Rozpiska WE 1250 - prośba o opinię
Rozpiska WE 1250 - prośba o opinię
Witam!
Poniżej przedstawiam rozpiskę WE, którą zazwyczaj gram na 1250, ale że gram leśniakami od niedawna to chętnie poznałbym opinię bardziej doświadczonych graczy. I to jedno. A drugie to pytanie o wskazówki odnośnie zakupu modeli, bo póki co mam niewielkie pole manewru.
Noble - 125pts - General
Hail of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Elf Steed
Alter Noble - 158pts.
Stone of the mere
Helm of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Spellsinger - 175pts
Magic level 2
Dispell scrollx2
Treeman - 285pts
Eternal guards x19 295pts
Guardian, Musician, Standard - War banner
Dryads x8 - 108pts
Dryads x9 - 96pts.
Więc tak to wygląda. W odwodzie pozostaje mi jeszcze 8 driad oraz 16 gladów. Co zmienić w obecnym rozkładzie i co dokupić?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Poniżej przedstawiam rozpiskę WE, którą zazwyczaj gram na 1250, ale że gram leśniakami od niedawna to chętnie poznałbym opinię bardziej doświadczonych graczy. I to jedno. A drugie to pytanie o wskazówki odnośnie zakupu modeli, bo póki co mam niewielkie pole manewru.
Noble - 125pts - General
Hail of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Elf Steed
Alter Noble - 158pts.
Stone of the mere
Helm of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Spellsinger - 175pts
Magic level 2
Dispell scrollx2
Treeman - 285pts
Eternal guards x19 295pts
Guardian, Musician, Standard - War banner
Dryads x8 - 108pts
Dryads x9 - 96pts.
Więc tak to wygląda. W odwodzie pozostaje mi jeszcze 8 driad oraz 16 gladów. Co zmienić w obecnym rozkładzie i co dokupić?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
1.Na te pts. przedewszystkim nie wystawiaj 3 bohaterów bo nie zostaje Ci nic na jednostki. Przedmioty niech Ci jakis WE podpowie bo ja nie pamietam nazw.
2.Nie widziałem jeszcze Eternal Guardów w akcji i nie widziałem by ktokolwiek na tym grał![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
3.W ogóle nie widze łuczników a to jedni z najlepszych w grze.
to takie drobne sugestie odemnie.
2.Nie widziałem jeszcze Eternal Guardów w akcji i nie widziałem by ktokolwiek na tym grał
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
3.W ogóle nie widze łuczników a to jedni z najlepszych w grze.
to takie drobne sugestie odemnie.
Dzięki za uwagi. Odpowiadam od razu:
1) Hail of doom arrow razem z Helm of the hunt to standardowy zestaw, lecz ja wolę dać bohatera tylko do kołczanu i osobnego do walki z ward savem na 3+ czyli ze stone of crystal mere. Jasne, że można z jednego zrezygnować i mocno się nad tym zastanowię.
2) Eternale to w zasadzie jedyny klocek w WE (Driady mają Skirmirsh, Treekini maks10, jazda jest lekka - i jedna i druga zresztą - wardancerzy to też skirmirsh), więc przeciw rywalowi z +3 za szeregi i +1 za sztandary jakoś stoi. Plus to ataki (15 przy 20), WS (5) i LD (9 i stupborn przy noble'u wewnątrz). Dodatkowo można wystawić do nich nobla ze stone of hidden ways i wyjść całym oddziałem na tyłek strzelającej armii.
3) Glade guards są przydatni to fakt i często ich wystawiam. Problem trochę w tym, że mam ich tylko 16, więc wielkiego wrażenia nie robią.
1) Hail of doom arrow razem z Helm of the hunt to standardowy zestaw, lecz ja wolę dać bohatera tylko do kołczanu i osobnego do walki z ward savem na 3+ czyli ze stone of crystal mere. Jasne, że można z jednego zrezygnować i mocno się nad tym zastanowię.
