Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Zorba_the_Greek
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Zorba_the_Greek »

Barbarossa pisze: Drobne nieścisłości, np. latanie kosztuje 30 pkt. a nie 50.
Ta drobna nieścisłość pozwala brać latacza z GW, czy tak? Fajna rzecz na rydwany.
Barbarossa pisze: Z niespodzianek wight king ma LD 9 i w ogóle jest strasznie solidną opcją. 3 rany, toughness 5....
A jaki koszt? Bo to mi umknęło w temacie...
Barbarossa pisze:A co jeszcze chcecie wiedzieć?
Czy jest w końcu ten latający steed? Jak to wygląda, jak zwykły kuń ze skrzydłami czy raczej jak monster? Mogą go brać małe wampiry?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

A mnie interesując ceny common ithemów u VC. Czy prawdą jest, że Słomka kosztuje 15p, Bitting Blade 5p a Ds 20p? Ile za war szmatkę i enchanted shield?

Co do Wight Kinga to również uważam go za doskonały wybór bo wampir za drogi jest i kusi by brać na nim full opcji. Wight King z balefire pike i enchanted shield w 6 albo 5 BK będzie cudny.. A jak mu się jeszcze da gema..

Ponadto kolejnych oszczędności poszukuję w rozpisce w necro z 2 czarami i 2 DS. Jęzeli wejdzie na corpse cart, który przeszkadza czarować a duży wampir ma jeszcze skullstaff to otrzymujemy fajowską obronę magiczną dającą przeciwnikowi de facto -2 do casta. Takie nasze drain magic :wink:.

Ponadto bardzo spodobał mi się biegacz BsB z przerzutami i supernatural terror. M9 na modelu, który rozwala każdy lekki oddział a do tego wzbudza groze - słodko. Z drugiej strony nie jest już taki fajny przeciw klockom bez walking death.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Tia, latacz może mieć GW. Co nie jest najlepszym combosem, ale jest OK. Osobiście wolę talisman of the lycni.

Wight king kosztuje całe 75 punktów, co czyni go względnie tanim. Niestety opcje wyposażenia - 15 za szkapę, jeszcze 5 za barding, 12 (!) za lancę - są ciut droższe. Reszta wyposażenia wliczona w koszt bazowy. Suma summarum wychodzi ok 140-150 punktów za herosa z pełnym magicznym wyposażeniem.

Ale jest wiele świetnych combosów. O drakenhoff banner nawet wspominał nie będę. Dodatkowo można go składać np:
klasycznie = gem of blood + sword of kings,
awangardowo = nightshroud + sword of kings + ewentualnie sztandar z hate na regimencie.
odpornie: enchanted shield + crown of the damned (mamy wtedy konnego krasnoludzkiego lorda)

Latający steed: nie widziałem figsa, bo takiego nie ma, pewnie trzeba go zrobić z bretońskiego pegaza. Jest to zwykły koń, tylko fruwa, ale oczywiście i tak nie można dołączać do regimentów. Małe wampiry mogą go brać, więc można zrobić latający cyrk.

Edit:

Szmatka, dispel scroll i ench. shield tak jak teraz, power stone 20, słomka i WSZYSTKIE INNE MIECZE (+1 atak, +1 do trafienia) 15 punktów, biting blade 5. Lacha +1 do dispela bodaj 35.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

lorgoth pisze:tylko podstawki mniejsze.
i tu bym upatrywal najwiekszego problemu...
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Szaman pisze:
lorgoth pisze:tylko podstawki mniejsze.
i tu bym upatrywal najwiekszego problemu...
IMO się nie da z chaos warriorów, regiment będzie wyglądał jak metro w godzinach szczytu.

Awatar użytkownika
Chaoschild
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: London Fa%^n City

Post autor: Chaoschild »

Dzis dorwalem sie w koncu do swojego nowiutkiego Spearhead'a. Wrazenia?
Jest naprawde spoko jesli chodzi o figurki, na pewno uzyje wszystkich plastikow (nawet ghuli ktore okazaly sie jednak mniejsze niz na zdjeciach a tym samym bardziej wymiarowe), nie jestem przekonany tylko co do tych dwoch wampirow. Cart spoko (choc pewnie sie naszpachluje przy skladaniu ;) ) Varghulf miodzio (jak by troche podkonwertowac ?? ).
Podrecznik ladny, kupa nowych rysunkow i z pierwszego widzenia fluffu. Troche opisow jednostek, przykladowych kolorystyk itp. Niema zadnych innych zdjec nowych jednostek ktore by nie zostaly juz wczesniej tu potwierdzone. Oprawa sumujac jest spoko (podrecznik jest grubszy) i jakos mnie nie zawiodl niczym.
To moje pierwsze wrazenia :D
PARTY IN THE MOONLIGHT AND DANCE TO THE SUNRISE...

http://www.coolminiornot.com/artist/chaoschild

Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duck83 »

dobra, dobra ... jak wygląda ten stary Wight Lord na podstawce z brązowymi brzegami??? :P

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

August pisze:A jak mu się jeszcze da gema..
Hihi, myślałem że zrezygnowałeś z brania gema. :wink:

Ja powtórzę pytanie o smoka - polepszył się jakoś? Ile kosztuje w punktach?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Na generale zdecydowanie tak.. Wight king, jak rzucać będzie jedynkę, to jakoś jego stratę przeboleje :wink:. W każdym razie ma spore szanse ubijać wrogich herosów nawet bez sword of kings. Osobiście planuje grać 5 BK bez bardingów (bo mogę ich dożywić a są szybsi i cały czas twardzi), z nienawiścią i tanim kingiem. Taki gość, w szarży (a ilość popychaczek pozawal mi sądzić, że to BK będą szarzować) i z S6 wystarczy że zada herosowi wroga 1 ranę.. drugą zwykle ten heros wbije sobie sam.

