Szczurki na 2250 z warlordem.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Szczurki na 2250 z warlordem.

Post autor: ksuM »

Hej.

Ostatnio bawię się skavenami bo strasznie od nich dostaję zazwyczaj mumiakami (szczególnie z dzwonem jak są przez 9-10) i postanowiłem trochę lepiej poznać wroga :wink:

Narazie mam coś takiego:

---------------------------------------------------------------------
MAGIA

Inżynier - 3 tokeny, warpscroll.

Inżynier - demon, scroll.

Inżynier - 2 scrolle.

(+ lord z bands of power)

---------------------------------------------------------------------
ŚMIECI

2 globy.

2 globy.

2 globy.

6 night runnersów z dwiema brońmi.

6 night runnersów z dwiema brońmi.

6 night runnersów z dwiema brońmi.

21 niewolników - muzyk.

21 niewolników - muzyk.

21 niewolników - muzyk.

---------------------------------------------------------------------
WYKOPKI

5 guttersów - trucizna.

5 guttersów - trucizna.

---------------------------------------------------------------------
STRZELANIE

9 jezzaili.

9 jezzaili.

Łorp-lajtning.

Łorp-lajtning.

(+ 2 ratlingi)

---------------------------------------------------------------------
WALKA

Warlord - HA, GW, enchanted, bands, amulet warpowy.

25 clanratów - F/C, ratling.

25 clanratów - F/C, ratling.

25 clanratów - F/C, ratling.

---------------------------------------------------------------------

Gra się tym super, ma wszystko co potrzeba - fajną i skuteczną magię (warpscroll + bands + demon oprócz 8 kości, przy czym jeden ma 3 tokeny żeby móc rzucać na 3), bardzo mocne strzelanie z 18 jezzaili, 2 armatami i 3 ratlingami, ogromnie dużo śmieci śmieci, skuteczne wykopki i 3 kloce do walki, z czego jeden z lordem jest naprawdę mocny.

No i LD10.

Brak BSB ale co zrobić.

Dzwon na 2250 jakoś za trudno mi wcisnąć, poza tym brakuje mi choć jednej rzeczy która potrafi jakoś walczyć, a lord jest fajny z S9 i d3 ranami. Oczywiście S9 nie wchodzi nigdy, ale dzięki temu wchodzą 2d6 s5:)

Opinie?

Pozdro.
Ostatnio zmieniony 9 lut 2008, o 22:56 przez ksuM, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

nie masz nic odpornego na psychologie (brak dzwona), a magia przeciwnika moze zabolec, przy 3 elektrykach (slaan), a tak to nic nowego ;p

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nie chcę nic nowego;d

No a LD10 przy generale powiedzmy że trochę pomaga w kwestii psychologii przy tych najważniejszych rzutach w centrum armii.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Za jedne clany i 2 guttersow wcisnij ratlinga i duzo smieciuchów.
Warlord za drogi, jemu wystarczy ward i enchanted shield, no i dwurak ;]
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Już mistrzu się robi;D

Wyedytowałem armię.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Duzo lepiej.
Lorda zostawiłes jak był ?
Ja jak juz biore warlorda to amulet, enchant, dwurak, heavy armor.
Kosztuje tyle co nic, a daje liderke, ma dobrego sejwa jak chcesz, a jak potrzeba to 6 siły, ew te bandsy mozna zostawic, ale z reguły ten przedmiot nie wchodzi ;].
Najty ja biorę tylko z dwoma bronmi, potrafią przynajmniej strzelcow lub maszyny poprzepychac.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nie po do daję lorda, żeby nie dostał jakiegoś fajnego magika:)

Ale w sumie.... to by mi dało punkty na dwie bronie, a to robi ogromną różnicę jak sam zauważyłeś.

Zaraz pokombinuję.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Dobra lord podoba mi się w sumie z enchanted i z bandsami - 2+ sejv, 4+ ward i S8 jak ktoś nie zdispeluje albo S6 po prostu.

