Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2
Moderator: misha
Po pierwsze, przestań chłostać język polski i użytkowników forum i zainstaluj sobie jakiś program poprawiający błędy.Ice-T pisze:A ja dizś miałem okazje zagrac na nowe wampirki ogolnie to bardzo mało ich ale szybko sie rozmnażaja Vampy sa plewne jak nigdy do tąd, z tą różnica że czaróją również jak nigdy do tąd.
Izasada nie wpuszczamy popychaczek to podstawa jak wpóscisz to pozamiatane.
Zombie nadajas ię tylko do trzymania ćwiar i jak wpadnie cos duzego to zeby przytrzymac na turę lub dwie.
Czar 5 z ich loru to przegiecie robienie sobie na 4+ kurwa spirit hostów ja nei mogę ;(
To ta z grubsza acha i Wrighty przegiecie goscie z 3A i S5 eteryczni robia taki rospierdziel że głowa boli
to tak po krótce ogólnie magia przegieta bardzo silna wręcz niesamowiete rzeczy mozna wycisnac teraz moze beę mail okazje pograc na inne zestawy np ghule które podobno sa neizłe bo maja 2A z S3 ale zato T4 i poison z popychaczka mogą sie ruszyć nawet 24" a to wszystko za 8pts
Po drugie, widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz
Co do innych posiadających ab, zasadniczo wszystkie plotki się potwierdziły, to cieszy.
Wie może ktoś jakie są wymiary spearheada?? (chodzi o wielkość pudełka)
Bo wiem, że waży 1.5kg.
By uniknąć pytań "po co Ci to?" od razu piszę, że potrzebuje tej informacji do przesyłki...
Bo wiem, że waży 1.5kg.
By uniknąć pytań "po co Ci to?" od razu piszę, że potrzebuje tej informacji do przesyłki...
wielkosci skull passa - na grubosc tezIzwor pisze:Wie może ktoś jakie są wymiary spearheada?? (chodzi o wielkość pudełka)
Bo wiem, że waży 1.5kg.
By uniknąć pytań "po co Ci to?" od razu piszę, że potrzebuje tej informacji do przesyłki...
"I fart in your general direction"
Gralem dzis pierwsza bitwe nowymi wampirami. Ogolnie jestem bardzo zadowolony, wymyslilem fajne kombo ktore jest mega skuteczne:
20GG z GW, banner of Barrows. Za nimi Corpse Cart dajacy ASF. Bitwa byla na orki na 1650p, nie starczylo mi punktow na helm of Commandment ale na 2000 danie ws7 GG bedzie robilo niesamowite rzeczy - trafiamy i ranimy na 2. Maja tylko 5save, ale wskrzeszanie przy full magii jest proste i przyjemne
Corpse Carty sa wysmienite do piechotnej armii, -1 do save potrafi namieszac, a jak sie ich wezmien na 2000 2 lub 3 to jest juz rzeznicko. I nie jest chariotem i large targetem, co sie bardzo przydaje.
Fell baty plus summon creatures za marne 15 punktow tez jest super - w bitwie dzieki tem baty zabily 2 magow (glupi blad przeciwnika ale zawsze cos ) 5 maszyn i NG na spole z GG.
Zombie tez sa spoko, jak wezmie sie ich duza ilosc - np 27 za 108 punktow to robia niezla przeszkode dla przeciwnika - ogolnie taki fajny swarm z nich jest
Varghulf tez jest fajny ale zginal mi w gmlupi sposob, to za bardzo go nie potestowalem
Wampom dalem konie za 8p, wiec mialy tylko save na 6 ale jakos schowanie ich w 2 10 ghuli dalo rade, chociaz brak dobrego save boli - malo co 1 wampa nie zabily pajaki...
No i to co nas obecnie moim zdaniem boli - jak sie gra na magii generala mozna szybko stracic (jak przeciwnik sie postara) a to wtedy baaardzo boli - gg i bk np maja ld 6 lub 7 (juz nie pamietam)
Ale ogolnie mysle ze armia jest super, tyle ze teraz wszyscy beda brali super ochrone magiczna i zrobi sie pewnie troche trudniej
20GG z GW, banner of Barrows. Za nimi Corpse Cart dajacy ASF. Bitwa byla na orki na 1650p, nie starczylo mi punktow na helm of Commandment ale na 2000 danie ws7 GG bedzie robilo niesamowite rzeczy - trafiamy i ranimy na 2. Maja tylko 5save, ale wskrzeszanie przy full magii jest proste i przyjemne
Corpse Carty sa wysmienite do piechotnej armii, -1 do save potrafi namieszac, a jak sie ich wezmien na 2000 2 lub 3 to jest juz rzeznicko. I nie jest chariotem i large targetem, co sie bardzo przydaje.
Fell baty plus summon creatures za marne 15 punktow tez jest super - w bitwie dzieki tem baty zabily 2 magow (glupi blad przeciwnika ale zawsze cos ) 5 maszyn i NG na spole z GG.
Zombie tez sa spoko, jak wezmie sie ich duza ilosc - np 27 za 108 punktow to robia niezla przeszkode dla przeciwnika - ogolnie taki fajny swarm z nich jest
Varghulf tez jest fajny ale zginal mi w gmlupi sposob, to za bardzo go nie potestowalem
Wampom dalem konie za 8p, wiec mialy tylko save na 6 ale jakos schowanie ich w 2 10 ghuli dalo rade, chociaz brak dobrego save boli - malo co 1 wampa nie zabily pajaki...
