Niedzielne Battlowanie II - Częstochowa 9.03.08
Niedzielne Battlowanie II - Częstochowa 9.03.08
ermin: 9 marca 2008 (niedziela)
zasady: limited, paroofka.
wjazd: 15pln (od pary), gramy tylko parami. <kazdy kto nei bedzie mial pary dostanie dziecko z jakas wlasna armia do "pomocy">
kompozycja armii: 2 różne armie po 810pkt kazda korzystajace z jednej puli herosow speciali i rarek (czyli suma 0-3 speciale, 0-1 rare i max 3 herosow), kazda armia musi miec minimum 1 herosa i 1 core. kazda armia ma swojego generala bsb itp.
sędzia: jedyny i niepodważalny Artur "Gajowy" Dreslerski Twisted Evil
gramy na stolach 48x48
obowiazuja armie wylacznie kodeksowe, bez armii klimatycznych z tylu kodeksow oraz bez bohaterow specjalnych, przdmiotow magicznych i nieoficjalnych dodatkow z innych zrodel po za oficjalnymi dodatkami - w razie watpliwosci pytajcie.
punktowanie bitew:
każde co pełne 160pkt, max 20, minimum 0, zaczynamy od 10.
za rozbicie (100% trupow lub wszystko uciekajace) na koniec bitwy +1 pkt
kazdy bonus warty 50pkt (sztandary itp)
Limit miejsc: 30
gramy 3 bitwy (taki jest plan) start o 9
poniewaz to turniej dla prawdziwych klimaciarzy to armie musza byc slabo pomalowane (lub wcale) nie jest wymagany wyswig ani nie bedzie teściora wiedzy ani oceny malowania, prosilbym o nie przesadzanie z proxami i posiadanie trayow pod regimenty
turniej oczywisci zaliczany do ligi ogolnopolskie
miejsce: sklep Strateg, ul NMP1 częstochowa. (5 minut od dworca pkp)
Zgloszenia wraz z rozpami prosze slac na cyberlord1982@o2.pl najlepiej w formie txt lub html do 8 lutego, za wczesniejsze zgloszenie rozpy przysluguje bonus 0 (slownie zero) pkt do klasyfikacji generalnej turnieju oraz niedostanie wpier****u przy wejsciu
Tym razm beda scenariusze:
1. Dziop długo śpi:
Jeden z oddziałów ma nieslychana przyjemność posiadania w swoich szeregach samego DZIOPA, oddział ten nie dokońca wie gdzie jest bitwa ani o której ale za to ma ważną role strategiczną i może się pojawić w bardzo ważnym momencie w ważnym miejscu
Wybrany przez ciebie oddział piechoty (na sojusz) dostaje zasade Underground Advance (dziala jak górnicy) za wybicie tego oddziału do nogi nalezy sie dodatkowe 100pkt.
2. Robson The PowerGamer:
Każda armia jako dodatkowego dowódce dostaje jednego z najbardziej utalentowanych generałów we wszechświecie - ROBSONA i za to ma bardzo duże możliwości zastosowania jakiejś PeGowej zagrywki.
Każdy sojusz musi zanegować jeden z przedmiotów magicznych należących do wroga (jednego na sojusz - łącznie z wszystkim co sie liczy do limitu przedmiotu) nie może to spowodować niepoprawne rozpy przeciwnika albo uniemożliwić mu wystawienia modelu itp. Przeciwnik dostaje równowartość zanegowanego przedmiotu do swoich pkt zwycięstwa.
3. Gajowy lubi PIWO:
ech..... jeden z bohaterów w sojuszu ma niesamowitego pecha być GAJOWYM. Nie dość, że wczoraj impreza, to dzisiaj Kur.....a Abrakadabra Czachy (w skrócie KAC), oj bedzie dzialo na polu bitwy.....