Całkiem fajnie.

Mam spaczenie do tych magików z d3 ran, ale jak zdałem sobie sprawę, że mam 2 super celne armaty i 18 jezzaili to stwierdziłem, że i tak zadne drzewo nie podejdzie więc nie ma się co bać:)

Night runnersi z 12 atakami też zaczęli mi się podobać, na pewno nie są to już tylko śmiecie (choć nadal mogą być), ale mogą też powalczyć.

Wyedytowalem armię.

Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Post autor: Rydl »

nie bede zakladal nowego tematu bo nie widze w tym sensu ;) bo byl by bezmala taki sam co myslicie o takich skavenach maja jakas szanse ??? :
1 * Warlord @ 191 Pts
General; Warplock Pistol; Heavy Armour
Weeping Blade [45]
Enchanted Shield [10]
Warpstone Amulet [25]

1 Chieftain @ 145 Pts
Battle Standard
Storm Banner [75]

1 Warlock Engineer @ 95 Pts
Magic Level 1
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 95 Pts
Magic Level 1
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

29 Clanrats @ 220 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

29 Clanrats @ 220 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

21 Clanrat Slaves @ 42 Pts

21 Clanrat Slaves @ 42 Pts

23 * Stormvermin @ 326 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Fangleader @ [10] Pts

1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun

24 Plague Monks @ 260 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Umbranner [35]

1 Plague Deacon @ [10] Pts

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires

7 Plague Censer Bearers @ 119 Pts
Frenzy; Censer

2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe

12 Giant Rat Pack @ 60 Pts

2 Packmasters @ [0] Pts
Whip; Light Armour

12 Giant Rat Pack @ 60 Pts

2 Packmasters @ [0] Pts
Whip; Light Armour

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 209


Total Army Cost: 2250

Awatar użytkownika
skink
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120

Post autor: skink »

Zabrałbym Warlordowi weeping blade'a, a dał dwuraka, zredukował censerów do 6 - więcej nie jest potrzebne i zamiast umbrannera dał monkom banner of burning hatred - wtedy staliby się prawdziwymi rzeźnikami :wink: Za to by się chyba uzbierało na kolejne slavy, czy nightów... Poza tym to bardzo fajna klimatyczna rozpa. Magia raczej defensywna, za to w combacie niezła - monki, stromverminy i censerzy powinny dużo wroga ubić :D .

Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Post autor: Rydl »

wedlug mnie szkoda troche marnowac ta 7I

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

lord z weepingiem tez jest mocny, ewentualnie desolatke.

Burning hatred powoduje, ze zupelnie juz nie masz kontroli nad zfrenzowanym oddzialem.

Ciekawa koncepcja armii mimo to

jupi
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Kościan

Post autor: jupi »

trochę czasu minęło ale ostatnia rozpiska jest zdaje mi się nielegalna :) nie można mieć 3 tunelingów kiedy się ma tylko 2 razy clanraty

ja preferuje taką kombinację na warlordzie:

+HA +Tarcza +Regeneracja +Bransoletki +ASF [lub] + jeden atak
Obrazek

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Fajnie się to prezentuje, są jednak ale...
1) Lord ma pistolecik, uznawany jest on jako dodatkowa broń, czyli bez tarczy.
2) Stormveminy osobiście uważam za najgorszą plewę, nigdy jeszcze mi się nie spłaciły a kosztują sporo.
3) Jednych Gutterów masz za dużo
4) Nie wiem, czy nie wyszłoby lepiej zamienić tych Giant Ratów na coś innego, fakt mają 6 ruchu, ale wszelkie rzuty na LD cieniutko widzę, bo chłopaki nie mają rzędów.

Co do sztandaru dającego Hate, to moja metoda jest taka, że puszczasz przed nimi jakiąś 5-6 NR szeroko rozwiniętą, coby zastawili widoki mnichom i doprowadzasz w odpowienie miejsce. Wtedy po prostu zabierasz NR im z lini wzroku.

ODPOWIEDZ