Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

widzę, że arcymag - caddy zyskuje popularność :-)
napewno stanie się popularniejszy po wyjściu nowych vampirów jeżeli magia u nich bedzie taka jaką ją dzisiaj widzimy :-)

ropziska wydaje się ok, aczkolwiek niewiele do walki w przypadku armii która może nam i treekiny i drzewa zastrzelić - krasnale, imperium, skaveny... smoka helfickiego też za bardzo nie ma czym przyjać (ale to ogólny problem chyba).

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Mag 3lvl ze scrollami jest swietny:) Lord nie ma duzej przewagi nad herosem, przedmiotow tez specjalnie mocnych nie mamy, zeby go dopakowac:) I mozemy wtedy spokojnie 3 herosow wystawic:) A co do strzelania, to az tak szybko nie powinni zestrzelic, wydaje mi sie ze drzewo i ze dwa kiny powinny dojsc :)

Rybol
Wałkarz
Posty: 74

Post autor: Rybol »

Przy takiej rozpie dobrze sprawdza się Spellweaver z Calaingor's Stave i 3Power Stonami. Taki 4 poziomowy mag puszcza 6 treesingingów plus 2 boundy od drzew. Przy takim czarowaniu zadne strzelanie nam nie staszne... A drzewa lądują w pierwszej turze we wrogiej strefie rozstawiania... 8)

DrizzD
Warzywo
Posty: 14

Post autor: DrizzD »

Witam. Przede mną pierwszy większy turniej na 2255pkt (wiem że nietypowa ilość pkt:D) No i myślałem nad taką rozpiską. Co o tym sądzicie? Jakieś rady?

1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 4; Longbow
Power Stone [25]
Power Stone [25]
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Divination Orb [25]

1 * Alter Noble @ 153 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Annoyance of Netlings [25]

1 Noble @ 129 Pts
2ndWeapon; Longbow; Battle Standard
Amaranthine Brooch [35]

4 Wardancers @ 111 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

3 Warhawk Riders @ 120 Pts

2 Treekin @ 215 Pts
1 Elder @ [20] Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 53


Total Army Cost: 2255

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

No niestety ale nic tutaj nie ma :) Wez altera z helmem i HoDa, wywal jednego nobla dodaj tancerzy, wywal warhawki, nie masz duzo strzelania wiec nie ma co spowalniac. Ja bym wzial jednego treemana za reszte wzial wildow i lucznikow dodal moze.

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

Unnamed2000 Pts - Wood Elves Army

1 * Highborn @ 507 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]

1 Green Dragon @ [320] Pts

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 150 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

5 Elf Steed @ [0] Pts

8 Wardancers @ 151 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Treeman @ 285 Pts

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 57


Total Army Cost: 2003

Rozpiska ułozona w ciągu 3 minut.... pls gram ją juz 4 bitwy i spisuje sie dobrze.... ale wiem że to jest plewne.... co mam zmienić aby polepszyc sytuacje??

Lukas
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Lukas »

Hmm jak dla mnie nie jest tragicznie. Tylko zastanowił bym sie czy te Spellsingerki na 2lvl to nie przesada nie masz jakis super wypasnych czarów robiący przeciwnikowi z du....y jesien średniowiecza a kosztuja one (te poziomy) 70 ptk.
Jeszcze jedno mnie zasatnawia ten gosciu na smoku nic nie ma tylko hail :roll: w taki mypadku smok jes tak nic nie robiacy oprucz zasiegu (ale to samo ma orzeł i jest taniszy) jak juz robi smoka to z jajem :D wiec te 70 ptk. ładujemy w goscia na smoku i jest całkiem nie zły i czasami moze kogos ubic (przy odrobinie szczescia)
A i jeszcze wywalił bym wardancerów i jedne dryady i wstawił dwie paczki łuczników

Awatar użytkownika
s!k0r
Wałkarz
Posty: 63
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: s!k0r »

zgadzam sie z przedmowca co do zdjecia lvl z magow, bo jak trafisz na armie niemagiczna to sobie poradzi/nie zaszkodzisz jej za bardzo a jak zagrasz z armia na magii to 2lvl nic Ci nie dadza.

