WE vs. Chaos

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Paweles
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki

WE vs. Chaos

Post autor: Paweles »

Mam pytanie odnosnie walki z chaosem. Nie walczylem z ta armia, ale zdaje mi sie, ze armie z taka sila, wytrzymaloscia i savem ciezko jest tymi chudziutkimi elfami pokonac :P . Macie jakies skuteczne techniki na wygranie walki z nimi? Jesli tak, to prosze o porady. Jakie jednostki wystawiac, jakie przedmioty bohaterom, jak grac itp.

Lukas
Warzywo
Posty: 15

Post autor: Lukas »

ogólnie rzecz biorac chaos do 2000ptk. jest słaby i da rade z nim wygrac ale powyzej zaczynaja sie schody jak pojawia sie smok i hellka. ja jakos nigdy grajac z nimi nie robiłem rozpisek jakos super nastawionych na chaos tylko ogólnie

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

chowaj się po lasach i strugaj Pinokia strugaj, a po 6 turach będziesz cieszył pingwina , na kawalerię dobrzy są eternale :)

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Chaos to pół biedy, stokroć gorsze są Demonic Legiony. Tego najlepiej po prostu unikać :P

To tak: Na demonetki grzejesz driadami. Przy farciarskich rzutach możesz wygrać. Żeby nie ryzykować pojedź dwoma oddziałami.

Chosenów i Korniaków to chyba najlepiej przyjąć na klatę drzewkami: Treeman i Treekiny (IMHO lepsze te drugie - kosztują mniej, a w walce z tą kawalerią powinny zrobić więcej)

Chariot jest do rozmontowania np. Tancerzami, Wildami

To samo ze screamerami.

Pozostają jeszcze demony i bestie, na które po prostu trzeba mieć plan, zależny od tego, jak toczy się bitwa.

Pozdrawiam, Qbas :wink:
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

bartekk
Mudżahedin
Posty: 293
Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia

Post autor: bartekk »

ehh co do chosenów i korniaków też myślałem o braniu je na drzewiastą klatę. demony i bestie- treaman+driady ale wpierw krótki ostrzał. i w las. mogą pomóc warhawk riderzy.

Rybol
Wałkarz
Posty: 74

Post autor: Rybol »

Wykorzystaj przewagę mobilności welfów, to rada na początek. Wyeliminuj wszelkie zapychaczki, wspomagaczki i wszelkie lżejsze siły chaośników. To już pozwoli ci zwyciężyć, jeśli ty sam poniesiesz niewiela strat. Wszelkie rydwany i rycerzy zostaw na koniec, wtedy zrób kilka pułapeczek i gotowe. Proste nie... :lol2:

Dobry będzie do tego na pewno oddział wildów z war bannerem, przydać się mogą również wardancerzy z masą ataków z killing blowem. Co do przedmiotów to na pewno hail a reszta jak uważasz...

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Na mniej niż 2000 pkt. nigdy z Chaosem grając WE nie przegrałem. Średnia moich wyników z tą armią oscyluje wokół masakry. Naprawdę tylko z dobrym graczem z TOP 20 ligi to jest wyzwanie jakieś.

1. Łucznicy
- zwykle mam 2-3 oddziały; jeśli zaczynam to mam 2 tury ostrzału w tym 2ga z S4, co pozwala wyeliminować wszystkie psy, marauderów i co tam lekkiego jest
- jeśli przeciwnik zaczyna to bataliony łuków po prostu stają dalej i de facto wychodzą i tak 2 tury strzelania
2. Driady
- u mnie oddziały driad ubezpieczają łuczników coby w razie czego przegonić jakiegoś fasta czy pieski, mogą nawet przyjąć latacze w postaci furii i screamerów (magiczne ataki tamci mają co prawda, ale przy dużej liczbie dostawionych driad nie przebiją się, a 2ga runda kończy taką walkę, chyba że naprawdę ma się turbo pecha)
3. Glade Riders
- jeśli wystawiasz, a ja tak robię, to zyskujesz super jednostkę do wciągania w pułapki, wyciągania khorników, blokowania przeciwnika, a chaos nie ma jak ci tego wystrzelać, bo strzelania tam brak (w 99% rozpisek)
- ustawienie dzieki nim rycerzy i cięższych zabawek bokiem do ciebie to naprawdę nie jest trudne
4. Wild Riders
- kluczowa jednostka do kontry; od boku powinna przegonić każdy oddział rycerzy zwykłych lub nawet khorniki, dzięki Fear Outnumber oczywiście; od przodu jest trudniej i trzeba to wspierać czymś, np driadami

Więcej na chaos nie potrzeba. Oczywiście mój wywód tyczy się <2000 pkt. Jak masz treemana to samo drzewo potrafi zmęczyć kawalerie. Herosów to trzeba zastrzelić lub zakanapkować.

Z demonicznymi legionami jakoś dużo trudniej nie jest, choć mają napewno bardziej odporne oddziały ze względu na ward. Ciężko przepchnąć khornowych bloodcrushersów. Zwykle idzie wystrzelać wszystko słabsze zostawiając na deser najtwardsze oddziały, co i tak powinno dać solidną wygraną bez ruszania tego co niewygodne.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Z mojej perspektywy moge powiedziec ze WE na mniejsze punkty z chaosem ma ogromna korzysc.
wlasciwie nie mamy nic do ubezpieczania oprocz kawy (gdy gralem na exaled demonie bywalo latwiej)
drzewko wlasciwie jest nie do ruszenia bez strat.
wystarczy jeden fast dawajacy flee i mozemy miec zamieciony flanke (psow juz pewnie nie ma po ostrzale..)
powyzej 2k wchodzi smok i juz sie zaczynaja klocki :D

Awatar użytkownika
Paweles
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 104
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Paweles »

Wielkie dzieki za porady. Mam nadzieje, ze sie przydadza (zreszta pewnie nie tylko mi)

Jak chaos wystawia smoka, to rozumiem trzymac sie w miare mozliwosci z daleka od niego?

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

smoka złapać w pułapkę i zabić :D
można próbować na treemana, potem skanapkować czymś innym, Ja zawsze biję w CC w smoka, coby szybko go zabić i zafundować FO przeciwnikowi. Wcześniej oczywiście można spróbować smoka ostrzelać - jakieś rany idzie nabić, chyba, że to tęczowy - wtedy szkoda strzał i zostaje CC.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

ODPOWIEDZ