He 2250 pełnego klimatu
He 2250 pełnego klimatu
Smok-vambraces of defens,gem,lanca,tarcza,da
mag 2lev-seer,chall,vand
mag2lev-fury,scroll
2x18 spearelfów-cg i raz war banner
5 silverów-muz
10 łuków-muz
5 dragonów-cg,sorcery
2 rydwany
2 orły
bolec
Mam 3 inspiracje
1 ostatnio wygrały u nas lokala lizze na saurusach,gadałem z gościem na temat taktyki,i zrozumiałem w pełni w czym tkwi sęk,i wystawiłem dwie 18stki
2 kłótnie z darem uświadomiły mi iż idea 1 klocek na 1 kave może być skuteczne w wypadku HE,ze względu na zastosowanie kontry.
3 po prostu klimat!
Chce was poprosić o ocene,i powiedzenie z czym na wasze oko mogę mieć problem.
mag 2lev-seer,chall,vand
mag2lev-fury,scroll
2x18 spearelfów-cg i raz war banner
5 silverów-muz
10 łuków-muz
5 dragonów-cg,sorcery
2 rydwany
2 orły
bolec
Mam 3 inspiracje
1 ostatnio wygrały u nas lokala lizze na saurusach,gadałem z gościem na temat taktyki,i zrozumiałem w pełni w czym tkwi sęk,i wystawiłem dwie 18stki
2 kłótnie z darem uświadomiły mi iż idea 1 klocek na 1 kave może być skuteczne w wypadku HE,ze względu na zastosowanie kontry.
3 po prostu klimat!
Chce was poprosić o ocene,i powiedzenie z czym na wasze oko mogę mieć problem.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2007, o 23:00 przez Belaner7, łącznie zmieniany 1 raz.
slaby punkt rozpiski:
- boli cie magia - masz 5DD i 1 (slownie: jednego) DS
poza tym jakos brakuje mi tu sily uderzeniowej, czegos co ma spore szanse sie przebic lub spore szanse by ustac szarze (ale rozumiem ze to zalatwiane jest jakimis szarzami kombinowanymi)
a na moje oko to mozesz miec problem z czymkolwiek na magii, magiczne HE wciagna smoka w drugiej/trzeciej turze
rowniez zastanawia mnie jakbys radzil sobie z Chaosem na smoku i kawaleriach khorna
- boli cie magia - masz 5DD i 1 (slownie: jednego) DS
poza tym jakos brakuje mi tu sily uderzeniowej, czegos co ma spore szanse sie przebic lub spore szanse by ustac szarze (ale rozumiem ze to zalatwiane jest jakimis szarzami kombinowanymi)
a na moje oko to mozesz miec problem z czymkolwiek na magii, magiczne HE wciagna smoka w drugiej/trzeciej turze
rowniez zastanawia mnie jakbys radzil sobie z Chaosem na smoku i kawaleriach khorna
mi sie cholernie podoba, sam mysle nad smokiem+spearelfy. Jedyne zastrzeżenia to:
-drugi scroll koniecznie, zamaist RoF, jeśli jednak nie chcesz to daj smokowi RoC, pewniejsza sprawa choć o 1 DD mniej ale się barfdziej opłaca
-po co Ci jeden bolec? Zamaist niego daj dwa orły, zdecydowanie lepiej się spiszą.
P.S. ogólnie ja chce wrócić do starego smoka na stubornie z jednym caddym i BSB i kminie nad tym. Oczywiscie plus piechota
-drugi scroll koniecznie, zamaist RoF, jeśli jednak nie chcesz to daj smokowi RoC, pewniejsza sprawa choć o 1 DD mniej ale się barfdziej opłaca
-po co Ci jeden bolec? Zamaist niego daj dwa orły, zdecydowanie lepiej się spiszą.