IMO powinienes dac jakis ward na smoka (polecam SotCM), a jak Ci zostana pkt to ja bym jeszcze wymienił jedne driady na GG, albo dal drugiego scrolla kobiecinie :).

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

DrizzD pisze:Witam. Przede mną pierwszy większy turniej na 2255pkt (wiem że nietypowa ilość pkt:D) No i myślałem nad taką rozpiską. Co o tym sądzicie? Jakieś rady?

1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Lore of Athel Loren; Magic Level 4; Longbow
Power Stone [25]
Power Stone [25]
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Divination Orb [25]

1 * Alter Noble @ 153 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Annoyance of Netlings [25]

1 Noble @ 129 Pts
2ndWeapon; Longbow; Battle Standard
Amaranthine Brooch [35]

4 Wardancers @ 111 Pts
1 Bladesinger @ [14] Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

3 Warhawk Riders @ 120 Pts

2 Treekin @ 215 Pts
1 Elder @ [20] Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 53


Total Army Cost: 2255
Jesli juz chcesz treekiny to na pewno bez czempiona. a tak wogole sa niepotrzebni jak juz masz dwa drzewa.daj za nim wildow i wardancerow zeby bylo przynajmniej 7.
tak samo nie wiem czy warhawki sie sprawdza.
Alter daje rade. ew wardancer noble z teleportem zamiast niego i drudzy dancerzy

Awatar użytkownika
Nostro
Chuck Norris
Posty: 605
Lokalizacja: Włocławek, Klub Fenix (czasami Athel Loren)

Post autor: Nostro »

1 * Highborn @ 577 Pts
General; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Green Dragon @ [320] Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

1 Treeman @ 285 Pts

8 Wardancers @ 151 Pts
Wardancer Weapons; Musician

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician

Hej teraz to wygląda tak.... moje uwagi... GG w ciągu mojej gry ani razu sie super nie sprawdzili... dla mnie 10 starczy...(sam sie dziwie), a i dancerzy potrafia wiecej niz myślałem... z tańcem+ 1at, duzo nimi zdziałałem... no i trzecia uwaga... z reguły gram z magicznymi przeciwnikami... ( TK, DE, nieraz dwarfy to juz inna sprawa) i teraz mam ładnie dispelli i smok dużo zdziała xD... jeszcze jakies uwagi?? a co z dwarfami i jednostkami ciężkimi z dużym save i T.....

Lukas
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Lukas »

Nostro pisze: GG w ciągu mojej gry ani razu sie super nie sprawdzili... dla mnie 10 starczy...(sam sie dziwie), a i dancerzy potrafia wiecej niz myślałem... z tańcem+ 1at, duzo nimi zdziałałem... no i trzecia uwaga... z reguły gram z magicznymi przeciwnikami... ( TK, DE, nieraz dwarfy to juz inna sprawa) i teraz mam ładnie dispelli i smok dużo zdziała xD... jeszcze jakies uwagi?? a co z dwarfami i jednostkami ciężkimi z dużym save i T.....

ja nie twierdze ze tancerze nie sa super bo sa zaje....sci ale jakos zawsze uzywałem ich do trzymania w nich magów. Co do GG to zobacz jak działa 30 na bliski zasieg poprostu masakra lanc bretonskich przmajmnie 2 nie ma chociaz bywa roznie ogólnie Wildzi i driady daja rade nawet tym bardzo opancerzonym cociaz atak od przodu nie zawsze bywa sensowny :D no i oczywiscie zostaje najbardziej chyba nie doceniana jednostka WE waywachterzy :D ale z nimi bywa róznie

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

A to moja na 2000

glade gurad x 12 = 144 pkt.
glade gurad x 12 = 144 pkt.
driady x 8 = 96 pkt.
driady x 8 = 96 pkt.
glade riders x 8 = 192 pkt.
wild riers x 5 = 166 pkt.
wardencerzy x 9 = 162pkt.
wardencerzy x 9 = 162pkt.
treeman = 285pkt.
szlachcic/runner - do zmiennokształtnych (9 ruchu i inicjatywy), hełm łowów, lekka zbroja, tarcza, hail of doom i w tym wypadku great weapon (jeśli nie ma co się zrobić z punktami to radzę wziąć kośbę daitha - 50 pkt., ale pozwala powturzyć nieudane rzuty na zranienie, a przeciwnik musi przeżucić udane na ochronę pancerza:) = 148 pkt.
spell waver - 4 poziom, genrał, dispel scroll, = 280 pkt.
spellsinger - 2 poziom, 1 x dispel srcoll = 120 pkt.

