Wilczy Jeźdźcy

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

DolmiR pisze:Ale psy kosztuja 30 punktow a za nimi jada rycerze z dwoma/trzema atakami z sila 5 kazdy...
jak marknięte khornem to i 5 z mountem wyjdzie...
Obrazek

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

@ Nerull - a odkąd to MoK daje frenzy dla mounta?

Zmieniając trochę temat - co myslicie o wsadzeniu wilka pod dupe goblin shamanowi? Ma wtedy calkiem przyzwoity move, moze dolaczac/odlaczac sie od oddzialow, spieprzac przed wrogiem, etc.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Nerull pisze:
DolmiR pisze:Ale psy kosztuja 30 punktow a za nimi jada rycerze z dwoma/trzema atakami z sila 5 kazdy...
jak marknięte khornem to i 5 z mountem wyjdzie...
mount nie dostaje teraz dodatkowego ataku
EOT

Awatar użytkownika
Yahoo82
Kradziej
Posty: 970
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Yahoo82 »

Hmmm a ja wciąż uważam, że taki klocuszek 14 wilków + sztandar + muzyk + BOBB na dziku (z ironback boarem, ench shieldem, spearem i heavy armourem) ma sens. W tym wypadku i tak nie mamy juz fasta, tylko średnio opancerzoną jazdę.
Co z tego że wilki niewiele zrobią? Sam herok ma szansę wybic pierwszy szereg każdej prawie piechoty. Wilki mają dawać CR. A As 4+ to zawsze jakaś osłona przed ostrzałem.
Moim zdaniem na papierze wygląda to nieźle. No i nie zjada slota special.

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

dopiero zgłębiam chaos od strony grania nim (ha - ma panna się wciągnęła w to szaleństwo i oczywiście wybrała chaos), jak dla mnie "remember that a ridden creature does not get an additional attack if its rider is frenzied" jest przypomnieniem zasad z już nieaktualnego rb - zmienił się book, są korzyści z frenza, łagodniejszego stupida itd aczkolwiek, jeżeli jest turniejowo przyjęte, że MoK nie daje monsterkowi/steedowi frenza to przyjmę to i przejdę do porządku dziennego

shaman na wilczku fajny zwrotny jest, acz z drugiej strony ciekwaszy jest chyba w snotach - nie narażony ani na odstrzał jak single, ani na aminosity, wiem, że można i na wilku i w snotach, ale tu już takie :roll:

dzik spowolni wilki :) bobb dostanie czelendż a przeciwnik odkuje sobie cr lejąc wilki na ws 2 gobba :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Problem w tym, że to co napisane jest w RB jest ważniejsze od zawartości AB-ów - tak było w 6 ed., nie wiem jak jest teraz, ale według mnie ważniejszy jest zapis w RB dot. dodatkowego ataku dla frenzowanych moutów. A co do tych goblinów... A nie lepiej po prostu orki z tarczami? wejdzie ich 2 razy więcej, mają te 4 tafa i byle ciawa nie trafia ich na 3+.. oczywiście wolniejsze to-to dużo bardziej, no ale wytrzymalsze.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Nie no skoro to już mają być fasty to zamiast tych shieldów to dać im łuki. Mogą strzelać po marszu, LOS 360, stand and shoot w razie potrzeby? Wiem że Bless tak gra/grał i nie narzekał.

Awatar użytkownika
Nerull
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 161
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Nerull »

ja tak czasem gram na krasie - jak jakiś fast da rade wjechać śmierdzielom na tyły to już jest tylko śmiech, bo nic im nie można zrobić by przerwać ostrzał
Obrazek

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

Za kilka dni bede gral z kumplami 2 vs 2 for fun. Zastanawiam sie czy nie wystawic mega szybkiego oddzialu goblinow :) gramy na 2k pkt.
Mysle o oddziale 21 wilczych jezdzcow + 1 lord + 3 heroes. do tego sztandar (d6 w szarzy) a lordowi Tasak (bonus do sily i atakow za wlasne ranki), heroes - dodatki w postaci One hit Wounda itd. :)
specjale to rydwany goblinskie + wiecej jezdzcow wilczych + 2 Gigantow :D. Jak Mork (albo Gork) pozwoli i bedziemy zaczynac do tego przeciwnik wystawi dziala na 24 calach :) to w pierwszej turze jestem przy jego maszynach - Waaaaa + sztandar + 18 cali czyli na 2d6 musze rzucic minimum 6 - a to jest do zrobienia :) do tego general z 8 atakami o sile 8 O.o - ogolnie chce tam wparowac i zrobic zamieszanie a moj kompan spokojnie ma w 2 turze dojechac i juz wspomagac. Mysle ze oddzial fastow + 4 heroes moze niezle namieszac na tylach wroga.
Co o tym sadzicie.
Zaznaczam ze gramy dla zabawy.

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

nie przejdzie ..

ugh
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: ugh »

mozesz jakos bardziej rozwinac swoja mysl ?:) nie bo nie ?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

4 charakterow oznacza ze tam sie juz CG nie miesci-z doopy
bonus za szeregi do parametrow moze wziasc tylko orc-wiec spada szybkosc

poza tym masz oddzial za trylion pktow ktory ma sie isc bic z maszynami?
rownie dobrze dzialalby big bos na pajaczku albo na wilku-taniem,mobilniej i prawie rownie skutecznie

takie duze oddzialy wilkow tez czasami mnie kusza...ale bardziej jako bardzo mobilny oddzial piechurow-statyczny CR+szarze na flanki
potem widze ich koszt i jakos pokusa odchodzi w niebyt

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

quas pisze:...
potem widze ich koszt i jakos pokusa odchodzi w niebyt
mam to samo :wink:

ODPOWIEDZ