(chyba, że ciągle będę rzucał jedynki :lol2:).

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

Ta też wydaje mi sie ze 5 BK z Wight Lordem będzie grywalna co do innych itemow to wole biegacza z talizmanem na niego Red Fury i jakaś zbroje z dobrym save jeśli ma 4+1(2 x hand weapon) ataki to będzie to chodziło mam nadzieje

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Nordri pisze:
August pisze:A jak mu się jeszcze da gema..
Hihi, myślałem że zrezygnowałeś z brania gema. :wink:

Ja powtórzę pytanie o smoka - polepszył się jakoś? Ile kosztuje w punktach?
Smok - nadal zżera slota hero, kosztuje 275p.

Ma polepszony WS (6) i liczbę ataków (5), ale osłabiony T (5) i ilość ran (5).
Generalnie kiszka, balisty robią ci z dupy jesień średniowiecza.

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Hmm, jeśli nadal ma save'a na 5+ to należy się też obawiać łuczników WE...
A zastanawiałem się czy nie kupić sobie Zachariasza żeby mieć tą gadzinę. Szkoda.

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Ma polepszony WS (6)
:shock: a muszki dalej są ??
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

smok jest straszliwie cienki, to lepiej brac Abyssal Terror nie zajmuje slota, kosztuje prawie 2xmniej a ma tyle samo T(5) i jedną ranę mniej co prawda nie wypłaca 5A S6 , tylko 5A S5 ale ginie prawie tak smok a oszczędza się punkty i slota. Pozatym w przeciewieństwie do 6ed AB to Vampir/ na smoku ma małego hitpowera i cienką ochronę w walce tylko max save na 2+ od ostrzału jest lepiej ale max 4A S6 to trochę mało , bo Red Fury jest fajne ale tylko na jakąś lekką piechotę bo kolesie z Savem 2+ (nie wspominając o Bretce czy jakiś bohaterów ) zrobią save i koniec z masą dodatkowych ataków, z S7 to ma sens ale wtedy tylko na piechotę. Krótko mówiąc smok ssie p. ostrzało i walce bo jakikolwieki inny smok go zaszarżuje to lipa, ba nawet 6 DP z Bannerem ma duże szanse pogonic takie coś z T5

Tak nadal jest -1 do hita a i ma Ld4 i zajmuje slota hero.

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Smok ssie, ale wampira jak złożysz do bicia to klepie wszystko, nawet jak ma save 2+ i od przodu. Mój wciąga szarże lancy na klatę i jeszcze ją odbija. Dreadlance + red fury tną wszystko, tylko wtedy do dupy czarowanie, bo tylko lvl3 i koniec, ale nie można mieć wszystkiego.

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

Fedek pisze:Dreadlance + red fury tną wszystko

w Red Fury jest napisane ze nie może być combowane z lanca albo Gw chyba ze z magikiem można ale to by tworzyło straszną przegine

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Lanca to lanca nie ważne czy magiczna czy zwykła, więc wygląda na to, że ta opcja odpada.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
MORFI
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MORFI »

tak sie coś wydawało ale na piechotę tak jak napisałem 4 ataki z baz + 1 z 2 hand weapon to 5 wsadzasz go do piechoty i z hatem i dziękuje 5 ataków na 3 potem na 2-3 i powtarzamy ...... ja wole go dać biegającego ale jak z 5 ataków wejdzie 3 potem jeszcze jakaś 1 to mięknie chłopak

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

MORFI pisze:
Fedek pisze:Dreadlance + red fury tną wszystko

w Red Fury jest napisane ze nie może być combowane z lanca albo Gw chyba ze z magikiem można ale to by tworzyło straszną przegine
Pewien jesteś? Bo plota miała specjalną adnotację, że gw nie, ale lanca dozwolona. Może później dodali. Jak masz gdzie to sprawdź jeszcze raz (albo kto inny.

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Fedek pisze:Smok ssie, ale wampira jak złożysz do bicia to klepie wszystko, nawet jak ma save 2+ i od przodu. Mój wciąga szarże lancy na klatę i jeszcze ją odbija. Dreadlance + red fury tną wszystko, tylko wtedy do dupy czarowanie, bo tylko lvl3 i koniec, ale nie można mieć wszystkiego.
Dreadlance + Red Fury jest takie sobie bo ma najwyżej 1+save i zero warda, więc cokolwiek w Ciebie wpada to od razu trzęsiesz się o swojego lorda, którego strata oznacz de facto przegranie bitwy w większości przypadków. A nawet jak przeżyjesz to oddasz z strazliwią siłą 5 i bijąc po jakiejś lepszej kawalerii to zadasz w porywach 3 rany.

A Smoki to wciągają takiego pana przez nos;) a szarżowac nim w bretkę to ryzyko że gracz bretoński przed red fury rzuci jeden save 1-2 wardy to vampirek nagle stoi na przegranej pozycji.

Red Fury może byc kombinowane z lancą, ale nigdzie nie jest napisane że z magiczną :P

Zablokowany