2) Eternale to w zasadzie jedyny klocek w WE (Driady mają Skirmirsh, Treekini maks10, jazda jest lekka - i jedna i druga zresztą - wardancerzy to też skirmirsh), więc przeciw rywalowi z +3 za szeregi i +1 za sztandary jakoś stoi. Plus to ataki (15 przy 20), WS (5) i LD (9 i stupborn przy noble'u wewnątrz). Dodatkowo można wystawić do nich nobla ze stone of hidden ways i wyjść całym oddziałem na tyłek strzelającej armii.
3) Glade guards są przydatni to fakt i często ich wystawiam. Problem trochę w tym, że mam ich tylko 16, więc wielkiego wrażenia nie robią.
Witam!
Noble - 125pts - General
Hail of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Elf Steed
Alter Noble - 158pts.
Stone of the mere
Helm of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Spellsinger - 175pts
Magic level 2
Dispell scrollx2
Treeman - 285pts
Eternal guards x19 295pts
Guardian, Musician, Standard - War banner
Dryads x8 - 108pts
Dryads x9 - 96pts.
Ogólnie nie rozumiem zamysłu i koncepcji gry ta rozpiska.
Zaczne od góry:
Pomysł z generałem na koniu, którego nie masz gdzie dołączyć to bardzo zły pomysł - w ogole wywal go z rozpy)
NIE MOZESZ MIEC 2x HoDA
Nobel jako Alter kindred tez Ci raczej średnio wyszedł.. nie mowiac ze przekroczyłes w tej konfiguracji limit 50pts.
Tak wiec z bohaterów wystarczy Ci:
maguska ( jako generał kitrasz ja w lesie badz dołaczasz do + glade guardów) MLev:1 + 2 dispel scrole [ badz 1 ds + calaongor`s stave]
Alter Nobel Z HoDA + Helm of Hunt [to ze ekwipujesz go w dwuraka, tarcze i lekki pancerz nei musze wspominać]( musisz na niego uwazac, bo jest dośc delikatny, najlepiej uzywac go jako wsparcie do szarzy na jakis oddział, jesli przeciwnik ma duzo łuczników kitraj sie w nim lesie, staraj sie zaszarzowac na kawalerie od boku badz sciagaj maszynki)
core na te punkty polecał bym 2x8driady + 10-12 glade guardów
ze specjali wardansers + wild raiders
rare to treeman
------------
Eternale nie sa złe ale na te punkty nie bardzo znajdziesz dla nich zastosowanie ( naprawde lepiej wziasc zamiast nich wardanceróe badz WR,a punktowo wystarcza Ci i na to i na to). tym bardziej ze sa bardzo podatni na ostrzal i padaja jak muchy.
Jak widac ogólnie ja zmienił bym wszytsko w tej rozpisce, a co powinienes kupić w pierwszej kolejności? Wild Raidersów i Wardancerów o Łucznikach nie bede wspominał bo to podstawa.[/b]
Noble - 125pts - General
Hail of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Elf Steed
Alter Noble - 158pts.
Stone of the mere
Helm of doom arrow
Longbow, light armour, shield, great weapon
Spellsinger - 175pts
Magic level 2
Dispell scrollx2
Treeman - 285pts
Eternal guards x19 295pts
Guardian, Musician, Standard - War banner
Dryads x8 - 108pts
Dryads x9 - 96pts.
Ogólnie nie rozumiem zamysłu i koncepcji gry ta rozpiska.
Zaczne od góry:
Pomysł z generałem na koniu, którego nie masz gdzie dołączyć to bardzo zły pomysł - w ogole wywal go z rozpy)
NIE MOZESZ MIEC 2x HoDA
Nobel jako Alter kindred tez Ci raczej średnio wyszedł.. nie mowiac ze przekroczyłes w tej konfiguracji limit 50pts.