razem: 1995 punktów

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Moje rady:
a) obetnij GG do 2 dziesiątek
b) obetnij 3 GR
c) w wolna lukę wstaw trzecią ósemke driad
d) Ci Wildzi to goli? (goli za dużo nie zrobią)
e) szlachic/runner to potocznie Alter
f) IMHO spellweaver ssie - magia bestii jest niezwykle...rzeźnicka :P
g) jakaś dziwna kombinacja z tymi magami...:?

Pozdrawiam, Qbas
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

a) rozumiem, że mam ich obciąć aby się zmieściły driady?
b) rozumiem, że mam ich obciąć aby się zmieściły driady?
c) no niech ci będzie:D
d) chodzi o command groupa? Jest wliczony w punkty:D
e) ok
f) trohce nie rozumiem. czemu ssie? przecież on posługuje się magią besti?
g) możliwe. ja na magi znam się jak na kampani wh 40k (wiem, że jest tam sporo space marines, tyranidzi, orki i necroni - to wszystko)
Ale jeśli możesz to proszę wytłumacz mi co w niej dziwnego?
Pewnie masz racje chociaż dziś na 2000 z goblinami/lizardmenami sprawdziła się dobrze (plemie półmroku:D, a niski lidership:D )

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Ale poza magią to roazpa też słaba czy może być?

Lukas
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Lukas »

ogólnie wszystko jest ok :D tylko zrobiłbym tak jak przedmówca radził i co do altera to on bez wadra jest poptostu miekki np. ostatnio jak grałem dostałem 9 hitów z jakiegos głupiego czaru :roll: i co 9 wadrów pod rzad zdałem przeeciwnik był zły :D

Awatar użytkownika
max1
Chuck Norris
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: max1 »

Z czym byś zrobił jak przedmówca radzi? Większość rzeczy poprawiłem:D

Pycu
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: Pycu »

A może coś na mniejsze punkty:

Spellsinger (general)
2lvl
dispel scroll
Calaingor's Stave

Spellsinger
2lvl
dispel scroll
dispel scroll

1x Noble BSB
Hail of Doom Arrow
Asyendi's Bane
LA


8x driady

8x driady

8x driady

10x Glade guard + muzyk

9x Wardancer

1x Treeman

Razem wychodzi 1353 punkty czyli prawie jak 1350 :P
Ogólnie wychodzi tak: Pakuje co mogę do lasu i jadę jak najbliżej przeciwnika. Jak już dojadę jak najbliżej to wychodzę i niszczę :D
Na kilka małych bitewek z kraśkami i orkami sie sprawdziło. Z kraśkami zamiast DS wrzucam power stone. Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Powiem tak: jak byłem totalnym nubkiem, to podstawę swojej gry opierałem na kitraniu się w lesie (do dziś został mi ten paskudny nawyk kampienia :P). Dziś już wiem, że WE oczywiście muszą trochę przykampić, ale nie może to być filarem gry. Na posuwaniu lasu można sie nieźle przejechać, bo my tu napakujemy punktów w magów, a koleś wyskoczy z 4 - 5 DD! Dlatego IMO można by zaoszczędzić trochę punktów na 1 magu, a zamiast niego wpakować np. Altera. BSB na te punkty - ciekawe, aczkolwiek niekonwencjonalne. Muszę kiedyś tym zagrać :wink:

Co do reszty, większych zastrzerzeń nie mam. Pozdrawiam, Qbas
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Jak na mnie sklad oddzialow ok ale nie ufalbym na tyle magii.
poza tym pakowanie trzech bohaterow zjada strasznie duzo punktow.
gdzie wildzi?

Zablokowany