HoCH + HE 2x 1350 na Strategikon
HoCH + HE 2x 1350 na Strategikon
1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Seer [30]
Channeler [10]
Silver Wand [10]
1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
17 First SpearElves @ 230 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Lion Standard [25]
5 Silver Helms @ 122 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Dragon Princes @ 198 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Ithilmar Barding
Banner of Sorcery [50]
2 Tiranoc Chariot @ 170 Pts
2 Great Eagles @ 100 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 34
Total Army Cost: 1345
1 Exalted Chaos Champion @ 182 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Flail; Chaos Armour
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1349
nie sa to prostackie rozpy, a daja duzo mozliwosci armia dzieli sie na niejako 4 grupy wspolpracujacych ze soba jednostek HE + chaos, 2 scrolle tylko, ale przy 7dd i +1 do dispelowania mysle styknie
any rady?
(podoba mi sie mienie tylu modeli w chaosie )
Magic Level 2
Seer [30]
Channeler [10]
Silver Wand [10]
1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Seer [30]
1 Mage @ 170 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
17 First SpearElves @ 230 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
Lion Standard [25]
5 Silver Helms @ 122 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Dragon Princes @ 198 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; Standard; Ithilmar Barding
Banner of Sorcery [50]
2 Tiranoc Chariot @ 170 Pts
2 Great Eagles @ 100 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 34
Total Army Cost: 1345
1 Exalted Chaos Champion @ 182 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Flail; Chaos Armour
Gaze of the Gods [30]
1 Daemonic Mount @ [50] Pts
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
4 Chaos Knights of Khorne @ 177 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon
5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts
2 Fiend of Slaanesh @ 150 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1349
nie sa to prostackie rozpy, a daja duzo mozliwosci armia dzieli sie na niejako 4 grupy wspolpracujacych ze soba jednostek HE + chaos, 2 scrolle tylko, ale przy 7dd i +1 do dispelowania mysle styknie
any rady?
(podoba mi sie mienie tylu modeli w chaosie )
Dorzuć Pure of Heart caddiemu (szkoda na niego ataków jak obok pity serowe stoją na przykład)any rady?
I jesli lubisz hardcore to wymień tą piechotkę na kawalerię/rydwany (polecam szóstkę silverków z Banner of ellyrian - chłopaki cuda nie-widy robią) i dorzuć magom koniki, chociaz powiem szczerze że wtedy to będzie balansowanie na krawędzi. Ale kto co lubi - ja bym tak zrobił
miłej gry
co do HE - to rozpiska dobra.. wrecz standardowa..ale czy nie zastanawiales sie nad daniem Ring of Fury jednemu magowi (wylatuje JOTD, wchodzi tam scroll, a drugi dostaje RoF, gdy punktów nie starcza wylatuje jakis spearelf - oni i tak maja nie walczyc tylko chowac magow ).. ten baound wyciga wiecej kosci deipela przecinika niz ta jedna kostka.. a juk juz wejdzie to napewno robi wieksze kuku
HE zajmuje sie Chory, to jest tylko szkielet, on sobie bedzie robil co chce z przedmiotami, wymog to 2 DSy
ja osobiscie nie sklaniam sie tu pierscionkowi, wyczerpuje sie i sprawia ze magowie sa o 15pkt drozsi, no a 10-12 kosci, to 10-12 kosci
co do pure of heart to oczywiscie ma go najtanszy mag
a co do konnosci magow to IMO bzdura, jakby ktos nie zauwayzl to magowie nie dosc ze sa chronieni przez speary, czyli static CR, to sa jeszcze chronieni dwoma 3kami minoskow, czyli nabijaczami ran.. a dodatkowo sa chronieni 2 spawnami ktore wiaza i udupiaja jakies kozackei jednostki krecace sie zbyt blisko, ogolnie to mam tyle pomyslow na chronienie tych magow jednostkami chaosowymi ze ich zdjecie bedzie napewno 100razy trudniejsze niz w czystej armii HE...
pzdr !!
