A za ile punktówSzaman pisze:kasztelan moze wziac tylko magiczna bron
Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Wystarczy, że za ok 25p, by mógł mieć np. killing blowa (ze sword of the king), byłoby wtedy ciekawie...
Inne opcje to:
Skabscrath
bearer causes terror
Balefire Spike
Lance, attacks are flaming.
Inne opcje to:
Skabscrath
bearer causes terror
Balefire Spike
Lance, attacks are flaming.
IMHO bez sensu - szkoda 25 pktow. lepszy i tanszy jest z 7 w szarzy. a jeszcze tanszy jest, gdy sie go nie wezmieIzwor pisze:Wystarczy, że za ok 25p, by mógł mieć np. killing blowa (ze sword of the king), byłoby wtedy ciekawie...
za drogiIzwor pisze:Skabscrath
bearer causes terror
to moze byc dobra i tania opcja - nic nie traci (bo lanca), a do tego jest antydrzewny i antyregeneracyjnyIzwor pisze:Balefire Spike
Lance, attacks are flaming.
"I fart in your general direction"
Buhaha dowódca tych"potężnych, budzących postrach w całym świecie" rycerzy-wapmirów będzie mógł brać za tyle samo pkt magiczne przedmioty, ile jakiś tam dowódca elfickiego oddzialiku oj przepraszam elitarnego oddziału
Wydaje mi się że autor za bardzo olał tych nieszczęsnych bloodów, bo niby mają kopa, ale tacy gliniani i niedopieszczeni się wydają,.
Wydaje mi się że autor za bardzo olał tych nieszczęsnych bloodów, bo niby mają kopa, ale tacy gliniani i niedopieszczeni się wydają,.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Szaman pisze:to moze byc dobra i tania opcja - nic nie traci (bo lanca), a do tego jest antydrzewny i antyregeneracyjnyIzwor pisze:Balefire Spike
Lance, attacks are flaming.
O przepraszam ale jeśli jest tam tylko zapis "Lance" to nie widzę możliwości, aby ta broń dawała +2 S przy szarży (tzn ja widzę ale LS nie widzi). Analogicznie do "Spear" przy jednej z broni WE.
No chyba że tam jest "Counts as lance" lub wyraźny dopisek że daje +2 S do szarży.
a o co ci tym razem chodzi?Christos pisze:Szaman pisze:to moze byc dobra i tania opcja - nic nie traci (bo lanca), a do tego jest antydrzewny i antyregeneracyjnyIzwor pisze:Balefire Spike
Lance, attacks are flaming.
O przepraszam ale jeśli jest tam tylko zapis "Lance" to nie widzę możliwości, aby ta broń dawała +2 S przy szarży (tzn ja widzę ale LS nie widzi). Analogicznie do "Spear" przy jednej z broni WE.
No chyba że tam jest "Counts as lance" lub wyraźny dopisek że daje +2 S do szarży.
O, nowa ciekawa wiadomość.
Ale w sumie, to lepiej dać za 10 pkt sztandar, że wszyscy mają magical/flaming attacks, niż 10 pkt, że Kastellan ma.
Chociaz to pozwala nam na zastosowanie innego sztandaru, i daje nam wybór.
A pamiętajmy, że Inwokacja wskrzesza czempiona na początku więc to nie jest głupia opcja.
Ale ja tam uwazam, że Belfire Spike jest bardzo fajne, i warto się zastanowić nad daniem tego wampirowi
Ale w sumie, to lepiej dać za 10 pkt sztandar, że wszyscy mają magical/flaming attacks, niż 10 pkt, że Kastellan ma.
Chociaz to pozwala nam na zastosowanie innego sztandaru, i daje nam wybór.
A pamiętajmy, że Inwokacja wskrzesza czempiona na początku więc to nie jest głupia opcja.
Ale ja tam uwazam, że Belfire Spike jest bardzo fajne, i warto się zastanowić nad daniem tego wampirowi
jestem juz po 2 sparingach nowymi vampami
grałem na 1500pkt w zestawieniu
wamp helm of command, immune poison Kb, 2 lv, summon ghuls
wamp flayed hauberk, m9, bsb, som, rerole, lv1, +1 cr
wamp walachs bloody hauberk 2 lvl summon skell
4 Blood keep + burning
6Bk + reroll
15 dire wolves + champy
10 ghouls
10 skell
nie jestem pewny pktw za wszystko ale w miare to sie zmieści.
pierwszy mecz na we i wnioski.
