o Immune to Panic chodziło trochę niejasno napisałem
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Jutro gram z WE na 2000 z lordem. Zastanawiam się czy iść na magie i lorda maga zrobić czy może grand master z knightami (porządny klocek inner circli)? Do tego 25 flagusi, helenka trochę kuszmenów, działo mortar, greatswordzi, no i resztę corami jakimiś piechotnymi dopakować ew. knighci. Z herosów to BSB z IB, inżynier do helenki, no a ten trzeci to już zależy czy na magie czy nie. Poradźcie co zmienić. Jakbyście zagrali przeciw WE na te punkty?
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Na pewno bez helblastera i inżyniera. W corach najkorzystniej 5-6 rycerzy. Na WE BSB z IB to miekki kąsek dla steryda i WD którzy się pewnie na niego pokuszą, postawił bym na coś tańszego być może ze sword of sigismund.
Tyle mojego dalej nie podpowiadam bo i tak mamy inną wizję na armię
No nie...chłopaki...to już w dzisiejszych czasach nie da się grać inaczej? O outridersach myślałem. A tank? Hmmmm...nieeee...jakoś tak dziwnie czołgiem w lasy jechać
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Jak na te pkt to dobra rozpa wyciągnięta ew można war banner dać do IC
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Dla Priesta znalazłbym jeszcze miejsce na Icon of Magnus, przy Ld 8 dość często te testy strachu nie wychodzą.
Jakoś nie mam przekonania do Hochlandów, bardziej sprawdzają się jako broń psychologiczna, w praktyce efekty ich stosowania są mizerne, zwłaszcza z handgunnersami. Wywalając ich zyskasz 50pkt, więc znajdzie się miejsce na Icon of Magnus.
Poza tym powycinałbym w tej rozpie punkty na jeszcze jeden regiment kawalerii z muzykiem, ponieważ przydałoby się coś do podpuszczania szarży i prowokowania przeciwników z frenzy.
Hochlandy sprawują się wyśmienicie na herosów WE, którzy zwykle mają niski AS i T. Również sprawują się na magów. Nie ukrywajmy, w tej konkretnie rozpisce (2 hochland) można wielu herosów zalatwic w jednej turze i to z duzego dystansu.
Nie przeczę, być może Tobie się sprawdzili w walce z WE. Jednak fakt faktem, że na daleki dystans dwa Hochlandy trafiaja na 5+ a ranią na 3+ i to pod warunkiem że przeciwnik ma t3. Daje to mniej niż 30% szans w turze na zadanie choćby jednej rany, pomijając ewentualne wardy i save'y. Co więcej, bardziej sprytny przeciwnik schowa sobie potencjalne cele do lasu albo je zascreenuje i już Hochland nie poszaleje. A mówimy tu o 50 pkt inwestycji. Dokłada się drugie tyle i już jest prawie cały regiment rycerstwa, który zawsze się przyda.
Oddział 5 knightów z muzykiem to 123 pts, nawet bo wywaleniu hohlandów nie będzie mnie stać na nich, a już zabardzo niema z czego obcinać na dodatkowe punkty.
ja bym wywalił 2 chochle i za reszte 5 handgunnersów jako detka, wywal z inner circli championa i daj tam jeszcze 1 knighta, detke swordsmenów (Swordmeni) daj za to halabdzistów z tarczami
Taka jest moja wersja na Master w Gdańsku w kwietniu. Ogólnie jest chyba wsztsko dobrze wg mnie, siła uderzejaca jest, magia jest, strzelanie jest, oddziały do wybwaiania fanoli i sfrenzowane jednostek są. Wszystkie komentarze mile widziane .
Dla mnie pomysł an magię chybiony. W tej konfiguracji rzucasz jeden czar na turę który uda się zatrzymać każdej armii. Posiadanie ACoS ogranicza kapitana bo będzie musiał latać blisko wrażych magów co nie zawsze będzie mu pozwalało być tam gdzie być powinien ze taktycznego punktu widzenia. Kapitana puścił bym gołego bez itemów. Maga na caddiego. Wywalił bym też muzyka i czampiona z kuszników, championa z pistolierów. Za zaoszczędzone punkty powinno się dać dokupić 2 odział strzelców.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
5 Knightly Orders @ 164 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Mortar @ 75 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 71
Total Army Cost: 1648
co powiecie o tym??
na turnieju wyniki :
z VC na 2 wagonach BK, batach i psach 11:9 tylko przez moje glupie zagranie na koniec gdzie stracilem kolo 400pkt
z Imperium Kurki na 3 dzialach, czolgu i samej kawie 12:8
z WE chowajacymi sie w lesie (wysadzilem se maga z rodem w 1 turze) 13:7