WIELKA INKWIZYCJA V - TURNIEJ MASTER - 29-30 marzec 2008
WIELKA INKWIZYCJA V - TURNIEJ MASTER - 29-30 marzec 2008
Klub Inkwizytor zaprasza wszystkich graczy na turniej „WIELKA INKWIZYCJA
Sponsorami turnieju jest sklep Faber&Faber oraz sklep Stary Świat
29-30 marzec 2008
WARSZAWA
Miejsce to ostatecznie Narbutta 65\71
Regulamin Turnieju Master WFB
Przyjmowanie zgłoszeń
1) Rozpiski należy wysyłać na adres wielka_inkwizycja@op.pl
2) Jeśli rozpiska jest wysłana w postaci pliku Army Builder powinna być tworzona w wersji 2.2c programu. Proszę także dodatkowo przysyłać rozpiski w html-u.
3) Przysłana rozpiska (plik) oraz temat musi być nazwana imieniem i nazwiskiem gracza. Należy napisać w mailu ID gracza ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php oraz ewentualnie telefon kontaktowy. Za niepodpisaną rozpiskę nie będzie dodatkowych punktów. Rozpiski będą przyjmowane tylko parami (chyba że ktoś gra jedną armią)!!!!!!!!
4) Osoby, które przyślą poprawną rozpiskę do końca dnia 25.03.2008, otrzymają dodatkowe 3 na drużynę do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia gracza z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turnieju.
5) Na turnieju jest nie ograniczona liczba miejsc.
6) Głównym Sędzią turnieju jest Piotr „Holan” Holanowski i on podejmuję ostateczne decyzję w problemowych kwestiach, Worst Play-ach itp. Sędziami liniowymi będą Karol „Młody” Pietrowicz, Jacek "Supeł" Suplewski oraz któryś z Inkwizytorów. Hobbystkę oceniać będzie Rafał Raczyński.
Zasady Turnieju
1) Rozpiski są jawne.
2) Wejściówka 70 zł za parę, lub 45 za osobę grającą samemu.
3) Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), albo jedna na 4444 (min. 4400), ale jej ograniczenia wynoszą: max 8 herosów - w tym 2 lordów, 6 speciali , 4 rary i minimum 6 corów (HE mają tyle samo herosów ale 8 speciali, 8 rarów i minimum 4 cory).
4) Istnieje wymóg pomalowanej armii.
5) Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani żadnych bohaterów specjalnych.
6) Obowiązują zasady 7 edycji WFB, wszystkie WD i Annuale, które ukazały do 7 dni przed turniejem.
7) Na turnieju obowiązuję wymóg posiadania pomalowanych figurek które "wskrzeszamy" za pomocą czarów, przedmiotów itp. Nie ma opcji że wprzeszamy figurki które są niepomalowane, proxowane lub są to tylko podstawki.
8 Wszystkie Army Books a ponadto:
a)Armie z podręcznika "Storm of Chaos", które nie mają swojego odpowiednika w 7 edycji.
b)Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, za wyjątkiem pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać tylko w armiach, które mają wyraźnie zaznaczoną opcję brania jednostek DoW (są one wymienione jako opcja rare). Działa DoW są dostępne tylko w armii DoW.
c) Treasures of the old ones
d) Armie z kampani "Lustria" (generałem będzie lord limited, specjale są niedopuszczone)
eDogs of War Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
f) Chaos Dwarfs Ravening Hordes
g) Kislev Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy)
h) Chaos Mounted Demonettes, Chronicles 2004
i) Dark Elves (Angielski Army Book podlega modyfikacjom wprowadzonym przez Erratę (Chronicles 2004) Polska księga armii uwzględnia już te zmiany) + City Garrison DE + Hydry wg. Annuala + Można korzystać z przedmiotów dodanych do podstawowej armii w podręczniku "Storm of Chaos"
j) Lizardmen: Southlands są oczywiście dopuszczone jako armia równorzędna z podstawową + Sacred Spawnings z White Dwarfa
k) Ogre Rhinox Riders
l) Alternatywne bronie na Gigancie TK.
Ograniczenia:
1) Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
2) -max 14 lev. magii na sojusz
(Runesmith 1, Warriorpriest 1, Arch Lektor 2 lvl, Runelord na Kowadle 2 lvl, Skaven Enginieer 1 lvl, a z jakimkolwiek upgradem 2 lvl. w Khemri: High Liche Priest 4, Liche Priest 2, Prince 1, King 2)
Bitwy:
1) Gramy 4 bitew: dwie w sobotę oraz dwie ostatnie w niedzielę.
2) Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedzielne bitwa czwarta rozpoczyna się o 8:30. Planowanie zakończenia turnieju godzina 20.30.
3) Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godzin (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
4) Dopuszcza się możliwość wystawienia lekkich i pomalowanych proxów po uzgodnieniu z sędziami np.: wystawienie balisty DE w armii HE. Proszę to zgłaszać przy wysyłaniu rozpisek.
5) Gramy na stołach 96”x 48”.
6) Na turnieju gramy parami i każda armia może się zagrać z każdą armią (nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE). W sojuszu nie mogą grać dwie te same armie (armie z SoC, Lustrii i ich odpowiedniki w książkach armii są liczone jako te same armie). Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia jedną bądź dwoma armiami. W przypadku armii chaosu (Bestie, Wojownicy, Demony) mogą się one łączyć tylko, gdy w każdej z armii znajdują jednostki jednego typu. Bestie mogą się łączyć w Wojownikami tylko, gdy żadne Bestie nie zawierają żadnego oddziału Wojowników i odwrotnie (w armii Wojowników nie ma oddziałów Bestii). Limit wystawienia jednostek 0-1 obowiązuje dla obu armii sojuszniczych (np.: nie można wystawić dwóch regimentów Furii).
7) Armie walczące po tej samej stronie w turniejach par należy traktować jako sojusznicze. Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika wzbudzają panikę. Nie można natomiast rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników. Poza tym armie są dla siebie całkowicie friendly więc działają na nie inne bonusu wynikające z przedmiotów np: Imperial Banner z Empire.
8 Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.
9) Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą przesunięte przez WE.
Teren
Stasujemy zasady terenów z najnowszych Uściśleń Sędziowskich.
Scenariusze i licznie punktów
1) W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
2) Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wybrania strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu (może wziąć dowolną stronę albo zdecydować czy zaczyna jako 1 czy może jako 2). Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
3) Drugim wyjątkiem jest to że stoły są podzielone na 8 części o wielkości 24” x 24”i każda jest warta 75 pkt.
4) W czasie wystawiania Teamy rozstawiają po jednej jednostce z każdej armii (lub 2 jeśli jest jedna armia).
5) Leśne elfy posiadają dodatkowy las.
6) Bitwy punktowane są według następującej tabelki:
Różnica VP wygrany VP pokonany
0 do 349 10 10
350 do 749 11 9
750 do 1099 12 8
1100 do 1449 13 7
1450 do 1849 14 6
1850 do 2199 15 5
2200 do 2599 16 4
2600 do 2949 17 3
2950 do 3299 18 2
3300 do 3699 19 1
3700 do 4049 20 0
4050 do 4449 21 0
4450 do 4799 22 0
4800 i więcej 23 0
Dodatkowo, jeśli na stole nie zostanie ŻADNA żywa figurka przeciwnika (uciekające figurki liczą się nieżywe) to wygrany dostaje dodatkowo + 1VP
Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte pod czas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będę miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak:
-detale (jakość malowania) 3 pkt
-podstawki (w tym traye) 2 pkt
-konwersje 3pkt.
-WYSIWYG 2pkt.
-WOW 3 pkt.
-rozpiska jest obligatoryjna
Punkty z oceny hobbystycznej to 0-26 na sojusz (po 13 za każdą armię)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 15 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 140: 96 z bitew + 3 za wysłanie rozpiski w terminie + 26 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy.
Punkty Worst Play
1) Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę, do ukarania punktami Worst Play.
2) Punkty te przyznawane będą na wyraźną prośbę grającego i po ocenie sytuacji przez Sędziego Głównego oraz Sędziów Liniowych.
3) Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
4) Uwzględniane zostaną po zakończeniu turnieju w klasyfikacji końcowej wg następującego schematu:
1 głos -5 punkty
2 głosy -20 punktów
3 głosy - dyskwalifikacja
Procedura zgłaszania punktów Worst Play:
1) W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
2) Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
3) Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u Sędziego Głównego odpowiednie uzasadnienie.
4) W potwierdzonych przypadkach i po konsultacji z pozostałymi sędziami, sędzia główny podejmie decyzję o przyznaniu lub nie przyznaniu takich punktów, o czym obie strony zostaną niezwłocznie poinformowane.
