2500 Krasnali

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

2500 Krasnali

Post autor: Jankiel »

Jakiś czas temu wygrałm na turnieju battle of the skull pass.
I jak sobie podliczyłem, bazując na figurkach ze skull passa za 120-150 zł jestem w stanie zrobić cała armię na 2500 (mam jeszcze mnóstwo części krasnoludzkich pozostałych po róznych zamówieniach). Ogólny zarys jest taki:

Lord na tarczy
runesmith
bsb
thane
20 warriors
20 longbeards
20 kuszników
10 thundererów
20 hammererów
12 minerów
2 armaty
2 organki

Będzie dalo się tym pograć, czy trzeba będzie zainwestować w jakies inne jednostki?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

w sumie już prawie się da ... jeszcze zainwestował bym w dużego inzyniera do armat i może katapulte lub 2 i masz wszystko czego potrzeba.

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Daje rade tylko jak Gogol mowi daj albo klopy albo Master engineera... Poza tym co ma robic ten thane nie Bsb? Z czym jest i wogule co on ma robic klepacz jakis czy jak? :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Da się grać bez problemu.
Jak opanujesz grę krasnalami, to imho taka rozpa wsadzi Cię spokojnie w TOP10 na masterze.
Piekielnie twarde, niełamliwe, nie przegrywa.
Szkoda tylko, że nie masz inicjatywy i ani nie dobijesz wroga, jak już odbije się od Twoich linii, ani nie będziesz w stanie nic mu zrobić, jak zdecyuje się schować (ale to problem wszsytkich krasnali)
A z graczami słabymi wyciągniesz między 12:8 a 15:5 na luzie (zależy od punktacji, bo zwykle będziesz zabijał po 1/2 oddziału a resztą wróg będzie uciekał), z graczami dobrymi 10:10.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

nom z tego powodu mógł by się jeszcze żyro przydać ale to wedle woli

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Żyro odpada na pewno, bo będzie mne kosztował tyle, co trzy oddziały strzelców (w kasie). Klopy tak samo. Przede wszystkim ma być tanio (organki sobie robię z luf do plastikowych organek i wozu z konikiem).
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

nie no spoko jak ma być tanio to niech i tak będzie ale nie zmienia to faktu że katapulta jest najlepszą maszyną dwarfów :) ale jeśli nie chcesz to koniecznie spraw sobie choć dużego inzyniera do działa ;)

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

żyrka zawsze możesz zrobić sam (jeden krasnal + troche plastiku).
dla mnie rozpa bardzo bardzo okej :D
cztery porządne oddziały do walki wręcz..nawet jak strzelanie nie wyjdzie to masz czym powalczyć...
a przy armatach magister konieczny- w połączeniu z unbreakablem na armacie staje się niemiłą niespodzianką dla wszystkich śmieci mających ochote na Twoje zabawki..no i brace of pistols z BS 5 :D

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Thane ma 2+ warda na ostrzał i wychodzi z minerami. Tu się jeszcze trochę waham, bo mogę też zrobić inżyniera wychodzącego z minerami, z wardem, gorszym save, ale za to z brace of pistols, co może pomóc na jakichś zabłąkanych magów czy ratlingi. Tylko wtedy chłop jest dużo mniej odporny i trochę droższy, ale zawsze można go wrzucić do maszyny.
Btw czy rune of luck pozwala przerzucić oblanego warda? Nie mam jeszcze kodeksu i nie wiem dokładnie. Jeśli nie, to biorę inżyniera. Jesli tak, to mam dylemat.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Ja tam w twojej armii bym go wrzucił do minersów i dał MRoChalange. Skąd wychodzą minersi? "znienacka" a taki MRoChalange w nich to prawdziwy skarb - żaden smok sie nie ukryje :P ( pegazy np. uciekajac od nich - wpadają przed twoje oddziały, można kombinować z rozbijaniem itp. Tylko do tego musi być taki prawdziwy kloc minersów - najlepiej 20 (zazwyczaj starczy 15).

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Do Minerów Thana z runą braterstwa stona i GW ewentualnie challenge. MInżyniera lepiej do działa niech robi te D6 ran . Ja myślałem nad takim combo Than runa latającego młotka i +1S lub 2xS ws T<5, wsadzamy takiego do długobrodych rangerów z z toporkami można im dać jeszcze sztandar -D6 do szarży. Działa to tak jak coś na nich szarżuje to stoimy i rzucamy 4 longów wypłaca po toporku z siłą 5 a than w zależności z siłą 4 lub 8. Mając rune spowolnienia mogą nie do szarżować do nas i tym samym wystawić się na ładną szarże.
2 opcja nie wiem czy legalna podłazimy sobie na zasięg rzutu toporami i lutujemy a później popychacza z kowadełka i szarża.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Do Minerów Thana z runą braterstwa stona i GW ewentualnie challenge. MInżyniera lepiej do działa niech robi te D6 ran .
Ale tu chodzi o to, by było jak najbardziej wszechstronnie. Jak mi będzie potrzebna armata zadająca d6 ran, to wsadzę inżyniera do armaty. Jak nie, to wyjdzie z minerami i będzie biegał solo.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Btw czy rune of luck pozwala przerzucić oblanego warda?
Tak

ODPOWIEDZ