Ta rozpa jest cienka.
Po pierwsze heros gobliński jest gówniany. Wiem, że ma być klimatycznie, ale pomijając ten aspekt, to on nam nic nie daje. Jest miękki i beznadziejnie walczy. Jego zaletą jest conajwyżej niski koszt..
Magowie złożeni ofensywnie. Niby fajnie, ale bez scrolli twoja przygoda zakończy się szybko. Od byle pocisków będziesz musiał testować panikę - życzę powodzenia z tą liderką.
Po co Ci aż 3 fasty? Co za dużo, to niezdrowo. Tylko sobie biedy narobisz - patrz paniki i ucieczki.
Oddziały nocników po 225 pts?!?! Pomysł z tzw dupy. Wystarczy wyciągnąć byle czym fanoli a potem przywalić czymś konkretnym (za 200 pts już można mieć coś co zmieli te nocniki jak chce, np 9 errantów z EB. zresztą rydwan przy dobrym rzucie na impakty ich rozjedzie...)
Speary to jakiś chory pomysł. 30 pts wyrzucone w błoto, a w zasadzie dodane 30 bonusowych punktów dla przeciwnika za zmiecenie oddziału goblinów za w sumie 300 wliczając banner...
Warto też dorzucić szóstego dzika do savage.
To tyle.
O&G 1500p Goblinowa rozpa
jak kimat to klimat-zadnych savage...sorry ale nie wiem jak ten biedny maly big boss mialby namowic do wspolpracy tego popieprzonego orcasa na tej wielkiej swini...z choppa wielkosci goblina
w tym samym pulapie pktowym sa hopperzy-walcza tez nie najgorzej...maja wiele zastosowan
225pkt za nocniki?wow...
moi tyle kosztuja jak maja w sobie szamana(a i to zdaza sie rzadko)
tyle ze rozwala sie ich na 2 raty->najpierw jakis ochotniczy oddzial kamikaze wyciaga fanatyka a pozniej zaczyna sie juz powolna anihilicja
nie wspominam o wynalazkach jak lucznicy WE,RBT czy organy (o TK klopie tez nie bede sie wypowiadal)
trzeba pamietac ze pierwsza ucieczka oddzialu nocnikow zabija fanatykow w plecaczkach
w tym samym pulapie pktowym sa hopperzy-walcza tez nie najgorzej...maja wiele zastosowan
225pkt za nocniki?wow...
moi tyle kosztuja jak maja w sobie szamana(a i to zdaza sie rzadko)
tyle ze rozwala sie ich na 2 raty->najpierw jakis ochotniczy oddzial kamikaze wyciaga fanatyka a pozniej zaczyna sie juz powolna anihilicja
nie wspominam o wynalazkach jak lucznicy WE,RBT czy organy (o TK klopie tez nie bede sie wypowiadal)
trzeba pamietac ze pierwsza ucieczka oddzialu nocnikow zabija fanatykow w plecaczkach
Goblin Big Boss 105p
Generał, LA, Shield.
Wilczek
Sword of Might
Urgok's Horn
NG Shaman 130p
2lv
Piszczałki
Grzybek
NG Shaman 135p
2lv
Niblla Itty Ring
3 Grzybki
30 Night Goblins 195p
FCG, Sieci.
2 Fanatycy
30 Night Goblins 195p
FCG, Sieci.
2 Fanatycy
5 Wolf Riders 71p
Spears, Muzyk.
5 Spider Riders 71p
Muzyk.
5 Savage Orc Boar Boyz 132p
Muzyk.
Spear, Shield.
8 Squig Hoppers 120p
2 Spear Chukka 70p
4 Ironguts 252 Pts
Heavy Armour, Standard, Musician
War Banner
Tak już chociaż trochę lepiej?
Stawiam na klimat bardziej, więc Orków wystawiać nie chce (pomijając 5 Savagów, ale oni są naprawdę przydatni)
Zmniejszył koszt punktowy NG i wyrzuciłem z nich speary - jednak FCG zostaje bo jak mam w nich trzymać po jednym bohaterze to wolę żeby przeżyły...