ja osobiscie nie sklaniam sie tu pierscionkowi, wyczerpuje sie i sprawia ze magowie sa o 15pkt drozsi, no a 10-12 kosci, to 10-12 kosci
co do pure of heart to oczywiscie ma go najtanszy mag
a co do konnosci magow to IMO bzdura, jakby ktos nie zauwayzl to magowie nie dosc ze sa chronieni przez speary, czyli static CR, to sa jeszcze chronieni dwoma 3kami minoskow, czyli nabijaczami ran.. a dodatkowo sa chronieni 2 spawnami ktore wiaza i udupiaja jakies kozackei jednostki krecace sie zbyt blisko, ogolnie to mam tyle pomyslow na chronienie tych magow jednostkami chaosowymi ze ich zdjecie bedzie napewno 100razy trudniejsze niz w czystej armii HE...
pzdr !!
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Rozpiska mała, ale sprytna...
Gratulacje.
Ja bym spróbował dać Khorna geniowi i Minosom - ale punktowo rozpa tego nie wytrzyma. Ponadto ogranicza taktyczne możliwości - a tu rzeczywiście pole do popisu jest spore.
Forza Pomorze!
Gratulacje.
Ja bym spróbował dać Khorna geniowi i Minosom - ale punktowo rozpa tego nie wytrzyma. Ponadto ogranicza taktyczne możliwości - a tu rzeczywiście pole do popisu jest spore.
Forza Pomorze!
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Jak popatrzyłem pierwszy raz to sobie pomyślałem, że fajna, ciężka rozpa.
Teraz nadal mi się podoba, ale jakoś tak osłabia ją to, że tylko rydwany u was strzelają Macie dużo fastów co się bardzo chwali, 5 screamów, nabijaczy ran z dużą siłą, 4 oddziały cięzkiej jazdy, ochrona magiczna moim zdaniem wystarczająca (no chyba ze slann by był, ale nie mozna ). Coś mam przeczucie, że oddziały jazdy za szybką mogą być zredukowane do mniejszej małej ilości modeli, a w żadnym nie moze być herosa. Chaosowy generał, jezeli sie nie chowa za lasem to albo w podatnych na ostrzał maruderach albo psach i wtedy undivided nie działa.
Generalnie można tym fajnie i przyjemnie powalczyc.
pzdr
Teraz nadal mi się podoba, ale jakoś tak osłabia ją to, że tylko rydwany u was strzelają Macie dużo fastów co się bardzo chwali, 5 screamów, nabijaczy ran z dużą siłą, 4 oddziały cięzkiej jazdy, ochrona magiczna moim zdaniem wystarczająca (no chyba ze slann by był, ale nie mozna ). Coś mam przeczucie, że oddziały jazdy za szybką mogą być zredukowane do mniejszej małej ilości modeli, a w żadnym nie moze być herosa. Chaosowy generał, jezeli sie nie chowa za lasem to albo w podatnych na ostrzał maruderach albo psach i wtedy undivided nie działa.
Generalnie można tym fajnie i przyjemnie powalczyc.
pzdr
no co tyCrusader pisze: Chaosowy generał, jezeli sie nie chowa za lasem to albo w podatnych na ostrzał maruderach albo psach i wtedy undivided nie działa.
on kozacko wyjezdza na pierwsza linie !! przynajmniej tak gram takim panem na 2k+ tutaj zalezy od armii itp..
ale napewno sie nie dolancza do psow itp... a undivided rybka bo na steedzie jest imm to psych
pzdr !!
p.s.
wiem ze strzelanie boli, myslalem nad 10 lucznikow, ale jednak do konmcepcji bardziej pasuja silverzy... magia zapewnia dobry 'ostrzal' a ratlinga czy 2 to chariociarze tez zdejma, ew screamery w dosc duzej liczbie tez dadza rade...
A na Pyrkona też jechali z przegiętymi rozpami, nie powiem jak się to skończyło .
Wg. mnie to całkiem całkiem te rozpiski, jest dobry plan .
Aha, Imho mój sojusz lepszy ;]
Wg. mnie to całkiem całkiem te rozpiski, jest dobry plan .
Aha, Imho mój sojusz lepszy ;]