Ratuje dupę, przy nieoczekiwanych strzałach, jakiejś magii itp. Może z tym wardem przesadziłem, ale obroża, się przydaje.ward munie pomoze... jesli nie umiesz utrzymac liczki bez warda przy zyciu to tez takiej z wardem nie utrzymasz... ergo jest nie przydatny
No łał. Generuje 6 kostek w dwóch inkantacjach. King generuje 2 kostki również w dwóch. Ta przewaga w magii nie jest aż taka fajna, grałem wielokrotnie na LHP i na TK i LHP wychodzi dość blado przy innych magach- lordach (chaosowi, helficcy itp)niekoniecznie. HLP daje ci na tyle ogromna przewage w magii, ze king przestaje byc taki wazny...
Gówno prawda. Najgorszym przedmiotem jest Armour of Eternities. Poza tym plakietki kosztują 30, a nie 35 pkt. Możliwość przerzucenia słabego rzutu na magię ratuje twoje tury magii, gdyby coś nie wyszło. A możliwość przerzucenia 3 kostek dwa razy na turę jest zajefajna.plakietki to najgorszy item z tk.. .potestuj sobie ile razy bys go uzyl w grze... a pamieaj, ze kosztuja 35 pkt...
Ekhm. Z doświadczenia wiem, że klocek 4 rydwanów przechodzi przez driady niczym Khemrijski gigant przez skinki. "Ciężka" kawaleria robi dokładnie N.I.C. Podaj mi chociaż jedno praktyczne ich zastosowanie oprócz dokładania do CR.ke? rydwany sie przez driady przegbijaja? ciezka kawaleria nic nei robi? WTF? Oo
Może nie dopatrzyłem. Łucznicy to niezła jendostka, trafianie zawsze na 5+ jest fajowe na wrogich magów i powiedzmy ratlingi...noe maja luki... poza tym ciezko overunowac po szkieletach z championem ale to inna sprawa..
Haha... Tu się zgadzamy. Nie można mieć ich za dużo. Zwykle ma się ich za mało...zastanawiam czy nie wrzucic tego do sygnaturki..A poza tym w rozpisce za dużo scorpionów.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)