Dlaczego żadna z ras starego świata nie lubi WE?
Moderator: Gremlin
WE to podobno samograj na wszystko
Inaczej - WE złe nie są, ale z nimi jest jak z nowymi HE. Na początku: "WE - no to po mnie..." Prawda jest taka, że najwięcej zależy od umiejętności graczy. WE są specyficzną armią do grania, aczkolwiek poprawnie wykorzystane mogą pustoszyć stoły
To, co powiedział Scimi - do 2k RLZ. Później zaczyna się pewien problem z lordami, ale i to da się znieść
P.S. Mamy za to Treemana xD
Inaczej - WE złe nie są, ale z nimi jest jak z nowymi HE. Na początku: "WE - no to po mnie..." Prawda jest taka, że najwięcej zależy od umiejętności graczy. WE są specyficzną armią do grania, aczkolwiek poprawnie wykorzystane mogą pustoszyć stoły
To, co powiedział Scimi - do 2k RLZ. Później zaczyna się pewien problem z lordami, ale i to da się znieść
P.S. Mamy za to Treemana xD
Spójrz na figsy... drzewka sie usmiechaja.... i biegna z otwartymi ramionami... a łucznicy tak ładnie stoja w rzędzie.... nie ma się czego bać.... to następny głupi mit.... WE są cool i tak pozostanie... nie ma sie co bac !!!!
Inaczej, GW stworzylo armie myslac ze sa wyrownane a playtestujac jednostki w bitwach ktore nie maja nic wspolnego z jakimkolwiek turniejem w polsce.Nostro pisze:Oczywiście.... jednak taka wielka firma jak GW ma za zadanie wyrównać armie żeby każda miała szanse wygrać... wszyscy lubia wszystkich i licza sie tylko umiejętnosci....
I sie potem okazalo ze dostalismy booki w lapy i powstaly rozpiskowe potworki na widok ktorych tamci panowie dostaliby pewnie zawalu.
No coz nie wszyscy poszli na ladne zdjecia 12 driad w regimencie i 10 fastow...
Czego nie zmienią polacy.... szczerze masz racje.... gdyby nie inwencja twórcza polaków, ta armia byłaby plewna... choćby z takiego powodu jak 12 driad w oddziale i po 10 fastów... po co by mieli pakować glade ridersów w battalion jak nikt tym nie gra.. (w polsce oczywiscie....) Mi sie wydaje że u nas powstała taka samowolka... możliwe że tam gdzie swoją łapę trzyma GW... zasady i tradycja rozpisek są zupełnie inne... ale to tylko moje spekulacje...
Ja uważam, że WE są dość mocną armią, choć WE gram od niedawna, ale z bitewniakami miałem duzo wczesniej do czynienia (Konfrontacja, Infinity...) Jednak jak ktoś już wspomniał, GW musi troche wzmocnić DE, bo jak dla mnie wygrana z tą armią nie przynosi żadnej satysfakcji...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Mudżahedin
- Posty: 293
- Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
smok i bolec na 48 cali od he, de które niby wszystko miażdżą, ogry przeciw którym można tylko treemana stawić i wesprzeć z flanki driadami albo wayami, steam tank od imperium na którego nie ma bata bez strat, dwarvy które stoją i stoją a jak podejdziesz to strzelą, mordercza fala skinków, skaveni z ich maszynkami, "overpowered" chaos a po środku malutkie elfy, duży lasek, paru spellsingerów, wild ridersi, setka gladsów, 40 driad i 2 treemany +1 ancient. dodatkowo smoczek, drycha albo inny badziew. i dajemy wam w dupe
-
- Mudżahedin
- Posty: 293
- Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
to był cynizm tak naprawdę nigdy nie grałem we, dopiero je zaczynam zbierać.... ale na strategi się znam i wiem że jesli coś cięzkie, silne i twarde to coś większego i twardszego t5rzeba przeciwko wystawić. a wtedy tylko flanka lub ostrzał (zawsze treeman ancient przeciwko dużej grupie orgów... tfu ogrów może przegrać )DolmiR pisze:Raczysz zartowac, akurat z nimi macie ogromnie przody...bartekk pisze:smok i bolec na 48 cali od he, de które niby wszystko miażdżą, ogry przeciw którym można tylko treemana stawić i wesprzeć z flanki driadami
a taki pojedynek : 1k pkt, przeciwko HE, co polecacie? wiem że gość kocha boltsa
przeciwko 1k to można spróbować go wystrzelać 1-2x10GG lub jakiś oddział obok i Ld 9 lubi się nie zdawać na panike.. albo położyć las na przeciwko miejsca gdzie ewentualnie może położyć bolta i schować tam altera z jakimś talizmanem WSv 3+ i hełm i próbować nim dojechać, albo wildami od boku.. ja bym tak robił.. Ewentualnie jak las dasz max na środku i włożysz tam maga i wylosujesz nim 2 czyli d6 S4 to i będzie w zasięgu 18'' to możesz magią go zdejmować.. (bo z tego co wiem to nie jest Magic Missle więc nie musi być LoS, chyba że nie doczytałem czegoś) Bynajmniej na magi nie masz co grać 1lvl i 2DS, alter
-
- Plewa
- Posty: 5
Z HE grać na magii - ciekawe
Jak on ma te bolty, to GG za dużo nie zrobią, no chyba że ich jakoś zmyślnie skitrasz przed okiem boltów.
Ten las na środku - niby OK, ale jak bolec widzi 360, to zawsze coś zachaczy wzrokiem.
A na te punkty jak Alter to tylko z jednym - HoDA!
Jak on ma te bolty, to GG za dużo nie zrobią, no chyba że ich jakoś zmyślnie skitrasz przed okiem boltów.
Ten las na środku - niby OK, ale jak bolec widzi 360, to zawsze coś zachaczy wzrokiem.
A na te punkty jak Alter to tylko z jednym - HoDA!
Przecież pisałem że na magii nie ma co grać ale tymi pociskami zawsze mozna próbować.. (jak ściągnałem magów to były 2PD vs 2DD i d6 S4 naprawde się przydało)
A GG mogą zrobić dużo już kilka razy miałem sytuacje jak na przeciwko GG staly bolce i łucznicy, i po wystrzelaniu jego łuczników panika szła po bolcach - Ld 9 naprawde lubi sie nie zdawac Wystrzelać załogę też jest szansa. Z drugiej strony jeżeli strzela w GG to nie strzela w Wildów które mogą dobiec. Choć początkowy rzut o strone też może być bardzo decydujący..
Alter z HoDA, tak jest to standard, ale mi z hełmem i WSv3+ również się bardzo dobrze sprawdza - potrafi zaszarżować w konną i ściągniąc klocek, naprawde potrafi zaskoczyć przeciwnika (i mnie:D)..
A GG mogą zrobić dużo już kilka razy miałem sytuacje jak na przeciwko GG staly bolce i łucznicy, i po wystrzelaniu jego łuczników panika szła po bolcach - Ld 9 naprawde lubi sie nie zdawac Wystrzelać załogę też jest szansa. Z drugiej strony jeżeli strzela w GG to nie strzela w Wildów które mogą dobiec. Choć początkowy rzut o strone też może być bardzo decydujący..
Alter z HoDA, tak jest to standard, ale mi z hełmem i WSv3+ również się bardzo dobrze sprawdza - potrafi zaszarżować w konną i ściągniąc klocek, naprawde potrafi zaskoczyć przeciwnika (i mnie:D)..