Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2
Moderator: misha
A czy BSB biorąc magiczny banner na siebie może jeszcze brać za 50 blood line jakieś? (mowa o Vampire = vampire thral)
Armia na duchach to musze przyznac zajebisty pomysl. Dodalbym do niej tylko ze dwa corpse carty (jesli -1 do czarowania sie sumuje) i jazda!
Co do przebijania sie klockow przez nasze duszki to trzeba pamietac tez ze: walczacy herosi nie sa czesto spotykani, i zazwyczaj u przeciwnika bedzie taki jeden, lub nie bedzie ich wcale. A my bedziemy mogli miec takich nawet 4
Generala, jak i reszte wampirow wsadzamy do ghouli/szkieletow, i dorabiamy ich w razie potrzeby - nic sie nie przebije.
Bardzo fajna koncepcja kolejnego "schematu" nowych wampirow
Co do przebijania sie klockow przez nasze duszki to trzeba pamietac tez ze: walczacy herosi nie sa czesto spotykani, i zazwyczaj u przeciwnika bedzie taki jeden, lub nie bedzie ich wcale. A my bedziemy mogli miec takich nawet 4
Generala, jak i reszte wampirow wsadzamy do ghouli/szkieletow, i dorabiamy ich w razie potrzeby - nic sie nie przebije.
Bardzo fajna koncepcja kolejnego "schematu" nowych wampirow
debelial pisze:Przy sypaniu najpierw wszystko idzie w oddział - dopiero jak oddział zginie, resztę rozlokowujemy między bohaterów (po równo w miarę możliwości).
debelial pisze: Nie zarzucaj mi bzdur - w nowym booku nie jest podobnie - jest dokładnie napisane w jakiej kolejności rozlokowuje się rany z CR. Czytałem osobiście.
debelial pisze:Nie pamiętam wszystkiego (akurat to o sypaniu tak :p)
Zadaj jakieś konkretniejsze pytanko, może będę kojarzył. Poza tym premiera spearhedów w sobotę - chyba da się wytrzymać @kurka_z_podworka - najpierw lokujesz w mounta, a jak coś pozostanie to dopiero w jeźdźca.
Tutaj, panie Debelial masz cytat:debelial pisze:Czytałem to osobiście w nowym booku. I jest tam tak jak mówię, a nie tak jak "z tego co wiesz".
Break Tests
Undead cannot be broken, but Undead units beaten in combat
suffer one wound for every point by which they lose the combat.
No armour saves are allowed against these wounds. If characters
are present in a unit, or if they are riding a monster, the
controlling player can decide how to allocate the wounds amongst
the unit, the monster and the characters.
In multiple combats, each Undead unit on the losing side suffers
one wound for every point their side has lost the combat by.
Chyba wypada przeprosić współforumowiczów za stek bzdur którymi ich uraczyłeś, (bo "Czytałeś osobiście" )
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Brawo
Dziś miałem w rękach nowego booka, oto kilka rzeczy które wzbudziły moją ciekawość:
Varghulf
Move = 8 nie 9
Ws5 S5 T5 A5
Terror, Regenka, Hate all
Blood Knight 5x10+5p. sztuka (podaje punkty tak żeby nie łamać praw autorskich)
Wraithy 5x10p. sztuka
Zombie 2x2p. sztuka, nie ma FCG
Szkiele 2x2x2p. mają light armour
Tyle zapamiętałem
Varghulf
Move = 8 nie 9
Ws5 S5 T5 A5
Terror, Regenka, Hate all
Blood Knight 5x10+5p. sztuka (podaje punkty tak żeby nie łamać praw autorskich)
Wraithy 5x10p. sztuka
Zombie 2x2p. sztuka, nie ma FCG
Szkiele 2x2x2p. mają light armour
Tyle zapamiętałem
Czy można zwardować lub zregenerować oddziałem lub postacią, potworem ranę od sypania się?
Ale fell baty miały potanieć podobno, tak jak wilki.
Współczuję doboru kumpli....Azerus pisze:Niestety tego nie doczytałem- kumpel nie chciał mi dać AB do rąk bo twiedzi że nie po to wydał tyle kasy na spearheada żeby innym teraz go pokazywać.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds
Beast Herds
No bardzo ładnie, ale niestety ten cytat to chyba Twoje pobożne życzenie, nie wiem skąd go wziąłeś, bo tak się składa że mam przed nosem księgę, a w niej jest zasadnicza różnica w jednym ze zdań - jutro mogę wrzucić Ci skana.Maciek Paraszczak pisze: Chyba wypada przeprosić współforumowiczów za stek bzdur którymi ich uraczyłeś, (bo "Czytałeś osobiście" )
Mianowicie:
"If characters are present in a unit, or if character is riding a monster, the
controlling player first allocates Wounds to the unit or mount (up to their current wounds), then divides the remaining wounds as equally as possible amongst any characters"
Panie Paraszczak, czy aż tak trudno przyznać się do błędu że zmyślamy cytaty na poparcie nieprawdy? Nieładnie, trochę dojrzałości
A ja dizś miałem okazje zagrac na nowe wampirki ogolnie to bardzo mało ich ale szybko sie rozmnażaja Vampy sa plewne jak nigdy do tąd, z tą różnica że czaróją również jak nigdy do tąd.