Tak wiec z bohaterów wystarczy Ci:
maguska ( jako generał kitrasz ja w lesie badz dołaczasz do + glade guardów) MLev:1 + 2 dispel scrole [ badz 1 ds + calaongor`s stave]
Alter Nobel Z HoDA + Helm of Hunt [to ze ekwipujesz go w dwuraka, tarcze i lekki pancerz nei musze wspominać]( musisz na niego uwazac, bo jest dośc delikatny, najlepiej uzywac go jako wsparcie do szarzy na jakis oddział, jesli przeciwnik ma duzo łuczników kitraj sie w nim lesie, staraj sie zaszarzowac na kawalerie od boku badz sciagaj maszynki)
core na te punkty polecał bym 2x8driady + 10-12 glade guardów
ze specjali wardansers + wild raiders
rare to treeman
------------
Eternale nie sa złe ale na te punkty nie bardzo znajdziesz dla nich zastosowanie ( naprawde lepiej wziasc zamiast nich wardanceróe badz WR,a punktowo wystarcza Ci i na to i na to). tym bardziej ze sa bardzo podatni na ostrzal i padaja jak muchy.
Jak widac ogólnie ja zmienił bym wszytsko w tej rozpisce, a co powinienes kupić w pierwszej kolejności? Wild Raidersów i Wardancerów o Łucznikach nie bede wspominał bo to podstawa.[/b]
Chodziło mi o Helm of the hunt - zagapiłem się - Altera wystawiam dokładnie w takiej rozpisce jak podałeś, tylko że ze Stone of crystal mere zamiast HoDa, ale wypróbuję i tak.
Co do Driad to w sumie ciężko jest nimi coś zdziałać w bitwach przeciw klocom, które jeszcze nie dają się łatwo obejść z flanki. Hm, ale może spróbuję i tak. Gorzej z tym, że nie mam WR ani WD...Treeman to podstawa.
Mam trochę wątpliwości co do Calangore, niby spoko, ale 1 scroll i 1 mag 1level? Maławo...
Co do Driad to w sumie ciężko jest nimi coś zdziałać w bitwach przeciw klocom, które jeszcze nie dają się łatwo obejść z flanki. Hm, ale może spróbuję i tak. Gorzej z tym, że nie mam WR ani WD...Treeman to podstawa.
Mam trochę wątpliwości co do Calangore, niby spoko, ale 1 scroll i 1 mag 1level? Maławo...
Więc teraz wyglądałoby to tak:
Alter Noble 158pts
Light armour, shield, great weapon
Hail of doom arrows
Helm of the hunt
Spellsinger 140pts
Dispel scrollx2
Treeman 285pts
Dryadsx8 96pts
Dryadsx8 96pts
Glade guards x11 150pts
Champion
Wild riders x9 321pts
Champion
War banner
Niemniej wywalenie jednych driad kosztem drugiej spellsingerki do pieśni drzew kusi...
Alter Noble 158pts
Light armour, shield, great weapon
Hail of doom arrows
Helm of the hunt
Spellsinger 140pts
Dispel scrollx2
Treeman 285pts
Dryadsx8 96pts
Dryadsx8 96pts
Glade guards x11 150pts
Champion
Wild riders x9 321pts
Champion
War banner
Niemniej wywalenie jednych driad kosztem drugiej spellsingerki do pieśni drzew kusi...
ksch napisał:
Mam trochę wątpliwości co do Calangore, niby spoko, ale 1 scroll i 1 mag 1level? Maławo...
To jest na 1250 pts - nie spodziewaj sie więcej anizeli 2 magów. masz 3 kości dispela + 1 DS.
Driady ze swoim T4 sa dość odporne, zreszta to tanie mięso po którym można walić.
WD&WR maja Magic resistance z talismanic tatoo (1), czyli masz dodatkowa kość do dispela, a GG zazwyczaj sa poza zasięgiem czarów wiec stoja sobie bezpiecznie i szyja z łóków). Poza tym nie zawsze wszystkie czary wchodza, no nie oszukujmy się, przed magia jestes dobrze zabezpieczony.
Co do Driad vs Klocki to starasz sie im wjechac od boku - naprawde wolał bym dostać szarze od boku driad, anizeli WD czy WR!. Poza tym uzywasz ich jako pomoc dla treemana. Driady to podstawa, tanie dosć odporne z ws 5+ przeciwko nie magicznym ataką, immune to psycho, + maja feer`a, co tez neijednokrotnie sie przydaje, a do tego sa niesłychanie mobilne, jako iz to skirmish co tez jest przydatne w przypadku ostrzału.