Ponadto sędziowie mogą ukarać graczy punktami karnymi za nie sportowe zachowanie, nie oddawanie wyników bitew w terminie, oszukiwanie, rozmyślne doprowadzanie do konfliktów lub przedłużanie bitew - nie więcej niż 10 punktów karnych na bitwę. W skrajnych przypadkach (alkohol, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Sponsorami turnieju jest sklep Faber&Faber oraz sklep Stary Świat
29-30 marzec 2008
WARSZAWA
Miejsce to ostatecznie Narbutta 65\71
Regulamin Turnieju Master WFB
Przyjmowanie zgłoszeń
1) Rozpiski należy wysyłać na adres wielka_inkwizycja@op.pl
2) Jeśli rozpiska jest wysłana w postaci pliku Army Builder powinna być tworzona w wersji 2.2c programu. Proszę także dodatkowo przysyłać rozpiski w html-u.
3) Przysłana rozpiska (plik) oraz temat musi być nazwana imieniem i nazwiskiem gracza. Należy napisać w mailu ID gracza ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php oraz ewentualnie telefon kontaktowy. Za niepodpisaną rozpiskę nie będzie dodatkowych punktów. Rozpiski będą przyjmowane tylko parami (chyba że ktoś gra jedną armią)!!!!!!!!
4) Osoby, które przyślą poprawną rozpiskę do końca dnia 25.03.2008, otrzymają dodatkowe 3 na drużynę do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia gracza z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turnieju.
5) Na turnieju jest nie ograniczona liczba miejsc.
6) Głównym Sędzią turnieju jest Piotr „Holan” Holanowski i on podejmuję ostateczne decyzję w problemowych kwestiach, Worst Play-ach itp. Sędziami liniowymi będą Karol „Młody” Pietrowicz, Jacek "Supeł" Suplewski oraz któryś z Inkwizytorów. Hobbystkę oceniać będzie Rafał Raczyński.
Zasady Turnieju
1) Rozpiski są jawne.
2) Wejściówka 70 zł za parę, lub 45 za osobę grającą samemu.
3) Wielkość armii: 2 x 2222 punktów.(min 2 x 2200), albo jedna na 4444 (min. 4400), ale jej ograniczenia wynoszą: max 8 herosów - w tym 2 lordów, 6 speciali , 4 rary i minimum 6 corów (HE mają tyle samo herosów ale 8 speciali, 8 rarów i minimum 4 cory).
4) Istnieje wymóg pomalowanej armii.
5) Nie można używać armii alternatywnych (tych z tyłu podręczników) ani żadnych bohaterów specjalnych.
6) Obowiązują zasady 7 edycji WFB, wszystkie WD i Annuale, które ukazały do 7 dni przed turniejem.
7) Na turnieju obowiązuję wymóg posiadania pomalowanych figurek które "wskrzeszamy" za pomocą czarów, przedmiotów itp. Nie ma opcji że wprzeszamy figurki które są niepomalowane, proxowane lub są to tylko podstawki.
8 Wszystkie Army Books a ponadto:
a)Armie z podręcznika "Storm of Chaos", które nie mają swojego odpowiednika w 7 edycji.
b)Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, za wyjątkiem pojedynczych modeli zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać tylko w armiach, które mają wyraźnie zaznaczoną opcję brania jednostek DoW (są one wymienione jako opcja rare). Działa DoW są dostępne tylko w armii DoW.
c) Treasures of the old ones
d) Armie z kampani "Lustria" (generałem będzie lord limited, specjale są niedopuszczone)
eDogs of War Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
f) Chaos Dwarfs Ravening Hordes
g) Kislev Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy)
h) Chaos Mounted Demonettes, Chronicles 2004
i) Dark Elves (Angielski Army Book podlega modyfikacjom wprowadzonym przez Erratę (Chronicles 2004) Polska księga armii uwzględnia już te zmiany) + City Garrison DE + Hydry wg. Annuala + Można korzystać z przedmiotów dodanych do podstawowej armii w podręczniku "Storm of Chaos"
j) Lizardmen: Southlands są oczywiście dopuszczone jako armia równorzędna z podstawową + Sacred Spawnings z White Dwarfa
k) Ogre Rhinox Riders
l) Alternatywne bronie na Gigancie TK.
Ograniczenia:
1) Na każdy sojusz musi być przynajmniej jeden sztandarowy armii.
