Spaczeń Rogatego Szczura VI
Spaczeń Rogatego Szczura VI
KGB "Rogaty Szczur" zaprasza na turniej lokalny w dniu: 17.02.2008 (niedziela) pt. Spaczeń Rogatego Szczura VI
Wpisowe na turniej: 7 zł
miejsce : Grodzki Dom Kultury ul. Wał okrężny
format: 2250 limited
zasady ogólne:
nie ma wymogu pomalowania armii i można używać „proxów” (ale bez przesady, kartoniki nie przejdą armiom podstawek tez mowimy NIE).
Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- Kostki i własną miarkę
Gramy na stołach o wymiarach 48"\72"
Przed rozpoczęciem rozstawiania wykonujemy jeden rzut K6. Zwycięzca może wybrać strefę rozstawienia bądź decyzję o rozpoczęciu gry. Następnie wystawia pierwszy oddział na stole.
Działa DoW zabronione w innych armiach niż Dow.
rozpiski proszę wysyłać na adres : sexrocket@gmail.com
w temacie napisać imię i nazwisko. Za wczesniejsze wyslanie rozpiski gracz otrzyma +1 DP do klasyfikacji ogolnej
Podczas turnieju odbedzie sie ocena armii
Malowanie armii – 0-3 punkty
Szczegóły - 0-2 punkty
WYSIWYG - 0-1 punkty
Konwersje - 0-2 punkty
Podstawki - 0-2 punkty
Ropiska - 0-1 punkty
PLAN IMPREZY:
8.30 - 9.00 - zapisy
I BITWA 9.00 - 11.30
II BITWA 11.45 - 14.15
III BITWA 14.30 - 17.00
zakończenie i sprzątanie:D
Tym razem nie bedzie cisnienia czasowego wiec mozliwe ze bedzie mozna przedluzyc troszke bitwy
tabela wyników:
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:8
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-1900 19:1
1901 20:0
Scenariusze:
1. "Miejsce Mocy": Niegdyś po tych ziemiach chodzili poteżni magowie i bitwy wygladaly bardziej mistycznie niz teraz. Na tych ziemiach rozegrała się najwieksza ze starożytnych bitw i poległ w niej potezny mag lecz jego aura jest do dzis odczuwana w tej okolicy
Przed rozstawieniem wojsk gracz, który wygrał rzut kładzie na stole okrągły znacznik o srednicy 4,5" oznaczający miejsce mocy, nie może leżeć on bliżej niż 12" do bocznych krawędzi oraz 5" od stref rozstawienia. Nie może również leżeć w terenie niedostępnym. Po umiejscowieniu należy go jeszcze przesunąć zgodnie z wynikiem rzutu kością artyleryjską i kością rozrzutu. Za kontrolowanie miejsca na końcu gry otrzymuje się 150VP. Miejsce mocy kontroluje gracz mający w zasięgu 6" jednostki o większym US niż przeciwnik.
(liczy się ogólny US wszystkich własnych jednostek w 6")
Ponadto jeżeli w trakcie bitwy w 6" od tego miejsca znajduje się czarodziej to generuje on +1 kostkę mocy i rozproszenia. Jednocześnie raz na turę jeden czarodziej który jest w 6" od miejsca mocy zamiast rzucać czary w fazie magii może użyć specjalnych mocy. Gracz rzuca wówczas 1k6 i sprawdza wynik:
1- Porażenie: wykonaj natychmiast rzut w tabeli miscast.
2- Coś nie tak - nic się nie dzieje
3- Wizja chwały - Wybrana własna jednostka zyskuje odporność na psychologię do końca gry.
4- Wizja zagłady - Dowolna jednostka przeciwnika natychmiast wykonuje test paniki. Chyba,że jest odporna na psychologię lub jest w walce. Przy niepowodzeniu ucieka od najbliższej wrogiej jednostki.
5- Aura heroizmu- Dowolna własna jednostka staje się nieugięta (stubborn) do końca gry.