P.S. ogólnie ja chce wrócić do starego smoka na stubornie z jednym caddym i BSB i kminie nad tym. Oczywiscie plus piechota
Asassello
Jakoś zawsze mam taki sam skład antymagii,i powiem szczeże iż wystarcza,a u nas tylko ja He pogrywam więc mnie nie boli ich magia,gorzej z tym że pojawiają się defensywne DE,tam raczej będzie pitka :evil: a smok i kawalerie korna,nigdy z takim czymś nie grałem to nie wiem.Siła przebicia,a elfy wogule coś takiego mają,tutaj są kombinacje szarż,albo zmyłki z flee,potem od boku,pamiętaj że kava idzie razem ze rydwanami,speary w środku,smok różnie
Kosa
Jeżeli wywale RoF to jak się magią będe przebijał?
2 orły,całkiem mądre,acz jaktrafie na orasy z 2 gigantami,czy jakieś luje na latających małych monsterach nawet jeden się przyda.
Jakoś zawsze mam taki sam skład antymagii,i powiem szczeże iż wystarcza,a u nas tylko ja He pogrywam więc mnie nie boli ich magia,gorzej z tym że pojawiają się defensywne DE,tam raczej będzie pitka :evil: a smok i kawalerie korna,nigdy z takim czymś nie grałem to nie wiem.Siła przebicia,a elfy wogule coś takiego mają,tutaj są kombinacje szarż,albo zmyłki z flee,potem od boku,pamiętaj że kava idzie razem ze rydwanami,speary w środku,smok różnie
Kosa
Jeżeli wywale RoF to jak się magią będe przebijał?
2 orły,całkiem mądre,acz jaktrafie na orasy z 2 gigantami,czy jakieś luje na latających małych monsterach nawet jeden się przyda.
1 Bolec pozwala uzyskać przewage w manewrach - bo szachujesz nim fasty - a jak fast wjedize wjego widzenie to po nim - ściągnie 2 fasciki - i jest na + W sumei 1 bolec szybciej sie spłaca niz 2 bo byle co posciaga i juz spłacony - tu działa zasada im mniej bolcy tym lepiej sie spisują
Co do przebicia...hmm jak dla kogoś smok nie daje przebicia to juznie wiem co go ma
Pozdro
Co do przebicia...hmm jak dla kogoś smok nie daje przebicia to juznie wiem co go ma
Pozdro
a dwa orły zdecudowanie lepiej szachują nie tylk ofasty ale i wszystko...
A co do isły przebicia tu u HE jest tego dosć sporo, smok, porządny klocek SM, princeski z battle bannerem więc jest w czym wybierać.
A co do isły przebicia tu u HE jest tego dosć sporo, smok, porządny klocek SM, princeski z battle bannerem więc jest w czym wybierać.
pisałem, że szachują a nie zabijają a to jest wielka róznica, nie koniecnzie muszą w nich szarżować, tylko im przeszkadzać. Od rozbicia fastów ma rydwany, które dorbze to robią tylko trzeba im skasować marsz
rzeczywiscie, jak doda kolejne dwa orły zamaist tego bolca to i tak bedize miał takie same manewry jak obecnie, intrygujące... Od takich zadań ma łucnzików, poradzą sobie z jednym na pewno, jak wpadną dwa orły w fasty to juz naprawde je gonią, jak nie w 1 to w 2 turze a są bardziej praktyczne od tego jednego bolca, który nijak się ma do reszty...
Ja powiem tyle - po prostu mi zazwyczaj 2 orły wystarczały.
Belaner chciał mieć bolta wział bolta , jest wiele sytuacji gdzie bolt fajnie wspomaga, szachuje itp. pozwala poranic jakiegoś twardziela przed wjazdem smoka itp - a tego orzełek nie zrobi. Ściagnie +1Rank bonus jakiejś kawalerii itp. to mozę mieć w daleszej grze znaczenie - a poza tym widać zę kolega chciał mieć duzo jednostek w rospie wiec chcial też i bolta - proste.
Pozdro
Belaner chciał mieć bolta wział bolta , jest wiele sytuacji gdzie bolt fajnie wspomaga, szachuje itp. pozwala poranic jakiegoś twardziela przed wjazdem smoka itp - a tego orzełek nie zrobi. Ściagnie +1Rank bonus jakiejś kawalerii itp. to mozę mieć w daleszej grze znaczenie - a poza tym widać zę kolega chciał mieć duzo jednostek w rospie wiec chcial też i bolta - proste.
Pozdro