Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
cos sciemniacie - reroll nekromancji ? 17 kostek z reroll ? albo jeszcze wiecej ?
co prawda slaba jakos ale nie widac tu 7 czarow tylko 6 - to jest ze stronki GW
a co do necrosow - jezeli beda mieli tylko 1 lvl i beda wykupywac czary to moze ok ale jak beda losowac to porazka no chyba ze beda jacys turbotani ale sila 5 i t4 to jest to no i 3 ataki w razie czego taki mag to tez potrafi troche wiecej wytrzymac i cos oddac
co prawda slaba jakos ale nie widac tu 7 czarow tylko 6 - to jest ze stronki GW
a co do necrosow - jezeli beda mieli tylko 1 lvl i beda wykupywac czary to moze ok ale jak beda losowac to porazka no chyba ze beda jacys turbotani ale sila 5 i t4 to jest to no i 3 ataki w razie czego taki mag to tez potrafi troche wiecej wytrzymac i cos oddac
Ostatnio zmieniony 1 lut 2008, o 13:23 przez war2bone, łącznie zmieniany 1 raz.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ależ kochani, można jak najbardziej zrobić rozpiskę "niespodziewane czoko" na nekromantach. Ich plusem jest to, że są tani jak barszcz i można zmieścić dużo innych rzeczy w armii oprócz nich. Drugim, ważniejszym, jest przewidywalność czarów. Biorąc power stone'a na nekrosie, od razu wiesz, do czego go zużyjesz.
Np. grając na 2x blood keepach (bez magii są plewni, ale w synergii z popychaczką BARDZO OK) można mieć w armii 2 necrosów, każdy z popychaczką i 2 razy power stone. Dorzućcie to do tej armii, którą gdzieś tam prezentowałem ("Necrarch lord" + BSB caddy) zamiast małego wampira maga. Koszt mniej więcej ten sam.
To jest takie działanie na zamordowanie, bo kluczowa faza magii (np. kiedy Twoje blood keepy z magicznym sztandarem stoją 2" od drzewa i overrun prowadzi prosto w wardancerów z 3 magami) wygląda tak:
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Na jawne rozpy to jest przykre, ale przynajmniej da się przewidzieć, ale na tajne to jest czoko głębokko.
Muszę się przyznać, że im bardziej kminię rozpiski i kombosy dające synergię, tym bardziej rośnie mój szacunek dla tego kodeksu.
Np. grając na 2x blood keepach (bez magii są plewni, ale w synergii z popychaczką BARDZO OK) można mieć w armii 2 necrosów, każdy z popychaczką i 2 razy power stone. Dorzućcie to do tej armii, którą gdzieś tam prezentowałem ("Necrarch lord" + BSB caddy) zamiast małego wampira maga. Koszt mniej więcej ten sam.
To jest takie działanie na zamordowanie, bo kluczowa faza magii (np. kiedy Twoje blood keepy z magicznym sztandarem stoją 2" od drzewa i overrun prowadzi prosto w wardancerów z 3 magami) wygląda tak:
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Na jawne rozpy to jest przykre, ale przynajmniej da się przewidzieć, ale na tajne to jest czoko głębokko.
Muszę się przyznać, że im bardziej kminię rozpiski i kombosy dające synergię, tym bardziej rośnie mój szacunek dla tego kodeksu.
do tego dochodzi ze necromantic spelle mozna rzucac ile razy sie chce ? a reroll to wszystkie kosci czy tylko te ktore chcemy ?
no ale w koncu moge powiedziec ze wampiry zasluguja na ta nazwe sa naprawde pakerami
a co do BK to sie coraz bardziej nad nimi zastanawiam - nawet pojedynczy wampirek z 1 lvl biegajacy gdzies na okolo moze rzucic 3 razy wskrzeszanie na nich a przy armi czarujacej sprawa wyglada - zabij wszystkich w 1 ture albo wklep
no i bardzo podoba mi sie sytuacja ze wampirki moga latwo szarzowac w 1 turze
no ale w koncu moge powiedziec ze wampiry zasluguja na ta nazwe sa naprawde pakerami
a co do BK to sie coraz bardziej nad nimi zastanawiam - nawet pojedynczy wampirek z 1 lvl biegajacy gdzies na okolo moze rzucic 3 razy wskrzeszanie na nich a przy armi czarujacej sprawa wyglada - zabij wszystkich w 1 ture albo wklep
no i bardzo podoba mi sie sytuacja ze wampirki moga latwo szarzowac w 1 turze
To przegięcie. Ale chyba ociupinkę za daleko.Barbarossa pisze: Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
