Nadciągają Demony Chaosu ??
Moderator: KrzysiekW
Tak sobie siedzę i myślę, myślę i dumam i dochodzę do wniosku, że pewnie troszkę piechotkę demoniczna dopakują bym się nie zdziwił:
jakby demonice miały soprofic i teraz dodatkowo always strike first albo -1 LD dla wroga
Bloodzie może killing blowa
Plague hmm no w sumie maja -1 do trafienia, ale nie pamietam czy poison. Chociaż mogłby by mieć coś takiego jak -1 do rozpadania się .
Horrorki w sumie są ok.
jakby demonice miały soprofic i teraz dodatkowo always strike first albo -1 LD dla wroga
Bloodzie może killing blowa
Plague hmm no w sumie maja -1 do trafienia, ale nie pamietam czy poison. Chociaż mogłby by mieć coś takiego jak -1 do rozpadania się .
Horrorki w sumie są ok.
wcale nie byloby przegiete bo nadal sa piechota i zeby te KB zapodac to jeszcze musza zaatakowac.
Wiesz dla mnie mogą miec nawet zasade ze od 15 modeli i FCG maja terror Będe grał nowym DL wiec wszystko co przegięte, mile widziane (bo wampiry przechodza juz samych siebie, możliwość rzucania tych samych czarow w 1 turze na ten sam odział ) Ciekawe co w army dealu bedzie bo ostrze zeby na niego. Oby nie był plewem
Dokładnie, niby fajnie że dwa ataki na ws5 z killing blowemGajowy pisze:wcale nie byloby przegiete bo nadal sa piechota i zeby te KB zapodac to jeszcze musza zaatakowac.
ale popatrzmy ze to frenzy
takie haje mają dwa ataki zawsze, w dodatku z ASF...
Aha, ten ws 6...
+1S i +1I (tam inicjatywka to super wazna statsa)Lasti pisze:Czemu niema jak w 40k Jednostki Khorna nie maja frenzy tylko +1 atak, a berki Furiosu Charge (+1 WS, +1I przy szarzy o ile dobrze pamiętam).
korniki bez szalu to cos nieslychanego.........
szkoda ze tk malo plotow mamy
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
gdyby korniki w 7mej miały dodatkowy atak zamiast frenzy, to mielibyśmy przegiecie na miare 2 czołgów albo duzego waaagh
ja tam bym nie narzekał zresztą
ja tam bym nie narzekał zresztą
Nowy khorne w sensie demonów, a nie mortali!
Nowe plotki o Lore of Tzeentch:
1. D6 SD6 24"
2 czar dodaje D3+1 kość do puli magii
3. 7+, jezeli wyjdzie, wybieramy 1 maga wroga i 1 jego czar. Czar ten jest rzucany jako bound spell na podstawoym poziomie trudności (czyli kuznia na 7+, Pitka na 7+ itp itd). Nie mozna mieć IFki
4. 2D6 SD6+1 30"
5 ?
6. Kazdy model w oddziale S5 hit, kazdy zabity tworzy horrora...
Nowe plotki o Lore of Tzeentch:
1. D6 SD6 24"
2 czar dodaje D3+1 kość do puli magii
3. 7+, jezeli wyjdzie, wybieramy 1 maga wroga i 1 jego czar. Czar ten jest rzucany jako bound spell na podstawoym poziomie trudności (czyli kuznia na 7+, Pitka na 7+ itp itd). Nie mozna mieć IFki
4. 2D6 SD6+1 30"
5 ?
6. Kazdy model w oddziale S5 hit, kazdy zabity tworzy horrora...
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
zajebiscie kluczowo wazne jest czy dwójka wchodzi na 5+. Bo jeśli nie to troche kiszka...
Jakies ograniczenia co do trójki? To potencjalnie fenomenalny czar na armie magiczne - stopki, pociski szczurów, kuźnie, popychaczki..
czwórka jest syta sama w sobie
szóstka gięta ale pewnie bedzie miala mikrozasieg i ciezki poziom trudnosci...
Jakies ograniczenia co do trójki? To potencjalnie fenomenalny czar na armie magiczne - stopki, pociski szczurów, kuźnie, popychaczki..
czwórka jest syta sama w sobie
szóstka gięta ale pewnie bedzie miala mikrozasieg i ciezki poziom trudnosci...
6 na 12+ na bank, jezeli bedzie w takiej formieszafa@poznan pisze:zajebiscie kluczowo wazne jest czy dwójka wchodzi na 5+. Bo jeśli nie to troche kiszka...
Jakies ograniczenia co do trójki? To potencjalnie fenomenalny czar na armie magiczne - stopki, pociski szczurów, kuźnie, popychaczki..
czwórka jest syta sama w sobie
szóstka gięta ale pewnie bedzie miala mikrozasieg i ciezki poziom trudnosci...
Co do 3? Jak fenomenalny? Bardzo fajny, ale nie mozesz mieć ifki więc ciezko...
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Walic ifki!! nie na ifkach sie taktyka rzucania czarów opiera, chyba ze mamy book of hoeth...
na ostro magiczne armie bierzme po prostu najbardziej pasudny z ich czarów, aa to mega, ale to mega gięty bonus na te własnie armie...
na ostro magiczne armie bierzme po prostu najbardziej pasudny z ich czarów, aa to mega, ale to mega gięty bonus na te własnie armie...
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
nawet glupi duzy magiczny pocisk wpakowany prosto w fasta, oddzial lataczy albo oddzial z magiem juz moze namieszac, nie wspominajac o grubszych zabawkach...
Ciekawe czy podobnie jak z cascet of sorcery bedzie wolno przejmować wskrzeszanie i robic szkielety walczace po stronie chaosu
Ciekawe czy podobnie jak z cascet of sorcery bedzie wolno przejmować wskrzeszanie i robic szkielety walczace po stronie chaosu
Ta, a jak ma się dwa takie czary - wskrzeszanie i ruch...szafa@poznan pisze:nawet glupi duzy magiczny pocisk wpakowany prosto w fasta, oddzial lataczy albo oddzial z magiem juz moze namieszac, nie wspominajac o grubszych zabawkach...
Ciekawe czy podobnie jak z cascet of sorcery bedzie wolno przejmować wskrzeszanie i robic szkielety walczace po stronie chaosu