1 Black Orc Warboss @ 265 Pts
General; Heavy Armour
Sword of Might [10]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
Enchanted Shield [15]
Effigy of Mork [35]
1 Boar
1 Black Orc Big Boss @ 175 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Martog's Best Basha [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
1 Boar
1 Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Night Goblin Shaman @ 125 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Nibbla's Itty Ring [20]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
28 Night Goblins @ 131 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
25 Orc Big 'Uns @ 330 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
Morks Spirit Totem [50]
2x25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
12 Savage Boyz @ 140 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Musician; Boss
6 Savage Boar Boyz @ 174 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician; Boss
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x1 Spear Chukka @ 35 Pts
9 Squig Hoppers @ 135 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 165
Total Army Cost: 2500
na SW zamiast jazdy mialem squigi,zamiast orczego szamana goblinskiego-no i byl róg
wnioski-> zachwyt nad rogiem spadl...wystarczy MR u przeciwnika i zaczyna sie robic lipnie
do tego na 2 armie wogole zbedny
7DD wystarczaja a calkiem dlugo...rozprasza sie 2 czary na ture...przeciwnik zwykle wrzuca 3-5
czesc mozna przyjac na jape-zwlaszcza missile...bufor ran jest naprawde spory
asekuracyjnie DS...ale w ostatnim turnieju grajac przeciwko armiom z 2magami(DE jankola i butcherzy) jak i z TK w zasadzie tego DS moglbym nie miec
ewentualnie zmiana sprzetu na szamanach->nocnik z piszczalkami,grzybkiem i collarem i orcas z DS i pierscionkiem
w swiecie bardziej przydatne,przy przekroju miejscowych armie piszczalki sa gorszym wyborem
2500pkt- OnG
niezła, choć nie mój format
szamani to nie wiem, ale przedmioty na bosach mi nie pasują...
po co ward na BSB? i tak w klocu siedzi - nie ustrzelą go, lepiej mu effigy dać by go nie trafili...
a warboss tez coś nie tak - lepiej uglag's axe, ward, e.shield i butki
oczywiście ja tak bym złożył
poza tym
savage boss na piechte -15pkt
savage bos jazda - 17pkt
no nie wiem czy nie lepiej można byłoby tych pkt rozlokować
no chyba ze tych bossów potrzebujesz
szamani to nie wiem, ale przedmioty na bosach mi nie pasują...
po co ward na BSB? i tak w klocu siedzi - nie ustrzelą go, lepiej mu effigy dać by go nie trafili...
a warboss tez coś nie tak - lepiej uglag's axe, ward, e.shield i butki
oczywiście ja tak bym złożył
poza tym
savage boss na piechte -15pkt
savage bos jazda - 17pkt
no nie wiem czy nie lepiej można byłoby tych pkt rozlokować
no chyba ze tych bossów potrzebujesz
bossowie to podstawa
moga isc do challange
poza tym to ataki z wiekszym WS i wieksza S
odnosnie przedmiotow->
effigy ma lord-czesciej tlucze sie po challange...a tam lepiej nie byc trafianym
ulags...wole SoM-zawsze 6S choc przerzuty sa kuszace
ward na bsb...coz-tutaj trzeba sie zabezpieczyc-czasami jednak ktos w niego leje
ale to kwestia upodobania
moga isc do challange
poza tym to ataki z wiekszym WS i wieksza S
odnosnie przedmiotow->
effigy ma lord-czesciej tlucze sie po challange...a tam lepiej nie byc trafianym
ulags...wole SoM-zawsze 6S choc przerzuty sa kuszace
ward na bsb...coz-tutaj trzeba sie zabezpieczyc-czasami jednak ktos w niego leje
ale to kwestia upodobania
Zabawne. Mnie w teoretycznie elitarnych elfach szkoda 10 pts na championa warriorów. Tym bardziej 18 pts na championa COK.
A Ty sobie spokojnie wrzucasz bossów za ponad 50 punktów. Przecież to kolejny fast :)
A po zabraniu squigów gwarantuje Ci, że będzie Ci go bardzo brakować. Bo żeby złapać niektóre armie, to będziesz potrzebował Waaagha rzuconego na irresiście.