6- Przeciążenie mocy - jeden przedmiot magiczny na polu bitwy traci magiczne właściwości do końca gry, staje się zwykłym niemagicznym odpowiednikiem. Gracz musi wybrać jeden przedmiot , jeśli przeciwnik nie ma żadnego to musi zdezaktywować jeden z własnych.
2. "Zbójcze iluzje"
Za ciężkie pieniądze załatwiłeś sobie wsparcie w tej bitwie jednego z największych iluzjonistów tego świata.
Po rozstawieniu wojsk gracz może rzucić iluzję na jeden z własnych oddziałów wart do 201 pkt . Oddział ten "wygląda" teraz jak jednostka przeciwnika. Dopóki nie zaatakuje on w żaden sposób wrogów lub jednostka wroga nie zbliży się do niego na 6" lub mniej, to oddział ten nie może być celem żadnego bezpośredniego ataku lub szkodliwych zaklęć ze strony wrogów. Raz ujawniony traktowany jest już normalnie do końca bitwy.
3. "Pitched Battle"
Zgloszeni: [r] oznacza nadeslana rozpiske
1. Szymon "The Mad"Góralczyk
2. Krystian "Piszczalka" Krych [r]
3. Wojtek "Kedziorson" Dubaniewicz [r]
4. Piotr "Gobas" Grzybowski [r]
5. Arek "Roman" Romański [r]
6. Cyklop
7. Mateusz "Cieciu" Cięciel [r]
8. Bogusław "Bogins" Gordzelewski [r]
9. Tomasz "Yarma" Jarmoliński [r]
10. Krzysztof "Sokół" Sokołowski [r]
11. "Furion"
12. Justyna
13. Maciek "Gaduła" Trela [r]
14. Glorfindel13
15. Grzeluś [r]
16.
17.
18.
19.
20.
Wpisowe na turniej: 7 zł
miejsce : Grodzki Dom Kultury ul. Wał okrężny
format: 2250 limited
zasady ogólne:
nie ma wymogu pomalowania armii i można używać „proxów” (ale bez przesady, kartoniki nie przejdą armiom podstawek tez mowimy NIE).
Gracz zobowiązany jest przynieść ze sobą na turniej:
- Army Book lub inną publikację, wg której jego armia jest wystawiana
- Kompletną i czytelną rozpiskę zawierającą spis bohaterów i oddziałów wraz z opisem uzbrojenia, wyposażenia, magicznych przedmiotów i wartością punktową
- Kostki i własną miarkę
Gramy na stołach o wymiarach 48"\72"
Przed rozpoczęciem rozstawiania wykonujemy jeden rzut K6. Zwycięzca może wybrać strefę rozstawienia bądź decyzję o rozpoczęciu gry. Następnie wystawia pierwszy oddział na stole.
Działa DoW zabronione w innych armiach niż Dow.
rozpiski proszę wysyłać na adres : sexrocket@gmail.com
w temacie napisać imię i nazwisko. Za wczesniejsze wyslanie rozpiski gracz otrzyma +1 DP do klasyfikacji ogolnej
Podczas turnieju odbedzie sie ocena armii
Malowanie armii – 0-3 punkty
Szczegóły - 0-2 punkty
WYSIWYG - 0-1 punkty
Konwersje - 0-2 punkty
Podstawki - 0-2 punkty
Ropiska - 0-1 punkty
PLAN IMPREZY:
8.30 - 9.00 - zapisy
I BITWA 9.00 - 11.30
II BITWA 11.45 - 14.15
III BITWA 14.30 - 17.00
zakończenie i sprzątanie:D
Tym razem nie bedzie cisnienia czasowego wiec mozliwe ze bedzie mozna przedluzyc troszke bitwy
tabela wyników:
0-200 10:10
201-400 11:9
401-600 12:8
601-800 13:8
801-1000 14:6
1001-1200 15:5
1201-1400 16:4
1401-1600 17:3
1601-1800 18:2
1801-1900 19:1
1901 20:0
Scenariusze:
1. "Miejsce Mocy": Niegdyś po tych ziemiach chodzili poteżni magowie i bitwy wygladaly bardziej mistycznie niz teraz. Na tych ziemiach rozegrała się najwieksza ze starożytnych bitw i poległ w niej potezny mag lecz jego aura jest do dzis odczuwana w tej okolicy
Przed rozstawieniem wojsk gracz, który wygrał rzut kładzie na stole okrągły znacznik o srednicy 4,5" oznaczający miejsce mocy, nie może leżeć on bliżej niż 12" do bocznych krawędzi oraz 5" od stref rozstawienia. Nie może również leżeć w terenie niedostępnym. Po umiejscowieniu należy go jeszcze przesunąć zgodnie z wynikiem rzutu kością artyleryjską i kością rozrzutu. Za kontrolowanie miejsca na końcu gry otrzymuje się 150VP. Miejsce mocy kontroluje gracz mający w zasięgu 6" jednostki o większym US niż przeciwnik.
