Wood Elves 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Wood Elves 2250

Post autor: Pocisk »

Wacham się pomiędzy dwoma opcjami w sumie:

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 Highborn @ 571 Pts
General; Longbow; Light Armour; Shield
Sword of Might [20]
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Green Dragon @ [320] Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

6 Waywatchers @ 144 Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 71

Total Army Cost: 2250

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 315 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts


10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

8 Wardancers @ 165 Pts
Wardancer Weapons; Musician; Champion

6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

6 Waywatchers @ 144 Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 89

Total Army Cost: 2246

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Duzo zgrabniejsza jest pierwsza rozpiska,ale za to bardziej przewidywalna.

W drugiej w ogóle troche brakuje herosów, ale za to masz niezły mass tylko ze doś podatny na ostrzał - jedno jest pewne 2ga rozpiska zaskakuje, bo nikt sie czegos takiego nie spodziewa.

Wszedzie brakuje mi comando(alter) nobla do zadań specjalnych ; ))

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Nie widzę za bardzo użyteczności altera w 7 edycji (brak proximity)

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Pocisk pisze:Nie widzę za bardzo użyteczności altera w 7 edycji (brak proximity)
Alter rządzi, alter radzi, alter nigdy Cie nie zdradzi. Po paru grach WE stwierdzam ze alter jest wrecz niezbedny. Z helmem i hailem jest uniwersalny i przydatny wlasciwie do wszystkiego.
Obrazek

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Nie widzę za bardzo użyteczności altera w 7 edycji (brak proximity)

Jedyne na co jest podatny to na magie jak całe WE na ostrzał nie ma co liczyc gdy postawi sie go na skraj lasu bo to jest -2do strzału na trafienie(las + pojedynczy model) a przy BS4 to są 6 wiec jest go bardzo cięzko ustrzelic. A Arrowy + Helm + GW robi z niego wymarzonego zabójce bohaterów chariotów a nawet Cięzkiej kawalerii jak zaatakuje od boku.[/code]

Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

GarG pisze:gdy postawi sie go na skraj lasu bo to jest -2do strzału na trafienie(las + pojedynczy model) a przy BS4 to są 6 wiec jest go bardzo cięzko ustrzelic.
Można mu jeszcze Briarhearth zamiast hełmu wrzucić, to -4 w lesie ;]

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Tak ale wtedy juz nie ma az tak wielkiej siły uderzenia ;) 5 ataków z siłą 5 i ws 7 to cos pięknego :wink: (gorzej jak grasz przeciwko temu to przestaje byc fajne :(

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

GarG pisze:Tak ale wtedy juz nie ma az tak wielkiej siły uderzenia ;) 5 ataków z siłą 5 i ws 7 to cos pięknego :wink: (gorzej jak grasz przeciwko temu to przestaje byc fajne :(
Popieram, tylko to jest S6 z dwurakiem :twisted:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

No ofc GW :wink:

Awatar użytkownika
Thorek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 155
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Thorek »

Ja jestem dziwny :D więc wolałbym zamienic jeden klocek Gladów i wsatwił dradki :wink: a waywatcherów na TREEMANA. Ale to wkońcu tylko ja...

DRZEWA DRZEWA DRZEWA DRZEWA i jeszcze raz DRZEWA :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

1 rozpiska mi się nie podoba..
kolo na smoku jest słaby, zero pancerza zero przerzutów.Żeby miał chociaż te sejvy na 2+, a nie, on ma sejvy na 3+ i ward albo wyczerpywalny na 3+ albo na niemagiczne ataki też na 3+... Więc jest mięciutki...

2 rozpa mi się podoba, tylko zamiast 6 wayów jednej 6 wildów i 10 łuczników wrzucił drzewo albo altera....
Ostatnio zmieniony 8 lut 2008, o 14:11 przez Vanirh, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