Heroes:
Enginer, warp-blade, warp-energy condenser, accumulator, deth globes, storm deamon [135]
Plague prist, fail, liber bubonicus [114]
Chief,great weapon, warpstone armour [82]
Core:
29 clanrat, cmg, ratling gun [230]
29 clanrat, cmg, ratling gun [230]
gigant rat [30]
gigant rat [30]
3 poison wind globadiers [30]
3 poison wind globadiers [30]
Special
24 plague monks, muzyk, sztandar, umbraner [252]
3 rat ogres [150]
5 gutter runners tunneling team, poision [85]
Rare
Warp-lightning canon [100]
1500/1500
5 power
4 dispel
Co o tym myślicie
Skaven na 1500
Priestowi cenzera daj i zabierz ksiązeczkę. Masz za małą magię, żeby tą dodatkową kostką coś konkretnego zdziałać. Lepiej daj mu Warpstone amulet i Bandy.
Gdzie masz niewolników? Znajdz 80pkt i wstaw koniecznie 2 oddziły tego mięsa. Swoją drogę dwie piątki NR też by się przydały.
Jak bierzesz monków, to weź też cenzerów zamiast tej latarki. Piękne kombo wychodzi.
Jeśli zdecydowałeś się na Chieftana, to zrób z niego sztandarowego. Priest jako gościu do rozwałki jest ciekawszy.
Gdzie masz niewolników? Znajdz 80pkt i wstaw koniecznie 2 oddziły tego mięsa. Swoją drogę dwie piątki NR też by się przydały.
Jak bierzesz monków, to weź też cenzerów zamiast tej latarki. Piękne kombo wychodzi.
Jeśli zdecydowałeś się na Chieftana, to zrób z niego sztandarowego. Priest jako gościu do rozwałki jest ciekawszy.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
ja bym wystawił samych elektróków by mieć elektrownię i trochę jazaili są fajne treamena nawet zjadają.
taa i robi nam się standardowa powergamerska rozpaMłody Pajak pisze:ja bym wystawił samych elektróków by mieć elektrownię i trochę jazaili są fajne treamena nawet zjadają.
ja bym zmniejszyl tych clanratow conajmniej do 24 i wywalil ratogry chyba ze chcesz na wlasnym doswiadczeniu sprawdzic ze niezbyt sie sprawdzaja
Ratogry sprawdzają się i to świetnie. Ale jako szybka jednostka flankująca. Wystawiasz 2 ogry z poganiaczami i masz US 8, idealnie wręcz do zdejmowania rzędów.
Co do elektrowni, to jakoś nigdy nie lubiłem takich samograjów i także nie popieram tej idei.
Co do plague monków, to sami w pojedynkę nie są w stanie zbyt wiele zdziałać (niestety S3 ), ale jak wstawiasz do nich Priesta i dokładasz pomocników z cenzerkami, to jesteś w stanie łamać najsroższe klocki ciężkiej kawalerii (wielokrotnie przetestowane ) W tych monkach także zmieniłbym sztandarek na Warbanner lub na ten dający hate. Żeby ich odstrzelić przeciwnik strzelający z siłą 3 lub 4 musi się dobrze postarać (po pierwsze T4). Po drugie ci goście lecą z frenzy, więc tak czy owak ich zastawiasz (tak że ostrzał jest utrudniony), żeby nie szarżowali na pierwszego lepszego wroga. Inna sprawa, że masz ich tutaj 24, jest to na serio spora liczba.
Jeśli chodzi o magię, to może lepiej zainwestować w jakąś defensywę w postaci DS... Inna sprawa, to po co ci tych 5 kości magicznych? Elektryk wykorzysta najwyżej 3. Priest ma z tą książeczką najbardziej badziewny czar z wszystkich dostępnych Skavom. Siła 3 z tego zionięcia to jest jakaś kpina, nikomu nic tym nie jesteś w stanie zrobić. Jak chcesz sobie poziać ogniem to lepiej wziąć miotacze (choć nie polecam, bo są strasznie losowe).
No i nie masz żadnego screena dla głównych klocków. Do tego idealni są niewolnicy i NR. Kosztują tyle co i nic, a zastawiają cię przed strzelaniem i w wypadku monków chronią przed niechcianą szarżą.
Co do elektrowni, to jakoś nigdy nie lubiłem takich samograjów i także nie popieram tej idei.
Co do plague monków, to sami w pojedynkę nie są w stanie zbyt wiele zdziałać (niestety S3 ), ale jak wstawiasz do nich Priesta i dokładasz pomocników z cenzerkami, to jesteś w stanie łamać najsroższe klocki ciężkiej kawalerii (wielokrotnie przetestowane ) W tych monkach także zmieniłbym sztandarek na Warbanner lub na ten dający hate. Żeby ich odstrzelić przeciwnik strzelający z siłą 3 lub 4 musi się dobrze postarać (po pierwsze T4). Po drugie ci goście lecą z frenzy, więc tak czy owak ich zastawiasz (tak że ostrzał jest utrudniony), żeby nie szarżowali na pierwszego lepszego wroga. Inna sprawa, że masz ich tutaj 24, jest to na serio spora liczba.
Jeśli chodzi o magię, to może lepiej zainwestować w jakąś defensywę w postaci DS... Inna sprawa, to po co ci tych 5 kości magicznych? Elektryk wykorzysta najwyżej 3. Priest ma z tą książeczką najbardziej badziewny czar z wszystkich dostępnych Skavom. Siła 3 z tego zionięcia to jest jakaś kpina, nikomu nic tym nie jesteś w stanie zrobić. Jak chcesz sobie poziać ogniem to lepiej wziąć miotacze (choć nie polecam, bo są strasznie losowe).
No i nie masz żadnego screena dla głównych klocków. Do tego idealni są niewolnicy i NR. Kosztują tyle co i nic, a zastawiają cię przed strzelaniem i w wypadku monków chronią przed niechcianą szarżą.
Tym bardziej przeciw elfom musisz zastosować bardziej defensywną magię.
Niewolnicy to nie tylko szczury. Jak masz np. wolny klocek gobasków, ludzi czy nawet zombiaków, możesz ich łatwo przystosować do roli niewloników (tak widziałem zombiaków na Wojennym Młotku w 2006 w tym charakterze).
Niewolnicy to nie tylko szczury. Jak masz np. wolny klocek gobasków, ludzi czy nawet zombiaków, możesz ich łatwo przystosować do roli niewloników (tak widziałem zombiaków na Wojennym Młotku w 2006 w tym charakterze).
wyjebka nie śpi, pewny pomysł!warkseer pisze:Tym bardziej przeciw elfom musisz zastosować bardziej defensywną magię.
Niewolnicy to nie tylko szczury. Jak masz np. wolny klocek gobasków, ludzi czy nawet zombiaków, możesz ich łatwo przystosować do roli niewloników (tak widziałem zombiaków na Wojennym Młotku w 2006 w tym charakterze).
brakowało mi weny na 4-ty klocek slavów, ale właśnie mnie olśniłeś, pomalować ich tylko nie jako truposze, ale "lekko" pokiereszowanych ludków i gitara
tak btw to moi sslejwi to mieszanina gobsów i gnoblarów, a jak teraz do kazdego z klocków wejdzie jeszcze z 5-6 ludzików to będą wyglądali już jak bydło totalnie
Pozdrawiam