Izasada nie wpuszczamy popychaczek to podstawa jak wpóscisz to pozamiatane.
Zombie nadajas ię tylko do trzymania ćwiar i jak wpadnie cos duzego to zeby przytrzymac na turę lub dwie.
Czar 5 z ich loru to przegiecie robienie sobie na 4+ kurwa spirit hostów ja nei mogę ;(
To ta z grubsza acha i Wrighty przegiecie goscie z 3A i S5 eteryczni robia taki rospierdziel że głowa boli
to tak po krótce ogólnie magia przegieta bardzo silna wręcz niesamowiete rzeczy mozna wycisnac teraz moze beę mail okazje pograc na inne zestawy np ghule które podobno sa neizłe bo maja 2A z S3 ale zato T4 i poison z popychaczka mogą sie ruszyć nawet 24" a to wszystko za 8pts
Izasada nie wpuszczamy popychaczek to podstawa jak wpóscisz to pozamiatane.
Zombie nadajas ię tylko do trzymania ćwiar i jak wpadnie cos duzego to zeby przytrzymac na turę lub dwie.
Czar 5 z ich loru to przegiecie robienie sobie na 4+ kurwa spirit hostów ja nei mogę ;(
To ta z grubsza acha i Wrighty przegiecie goscie z 3A i S5 eteryczni robia taki rospierdziel że głowa boli
to tak po krótce ogólnie magia przegieta bardzo silna wręcz niesamowiete rzeczy mozna wycisnac teraz moze beę mail okazje pograc na inne zestawy np ghule które podobno sa neizłe bo maja 2A z S3 ale zato T4 i poison z popychaczka mogą sie ruszyć nawet 24" a to wszystko za 8pts
Podręcznik mam od wczoraj, po przeczytaniu nasunęło mi się kilka rzeczy na minus:
1. Ilustracje i fluff gorsze niż w 6ed
2. Granie smokiem z t5 i w5 traci jakikolwiek sens
3. Brak możliwości doboru ekwipunku dla wampirów - są tylko 2 bloodliny, jeden kawaleryjski i jeden pieszy - to totalny nonsens. W porównaniu z innymi armiami - np. chaosem - jesteśmy ubezwłasnowolnieni, w zasadzie sensowne złożenia to biegacz/latacz z GW albo kawalerzysta
4. Coach i fell baty miały potanieć...
5. Ogólnie mało bloodlinów - chociaż kilka b. mocnych (tani biegacz, tani latacz, lvl za 30p)
Natomiast Gav przegiął z magią. Rzucenie 6 skutecznych popychaczek jest bułką z masłem. Dowskrzeszanie na 13 pd - a tak zamierzam grać - wygina tą armię w kosmos. Bardzo mocne są sztandary, duża część magic itemów, dużo niedrogich wardów ale kosztem regeneracji i niższego as u wampirów.
Jak dla mnie granie na nekromantach traci sens, najmocniejszy - choć dość drogi - układ to zestaw tata wampir i 3 maluszków.
1. Ilustracje i fluff gorsze niż w 6ed
2. Granie smokiem z t5 i w5 traci jakikolwiek sens
3. Brak możliwości doboru ekwipunku dla wampirów - są tylko 2 bloodliny, jeden kawaleryjski i jeden pieszy - to totalny nonsens. W porównaniu z innymi armiami - np. chaosem - jesteśmy ubezwłasnowolnieni, w zasadzie sensowne złożenia to biegacz/latacz z GW albo kawalerzysta
4. Coach i fell baty miały potanieć...
5. Ogólnie mało bloodlinów - chociaż kilka b. mocnych (tani biegacz, tani latacz, lvl za 30p)
Natomiast Gav przegiął z magią. Rzucenie 6 skutecznych popychaczek jest bułką z masłem. Dowskrzeszanie na 13 pd - a tak zamierzam grać - wygina tą armię w kosmos. Bardzo mocne są sztandary, duża część magic itemów, dużo niedrogich wardów ale kosztem regeneracji i niższego as u wampirów.
Jak dla mnie granie na nekromantach traci sens, najmocniejszy - choć dość drogi - układ to zestaw tata wampir i 3 maluszków.