(liczy się ogólny US wszystkich własnych jednostek w 6")
Ponadto jeżeli w trakcie bitwy w 6" od tego miejsca znajduje się czarodziej to generuje on +1 kostkę mocy i rozproszenia. Jednocześnie raz na turę jeden czarodziej który jest w 6" od miejsca mocy zamiast rzucać czary w fazie magii może użyć specjalnych mocy. Gracz rzuca wówczas 1k6 i sprawdza wynik:
1- Porażenie: wykonaj natychmiast rzut w tabeli miscast.
2- Coś nie tak - nic się nie dzieje
3- Wizja chwały - Wybrana własna jednostka zyskuje odporność na psychologię do końca gry.
4- Wizja zagłady - Dowolna jednostka przeciwnika natychmiast wykonuje test paniki. Chyba,że jest odporna na psychologię lub jest w walce. Przy niepowodzeniu ucieka od najbliższej wrogiej jednostki.
5- Aura heroizmu- Dowolna własna jednostka staje się nieugięta (stubborn) do końca gry.
6- Przeciążenie mocy - jeden przedmiot magiczny na polu bitwy traci magiczne właściwości do końca gry, staje się zwykłym niemagicznym odpowiednikiem. Gracz musi wybrać jeden przedmiot , jeśli przeciwnik nie ma żadnego to musi zdezaktywować jeden z własnych.
2. "Zbójcze iluzje"
Za ciężkie pieniądze załatwiłeś sobie wsparcie w tej bitwie jednego z największych iluzjonistów tego świata.
Po rozstawieniu wojsk gracz może rzucić iluzję na jeden z własnych oddziałów wart do 201 pkt . Oddział ten "wygląda" teraz jak jednostka przeciwnika. Dopóki nie zaatakuje on w żaden sposób wrogów lub jednostka wroga nie zbliży się do niego na 6" lub mniej, to oddział ten nie może być celem żadnego bezpośredniego ataku lub szkodliwych zaklęć ze strony wrogów. Raz ujawniony traktowany jest już normalnie do końca bitwy.
3. "Pitched Battle"
Zgloszeni: [r] oznacza nadeslana rozpiske
1. Szymon "The Mad"Góralczyk
2. Krystian "Piszczalka" Krych [r]
3. Wojtek "Kedziorson" Dubaniewicz [r]
4. Piotr "Gobas" Grzybowski [r]
5. Arek "Roman" Romański [r]
6. Cyklop
7. Mateusz "Cieciu" Cięciel [r]
8. Bogusław "Bogins" Gordzelewski [r]
9. Tomasz "Yarma" Jarmoliński [r]
10. Krzysztof "Sokół" Sokołowski [r]
11. "Furion"
12. Justyna
13. Maciek "Gaduła" Trela [r]
14. Glorfindel13
15. Grzeluś [r]
16.
17.
18.
19.
20.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2008, o 00:02 przez SexRocket, łącznie zmieniany 3 razy.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
możemy pierwszą bitwe zagrać zwyklą piczetke? chciałbym rzucić chalange Cieciowi
da się załatwić ?
da się załatwić ?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
ciesze się bardzo...już piłuję kości
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
Rocky miał niefart ostatnio
ale przeznam że to była moja pierwsza maska ogrami na turnieju
ale przeznam że to była moja pierwsza maska ogrami na turnieju