No i to co nas obecnie moim zdaniem boli - jak sie gra na magii generala mozna szybko stracic (jak przeciwnik sie postara) a to wtedy baaardzo boli - gg i bk np maja ld 6 lub 7 (juz nie pamietam)
Ale ogolnie mysle ze armia jest super, tyle ze teraz wszyscy beda brali super ochrone magiczna i zrobi sie pewnie troche trudniej
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Ja przejrzałem Army book-a i pierwsze co się rzuca w oczy to wrażliwośc generała a strata vampira teraz oznacza masowe sypanie i utrata potencjału magicznego który jest niezbędny dla tej armii. Chyba najbardziej odporny jest koleś z Dread Knight, Walah's Bloody Haubrek , Gem of Blood. Ale to zostawia 75punktów na vampire powers i 35 na magiczne przedmioty a i tak AS 1+ i Ward na 5+ to nie jest tak wiele na kolesiu z M7 na bitwy poniżej 2000 to wygląda już zupełnie źle. A niska bardzo niska liderka powoduje że sypanie będzie naprawdę masowe.
Dlatego rzucanie czarów też nie będzie takie przyjemna bo z nową tabelką mistcast-a vampir może się wysadzic w powietze.
Zombie Dragon jest przykry prawie 300punktów za potworka z T5 W5, niedużo lepszy od Abyssal Terror a dwa razy droższy.
Ale ogólnie to co jest dobre w armii to różnorodnośc naprawdę kombinacji jest wiele i każda jednostka ma zastosowanie, szczególnie to cieszy, gdyż podobnie jest z HE naprawdę jest w czym wybierac.
Dlatego rzucanie czarów też nie będzie takie przyjemna bo z nową tabelką mistcast-a vampir może się wysadzic w powietze.
Zombie Dragon jest przykry prawie 300punktów za potworka z T5 W5, niedużo lepszy od Abyssal Terror a dwa razy droższy.
Ale ogólnie to co jest dobre w armii to różnorodnośc naprawdę kombinacji jest wiele i każda jednostka ma zastosowanie, szczególnie to cieszy, gdyż podobnie jest z HE naprawdę jest w czym wybierac.
nie wiedzialem, ze to malo.Loremaster pisze:Chyba najbardziej odporny jest koleś z Dread Knight, Walah's Bloody Haubrek , Gem of Blood. Ale to zostawia 75punktów na vampire powers i 35 na magiczne przedmioty a i tak AS 1+ i Ward na 5+ to nie jest tak wiele na kolesiu z M7 na bitwy poniżej 2000 to wygląda już zupełnie źle.
pozdrawiam
Furion
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
1+AS 5+Ward za 60punktów na kolesiu z 3W a wartym co najmniej 500punktów.
A Wagony Black Knightów z regenracją nie będą jednak takie fajne , bo jak się wsadzi tam BSB to oddział traci eteryczny ruch, zawsze jakiś plus
A Wagony Black Knightów z regenracją nie będą jednak takie fajne , bo jak się wsadzi tam BSB to oddział traci eteryczny ruch, zawsze jakiś plus
spokojnie tylko większość z was nei widząła nawet podręcznika a co dopiero mażyła o grze a ja jako nie liczny miałem taka przyjemnosc.
Przykład Debelial vs Paraszczak masz przykłąd jak sie czasem mylicie Pozatym Przemek to kolega wiec reszte sobie dospiewajcie
Przykład Debelial vs Paraszczak masz przykłąd jak sie czasem mylicie Pozatym Przemek to kolega wiec reszte sobie dospiewajcie
Czy w invocation of nehek jest dopisek że można go rzucać do CC? na anglojęzycznym forum, ktoś zauwazył że nie...
Po czym w opisie czaru jest jakoby wspomniane że wskrzeszone modele szarżującego unitu nie dostają bonusów za szarżę... Ale mogę sobie wyobrazić sytuację że ktoś najpierw wskrzesza, potem szarżuje z vanhela.
Może to ktos zweryfikować? Bo to albo żenująca pomyłka albo spory problem...
Po czym w opisie czaru jest jakoby wspomniane że wskrzeszone modele szarżującego unitu nie dostają bonusów za szarżę... Ale mogę sobie wyobrazić sytuację że ktoś najpierw wskrzesza, potem szarżuje z vanhela.
Może to ktos zweryfikować? Bo to albo żenująca pomyłka albo spory problem...
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
nie jest napisane że można rzucac do combatu, więc trzymając się tego raczej nie można
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
nigdzie nie jest napisane że można, tylko że oddziały wskrzeszone nie dostają bonusów za szarżę, ale równiedobrze można szarżowac za pomocą book of arkhan, unseen lunker czy vanhel's dance macabre
"Models that are resurrected within a unit that has charged that turn do not gain charge bonuses in the following CC phase."
Konstrukcja tego zdania oznacza, że najpierw była szarża, a potem wskrzeszenie.
W przeciwnym wypadku zdanie powinno brzmieć:
"Models that had been resurrected within a unit that has charged that turn do not gain charge bonuses in the following CC phase."
Konstrukcja tego zdania oznacza, że najpierw była szarża, a potem wskrzeszenie.
W przeciwnym wypadku zdanie powinno brzmieć:
"Models that had been resurrected within a unit that has charged that turn do not gain charge bonuses in the following CC phase."