Blood kipi lubią drzewo. 14 ran w ture miodzik
bk z helmem i rerolem fajnie jedzą driady
a biegacz bsb daje rade ze wszystkim
Magia jest super przy grze na 1 caddyego to szalenstwo
drugi mecz gralem z chaosem
a wnioski podobne. bk z eterycznym taka 6 działą świetnie a ghule dowskrzeszone z helmem albo szkielety z tym cackiem mogą przyjąc większość na klate.
Helm of command to prawdziwy cursed book na24"
grałem na 1500pkt w zestawieniu
wamp helm of command, immune poison Kb, 2 lv, summon ghuls
wamp flayed hauberk, m9, bsb, som, rerole, lv1, +1 cr
wamp walachs bloody hauberk 2 lvl summon skell
4 Blood keep + burning
6Bk + reroll
15 dire wolves + champy
10 ghouls
10 skell
nie jestem pewny pktw za wszystko ale w miare to sie zmieści.
pierwszy mecz na we i wnioski.
Blood kipi lubią drzewo. 14 ran w ture miodzik
bk z helmem i rerolem fajnie jedzą driady
a biegacz bsb daje rade ze wszystkim
Magia jest super przy grze na 1 caddyego to szalenstwo
drugi mecz gralem z chaosem
a wnioski podobne. bk z eterycznym taka 6 działą świetnie a ghule dowskrzeszone z helmem albo szkielety z tym cackiem mogą przyjąc większość na klate.
Helm of command to prawdziwy cursed book na24"
-
- Wałkarz
- Posty: 65
flayed 25 + m9 10 + som... 20 pkt?ZłO pisze:wamp flayed hauberk, m9, bsb, som, rerole, lv1, +1 cr
Przygladam sie temu co piszecie i kurcze ten hełm dowodzenia bedzie wygrywał bitwy :/ Szkieli z ws 7 i sztandarem podwajajacym liczebnosc nic nie ruszy Us 50 5 ataków + ataki vampira z klocuszka ale będzie spier....nie aż empire ostatnie buty pogubi
_________________
Lord magik z helm of comandment to będzie oklepany standard - znajduje się w drugiej lini i czaruje oraz przekazuje swoje WS. Ja osobiście testować chce lorda na koniku znającego wszystkie lory, z +2 do PD, dożywianiem szkieletów oraz z helm of comandment, staff of damntion i pewnie wristbandami. Staff, przy silnej magii i w połączeniu z hełmem wydaje mi się całkiem sensowny..
Do tego rozpisuje się powoli na dwóch oddziałach szkieletów po 20-25 z maicznymi sztandarami (War Banner albo +4 za ranki oraz podwójenie US). Myślę również nad GG (zupełnie nie rozumiem czemu pomijacie ich w swoich rozpiskach) - przynajmniej jeden klocek po 25 modeli z Barrowsem. Oddział gwardzistów, otrzymując WS lorda oraz szmatkę trafia na 2+ a staff zapewni im 2x więcej ataków. Czy mówiłem już o ich static CR? Takie trzy oddziały kosztują mnie około 800p.
Oszczędzać będzie trzeba na bohaterach bo full wypas 4 wampiry żrą za dużo punktów. Nie oprę się dopakowanemu biegaczowi (BsB, M9, Hauberk, SoM, +1Cr, przerzuty hitów - pewnie kolejny schemat )
Na koniec po kilku bitwach mi wyjdzie który rare sprawdzi się najlepiej. Na pierwszym miejscu stawiam karocę. Oddziały po to chciałbym wystawić spore by w pierwszej rundzie nie musieć ich dożywiać - to karoca ma zacząć blisko lorda i pożerać 7PD. Drugi w kolejce jest vargul który świetnie się nada w rozpisce piechotnej - choćby po to by straszył i ściągał ostrzał. Dalej wraithty, o ile się okaże że nie szkodzi im kowadło, ale nawet wtedy klocek 4-5 może łatwo przywrócić inwokacją a kopa ma pięknego. Krwawi rycerze raczej nie, BK wydają mi się lepsi, ale któż wie.
Trzeci wampir chyba będzie biegał odciążony by znajdować punkty. Czwarty necro caddy, tani model noszący scrolle.
Aha, słyszałem plotę, że nekro będzie mógł przerzucać nieudane rzucanie zaklęcia. Ktoś mógłby to zaprzeczyć lub potwierdzić?
