Ostateczne wersje do Płocka.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Ostateczne wersje do Płocka.

Post autor: ksuM »

Hej, weszło więcej magii poprzez boundy (horn itp.) oraz latający prince dający naprawdę duże możliwości - popycha katapę i broni jej, wlatuje do fasta w kolumnie i popycha, pomaga łukom itp.

Katapa z -1 do liderki + 4 chukki + dużo magii + horn + pipes + eadbutt ring + 30 łuków ze smitingiem i robi się dość ciekawie.

Wojownicy wypadają bo stoją i nie zdobywają punktów i ich nienawidzę, a łuki zdobywają i wywierają jakąś tam presję.

Poza tym lubię się ustawiać w kolumnie nimi :wink:

Mamy to w końcu:

1) ja

------------------------------------------------------------
BOHATEROWIE

Książę - generał, latanie, grejt.

Ksiądz - hierofanta, scroll, konik.

Ksiądz - 2 scrolle, konik.

------------------------------------------------------------
WYKOPKI

2 swarmy.

Skorp.

Skorp.

------------------------------------------------------------
KUPA

6 lekkich kawalerzystów z muzykiem.

------------------------------------------------------------
WALKA

20 grobowych strażników - F/C z reformą.

(+ wykopy + łucznicy w 5 X 3 + kawa z princem w kolumnie itp. itp.)

------------------------------------------------------------
STRZELANIE

15 łuczników - champ.

15 łuczników - champ.

Katapulta z czaszkami wrogów.

------------------------------------------------------------

2) kolega

------------------------------------------------------------
BOHATEROWIE

Czarnuch na dziku - generał, martog, enchanted, pierścionek z eadbuttem.

Nocnik mag - drugi poziom, maślak, horn.

Nocnik mag - drugi poziom, kurka, pipes.

------------------------------------------------------------
VARIA

5 wilków - włócznie, muzyk.

5 wilków - włócznie, muzyk.

12 savagy ze spearami.

------------------------------------------------------------
WALKA

30 nocników - F/C, siatki, 3 fanatyków.

10 hoppersów.

5 rzecznych trolli.

------------------------------------------------------------
STRZELANIE

Chukka - bully.

Chukka - bully.

Chukka - bully.

Chukka - bully.

------------------------------------------------------------

Nic lepszego nie wymyślę.

No chyba że macie jakieś pomysły fajne :wink:

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Taka moja uwaga co do Trolli: nie są zbyt fajne IMO... To aż 300 punktów, które oprócz ataków nie mają nic do CRa. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad Irongutami: 5 dużych chłopaków z muzykiem, sztandarowym, LOS! Gnoblarem i Warbannerem kosztuje dokładnie 300 pkt. A ten oddział chyba najlepiej się sprawdza w 4kach, więc kosztowałby 252 za 4 chłopaków z powyższym wyposażeniem.

A tak to armia O&G wygląda solidnie.

Co do TK, to sam nie wiem, ale nie pasuje mi Herofanta bez latania... Mam wrażenie, że łatwo go będzie złapać. A reszta to widzę w miarę standardowe wystawienie TK. Solidne i wszystko-mające.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Z trollów kumpel nie zrezygnuje, bo już kupił:P

Poza tym naprawdę robią cuda - i na ofensy i na defensy.

-1 do hita + regeneracja to masakra.

Nawet jak są głupie to przynajmniej trzymają punkty.

Poza tym wchodzi tam gienio często i automatycznie popycha je łahem czy cos w tym stylu.

Są fajne.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

trole sa fajne ;] az sie am ochote je ogniem przysmarzyc... ;D chetnie popatrze jak działa ta rozpa.. nie macie tylko za duzego kopa w walce... niby sa TG.. ale jest i na nich metoda ;) troli bym sie osobiscie bał..bo nawet jak w nie wpadne gralami i wybije do nogi to i tak 2-3 sie zregeneruja ;/ wiec wydaje sie fajnie ;]

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

ksuM pisze:Z trollów kumpel nie zrezygnuje, bo już kupił:P

Poza tym naprawdę robią cuda - i na ofensy i na defensy.

-1 do hita + regeneracja to masakra.

Nawet jak są głupie to przynajmniej trzymają punkty.

Poza tym wchodzi tam gienio często i automatycznie popycha je łahem czy cos w tym stylu.

Są fajne.
z tymi cudami to bym nie przesadzał :P
3 sparingi zagrane i chyba pogoniły tylko 10 łuczników :P
i nawet ich nie złapały :P

dobrze że wrzuciłeś drugich łuczników, bo ci warriorzy to porażka :)

a ten prince z lataniem to cienki jest....bardzo cienki....a w klopie możesz go wystawić od początku bitwy i na to samo wyjdzie :)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

E tam zobaczysz, z lekka kawą rozwali wszystkich;D

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

jasne, jasne :P

jestem w 99% pewien, że da sobie rade z każdym fastem :P

Awatar użytkownika
Munio
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: z Marek

Post autor: Munio »


ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Świetny komentarz, dzięki:)

ODPOWIEDZ