »

Dyisiaj mialem okazje zagrac z kumplem, ktory gra chaosem na 700 pkt. Oto moja roypa
Wardancers..................................180pkt
Dowódca...............................................7pkt
5 Waywatcher....................................120
10x GG.............................................120
10xDrzads.........................................120
Noble.................................................75
Wardancer........................................30
Ostrye loeca)albo cos w tym stylu)...35
Po dzsiejszej bitwie stwierdzam ze nie potrzebnie bralem Wazow i GG, z tego powodu ze 5 Wayow zostalo zniszczonzch w 2 turze, a GG w 3. Za to driadz i Wardancerzy zmietli cala armie. Wiec czy jest sens brac GG i Waywatcherow przeciw Khornowi?

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Proste ze tak tylko trzeba dobrze sie wystawic i dobrze tym zagrac waywatche'rzy blokuja ruch kawie i zawsze moze jakis KB siadzie

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 Wardancer Noble @ 140 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
Moonstone of the Hidden Ways [35]

1 Spellweaver @ 325 Pts
Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician


5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

7 Wardancers @ 133 Pts
Wardancer Weapons; Musician

7 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Champion

1 Treeman @ 285 Pts

1 Great Eagle @ 50 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 74

Total Army Cost: 2246

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Jesli bierzesz juz BSB to chyba oplaca sie wziac 2 drzewa, Great Eagle to jakas pomylka, lepiej dolozyc 46 punktow i miec wiecej driad. Po za tym rozpiska bardzo podobna do mojej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Dwa drzewa to za dużo, z defensami ponad 550 pkt siedzi w lesie, BSB przydaje się nie tylko dla drzew, co do graet eagla to zostało mi trochę punktów i tylko na niego mi starczyło, a zawsze jest szybka jednostka, która może dać flee

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Great eagle to jest na prawde swietny oddzial :) Po prostu lata:) Dwa drzewa tez sa okey, ale zalezy wszystko w jakiej ropzie :)

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Ostatnio myslalem nad treekinami w obstawie drzew;) Wyszlo cos takiego

Spellweaver @ 333 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
4x Dispel Scroll
Elf Steed

Noble @ 142 Pts
Light Armour; Battle Standard
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]

Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]

8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads

10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard

7 Wardancers
Bladesinger

5 Wild Riders
Standard; Musician

5 Wild Riders
Standard; Musician

3 Treekin
1 Treeman
1 Treeman

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 80
Total Army Cost: 2500

Mysle aby puscic treekiny i dwa drzewa srodkiem, za nimi bsb z tancerzami zeby twardziele nie dali ciala przez przypadek:)

Zablokowany