HE na 2250
HE na 2250
Dragons are Back2250 Pts - High Elves Army
1 Alithan (Prince) @ 627 Pts
General; Great Weapon
Vambraces of Defence [55]
Armour of Caledor [25]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Flithen (Mage) @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Calthian (Mage) @ 185 Pts
Magic Level 2
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
10 Archers @ 110 Pts
19 First SpearElves @ 201 Pts
Standard Bearer; Musician
Banner of Ellyrion [15]
10 White Lions @ 168 Pts
Standard; Musician
9 Phoenix Guard @ 203 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2249
To pierwsza rozpa na takie punkty jaką wymyśliłem więc proszę o komentarze i propozycje co zmienić
1 Alithan (Prince) @ 627 Pts
General; Great Weapon
Vambraces of Defence [55]
Armour of Caledor [25]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Flithen (Mage) @ 185 Pts
Magic Level 2
Seerstaff of Saphery [30]
Dispel Scroll [20]
1 Calthian (Mage) @ 185 Pts
Magic Level 2
Silver Wand [10]
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
10 Archers @ 110 Pts
19 First SpearElves @ 201 Pts
Standard Bearer; Musician
Banner of Ellyrion [15]
10 White Lions @ 168 Pts
Standard; Musician
9 Phoenix Guard @ 203 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2249
To pierwsza rozpa na takie punkty jaką wymyśliłem więc proszę o komentarze i propozycje co zmienić
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Nie pasują mi charioty do piechoty. Nie grają ze sobą.
eee nie rozumiem, mam przecierz WL, PG, Spiry i charitoy jeśli chodzi o siłe uderzeniową (bo nie rozumiem o co ci chodzi) to przecierz są WL. A jeśli chodzi o współprace chariotów z piechotą to z tym może być problem ale właściwie one mają tylko szarze więkaszą. No ale co tam pogram i zobacze
Lipne imo... Nie wiem co to jest zbytnio ofens, defens z kontra... WL w liczbie 10 to slaby oddzial to samo PG... PG Nie dosc ze nie przywala to jeszcze ich malo... Zamien ich na WL bo PG to imo tylko zeby arcymaga trzymac... oczywiscie ci magowie kompletnie zbedni, daj 2 ze scrolami bez leveli, bo i tak tracisz cenne punkty na cos co nic nie zrobi... Orla koniecznie jednego dac, mozna tez Tiranoci wywalic i dac DP zeby to byl ofens z poczuciem pewnosci ze to ofens...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Star lanca to taka sobie opcja bo wtedy prince bedzie mial albo AS na 2+ bez warda albo plewnego AS na 4+ z rerolem i warda... W sumie lepsza ta druga opcja ale ta co jest teraz jest chyba najlepsza i najbardziej uniwersalna, bo gostek przezyje a smok bedzie nabijal rany...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
To świetny przykład uwag bezmyślnych i schematycznych.Celedor11 pisze:Lipne imo... Nie wiem co to jest zbytnio ofens, defens z kontra... WL w liczbie 10 to slaby oddzial to samo PG... PG Nie dosc ze nie przywala to jeszcze ich malo... Zamien ich na WL bo PG to imo tylko zeby arcymaga trzymac... oczywiscie ci magowie kompletnie zbedni, daj 2 ze scrolami bez leveli, bo i tak tracisz cenne punkty na cos co nic nie zrobi... Orla koniecznie jednego dac, mozna tez Tiranoci wywalic i dac DP zeby to byl ofens z poczuciem pewnosci ze to ofens...
Magowie kompletnie zbędni...
Chłopak ma do 9 PD. To nie mało. Standardowa obrona magiczna to 5DD. Nie widzę problemu, żeby od 3-4 tury się przebijać.
Proponujesz, żeby płacić 280 pkt. za 2 herosów, którzy jedyne co zrobią to blokowanie przez 3-4 tury magii przeciwnika. Ja wolę zapłacić 360, za takich co coś mogą realnie zrobić. (blokując wrogą magię nieznacznie słabiej).
Orła koniecznie jednego dać....
Bo co? A bez niego się nia da? Że co niby? bez tego jednego orzełka to rozpa nie ma sensu? Przesada i to gruba. Mitologizowanie wagi tej jednostki, która zejdzie z shootingu z prędkością światła.
Tiranoci wywalić, dać DP...
Ile dasz tych DP? 6 z war bannerem.
Strach się bać. Wybacz, ale wolę 3 rydwany, bo przynajmniej trzeba rozdzialić strzelanie na kilka celów.
Akurat z piechotą (to uwaga do kolegi Młodego Pająka) rydwany zgrywają się świetnie. Dają 18" zasięgu, którego piechota nie ma. Można więc w miarę bezpieczenie maszerować, mając świadomość, że w razie czego rydawany załatwią śmieci.
Dać Star Lance...
Kwestia gustu.