A Ty sobie spokojnie wrzucasz bossów za ponad 50 punktów. Przecież to kolejny fast :)
A po zabraniu squigów gwarantuje Ci, że będzie Ci go bardzo brakować. Bo żeby złapać niektóre armie, to będziesz potrzebował Waaagha rzuconego na irresiście.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jankol
ale w lapaniu jakiej armii ma mi pomoc kolejny fast?
generalnie fasty w orcasach nie nadaja sie do walk z elfami...w zasadzie z undeadami to tez statysci...
co do skirmisherow...bedzie brakowac
w zasadzie ten oddzial jazdy to jest oddzial pomidorkow +fast
a pkty?w sumie wszyscy bossowie to prawie 100pkt
ale IMO sa niezbedni
gram piechota trzeba pomyslec ale najczesciej to ja musze przyjac szarze
czesto jakiegos kafara(smoczek?blood dragon?chaos lord?karl franz?)....glupio tracic szamana albo gienka/bsb w ramach akcji challangowych
no i Jankol...za 15pkt dostaje +1WS,+1S,+1A...wiec mozna przyjac ze mam 1W orcasa o parametrach walki jak priest imperialny
kolejny problem-liczba oddzialow...
wystawienie sie w 2liniach jest bardzo ryzykowne(1 na animozje sie zdaza i tura w plery)
ale w lapaniu jakiej armii ma mi pomoc kolejny fast?
generalnie fasty w orcasach nie nadaja sie do walk z elfami...w zasadzie z undeadami to tez statysci...
co do skirmisherow...bedzie brakowac
w zasadzie ten oddzial jazdy to jest oddzial pomidorkow +fast
a pkty?w sumie wszyscy bossowie to prawie 100pkt
ale IMO sa niezbedni
gram piechota trzeba pomyslec ale najczesciej to ja musze przyjac szarze
czesto jakiegos kafara(smoczek?blood dragon?chaos lord?karl franz?)....glupio tracic szamana albo gienka/bsb w ramach akcji challangowych
no i Jankol...za 15pkt dostaje +1WS,+1S,+1A...wiec mozna przyjac ze mam 1W orcasa o parametrach walki jak priest imperialny
kolejny problem-liczba oddzialow...
wystawienie sie w 2liniach jest bardzo ryzykowne(1 na animozje sie zdaza i tura w plery)
Odpowiednia ilość fastów sprawia, że to nie Ty będziesz przyjmował szarże. Co będziesz podrzucał lancom bretońskim pod szarże? Albo wagonom black knightów?gram piechota trzeba pomyslec ale najczesciej to ja musze przyjac szarze
Ale to nie ma walczyć. Ma sprawić, że przeciwnik pojedzie tam, gdzie chcesz. Albo nie pojedzie nigdzie i dostanie kloc orków na twarz. Są w sam raz do osłaniania armii pred maszynami - overguessować nie można, a 10" zasłony przed screaming skull katapult czy rakietnicą to fajna sprawa. Powalczyć z jakimiś słabszymi strzelcami czy maszynami też mogą.generalnie fasty w orcasach nie nadaja sie do walk z elfami...w zasadzie z undeadami to tez statysci...
Można ich brać bez łuków? Ile kosztuje najtańsza wersja?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
72 najtansza ktora cos robi... (dzidy + trabka)
saute za 60 (czyli po 12 za sztuke).... pajaki za 13 bo maja speary na wersji standard
zabierz levele na magach.. i tak sie nie pzebijesz (a jesli przebijesz to znaczy, ze i tak w nastepnej turze przeciwnik jest u ciebie)...
a tak wogole to sie zastanawiam jak ty sobie wyobrazasz tk ktore dadza ci podjechac fastem na 10" od katapki? (przeciez w tej armii skorpiony i carriony zalatwiaja takie przyjemne sprawy bez problemu )
saute za 60 (czyli po 12 za sztuke).... pajaki za 13 bo maja speary na wersji standard
zabierz levele na magach.. i tak sie nie pzebijesz (a jesli przebijesz to znaczy, ze i tak w nastepnej turze przeciwnik jest u ciebie)...
a tak wogole to sie zastanawiam jak ty sobie wyobrazasz tk ktore dadza ci podjechac fastem na 10" od katapki? (przeciez w tej armii skorpiony i carriony zalatwiaja takie przyjemne sprawy bez problemu )
a no właśnie, to mnie trapi troszke,Shino pisze:zabierz levele na magach.. i tak sie nie pzebijesz (a jesli przebijesz to znaczy, ze i tak w nastepnej turze przeciwnik jest u ciebie)...