@ Wilqu - przecież pisałeś że nowe VC są do pupy.. skąd ta nagła zmiana?
Do tego rozpisuje się powoli na dwóch oddziałach szkieletów po 20-25 z maicznymi sztandarami (War Banner albo +4 za ranki oraz podwójenie US). Myślę również nad GG (zupełnie nie rozumiem czemu pomijacie ich w swoich rozpiskach) - przynajmniej jeden klocek po 25 modeli z Barrowsem. Oddział gwardzistów, otrzymując WS lorda oraz szmatkę trafia na 2+ a staff zapewni im 2x więcej ataków. Czy mówiłem już o ich static CR? Takie trzy oddziały kosztują mnie około 800p.
Oszczędzać będzie trzeba na bohaterach bo full wypas 4 wampiry żrą za dużo punktów. Nie oprę się dopakowanemu biegaczowi (BsB, M9, Hauberk, SoM, +1Cr, przerzuty hitów - pewnie kolejny schemat )
Na koniec po kilku bitwach mi wyjdzie który rare sprawdzi się najlepiej. Na pierwszym miejscu stawiam karocę. Oddziały po to chciałbym wystawić spore by w pierwszej rundzie nie musieć ich dożywiać - to karoca ma zacząć blisko lorda i pożerać 7PD. Drugi w kolejce jest vargul który świetnie się nada w rozpisce piechotnej - choćby po to by straszył i ściągał ostrzał. Dalej wraithty, o ile się okaże że nie szkodzi im kowadło, ale nawet wtedy klocek 4-5 może łatwo przywrócić inwokacją a kopa ma pięknego. Krwawi rycerze raczej nie, BK wydają mi się lepsi, ale któż wie.
Trzeci wampir chyba będzie biegał odciążony by znajdować punkty. Czwarty necro caddy, tani model noszący scrolle.
Aha, słyszałem plotę, że nekro będzie mógł przerzucać nieudane rzucanie zaklęcia. Ktoś mógłby to zaprzeczyć lub potwierdzić?
@ Wilqu - przecież pisałeś że nowe VC są do pupy.. skąd ta nagła zmiana?
nie pisałem że są do pupy napewno nie w ten sposób co do vc zauważacie że nikt z was nie podaje nekromantów w rozpiskach .. chyba to 1 jednostka która będzie nieużywaną... vampir w szkielich z dwoma brońmi i innymi bajerami + drugi vampier z tyłu z hełmem i jest ostro.....pytanie mysleliście o bsb z hełmem jest to wykonalne?? bsb łazi z tyłu daje walking deatha i bonus z bsb + hełmik???
_________________
Bo Nekromanci sa do bani. A wampir z hełmem i Walking Death to średni pomysł, bo Hełm działa jak wampir nie walczy, a Walking Death jak walczy. Sprytne comboWilqu pisze:co do vc zauważacie że nikt z was nie podaje nekromantów w rozpiskach .. chyba to 1 jednostka która będzie nieużywaną... vampir w szkielich z dwoma brońmi i innymi bajerami + drugi vampier z tyłu z hełmem i jest ostro.....pytanie mysleliście o bsb z hełmem jest to wykonalne?? bsb łazi z tyłu daje walking deatha i bonus z bsb + hełmik???
Każy czarodziej będzie mógł przerzucać czary zakwalifikowane jako "nekromantyczne" (czyli Inwokacja, Rise the Dead i van Hel's Dance Macabre). I to nie tylko jak nie wyjdą, ale zawsze.August pisze:Aha, słyszałem plotę, że nekro będzie mógł przerzucać nieudane rzucanie zaklęcia. Ktoś mógłby to zaprzeczyć lub potwierdzić?
Tylko dla Neckromanty to udogndnienie o dupe rozbić, bo wysysając wszystkie kości ze wspólnej puli, nie może drugi raz rzucić Van Helsa.
Recast będzie morderczy przede wszystkim na Lordzie.
Właśnie o to mi chodziło - czy nekromanta może przerzucić nieudane rzuczanie zaklęcia..
Wampiry losują zaklęcia ale każdy ma nr 0 - inwokację.
Nekromanta ma inwokację i za 15p od czaru może dokupic sobie popychaczkę i raise dead.
Wampiry losują zaklęcia ale każdy ma nr 0 - inwokację.
Nekromanta ma inwokację i za 15p od czaru może dokupic sobie popychaczkę i raise dead.