1. Necros 2 kośći - swoja, z poola
2. Necros 3 kości - swoja, 2 power stone
1. Necros 3 kości - z poola, 2 power stone
2. Necors 3 kości - 2 power stone i...?
Chyba brakuje jednej kości. Bo jak pamiętam na samym power stonie nie można rzucać.
Ale i tak chyba tylko 2 Corpse Carty z -1 to cast to zatrzymają
tak sie zastanawiam czy mamy powiedzmy wampirka z blooddrinkerem w 4 kiperach i szarzuje na nieszczesne swordmastery [ bo musze - frenzy ] i teraz one w ASF rozwalaja mi 4 kipery zostaje sam wampir - czy moge z blooddrinkera wskrzesic pozostale kipery czy musi przetrwac chociarz jeden ?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ależ bynajmniej nie za daleko, z samego powers stone'a można w 7 ed. rzucać czary.Maciek Paraszczak pisze:To przegięcie. Ale chyba ociupinkę za daleko.Barbarossa pisze: Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 6+ z counta (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (2 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Popychaczka na 7+ z nekrosa (3 kości)
Natomiast przegięcie - owszem. I jak widzisz, nie tylko dla "plewnych" nekrosów, ale i dla "beznadziejnego" corpse carta przy okazji się znalazło zastosowanie.
IMO ten kodeks jest chory, jeśli chodzi o synergię. Dlatego naprawdę warto, w wypadku każdej "nietypowej" jednostki, wypisać słabe strony i mocne strony, a pod tym jakie jednostki w armii/moce bohaterów/przedmioty magiczne pomogą albo osłonić słabe strony, albo maksymalnie wykorzystać mocne. Wychodzą ciekawe patenty, jak z tymi nekrosami.
Serwus.
Po mimo, że mało kto widział podręcznik i opieramy się wszyscy praktycznie na przeciekach, to IMO VC zapowiadają się zabójczo
Siódma edycja zapowiada się kolorowym party na cmentarzach - poległych przeciwników ; )
Pozdro!
Po mimo, że mało kto widział podręcznik i opieramy się wszyscy praktycznie na przeciekach, to IMO VC zapowiadają się zabójczo
Siódma edycja zapowiada się kolorowym party na cmentarzach - poległych przeciwników ; )
Pozdro!
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Rzekłbym, że nie ma takiej opcji, bo nie ma już oddziału.war2bone pisze:tak sie zastanawiam czy mamy powiedzmy wampirka z blooddrinkerem w 4 kiperach i szarzuje na nieszczesne swordmastery [ bo musze - frenzy ] i teraz one w ASF rozwalaja mi 4 kipery zostaje sam wampir - czy moge z blooddrinkera wskrzesic pozostale kipery czy musi przetrwac chociarz jeden ?
Czyli rozumiem, że nekromanta może albo rzucać na czary albo je poprostu wykupić. Ponieważ ma tylko 1 lvl i darmowe zaklęcie (inwokacje) rzuca 1 kością na czar w tabeli zaklęć nekromantycznych albo dokupić tylko jeden za 15 punktów w tym, że dokupić może tylko popychaczkę albo reise dead?August pisze:Nekromanta ma inwokację i za 15p od czaru może dokupic sobie popychaczkę i raise dead.
P.S. Kolega chce zagrać nowymi wampirami dlatego dopytuje się szczegółów, żeby później jakieś głupoty podczas bitwy nie wyszły .
Znacie może jakiś link gdzie większość czarów/kosztów jednostek i przedimotów wraz ze statystykami zostały gdzieś ujęte w jednym miejscu?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Zdaje się, że nekromanta jest magiem pierwszego poziomu i zna jeden czar, który WYBIERASZ spośród czarów nekromantycznych (0,1,2, czyli leczenie, wskrzeszenie, popychaczka). Za dodatkowe 15 pkt można mu dokupić drugi czar, który też wybierasz. Nie wiem, czy można wykupić trzeci.