Kazdy sojusz wybiera jednego bohtera ze swoich armii, dany hero posiada zasade Troll Vomit (pysznie.....), oprócz tego na początku każdej swojej tury trzeba rzucić K6 i dodać mu nastepującą zasade specjalna do początku następnej twojej tury:
1: Unbreakable
2: Stupidity
3: Frenzy
4: Hatred (zachowuje sie jakby walczyl 1 runde HtH)
5: Fear (jesli juz ma to terror)
6: blbbgffdf - musi zdać niemodyfikowane LD (nawet immune to psychology czy unbreakable) jeśli nie zda to ma efekt squabble (nic nie robi przez cala ture)[/i]
zasady: limited, paroofka.
wjazd: 15pln (od pary), gramy tylko parami. <kazdy kto nei bedzie mial pary dostanie dziecko z jakas wlasna armia do "pomocy">
kompozycja armii: 2 różne armie po 810pkt kazda korzystajace z jednej puli herosow speciali i rarek (czyli suma 0-3 speciale, 0-1 rare i max 3 herosow), kazda armia musi miec minimum 1 herosa i 1 core. kazda armia ma swojego generala bsb itp.
sędzia: jedyny i niepodważalny Artur "Gajowy" Dreslerski Twisted Evil
gramy na stolach 48x48
obowiazuja armie wylacznie kodeksowe, bez armii klimatycznych z tylu kodeksow oraz bez bohaterow specjalnych, przdmiotow magicznych i nieoficjalnych dodatkow z innych zrodel po za oficjalnymi dodatkami - w razie watpliwosci pytajcie.
punktowanie bitew:
każde co pełne 160pkt, max 20, minimum 0, zaczynamy od 10.
za rozbicie (100% trupow lub wszystko uciekajace) na koniec bitwy +1 pkt
kazdy bonus warty 50pkt (sztandary itp)
Limit miejsc: 30
gramy 3 bitwy (taki jest plan) start o 9
poniewaz to turniej dla prawdziwych klimaciarzy to armie musza byc slabo pomalowane (lub wcale) nie jest wymagany wyswig ani nie bedzie teściora wiedzy ani oceny malowania, prosilbym o nie przesadzanie z proxami i posiadanie trayow pod regimenty
turniej oczywisci zaliczany do ligi ogolnopolskie
miejsce: sklep Strateg, ul NMP1 częstochowa. (5 minut od dworca pkp)
Zgloszenia wraz z rozpami prosze slac na cyberlord1982@o2.pl najlepiej w formie txt lub html do 8 lutego, za wczesniejsze zgloszenie rozpy przysluguje bonus 0 (slownie zero) pkt do klasyfikacji generalnej turnieju oraz niedostanie wpier****u przy wejsciu
Tym razm beda scenariusze:
1. Dziop długo śpi:
Jeden z oddziałów ma nieslychana przyjemność posiadania w swoich szeregach samego DZIOPA, oddział ten nie dokońca wie gdzie jest bitwa ani o której ale za to ma ważną role strategiczną i może się pojawić w bardzo ważnym momencie w ważnym miejscu
Wybrany przez ciebie oddział piechoty (na sojusz) dostaje zasade Underground Advance (dziala jak górnicy) za wybicie tego oddziału do nogi nalezy sie dodatkowe 100pkt.
2. Robson The PowerGamer:
Każda armia jako dodatkowego dowódce dostaje jednego z najbardziej utalentowanych generałów we wszechświecie - ROBSONA i za to ma bardzo duże możliwości zastosowania jakiejś PeGowej zagrywki.
Każdy sojusz musi zanegować jeden z przedmiotów magicznych należących do wroga (jednego na sojusz - łącznie z wszystkim co sie liczy do limitu przedmiotu) nie może to spowodować niepoprawne rozpy przeciwnika albo uniemożliwić mu wystawienia modelu itp. Przeciwnik dostaje równowartość zanegowanego przedmiotu do swoich pkt zwycięstwa.
3. Gajowy lubi PIWO:
ech..... jeden z bohaterów w sojuszu ma niesamowitego pecha być GAJOWYM. Nie dość, że wczoraj impreza, to dzisiaj Kur.....a Abrakadabra Czachy (w skrócie KAC), oj bedzie dzialo na polu bitwy.....