jak na pisałem wcześniej to nie mój format, ja lubie 1500 i jak gram na magach to właśnie mam 6PD + dwa boundy, i to działa, nawet ładnie, bo nie magiczne mają 3DD z 2 scrolami - to jest do przeżycia
ale na 2500 przeciwnik ma raczej większą ochronę, zresztą zobacz jaką ty masz... 7DD
Ty też masz 2 magów... i chyba skuteczność ich na 2500 bedzie raczej słaba...quas pisze:ale w ostatnim turnieju grajac przeciwko armiom z 2magami(DE jankola i butcherzy) jak i z TK w zasadzie tego DS moglbym nie miec
IMO bo nie mój format jeszcze nie, ale niedługo
czary to kostkologia
jak mam 6PD a przeciwnik 6DD to kto wyrzuci wiecej decyduje o fazach
przeciwko armiom z 1 caddy-od 2 tury powinny czary wchodzic
na SW przebijalem sie przez 2-3DS + 4-5DD
jezeli ktos ma magiczna armie to wziecie np duzego szamana nic nie zmienia-popchniecie wezmie na DS,1 czar wpusci i pozostale prawdopodobnie rozproszy(jakis tez moze mi nie wejsc)
a przy duzym szamanie baaaardzo polegam na magii
przy taki zestawie-ups,270pkt jak sie nie zwroci to nie bede plakal...
licze bardziej na czary w stylu gork fix it albo stopa niz popychaczka
ewentualnie pierdniecie w jakis fast
Jankol co do podstawiania-pamietaj jeszcze o 3 rzeczach...
Ld harpii i 16% ze oddzial absolutnie nic nie zrobi...kolejne 16% ze moze wjechac we wroga w czasie takich szachow
no i na deserek rozstawienie tego na stole-jezeli fast bedzie przeszkadzal w ruchu innej jednostki to oblana animozja pozbawia mnie ruchu na przynajmniej 2 oddzialach-a to boli
sam uzywasz 2xfast....wiec problem masz dokladnie taki sam
najtanszy fast kosztuje 65pkt...luki sa po 1 pkt za sztuke(do rozwazenia...choc 1 strzal zwykle trafiajacy na 6+ nie jest zadna rewelka)
muzykow nie polecam-lepiej wzisc luk lub orcasa w oddziale
ergo->do rozwazenia jest granie na 3fastach(ci wpada w opcji zamiana savage na pomidorki),4ry to juz za duzo na tym pulapie pktowym...przynajmniej tak wynika z moich obserwacji
jak mam 6PD a przeciwnik 6DD to kto wyrzuci wiecej decyduje o fazach
przeciwko armiom z 1 caddy-od 2 tury powinny czary wchodzic
na SW przebijalem sie przez 2-3DS + 4-5DD
jezeli ktos ma magiczna armie to wziecie np duzego szamana nic nie zmienia-popchniecie wezmie na DS,1 czar wpusci i pozostale prawdopodobnie rozproszy(jakis tez moze mi nie wejsc)
a przy duzym szamanie baaaardzo polegam na magii
przy taki zestawie-ups,270pkt jak sie nie zwroci to nie bede plakal...
licze bardziej na czary w stylu gork fix it albo stopa niz popychaczka
ewentualnie pierdniecie w jakis fast
Jankol co do podstawiania-pamietaj jeszcze o 3 rzeczach...
Ld harpii i 16% ze oddzial absolutnie nic nie zrobi...kolejne 16% ze moze wjechac we wroga w czasie takich szachow
no i na deserek rozstawienie tego na stole-jezeli fast bedzie przeszkadzal w ruchu innej jednostki to oblana animozja pozbawia mnie ruchu na przynajmniej 2 oddzialach-a to boli
sam uzywasz 2xfast....wiec problem masz dokladnie taki sam
najtanszy fast kosztuje 65pkt...luki sa po 1 pkt za sztuke(do rozwazenia...choc 1 strzal zwykle trafiajacy na 6+ nie jest zadna rewelka)
muzykow nie polecam-lepiej wzisc luk lub orcasa w oddziale
ergo->do rozwazenia jest granie na 3fastach(ci wpada w opcji zamiana savage na pomidorki),4ry to juz za duzo na tym pulapie pktowym...przynajmniej tak wynika z moich obserwacji