High Elficki Prince był zawsze miętką kaczuszką. Teraz (w wersji 2+ rerolled save, 4+ ward) może spokojnie przyjmować poważne pojedynki i mało komu będzie się chciało bić w niego.
Magiczne ataki załatwiają problem driad, eteryków itp.
Gwiezdna Lanca daje kopa na herosów i kawalerie, ale kosztem obrony.
Kwestia gustu.
Żeby nie było.
Nie wiem czy rozpiska prezentowana w tym temacie jest mocna - pewnie nie.
Ale proszę też, żebyście postarali się trochę mniej schematycznie odpowiadać.
Bo jak widzę butne komentarze, jak większość powyżej, a jednocześnie wyniki turniejowe większości autorów, to jakoś mnie to nie przekonuje.
Plusy orłow:
zjada z powodzeniem wszystkie maszyny (bez helki)
dodatkowe wystawienie co jest IMO bardzo wazne (dlatego tez wole rydwany od przereklamowanych Imo Dragon princow) dzieki temu mozna optymalnie rozmiescic bolty, a najlepiej jak przeciwnik wystawi się przed Tobą wiekrzoscia oddzialow
Kosztuja tylko 50 Pkt
Moga odciagac ogien od wazniejszych celow bo szybko wchodza w zasieg szarzy (podobnie tiranoci)
Pozdro
zjada z powodzeniem wszystkie maszyny (bez helki)
dodatkowe wystawienie co jest IMO bardzo wazne (dlatego tez wole rydwany od przereklamowanych Imo Dragon princow) dzieki temu mozna optymalnie rozmiescic bolty, a najlepiej jak przeciwnik wystawi się przed Tobą wiekrzoscia oddzialow
Kosztuja tylko 50 Pkt
Moga odciagac ogien od wazniejszych celow bo szybko wchodza w zasieg szarzy (podobnie tiranoci)
Pozdro
Swietnie... 3-4 tura, bardzo sie przyda jakis pocisk albo popychaczka no nie...? bo przeciez nasze wojska juz w 2 turze beda w combacie...Magowie kompletnie zbędni...
Chłopak ma do 9 PD. To nie mało. Standardowa obrona magiczna to 5DD. Nie widzę problemu, żeby od 3-4 tury się przebijać.
Proponujesz, żeby płacić 280 pkt. za 2 herosów, którzy jedyne co zrobią to blokowanie przez 3-4 tury magii przeciwnika. Ja wolę zapłacić 360, za takich co coś mogą realnie zrobić. (blokując wrogą magię nieznacznie słabiej).
Tak nie ma sensu... Orzel to zajebista rzecz a jezeli tobie ginie z predkoscia swiatla no to nie bede plakal... To wogule jakas plewa za az 50 punktow ma tylko 2A S4, nic nie robi a lance lub zfrenzowane oddzialy to przeciez star dragonem mozna odgiąć...Orła koniecznie jednego dać....
Bo co? A bez niego się nia da? Że co niby? bez tego jednego orzełka to rozpa nie ma sensu? Przesada i to gruba. Mitologizowanie wagi tej jednostki, która zejdzie z shootingu z prędkością światła.
Powiedz to imperium... Tak przynajmniej od cannonow bedzie spadal 1 DP... Po wywaleniu leveli z magow takich oddzialow DP weszly by 2, dodatkowo mozna by cos jeszcze poucinac zeby bylo wiecej... Poza tym za duzo razy rzucalem na impacty 1 zeby mowic ze Tiranoc to dobra jednostka... Czasem to nawet od fasta sie potrafi odbic...Tiranoci wywalić, dać DP...
Ile dasz tych DP? 6 z war bannerem.
Strach się bać. Wybacz, ale wolę 3 rydwany, bo przynajmniej trzeba rozdzialić strzelanie na kilka celów.
Wybacz ale nie kazdy gra tak dobrze jak ty i gra ogramijednocześnie wyniki turniejowe większości autorów
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
To nie chodzi o to, że ja gram dobrze, bo gram średnio.Celedor11 pisze:Swietnie... 3-4 tura, bardzo sie przyda jakis pocisk albo popychaczka no nie...? bo przeciez nasze wojska juz w 2 turze beda w combacie...Magowie kompletnie zbędni...
Chłopak ma do 9 PD. To nie mało. Standardowa obrona magiczna to 5DD. Nie widzę problemu, żeby od 3-4 tury się przebijać.
Proponujesz, żeby płacić 280 pkt. za 2 herosów, którzy jedyne co zrobią to blokowanie przez 3-4 tury magii przeciwnika. Ja wolę zapłacić 360, za takich co coś mogą realnie zrobić. (blokując wrogą magię nieznacznie słabiej).
Tak nie ma sensu... Orzel to zajebista rzecz a jezeli tobie ginie z predkoscia swiatla no to nie bede plakal... To wogule jakas plewa za az 50 punktow ma tylko 2A S4, nic nie robi a lance lub zfrenzowane oddzialy to przeciez star dragonem mozna odgiąć...Orła koniecznie jednego dać....