Kazdy sojusz wybiera jednego bohtera ze swoich armii, dany hero posiada zasade Troll Vomit (pysznie.....), oprócz tego na początku każdej swojej tury trzeba rzucić K6 i dodać mu nastepującą zasade specjalna do początku następnej twojej tury:
1: Unbreakable
2: Stupidity
3: Frenzy
4: Hatred (zachowuje sie jakby walczyl 1 runde HtH)
5: Fear (jesli juz ma to terror)
6: blbbgffdf - musi zdać niemodyfikowane LD (nawet immune to psychology czy unbreakable) jeśli nie zda to ma efekt squabble (nic nie robi przez cala ture)[/i]
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, o 19:14 przez Gajowy, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyjedź i zobacz Bartku czemu parowo gramy
wez tego pyskola baniaka albo plewe sokolowskieo i przyjedzcie zarzucic nas czapkami.

Mamy 7 max 8 blatów, dlatego parówka, zeby limit był 30 a nie 15 graczy. Z tego samego powodu małe punkty, żeby na stole było 3240pkt, co i tak jest sporo jak na 48/48 cali. W przyszłości planujemy większe turnieje dlatego nie martwcie się.
Assur jak sam wiesz pewnie doskonale 1-2 marzec to master w lublinie, dlatego robimy tydzień później.
Atrakcją turnieju ma być sam ARTUR SZYNDLER (mam nadzieję
) więc każdy kto chce spróbować dowiedzieć się czegoś o nowych demonach, Dark elves, wh40 ma szanse sprobować właśnie u nas 
Na turnieju będą oczywiście nagrody, wykraczające zdecydowanie poza standard turnieji lokalnych w Rzeczypospolitej
zapraszamy
Assur jak sam wiesz pewnie doskonale 1-2 marzec to master w lublinie, dlatego robimy tydzień później.
Atrakcją turnieju ma być sam ARTUR SZYNDLER (mam nadzieję


Na turnieju będą oczywiście nagrody, wykraczające zdecydowanie poza standard turnieji lokalnych w Rzeczypospolitej

zapraszamy
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
ktos jedzie z Lublina?
Robson pisze:
Atrakcją turnieju ma być sam ARTUR SZYNDLER (mam nadzieję) więc każdy kto chce spróbować dowiedzieć się czegoś o nowych demonach, Dark elves, wh40 ma szanse sprobować właśnie u nas
![]()
yyy? co to za atrakcja? tym to chyba co niektorych mozna tylko odstraszyc...
Prosiłbym o nie wypisywanie żadnych obraźliwych postów pod adresem Artura Szyndlera. Jest to forum publiczne. Jeśli chcecie wypowiadać się na Jego temat róbcie to w prywatnym gronie.
Na prośbę organizatora ucinam ten temat.
Na prośbę organizatora ucinam ten temat.
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.
w kazdym razie zapraszamy
3 scenariusz ulegl malej poprawce - bohater jesli ma unbreakable lub squabbla (6 i po nie zdaniau ld) musi zostac w oddziale i dostaje ten efekt tez to oddzial w ktorym stoi (o ile) i nie moze sie przez ta ture dolaczac do oddziałów o ile na poczatku tury w zadnym ni byl.
testowalismy te scenariusze dzisiaj i dzialaja spoko, w 2 scenariuszu krasnoludom neguje sie 1 rune z calego przedmiotu lub maszyny.

3 scenariusz ulegl malej poprawce - bohater jesli ma unbreakable lub squabbla (6 i po nie zdaniau ld) musi zostac w oddziale i dostaje ten efekt tez to oddzial w ktorym stoi (o ile) i nie moze sie przez ta ture dolaczac do oddziałów o ile na poczatku tury w zadnym ni byl.
testowalismy te scenariusze dzisiaj i dzialaja spoko, w 2 scenariuszu krasnoludom neguje sie 1 rune z calego przedmiotu lub maszyny.
ja sie wybieram z lublina.
ej chlopaki, odzywac i zglaszac sie
mamy juz tylko niecaly tydzien do tura!!
