
Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
staff of sorcery to zly pomysł dla High ElfaMaciek Paraszczak pisze:High Elf może mieć maks ok. 7 kości Rozpraszania. Nawet jak na każdej by miał +2 do dipella to nie powstrzyma 20 Powerów. W tym przypadku nie liczy się jakość, tylko ilośćAldean pisze:Dobra odpowiedzia na to jest High Elf mage ze staff of sorcery. +2 do dispela i Invocation prawie zadne Ci nie wejdzie:/ a w sumie to czar ktory najwiecej moze przeciwnikowi nabroic...tym bardziej rzucony wiele razy
Pozdrawiam

o wiele lepiej jest rzucic Drain Magic.. albo nawet dwa razy to rzucic


wtedy nie bedzie juz czarów rzucanych z jednej kostki.
+3/+6 do poziomu czaru powinno w sensowny sposob powstrzymac te 20 PD, choc napewno cos sie przebije.

tk z kaszkietem jest na to lepszeAldean pisze:Dobra odpowiedzia na to jest High Elf mage ze staff of sorcery. +2 do dispela i Invocation prawie zadne Ci nie wejdzie:/ a w sumie to czar ktory najwiecej moze przeciwnikowi nabroic...tym bardziej rzucony wiele razy
Pozdrawiam

gdy sie tak ogolnie spojrzy na wznowiona armie wampirow to stwierdzam ze gw moglo tez zrobic nowa wersje nekromantow i nowe Spirit Hosty ... moim zdaniem te figurki nie sa fajne a konny nekromanta to poprostu poracha
http://uk.games-workshop.com/vampirecou ... 2Dgallery/
http://uk.games-workshop.com/vampirecou ... 2Dgallery/
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Czy dobrze rozumiem, że GG są tacy sami jak w 6. edycji, tylko tańsi o 1 punkt (czyli z tarczą kosztują 12 punktów) i z możliwością wzięcia broni wielkiej za 2 punkty? Pewnie i tak każdy będzie ich wystawiał tak jak dotychczas, czyli z bronią reczną i tarczą, bo to najtańsza opcja, a na dodatek save 3+ jest bezcenny.
EDIT: Choć patrząc na statystyki Black Knights można przewidywać, że GG też będą mieli obniżone Ld.
EDIT: Choć patrząc na statystyki Black Knights można przewidywać, że GG też będą mieli obniżone Ld.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Z tego co piszą na Warseerze, potwierdzone kilka razy Grave guards będą z tarczą za 12 pkt, a za 1 pkt będą mogli zamienić traczę na dwuraka.Temple Guard pisze:Czy dobrze rozumiem, że GG są tacy sami jak w 6. edycji, tylko tańsi o 1 punkt (czyli z tarczą kosztują 12 punktów) i z możliwością wzięcia broni wielkiej za 2 punkty? Pewnie i tak każdy będzie ich wystawiał tak jak dotychczas, czyli z bronią reczną i tarczą, bo to najtańsza opcja, a na dodatek save 3+ jest bezcenny.
EDIT: Choć patrząc na statystyki Black Knights można przewidywać, że GG też będą mieli obniżone Ld.
Pytanko: czy wighty dalej mają killing blow, bo nie wyczytałem tego w postach?
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Nie leżę, bo wampiry poza czarowaniem walczą też niezgorzej. Więc nawet jak czary nie wejdą, to i tak nic straconego.Fedek pisze:Jeden miscast - koniec tury magii i leżysz.
Mogą robić różnicę między bardzo dobrą magią a magią nie do zatrzymania.Nordri pisze:Te power stone'y to trochę rozrzutność jak dla mnie
Osobiście widziałbym bohaterów tak:
lord 4lvl +2 kości, wskrzeszanie szkieletów, korona 4+ ward, kask, periapt
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, 2+sv, PS
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, gem of blood, PS
mały 2lvl wskrzeszanie szkieletów, walach albo nightshroud + PS
Wtedy jest 15 kości do rzucania przywołań na 3+, i wszystkie mogą dorzucać ponad startowy poziom. Oczywiście można wymienić przywołania szkieletów na ghoule, jak kto lubi. Ponadto każdy wampir ma jakieś zabezpieczenie w hth więc powalczy. Minus- 1000 pkt w bohaterach. Ale można obciąć wyrzucając PSy albo jakiś magic level.
Oczywiście to jest wymaksowane i raczej tak nie będę grał. Da się np. robiąc jednego wampira słabszego magicznie wesprzeć go w walce- osobiście zamierzam wypróbować latającego wampa (jeśli się uda to BSB) do dziabania strzelaczy i maszyn. Bo coś mi się zdaje że wilki i baty znów nie będą dawać sobie z tym rady

- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Właśnie dlatego nie wyczytałeś, bo nadal majądebelial pisze:Pytanko: czy wighty dalej mają killing blow, bo nie wyczytałem tego w postach?

Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
DziękujęWilqu pisze:tylko idiota kupuje spirit hosty...
Po tym po piszecie jak łatwo można obejść 17 kości do czarowania, to się zastanawiam jak reszta armii radzi sobie mając ich na przykład tylko 10.

Zorba: No właśnie te tysiąc punktów mnie boli najbardziej, ale kombinację wymaksowanej magii wypróbuję na pewno, bo w obecnej edycji dość często zdarzało mi się grać na 3 nekromantach. Teraz będzie można w końcu zrobić sensowną armię (chociaż to się jeszcze okaże

- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Dobra, zapodam naprawdę przegiętą rozpiskę VC na 2250. Szoko-czoko.
Wampir lord na latającym koniku
4 poziom magii, +2 kości, summon ghouls
laska +1 cast / dispel, helm of commandment
Thrall BSB, dread knight, +1 CR, 2x scroll
Thrall, talisman of the lycni, avatar of death, +1 poziom, book of arkhan
Core:
3 x 5 psów z championami
20 zombie z CG
2 x 10 ghouls
Special
14 BK + war banner/barding
5 x fell bats
Rare:
4 x knights of the blood keep
4 x knights of the blood keep
To jest bardzo brutalne. Oczywiście jak złe czary wylosujesz, to trochę gorzej, ale jak masz popychaczkę = GG, posługując się slangiem starcrafta. Faza magii wygląda tak:
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Book of Arkhan
No i jeszcze czary z małych wampirów.
A jak ktoś woli być pewny, to 3 poziom magii i wszystkie czary... - o jedna popychaczka mniej na turę
Wampir lord na latającym koniku
4 poziom magii, +2 kości, summon ghouls
laska +1 cast / dispel, helm of commandment
Thrall BSB, dread knight, +1 CR, 2x scroll
Thrall, talisman of the lycni, avatar of death, +1 poziom, book of arkhan
Core:
3 x 5 psów z championami
20 zombie z CG
2 x 10 ghouls
Special
14 BK + war banner/barding
5 x fell bats
Rare:
4 x knights of the blood keep
4 x knights of the blood keep
To jest bardzo brutalne. Oczywiście jak złe czary wylosujesz, to trochę gorzej, ale jak masz popychaczkę = GG, posługując się slangiem starcrafta. Faza magii wygląda tak:
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Popychaczka na 6+ na dwóch kościach na blood knights albo BK
Book of Arkhan
No i jeszcze czary z małych wampirów.

A jak ktoś woli być pewny, to 3 poziom magii i wszystkie czary... - o jedna popychaczka mniej na turę
Jedna stopa na IF w generala i po bitwie. A nawet nie na IF... jak ostatnio gralem z Kołatą, to wylosował stopy na 4 szamanach. Ktoras stopa by sie w koncu przebila. W takiej bitwie mialbys przekichane swoim generalem, ktory wszystkie te hity bierze na gołą klatę.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
No to chyba faktycznie - na konia zwykłego trza chłopca dać, zapomniałem o stopie
.

heh..widzisz Barb, a jednak Ci Blood Knights nie są tacy źli, skoro ich umieszczasz w sztandarowym projekcieBarbarossa pisze:Dobra, zapodam naprawdę przegiętą rozpiskę VC na 2250. Szoko-czoko........

Dobrze poprowadzeni mają strasznego kopa, a kosztują niewiele więcej (czwóreczka) niż inne rare.
Oj chciałbym z tym bardzo zagrać Zbyszku. Rozpa jest ostra ze względu na przegiętą mobilność. Natomiast faktycznie jak nie wylosujesz popychaczki to sporo tracisz. Generalnie bardzo ciekawa opcja
I na razie jedyna sensowna propozycja na zastosowanie BloodKeeperów
(chociaż na nich mam doom divery
)



Ech....wracają stare dobre czasy. Nowe VC będą wykrecone na maksa 
I fajnie zrobili, że cała armia opiera się na bohaterach - jaki będzie jej styl zależy od konfiguracji bloodlines/items na wampirach, a kombinacji tych (dobrych!) jest zylion.
I najciekawsze: poza może jedną opcją (Red Fury + Dread Lance) żaden hero nie jest turbo przepakowanym koksem na którym opiera się cała taktyka. Sęk tkwi we współdziałaniu, w możliwościach supprotu itp.
Bardzo mi się podoba

I fajnie zrobili, że cała armia opiera się na bohaterach - jaki będzie jej styl zależy od konfiguracji bloodlines/items na wampirach, a kombinacji tych (dobrych!) jest zylion.
I najciekawsze: poza może jedną opcją (Red Fury + Dread Lance) żaden hero nie jest turbo przepakowanym koksem na którym opiera się cała taktyka. Sęk tkwi we współdziałaniu, w możliwościach supprotu itp.
Bardzo mi się podoba