OnG 1,65

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

OnG 1,65

Post autor: Vincent »

Unnamed1650 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Boar
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Collar of Zorga [5]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Wolf Chariot

1 Goblin Shaman @ 190 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Horn of Ugrok [40]
Wolf Chariot

1 Doom Diver @ 80 Pts

6 Savage Boar Boyz @ 157 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician

7 Squig Hoppers @ 105 Pts

2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

10 Savage Big 'Uns @ 135 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician

20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician; Boss

20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician; Boss

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 91


Total Army Cost: 1648

testowałem bardzo podobną rozpiske (troche inne itemy na herosach zwykłe klocki zamiast savage'y boar boyzi big unsi ze sztandarem +d6 do szarży) i działało bardzo dobrze :D
10 savage'y big unsów działa tak samo dobrze jak 12 :wink:

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

Mi ta rozpiska nie podchodzi...ma potencjał ,ale stawianie armii w której większość jest kopnięta jest ryzykowne. Inteligętny gracz może wciągnąć cię ostrzelać a potem z flanek zmiażdzyć.Jedynie twoja inicjatywa może odmienić twój los, musisz skorzystać z terenu i z własnego doświadczenia a powinien sobie poradzić . tak naprawdw wystarczy ,że się dorwiesz do wroga,, ale najpierw trzeba to zrobić.zapewne sporo stawiasz na boar - w sumie najlepsza jazda orcza- potężna.Nigdy nie zainponuje mi armia szaleńców...

pozdro
I believe in Honour.!

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Nigdy czymś takim nie grałem ale wydaje się być ok.
Klocki savage miażdżą nieźle, więc powinieneś dawać rade ;)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

goblinscy szamani w rydwanach mnie nie przekonuja, ale to po prostu nie jest jednostka dla mnie. Wygląda solidnie. Wywalibym tylko arkrit 'axe z BOBB'a i dal mu martogsa.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

Charki pisze:goblinscy szamani w rydwanach mnie nie przekonuja, ale to po prostu nie jest jednostka dla mnie. Wygląda solidnie. Wywalibym tylko arkrit 'axe z BOBB'a i dal mu martogsa.
też myślałem nad martogiem ale co ma większy WS na te punkty? bonus do S dalej jest a przeżuty mogą naprawdę dużo dać.
A co do rydwanów to zawsze coś na HE :wink: , nie ma animozji i może pomóc klockom wjeżdżając na flanke przeciwnika :D
Mi ta rozpiska nie podchodzi...ma potencjał ,ale stawianie armii w której większość jest kopnięta jest ryzykowne.
Lubię ryzykować :twisted: i podobno mam niezłego farta(DE kusznicy rozwalający czołg :roll: )

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

ja bym wywalił horna i dorzucił po 2 savagey do dużych klocków, żebyś ranka głupio nie stracił. rozpa ma kllimacik :twisted:

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

jeszcze nigdy nie grałem na hornie więc go na razie nie zmienie :wink:

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Nie twierdze ze rydwany sa zle, tylko mi takie rozwiazanie sie nie podoba. W tej kwestii EOT z mojej strony bo i tak sie wzajemnei nie przekonamy - rozne gusty.

Akrit axe daje +1s tylko w pierwszej rundzie, a wyzszego ws'u nie ma prawie nic wiec i tak trafiasz na 3+

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

strasznie malo tej rozpiski jak spotkasz po przeciwnej stronie np imperium,krasnale czy innego defensywnego przeciwnika

i martog jest znacznie lepszy niz ulags-masz stale 5S i 7WS a nie 6WS i +1S w pierwszej turze

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

po małych zmianach:

Unnamed1650 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Big Boss @ 157 Pts
General; Heavy Armour; Shield; boar
Collar of Zorga
Martog's Best Basha
Bigged's 'ed Kickin Boots

1 Goblin Shaman @ 175 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll
Wolf Chariot

1 Goblin Shaman @ 195 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll
Nibbla's Itty Ring
Wolf Chariot

1 Doom Diver @ 80 Pts

6 Savage Boar Boyz @ 157 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician

1 Spear Chukka @ 40 Pts
Bully

1 Spear Chukka @ 35 Pts

7 Squig Hoppers @ 105 Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

10 Savage Big 'Uns @ 135 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician

20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician; boss

21 Savage Boyz @ 219 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician; boss

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 92


Total Army Cost: 1650

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

yeah! savagi ;D ja keidys zrobilem rozpe na 1000ptk... 3x10 savagi + 3x5 savagi na dzikach...miodzio gra z dwarfami :) skonczylo sie chyba 12-8 dla mnie

ODPOWIEDZ