Zamiana czarów
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Zamiana czarów
Mam pytanie:
Jeżeli mój mag wylosował z np domeny fire czary 1 i 2, to zgodnie z zasadami mogę zmienić jeden czar na pierwszy czar z danej domeny i czy mogę zrobić tak ze zamieniam 2 na 1 i potem losuje sobie znowu czar jak mi sie ten co wcześniej wylosowałem nie podoba i jeżeli znowu mi sie nie podoba to znowu mogę go zamienić i znowu sobie rzucić na losowanie czaru???
Jeżeli mój mag wylosował z np domeny fire czary 1 i 2, to zgodnie z zasadami mogę zmienić jeden czar na pierwszy czar z danej domeny i czy mogę zrobić tak ze zamieniam 2 na 1 i potem losuje sobie znowu czar jak mi sie ten co wcześniej wylosowałem nie podoba i jeżeli znowu mi sie nie podoba to znowu mogę go zamienić i znowu sobie rzucić na losowanie czaru???
nie mozesz.
Kod: Zaznacz cały
Ring of Volans
One use only, Bound spell: Power Level variable.
Choose any one of the eight magic lores in the Warhammer rulebook and randomly select one spell from that lore to be bound within the Ring of Volans. The power level of the spell cast by the ring will be equivalent to the normal casting value of the spell.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Kod: Zaznacz cały
randomly select
Gdyby było by tak jak mówisz przedmiot byłby za silny.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Ja zawsze losowałem bo w 6ed się losowało. Pierwszy raz na forum czytałem jego zasadę i tak pomyślałem. Ale racja (jeszcze trzeba słówka czasem wkuć)Sa!nt pisze:Randomly znaczy losowo.Kod: Zaznacz cały
randomly select
Gdyby było by tak jak mówisz przedmiot byłby za silny.

IMO nie bo w 6ed sie zostawiało

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
1.
To jest BOUND SPELL, w opisie przedmiotu nie masz zaznaczone, ze mozesz zamienic na 1 dowolny czar.
2.
Zamienianie na 1 jest tylko wtedy gdy WIZARD (przedmioty nie mają takowej ,,umiejetnosci") losuje z jakiegos lore'a. str.111 RB
To jest BOUND SPELL, w opisie przedmiotu nie masz zaznaczone, ze mozesz zamienic na 1 dowolny czar.
2.
Zamienianie na 1 jest tylko wtedy gdy WIZARD (przedmioty nie mają takowej ,,umiejetnosci") losuje z jakiegos lore'a. str.111 RB
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
W glownym rulebooku zaraz przed opisem lorów masz zapis: kazdy magik może wymienić wylosowany czar na pierwszy. Zaraz przed tym jest o tym że żaden nie może mieć dwa razy tego samego wylosowanego, ze ma ich tyle co leveli etc.
Bound spell z pierscionk nie jest magiem. Czaru z niego nie wlicza sie do limitu normalnych czarow. Moze nosic go nie tylko magik. moze miec drugi raz ten sam czar - raz z siebie, raz z przedmiotu.
I NIE może zamienić go na pierwszy, bo to zasada specjalna magów losujących swoje normalne czary należna im za levele.
Bound spell z pierscionk nie jest magiem. Czaru z niego nie wlicza sie do limitu normalnych czarow. Moze nosic go nie tylko magik. moze miec drugi raz ten sam czar - raz z siebie, raz z przedmiotu.
I NIE może zamienić go na pierwszy, bo to zasada specjalna magów losujących swoje normalne czary należna im za levele.
kolejne pomysł na naciąganie zasad, po pierwsze jak wylosujesz to samo to wtedy powtarzasz rzut aż do skutku i dopiero potem jak wylosujesz w końcu czary to możesz zmienić jakiś na pierwszy z danej domeny:)

Dworzec, Gliwice. Mithril: Hej, Młody czy tutaj gwałcą?? Młody: Nie! Dzisiaj jest wtorek:)
jakie naciaganie? przeciez tak sie zawsze robi.. najpierw losujesz.. a potem z tych co wylosowales ewentualnie zamieniasz jeden na pierwszyMithril pisze:kolejne pomysł na naciąganie zasad, po pierwsze jak wylosujesz to samo to wtedy powtarzasz rzut aż do skutku i dopiero potem jak wylosujesz w końcu czary to możesz zmienić jakiś na pierwszy z danej domeny:)


to teraz napiszcie mi chlopcy kiedy sie losuje czary, jak juz przy naciaganiu zasad jestesmy 

Ostatnio zmieniony 11 lut 2008, o 09:07 przez TruePunk, łącznie zmieniany 1 raz.
"Po rozstawieniu makiet terenów przychodzi czas, by czarodzieje obu armii wybrali swoje czary, tak jak jest to opisane w rozdziale Magia (patrz strona 111)", podręcznik, strona 2, 2 punkt na tejże stronie.
Czyli po rozstawieniu terenów a przed rozpoczęciem rozstawiania armii jeśliby ktoś miał wątpliwości.
Czyli po rozstawieniu terenów a przed rozpoczęciem rozstawiania armii jeśliby ktoś miał wątpliwości.
Ciekawe, bo na stronie 111 wlasnie w sekcji Dobor Czarow akapit 4 (duzy podrecznik) widnieje:
Standardowa procedura doboru czarow polega na losowym przydzieleniu czarow kazdemu z Czarodziejow, po tym, jak obie strony wystwia swoje wojska.
Miedzy "po wystawieniu wojsk" a "po wystawieniu makiet" jest troche roznica, nie?
Standardowa procedura doboru czarow polega na losowym przydzieleniu czarow kazdemu z Czarodziejow, po tym, jak obie strony wystwia swoje wojska.
Miedzy "po wystawieniu wojsk" a "po wystawieniu makiet" jest troche roznica, nie?

Oż Ty, prawda, to umknęło mojej uwadze. Jak miło że mamy tak zgodnym z samym sobą podręcznik.
Od siebie mogę powiedziec, że zawsze gram tak by najpierw losowac czary, a później wystawiac armię, nie ma później wątpliwości który mag jest który (w sensie jakie czary posiada) no i łatwiej się później wystawiac mając w miarę pełen ogląd swoich możliwości. Tyle że to jest bardziej kwestia umowy między graczami niż trzymania się podręcznika co do joty (co zresztą w tym przypadku wydaje się byc niemożliwe).
Od siebie mogę powiedziec, że zawsze gram tak by najpierw losowac czary, a później wystawiac armię, nie ma później wątpliwości który mag jest który (w sensie jakie czary posiada) no i łatwiej się później wystawiac mając w miarę pełen ogląd swoich możliwości. Tyle że to jest bardziej kwestia umowy między graczami niż trzymania się podręcznika co do joty (co zresztą w tym przypadku wydaje się byc niemożliwe).