2) -max 14 lev. magii na sojusz
(Runesmith 1, Warriorpriest 1, Arch Lektor 2 lvl, Runelord na Kowadle 2 lvl, Skaven Enginieer 1 lvl, a z jakimkolwiek upgradem 2 lvl. w Khemri: High Liche Priest 4, Liche Priest 2, Prince 1, King 2)
Bitwy:
1) Gramy 4 bitew: dwie w sobotę oraz dwie ostatnie w niedzielę.
2) Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedzielne bitwa czwarta rozpoczyna się o 8:30. Planowanie zakończenia turnieju godzina 20.30.
3) Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godzin (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
4) Dopuszcza się możliwość wystawienia lekkich i pomalowanych proxów po uzgodnieniu z sędziami np.: wystawienie balisty DE w armii HE. Proszę to zgłaszać przy wysyłaniu rozpisek.
5) Gramy na stołach 96”x 48”.
6) Na turnieju gramy parami i każda armia może się zagrać z każdą armią (nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE). W sojuszu nie mogą grać dwie te same armie (armie z SoC, Lustrii i ich odpowiedniki w książkach armii są liczone jako te same armie). Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia jedną bądź dwoma armiami. W przypadku armii chaosu (Bestie, Wojownicy, Demony) mogą się one łączyć tylko, gdy w każdej z armii znajdują jednostki jednego typu. Bestie mogą się łączyć w Wojownikami tylko, gdy żadne Bestie nie zawierają żadnego oddziału Wojowników i odwrotnie (w armii Wojowników nie ma oddziałów Bestii). Limit wystawienia jednostek 0-1 obowiązuje dla obu armii sojuszniczych (np.: nie można wystawić dwóch regimentów Furii).
7) Armie walczące po tej samej stronie w turniejach par należy traktować jako sojusznicze. Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika wzbudzają panikę. Nie można natomiast rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników. Poza tym armie są dla siebie całkowicie friendly więc działają na nie inne bonusu wynikające z przedmiotów np: Imperial Banner z Empire.
8 Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.
9) Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą przesunięte przez WE.
Teren
Stasujemy zasady terenów z najnowszych Uściśleń Sędziowskich.
Scenariusze i licznie punktów
1) W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
2) Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wybrania strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu (może wziąć dowolną stronę albo zdecydować czy zaczyna jako 1 czy może jako 2). Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
3) Drugim wyjątkiem jest to że stoły są podzielone na 8 części o wielkości 24” x 24”i każda jest warta 75 pkt.
4) W czasie wystawiania Teamy rozstawiają po jednej jednostce z każdej armii (lub 2 jeśli jest jedna armia).
5) Leśne elfy posiadają dodatkowy las.
6) Bitwy punktowane są według następującej tabelki:
Różnica VP wygrany VP pokonany
0 do 349 10 10
350 do 749 11 9
750 do 1099 12 8
1100 do 1449 13 7
1450 do 1849 14 6
1850 do 2199 15 5
2200 do 2599 16 4
2600 do 2949 17 3
2950 do 3299 18 2
3300 do 3699 19 1
3700 do 4049 20 0
4050 do 4449 21 0
4450 do 4799 22 0
4800 i więcej 23 0
Dodatkowo, jeśli na stole nie zostanie ŻADNA żywa figurka przeciwnika (uciekające figurki liczą się nieżywe) to wygrany dostaje dodatkowo + 1VP
Ocena hobbystyczna armii.
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna armii. Zdobyte pod czas niej punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będę miały wpływ na wyniki końcowe. Będą liczone takie kategorię jak:
-detale (jakość malowania) 3 pkt
-podstawki (w tym traye) 2 pkt
-konwersje 3pkt.
-WYSIWYG 2pkt.
-WOW 3 pkt.
-rozpiska jest obligatoryjna
Punkty z oceny hobbystycznej to 0-26 na sojusz (po 13 za każdą armię)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o Warhammerze. Do zdobycia będzie dodatkowe 15 punktów zaliczanych do rankingu generalnego turnieju. Pytanie będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Całkowita suma punktów do zdobycia wynosi 140: 96 z bitew + 3 za wysłanie rozpiski w terminie + 26 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy.
Punkty Worst Play
1) Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę, do ukarania punktami Worst Play.
2) Punkty te przyznawane będą na wyraźną prośbę grającego i po ocenie sytuacji przez Sędziego Głównego oraz Sędziów Liniowych.
3) Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
4) Uwzględniane zostaną po zakończeniu turnieju w klasyfikacji końcowej wg następującego schematu:
1 głos -5 punkty
2 głosy -20 punktów
3 głosy - dyskwalifikacja
Procedura zgłaszania punktów Worst Play:
1) W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
2) Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
3) Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u Sędziego Głównego odpowiednie uzasadnienie.
4) W potwierdzonych przypadkach i po konsultacji z pozostałymi sędziami, sędzia główny podejmie decyzję o przyznaniu lub nie przyznaniu takich punktów, o czym obie strony zostaną niezwłocznie poinformowane.
Ponadto sędziowie mogą ukarać graczy punktami karnymi za nie sportowe zachowanie, nie oddawanie wyników bitew w terminie, oszukiwanie, rozmyślne doprowadzanie do konfliktów lub przedłużanie bitew - nie więcej niż 10 punktów karnych na bitwę. W skrajnych przypadkach (alkohol, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2008, o 21:13 przez Dalmar, łącznie zmieniany 12 razy.
PROSZĘ O ZASTOSOWANIE SIĘ DO PONIŻSZEGO
Na turnieju będzie zakaz spożywania alkoholu. Powodem kolejnym poza oczywistymi jest to, że nie chcemy stracić z tego powodu kolejnej szkoły w której możemy zrobić duży turniej, a po ekscecach które były rok temu tak się właśnie stało z poprzednią lokalizacją - straciliśmy szkołę z bardzo fajną miejscówką, która była tania jak na Warszawę. Nie zastosowanie się do powyższego w skrajnych przypadkach bedzie skutkowało wyrzuceniem z turnieju. W Warszawie jest wiele pub-ów i każdy kto będzie chciał się napiać może to zrobić poza szkoła.
Na turnieju będzie zakaz spożywania alkoholu. Powodem kolejnym poza oczywistymi jest to, że nie chcemy stracić z tego powodu kolejnej szkoły w której możemy zrobić duży turniej, a po ekscecach które były rok temu tak się właśnie stało z poprzednią lokalizacją - straciliśmy szkołę z bardzo fajną miejscówką, która była tania jak na Warszawę. Nie zastosowanie się do powyższego w skrajnych przypadkach bedzie skutkowało wyrzuceniem z turnieju. W Warszawie jest wiele pub-ów i każdy kto będzie chciał się napiać może to zrobić poza szkoła.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2008, o 01:43 przez Dalmar, łącznie zmieniany 7 razy.
Dopisałem - moim zdaniem w definicji Limited sie zawiera.Shino pisze:nie dopuszczacie alternatywnych broni na gigsonie tk czy to tylko niedopatrzenie?
Taka prośba od mnie - pytajcie tutaj o konkretne sprawy z turniejem. Jeśli chcecie pogadać luźno o tej imprezie to zapraszam na posta o tym samym tytule, gdzie wcześniej była ankieta dotycząca WI.
imo punktowanie do 23 promuje nabijanie sobie punktow na warzywach w pierwszej bitwie, bo wiadomo, ze z dobrymi graczami takich skrajnych wynikow sie nie uzyska...duzo latwiej jest isc z pozycji broniacego przewage punktowa nabita w pierwszej bitwie, niz trafiajac na trudniejsza sciezke powoli wspinac sie srednimi wynikami... takze ja jestem za ograniczeniem maksymalnej liczby punktow do 20 za bitwe+ moze ten 1 za wyczyszczenie stolu
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
roznice 4800+ to da sie zrobic tylko na totalnych warzywkach. sorry, ale zabic przeciwnikowi wszystko tracac jakies minimalne punkty to na 4444 punktow sie nie zdarza z kims kto choc troche umie przesuwac figurki...
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
szybkie pytanko - czy jeśli wygrywający rzut zdecydował o wyborze strony, to czy druga drużyna MUSI zaczynać, czy ona decyduje kto zaczyna (czyli może np. nie wziąć 1szej tury ? Bo z powyższego tak wynika, chyba, że nie to było intencją.Dalmar pisze: 1) W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
2) Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wybrania strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu. Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
No co poniektórzy to leżeli pokotem przed wejściem do szkoły zamroczeni totalnie. Niektórzy schlani kompletnie świrowali itd. Może nie pamiętasz, bo film się urwał ?Kielon pisze:A co się stało rok temu takiego, bo jakoś nie pamiętam jakoś uber, mega przegiętej akcji?