Generał, LA, Shield.
Wilczek
Sword of Might
Urgok's Horn
NG Shaman 130p
2lv
Piszczałki
Grzybek
NG Shaman 135p
2lv
Niblla Itty Ring
3 Grzybki
30 Night Goblins 195p
FCG, Sieci.
2 Fanatycy
30 Night Goblins 195p
FCG, Sieci.
2 Fanatycy
5 Wolf Riders 71p
Spears, Muzyk.
5 Spider Riders 71p
Muzyk.
5 Savage Orc Boar Boyz 132p
Muzyk.
Spear, Shield.
8 Squig Hoppers 120p
2 Spear Chukka 70p
4 Ironguts 252 Pts
Heavy Armour, Standard, Musician
War Banner
Tak już chociaż trochę lepiej?
Stawiam na klimat bardziej, więc Orków wystawiać nie chce (pomijając 5 Savagów, ale oni są naprawdę przydatni)
Zmniejszył koszt punktowy NG i wyrzuciłem z nich speary - jednak FCG zostaje bo jak mam w nich trzymać po jednym bohaterze to wolę żeby przeżyły...
Bum...!
nie mówiąc o 4 Ironguts hehequas pisze:jak kimat to klimat-zadnych savage...sorry ale nie wiem jak ten biedny maly big boss mialby namowic do wspolpracy tego popieprzonego orcasa na tej wielkiej swini...z choppa wielkosci goblina
lepiej zrób jakąś normalną bo klimatycznie jakoś Ci nie wychodzi
mówie serio
Proszę bardzo:
BOBB 141p
HA, GW.
Balchy Gorka (+1 T)
NG Shaman 130p
Pipesy
Grzybek
Goblin Shaman 135p
Itty Ring
Scroll
24 Orcs 174p
FCG, Shield
15 Savage Orcs 155p
AHW, Chorąży, Muzyk.
25 NG 104p
Muzyk
Fanatyk
25 NG 104p
Muzyk
Fanatyk
5 Wilki 71p
Spears, Muzyk
Pająki 71p
Muzyk
2 Bolce 70p
5 Savage Orc Boar Boyz 132p
Muzyk
Shield, Spears.
8 Squig Hopperers 120p
Doom Diver 80p
Tak lepiej?
BOBB 141p
HA, GW.
Balchy Gorka (+1 T)
NG Shaman 130p
Pipesy
Grzybek
Goblin Shaman 135p
Itty Ring
Scroll
24 Orcs 174p
FCG, Shield
15 Savage Orcs 155p
AHW, Chorąży, Muzyk.
25 NG 104p
Muzyk
Fanatyk
25 NG 104p
Muzyk
Fanatyk
5 Wilki 71p
Spears, Muzyk
Pająki 71p
Muzyk
2 Bolce 70p
5 Savage Orc Boar Boyz 132p
Muzyk
Shield, Spears.
8 Squig Hopperers 120p
Doom Diver 80p
Tak lepiej?
Bum...!
wygląda prawie jak moja rozpiska
btw: dzikusom chyba lepiej speary dać
btw: dzikusom chyba lepiej speary dać
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
BOBBek -on nie moze miec HA...masz magiczny light armour
savage orcasy-testowalem zarowno opcje 15 z muzykiem i bossem...ale bardziej sie sklaniam ku 12 z 2bronmi,muzykiem i bossem (koszt 140pkt...nie oddaja sztandaru,i wyplacaja 15+4 ataki)
reszta jest ok
przynajmniej mozna zrozumiec jak ten wielki orcas namowil do wspolpracy te male pomylence na swinkach
savage orcasy-testowalem zarowno opcje 15 z muzykiem i bossem...ale bardziej sie sklaniam ku 12 z 2bronmi,muzykiem i bossem (koszt 140pkt...nie oddaja sztandaru,i wyplacaja 15+4 ataki)
reszta jest ok
przynajmniej mozna zrozumiec jak ten wielki orcas namowil do wspolpracy te male pomylence na swinkach