Bo co? A bez niego się nia da? Że co niby? bez tego jednego orzełka to rozpa nie ma sensu? Przesada i to gruba. Mitologizowanie wagi tej jednostki, która zejdzie z shootingu z prędkością światła.
Powiedz to imperium... Tak przynajmniej od cannonow bedzie spadal 1 DP... Po wywaleniu leveli z magow takich oddzialow DP weszly by 2, dodatkowo mozna by cos jeszcze poucinac zeby bylo wiecej... Poza tym za duzo razy rzucalem na impacty 1 zeby mowic ze Tiranoc to dobra jednostka... Czasem to nawet od fasta sie potrafi odbic...Tiranoci wywalić, dać DP...
Ile dasz tych DP? 6 z war bannerem.
Strach się bać. Wybacz, ale wolę 3 rydwany, bo przynajmniej trzeba rozdzialić strzelanie na kilka celów.
Wybacz ale nie kazdy gra tak dobrze jak ty i gra ogramijednocześnie wyniki turniejowe większości autorów
Ale nie przekonują mnie rady kogoś kto sam nie osiąga co najmniej dobrych wyników.
Przykro mi, to brutalne, ale prawdziwe.
I nie chodziło nawet o ocenianie. Tylko o to, że z waszych uwag rodzi się jedna prawdziwa recepta. Tylko, że jakimś cudem ona się nie sprawdza. HE w takich inkarnacjach w ogóle nie wygrywają.
Na GT wygranym ostatnio przez HE nie było orłów, ani 5 kawalerii.
Był smok, klocek DP i 4 bolce. I koniec.
Po prostu nie każda rozpiska musi wyglądać tak samo.
A niestety dawno bardzo nie widziałem nic nowatorskiego do HE (oprócz Anthonego Spiersa "silentdeatha", ale to nie na tym forum).
Co do innych uwag.
Nie musisz być w combacie w 2 turze. Nic cię do tego nie zmusza. Mając smoka i 4 RBT-y, możesz równie dobrze spokojnie czekać.
Może i 2 magów to nie najbardziej efektywny zestaw świata, ale dobrze używani, jeżeli przeżyją do końca, na pewno będą się opłacać.
3 RBT-y i orzeł to fajny zestaw, ale nie przesadzajmy. Ten orzeł nie odciąga jakoś drastycznie strzelania, bo zeby był efektywny trzeba go kryć po kątach. A wtedy i tak wszystko idzie w smoka.
To prawda jestem plewą i tez uwazam nie umiem grac... Padam na kolana i winszuje, chcialem dobrze doradzic no ale coz zostalem wbity w ziemie, widac chec doradzenia nie zawsze jest dla wszystkich dobra...To nie chodzi o to, że ja gram dobrze, bo gram średnio.
Ale nie przekonują mnie rady kogoś kto sam nie osiąga co najmniej dobrych wyników.
Przykro mi, to brutalne, ale prawdziwe.
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Gdyby rzeczywiście dawała taką przewagę, to moznaby ją brać. Ale działa tylko w szarzy, trzeba trafić, zranić, a większość bohaterów ma jeszcze warda. Czyli zadamy z jedna ranę. A potem boskie 4S, a przeciwnik masakruje princa chronionego jedynie wardem. Możnaby brać starlance z talisman of loec, ale wtedy ward się nie mieści. Opcja praktycznie tylko dla bohatera na koniku, albo prince'a na koniu z 1+save z przerzutem. Na smoku jest to moim zdaniem strata punktów.Gwiezdna Lanca daje kopa na herosów i kawalerie, ale kosztem obrony.
Jak gra dwójka dzieci to faktycznie tak wygląda. Na maxa do przodu i szarza, bo to fajnie wygląda. A zazwyczaj pierwsze trzy tury to są podchody i wyczekiwanie na błąd przeciwnika. A wtedy przebijamy się już magią.Swietnie... 3-4 tura, bardzo sie przyda jakis pocisk albo popychaczka no nie...? bo przeciez nasze wojska juz w 2 turze beda w combacie...
Zdarza się. Ale to sa trzy rydwany, a nie jeden oddział kawalerii. Dodatkowo, kiedy w rozpie jest smok, to kto z armat będzie strzelał do rydwanu? A cannony też można ściągnąć ze swojego strzelania i dopiero potem ruszyć rydwany.Powiedz to imperium... Tak przynajmniej od cannonow bedzie spadal 1 DP... Po wywaleniu leveli z magow takich oddzialow DP weszly by 2, dodatkowo mozna by cos jeszcze poucinac zeby bylo wiecej... Poza tym za duzo razy rzucalem na impacty 1 zeby mowic ze Tiranoc to dobra jednostka... Czasem to nawet od fasta sie potrafi odbic...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.