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
no właśnie dużo maKielon pisze:A co ma do tego rozcięta głowa Zielonego?Shino pisze:zielony?Kielon pisze:A co się stało rok temu takiego, bo jakoś nie pamiętam jakoś uber, mega przegiętej akcji?
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
wtf.. można więcej info o tym ? możesz zarzucić w osobnym temacie albo napisać mi na PW . poprostu jestem ciekawstracić z tego powodu kolejnej szkoły w której możemy zrobić duży turniej, a po ekscecach które były rok temu tak się właśnie stało z poprzednią lokalizacją - straciliśmy szkołę z bardzo fajną miejscówką, która była tania jak na Warszawę.
Czym kierowaliście się dobierajac taką kompozycję? Chodzi mi konkretnie o speciale. HE na 4000 mają ich 8, a gdyby przyjąć, że kompozycja ma wyglądać tak, jak 2x2000 to powinny mieć 12. A tu 10.albo jedna na 4444 (min. 4400), ale jej ograniczenia wynoszą: max 8 herosów - w tym 2 lordów, 6 speciali , 4 rary i minimum 6 corów (HE mają tyle samo herosów ale 10 speciali, 8 rarów i minimum 4 cory).
A pytam się dlatego, że 6 speciali dla moich DE to bardzo malutko - zawsze było 8.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jerzyn pisze:imo punktowanie do 23 promuje nabijanie sobie punktow na warzywach w pierwszej bitwie, bo wiadomo, ze z dobrymi graczami takich skrajnych wynikow sie nie uzyska...duzo latwiej jest isc z pozycji broniacego przewage punktowa nabita w pierwszej bitwie, niz trafiajac na trudniejsza sciezke powoli wspinac sie srednimi wynikami... takze ja jestem za ograniczeniem maksymalnej liczby punktow do 20 za bitwe+ moze ten 1 za wyczyszczenie stolu
Jerzyn w zeszłym roku nie było takiej sytuacji, zresztą to co piszesz może sie też zdarzyć w bitwie 2, bo będziesz miał z kims remis. Generalnie przedziały są troche zmniejszone niz rok temu wiec zobaczymy jak będzie.
Panowie prośba - piszcie na temat.
Wpiszcie z czasem szczegółowe punkty dotyczące oceny malowania.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Nie musi zaczytać - moze wybrać - zaraz doprecyzuje.Scimitar pisze:szybkie pytanko - czy jeśli wygrywający rzut zdecydował o wyborze strony, to czy druga drużyna MUSI zaczynać, czy ona decyduje kto zaczyna (czyli może np. nie wziąć 1szej tury ? Bo z powyższego tak wynika, chyba, że nie to było intencją.Dalmar pisze: 1) W każdej bitwie rozgrywany jest scenariusz Pitched Battle.
2) Wyjątkiem od scenariusza jest sposób wybrania strony oraz gracza, który rozpoczyna bitwę. Na początku każdej bitwy każda ze stron rzuca kością (lub dwoma według woli graczy) do wyłonienia zwycięscy. Strona, która wygra rzut, może zdecydować czy chce wybrać stronę stołu, czy woli podjąć decyzję o tym, kto ma pierwszą turę. Po dokonaniu wyboru, strona przeciwna ma prawo decyzji w kwestii, której nie wybrali zwycięscy rzutu. Pierwsze unity wystawia storna która decydowała.
Jankiel zawsze było 6 (HE analogicznie wiecej)- nie chcemy takich armii jak empire z XX strzelcami, 8 cannonami i 4 czołgami. Wiem że ty nie wystawisz np: garnizownu na 16 bolcach ale komuś mógłby przejść przez głowę taki pomysł.Jankiel pisze:Czym kierowaliście się dobierajac taką kompozycję? Chodzi mi konkretnie o speciale. HE na 4000 mają ich 8, a gdyby przyjąć, że kompozycja ma wyglądać tak, jak 2x2000 to powinny mieć 12. A tu 10.albo jedna na 4444 (min. 4400), ale jej ograniczenia wynoszą: max 8 herosów - w tym 2 lordów, 6 speciali , 4 rary i minimum 6 corów (HE mają tyle samo herosów ale 10 speciali, 8 rarów i minimum 4 cory).
A pytam się dlatego, że 6 speciali dla moich DE to bardzo malutko - zawsze było 8.