Oczywiście duzo zalezy od tego jak sie wystawiasz na stole. i jaki preferujesz styl gry. Zagraj kilka bitew na proxach WD czy WR, gwarantuje Ci ze sie do tego przekonasz.
Co do Ethernali to jak dla mnie jednostka średnio grywalna.
------------------------------------------------------
Edit:
Po co Ci aż 9ciu WR? lepiej wywal 4rech i dodaj 5-6 WD
9 nie masz bonusów za szeregi ( to jest fast cavalery), poza tym jest to szalenei nie praktyczne, nie wiem jak bys sie tym wystawiał na stole.
Ponad to wywal chempiona ( tak aby nie mógł Cie nikt na challange wyzywać - bo zazwyczaj to TY szarzujesz i wrzuc sztandar!)
EDIT:
Proponuje Ci coś takiego:
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
12 Glade Guard @ 150 Pts
Longbow; Musician
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1239
Ofc mozesz wywaliś muzyka z GG (nie jest on im nie zbędny) i dodać 1 driade, badz kolejnego łucznika ( chociaz 12 to optimum).
A ja proponuję zmniejszyć łuczników do 10 i podpakować tancerzy - (masz 6, stracisz 2 i juz się stają plewą ;p) do 8.
Jeśli jakoś bardzo boisz się ostrzału to możesz Alterowi zamiast Helm of the Hunt, dać Briarhearth.
Poza tym wywaliłbym Calaingor's Stave, a dał Deepwood Sphere i jak Ci pkt starczy to wrzucił magiczkę na konia, żeby mogła śmigać między lasami.
Tyle ode mnie ;]
Jeśli jakoś bardzo boisz się ostrzału to możesz Alterowi zamiast Helm of the Hunt, dać Briarhearth.
Poza tym wywaliłbym Calaingor's Stave, a dał Deepwood Sphere i jak Ci pkt starczy to wrzucił magiczkę na konia, żeby mogła śmigać między lasami.
Tyle ode mnie ;]
Uwga z łucznikami trafna, chociaz 6tka WD jak jest dobrze kierowana wystarcza. Co do deepwood sphere ma to tylko sens jesli masz maga na koniu, a tak jest nie nieuzyteczne, tym bardziej ze mozesz łapać zasieg praktycznie zawsze majac do dyspozycji za pomoca Calaingor Stave`a 3x ruch lasu ( tak wiec nawel jesli jakas jednostka jest z Twoim magiem w lesie, mozesz smiało rzucac 3x D6hitów S5. - zazwyczaj jedno wchodzi ...a to wystarczy.
Co do Briarhearth, przy szarzy brakuje tego jednego dodatkowego ataku z 7 WS`a który daje Helm of Hunt - ale to moja subiektywna opinia. Bo nei ma to jak 5 ataków z S6 na Ws`ie 7.
Co do Briarhearth, przy szarzy brakuje tego jednego dodatkowego ataku z 7 WS`a który daje Helm of Hunt - ale to moja subiektywna opinia. Bo nei ma to jak 5 ataków z S6 na Ws`ie 7.
Wyszło to tak (zaraz wypróbuję tą rozpiskę zresztą na tombów)
Alter Noble 158pts
Great weapon, shield, light armour, longbow
Helm of the hunt
Hail of doom arrow
Spellsinger 152pts
Calangor's stave
Dispell scroll
Elf steed
Treeman 285pts
Dryadsx8 96pts
Dryadsx8 96pts
Glade guards x10 120pts
Wild riders x6 199pts
War banner
Wardancers x8 144pts
Razem 1250 równe.
Alter Noble 158pts
Great weapon, shield, light armour, longbow
Helm of the hunt
Hail of doom arrow
Spellsinger 152pts
Calangor's stave
Dispell scroll
Elf steed
Treeman 285pts
Dryadsx8 96pts
Dryadsx8 96pts
Glade guards x10 120pts
Wild riders x6 199pts
War banner
Wardancers x8 144pts
Razem 1250 równe.
