Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)
Moderator: Gremlin
-
- Mudżahedin
- Posty: 293
- Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
Pytania WE ( raczej... "fluffowe"/kompozycyjne)
Mam jedynie ab polski i stąd pytanie: czy w ang jest jakieś rozgraniczenie nazwą pomiędzy spellsingerem 1 i 3 poziomu? bo w ab polskim jest wieszczka i tkacz czarów, nie wiem jak w ang.
Ostatnio zmieniony 5 mar 2008, o 20:56 przez bartekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Innymi słowy, magiczny pancerz dający odporność na ataki, tak samo jak ASv, z tą różnicą że nie jest modyfikowany przez siłę.
Ward save forest spiritów tyle się różni od zwykłego, że jest bezskuteczny przeciwko magicznym atakom (nie działa).
Ward save forest spiritów tyle się różni od zwykłego, że jest bezskuteczny przeciwko magicznym atakom (nie działa).
A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
polecam otworzyć podręcznik do Wood Elfów na stronie 18 i 19 - to powinno wyjaśnić dużo twoich wątpliwościNostro pisze:A ja mam takie pytanko, jak rozumować Wild Hunt.... nie moge tego znależć... no i Talismanic Tattos (to jest chyba Magić Resist 1 co to znaczy??)
Fury of Kurnous to jest +1atk przy szarży nie?? (zawsze mi sie to wsyztsko myliło...)
O jeszcze na jakiej zasadzie działa Hit'n run??
Dzięki za przyszłe odpowiedzi... napewno pomogą... hehe xD
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
To tak.... przeczytałem z parenaście razy te zasady....ale nadal pare rzeczy jets nie wyjaśnione..:
Fury of Kurnous - zawsze prócz szarży dostajesz 1at
Hit n'run - czyli hmm.... szarżujesz... bijesz normalnie.. jesli wygrasz to jest wsyztsko normalnie, jeśli przegrasz to nie zdajesz breaktest tylko cofasz sie do tyłu... co dalej nie wiem...a i jeszcze wróg nie może cie gonić... ale co póxniej...
Wild Hunt- czyli poprostu jednostka causes fear.. chyba nic więcej,,
Talismanic Tattoos - dostajesz warda na +6 i Magic Resist 1 (co to znaczy)
Proszę o poprawienie mojej interpretacji tych zasad
Dzieki i Pozdro...
Fury of Kurnous - zawsze prócz szarży dostajesz 1at
Hit n'run - czyli hmm.... szarżujesz... bijesz normalnie.. jesli wygrasz to jest wsyztsko normalnie, jeśli przegrasz to nie zdajesz breaktest tylko cofasz sie do tyłu... co dalej nie wiem...a i jeszcze wróg nie może cie gonić... ale co póxniej...
Wild Hunt- czyli poprostu jednostka causes fear.. chyba nic więcej,,
Talismanic Tattoos - dostajesz warda na +6 i Magic Resist 1 (co to znaczy)
Proszę o poprawienie mojej interpretacji tych zasad
Dzieki i Pozdro...
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Hit'n run nic nie jest później - atakujesz i się cofasz, potem znowu możesz atakować - tak mi się wydaje.
Talismanic tatoos dają Ci dodatkową kostkę dispela, kiedy czar w nich idzie.
Furia Kurnosa jest tak jak napisałeś, chociaż pojawiła się falandyzacja tego zapisu w innym miejscu tego forum
Wild hunt nic więcej
Talismanic tatoos dają Ci dodatkową kostkę dispela, kiedy czar w nich idzie.
Furia Kurnosa jest tak jak napisałeś, chociaż pojawiła się falandyzacja tego zapisu w innym miejscu tego forum
Wild hunt nic więcej
-
- Mudżahedin
- Posty: 293
- Lokalizacja: toruńskie przedmieścia, dokładniej jakubskie przedmieścia
hit n'run to działa tak po pl:rem- nie robisz testu załamania tylko się wycofujesz automatycznie, nie można ich ścigać, mobilizują się automatycznie i nie wywołuje to paniki w pobliskich oddziałach.. jeśli wygrają, to zanim wróg zrobi test złamania, mogą zrobić odwrót. niezależnie czy zrobią odwrót, przeciwnik robi test złamania w zwykły sposób. jeśli zostaną a nie wycofają się, wszystko przebiega normalnie. z tego można korzystać tylko w turze kiedy wr szarżują (warhawk riders : wr)
OK wielkie dzieki.... pocwicze troche i to opanuje.... w czasie rozgrywki jak sytuacja sie napina zapominam o wielu xD
a BTW ja myślałem żę hit n'run jak sama nazwa wskazuje... podbiegasz do kolesia.... zadajesz hity... i od razu odlatujesz bez mozliwosci jego kontrataku... ale widocznie sie mylilem xD
Thx i pozdro
a BTW ja myślałem żę hit n'run jak sama nazwa wskazuje... podbiegasz do kolesia.... zadajesz hity... i od razu odlatujesz bez mozliwosci jego kontrataku... ale widocznie sie mylilem xD
Thx i pozdro
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Hah to było dobre.... hoda taka jak teraz jest dobra i lepiej jej nie zmieniać....
xD
ehh marzenia.. lol
xD
ehh marzenia.. lol
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY
http://klubfenix.vip.interia.pl