Lubelski oddział Kiełbas ma zaszczyt zaprosić na turniej lokalny
Wurstfest
dnia 13 stycznia w sobotę o godzinie 10. w Domu Kultury 2 na ul . Bernardyńskiej 14a - galeria na górze.
Prosimy o wcześniejsze przybycie aby równo o godzinie 10 wystartować z gra.
Turniej par - gramy na 1200 pts + 1200 pts limited
można grać samemu dwiema armiami
można łączyć armie ze sobą w sojuszu w dowolny sposób, również te same armie (nie mogą się wtedy powtarzać magiczne przedmioty inne niż dispel scrolls) - tzn. dozwolony jest sojusz wood elves+ wood elves, lizardmen+southlands, eshin+dwarfs, daemonic legion+empire itp
Gramy na stołach 48" na 72"
Sędzia: Michał "Dzik" Pietrzela
wjazd: 15 zl od pary
osoba grająca sama dwoma armiami - 10 zł
Za przysłanie rozpisek obu armii w sojuszu na dzikrulez@o2.pl do czwartku 11 stycznia + 2 pts do klasyfikacji generalnej.
Ocena malowania (0-6 pts): WSiWYG - 0 - 1 - 2 pts
podstawki - 0 - 1 pts
detale - 0 - 1 - 2 pts
wow - 0 - 1 pts
Plus: czytelna, zgodna ze zgłoszoną rozpiska -1 pts
Dodatkowo za coś dotyczącego Kiełbasy - może to być gadżet, strój, historia armii zawierająca wspominki o kiełbasie, wpisane imię/przydomek herosa, nazwa oddziału bądź krótka scena odegrana przez gracza + 2 pts.
Przewidziany jest test wiedzy liczący 10 pytań.
gramy trzy bitwy
Scenariusze:
1. Mistrz Fachu Masarskiego - przed bitwą wybierz jednego herosa
To Mistrz Fachu Masarskiego - otrzymuje on premie +1 do S i +1 do T
jednak bohater ten - ani oddział do którego jest dołączony nie może wykonywać overrunu (najeżdżania) ani pogoni za uciekającym przeciwnikiem po skończonej walce wręcz - jest zbyt zajęty rozbieraniem właśnie zdobytego mięsa.
2. Kiełbasiane Brzuchy - wybrany przez ciebie oddział dostaje możliwość zadawania jednego impact hitu z bazową siłą przez każdy z modeli w pierwszym ranku jeśli szarżuje z odległości większej niż połowa jego szarży (np. szarżujące z odległości 4 cali krasnoludy mają po 1 bazowym impact hicie z siłą 3 za kazdy model w 1 szym szeregu, szarżujący z 8 cali Chaos Knights mają po 1 impact hicie z siłą 5 za każdego jeźdźca w walczącym szeregu).
3. Wędzarnia - jeden raz w bitwie na początku fazy strzelania (nawet gdy Twoja armia nie strzela) możesz wybrać dowolny oddział przeciwnika na polu walki (nie musi być w polu widzenia). Każdy model w tym oddziale otrzymuje hit z siłą 3. To jest płonący atak.Włączeni do oddziałów albo poruszający się osobno Bohaterowie są odporni na efekt Wędzarni. Nie powoduje ona również testu paniki.
Serdecznie zapraszamy.
Osoby przyjezdne proszone są w razie trudności o dzwonienie na numer tel. : 512 190 817 pomożemy w dotarciu na miejsce.
Wurstfest 13 stycznia w Lublinie
Wurstfest 13 stycznia w Lublinie
Ostatnio zmieniony 10 sty 2007, o 13:54 przez DZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie będzie mnie . Nieobecność w lublinie no i ogólnie nie lubię parowek.