Na TK hehe Alterem pieknie sciaga sie im te lektyki (aka pseudo rydwany)
Dobra, przekonaliście mnie - 2,5 rundy 19-1 może 20-0, pięć figurek straciłem:)
Chociaż rzuty niezłe a armia przeciwnika eksperymentalna![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Chociaż rzuty niezłe a armia przeciwnika eksperymentalna
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
mag z calaingorem sprawdził się? dziwne....na te punkty w zasadzie rzucisz go raz i potem do 3 razy (po 50%)
to jest takie ryzyko
6 wildów dużo zrobiła? takie ciekawskie pytanie bo z warbannerem to 6 już jest sporo pkt...biegacz na TK fajny...podchodzi sprząta hierofantę a potem ucieka na 3 kościach
TK łatwo jest tak posypać jak eksperymentują
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
6 wildów dużo zrobiła? takie ciekawskie pytanie bo z warbannerem to 6 już jest sporo pkt...biegacz na TK fajny...podchodzi sprząta hierofantę a potem ucieka na 3 kościach
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
TK łatwo jest tak posypać jak eksperymentują
double post, anie widze opcji usuń
Ostatnio zmieniony 8 lut 2008, o 17:07 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi zazwyczaj 2 razy wchodzi. ( przeciwnik dispeluje na 2 kosciach za kazdym razem), ale zawsze jest Bound spell z drzewka. Imo to najlepsze rozwiazanie na te punkty, ale kazdy preferuje inny styl gry. Jedno jest pewne kto nie eyzykuje ten nie wygrywa-takie zycie.Urban pisze:mag z calaingorem sprawdził się? dziwne....na te punkty w zasadzie rzucisz go raz i potem do 3 razy (po 50%)
Przy mizernym ostrzale TK? przypuszczam ze wchodziła i wychodziła druga strona, tak samo jak WD.6 wildów dużo zrobiła? takie ciekawskie pytanie bo z warbannerem to 6 już jest sporo pkt
Alter jak alter, wiadomo. Ale fakt mozesz ksch opisac przebieg bitwy, sam z checia poczytam.
Pozdro i graty z wygranej.
Wyglądało to tak:
Prawa strona: Ciężka kawaleria TB, za nią Generał na rydwanie na przeciw mój Treeman, za nim alter-biegacz, obok oddział Driad, który szybko wlazł w las. W środku oddział łuczników TB za osłoną, za nim Liche Priest na koniu, u mnie na wzgórzu 10 Glade guardów, obok drugie driady i spellsinger. Lewa strona u TB Kaszkiet z Hirofantą i oddział Tomb Guards (10), a u mnie Wardancerzy i na samej flance Wild Riders. Ja zaczynam i strzał z 10 Gladów w Liche'a, trzech go miało w zasięgu więc rozczarowanie, ale i tak spróbowałem i ... zabiłem koleżkę. Zaskoczenie, ale umówmy się tego Liche'a nie powinno tam być. Wszystko ruszam delikatnie do przodu, biegacz zasłonięty, jakieś 12 cali od wrogiej kawalerii i poruszającego się za nią generała, driady w lesie ale na mniej niż 2 cale wgłąb. Kawaleria opa na nich zaszarżowała w drugiej rundzie. Tymczasem u mnie driady za pomocą lasku jadą w stronę łuczników rywala, a wild riders ostry sprint w stronę kaszkietu. Wardancerzy trochę za nimi, szczególnie że za mną zostały dwa skorpiony. W rundzie rywala tomby podeszły pod kaszkiet, ale nie zasłoniły go, lewa strona jeszcze stoi, łucznicy nie dostrzelili nigdzie. Kaszkiet zeskrollowany. Druga runda to wylot biegacza na tyły kawalerii a Treemana na boki. Lewe driady wystawione na szarżę kawalerii w lesie, środkowe jadą pod łuczników, Wild riders wchodzą w kaszkiet, Wardancerzy jakieś 8 cali za nimi. No i tu było kluczowe zagranie - HoD 11 strzał, 10 trafień, z czego 7 w rydwan 3 w generała. Rydwan spada, generał się wysavował, ale i tak oznaczało to w zasadzie kres tego bohatera. Kaszkiet nie ustał ataku wildów i w zasadzie było po bitwie. W 2iej rundzie przeciwnika nie udaje się wyciągnąć skorpionów, kawaleria wchodzi w driady i wygrywa z nimi nieznacznie, ale te ustały. Wcześniej próbowałem ich przydusić korzeniami ale poszedł missfire. Generał rywala na mojego biegacza i moje zwycięstwo, lecz jemu zostaje jedna rana. Tombi wchodzą we flankę wildów, ale Ci mimo stracenia trzech ustali. Teraz w ich flankę wejdą wardancerzy. W mojej trzeciej drzewiec dobija do generała rywala, a spellsinger miażdży kawalerię z pieśni drzew (5 trafień i 5 zranień), driady wypadają obok łuczników, wardancerzy pokonują tomb guardów, przeciwnik poddaje partie.
Podwójna piosnka drzew niezła, ale dispell na 3 przy kaszkiecie to spore ryzyko.
Dzięki za gratki i podpowiedzi, zamówiłem już 12 wardancerów i 10 wildów![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Prawa strona: Ciężka kawaleria TB, za nią Generał na rydwanie na przeciw mój Treeman, za nim alter-biegacz, obok oddział Driad, który szybko wlazł w las. W środku oddział łuczników TB za osłoną, za nim Liche Priest na koniu, u mnie na wzgórzu 10 Glade guardów, obok drugie driady i spellsinger. Lewa strona u TB Kaszkiet z Hirofantą i oddział Tomb Guards (10), a u mnie Wardancerzy i na samej flance Wild Riders. Ja zaczynam i strzał z 10 Gladów w Liche'a, trzech go miało w zasięgu więc rozczarowanie, ale i tak spróbowałem i ... zabiłem koleżkę. Zaskoczenie, ale umówmy się tego Liche'a nie powinno tam być. Wszystko ruszam delikatnie do przodu, biegacz zasłonięty, jakieś 12 cali od wrogiej kawalerii i poruszającego się za nią generała, driady w lesie ale na mniej niż 2 cale wgłąb. Kawaleria opa na nich zaszarżowała w drugiej rundzie. Tymczasem u mnie driady za pomocą lasku jadą w stronę łuczników rywala, a wild riders ostry sprint w stronę kaszkietu. Wardancerzy trochę za nimi, szczególnie że za mną zostały dwa skorpiony. W rundzie rywala tomby podeszły pod kaszkiet, ale nie zasłoniły go, lewa strona jeszcze stoi, łucznicy nie dostrzelili nigdzie. Kaszkiet zeskrollowany. Druga runda to wylot biegacza na tyły kawalerii a Treemana na boki. Lewe driady wystawione na szarżę kawalerii w lesie, środkowe jadą pod łuczników, Wild riders wchodzą w kaszkiet, Wardancerzy jakieś 8 cali za nimi. No i tu było kluczowe zagranie - HoD 11 strzał, 10 trafień, z czego 7 w rydwan 3 w generała. Rydwan spada, generał się wysavował, ale i tak oznaczało to w zasadzie kres tego bohatera. Kaszkiet nie ustał ataku wildów i w zasadzie było po bitwie. W 2iej rundzie przeciwnika nie udaje się wyciągnąć skorpionów, kawaleria wchodzi w driady i wygrywa z nimi nieznacznie, ale te ustały. Wcześniej próbowałem ich przydusić korzeniami ale poszedł missfire. Generał rywala na mojego biegacza i moje zwycięstwo, lecz jemu zostaje jedna rana. Tombi wchodzą we flankę wildów, ale Ci mimo stracenia trzech ustali. Teraz w ich flankę wejdą wardancerzy. W mojej trzeciej drzewiec dobija do generała rywala, a spellsinger miażdży kawalerię z pieśni drzew (5 trafień i 5 zranień), driady wypadają obok łuczników, wardancerzy pokonują tomb guardów, przeciwnik poddaje partie.
Podwójna piosnka drzew niezła, ale dispell na 3 przy kaszkiecie to spore ryzyko.
Dzięki za gratki i podpowiedzi, zamówiłem już 12 wardancerów i 10 wildów
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)